Hey Tata... Wow...wat spannend allemaal... Ben zooo benieuwd... En Melanie, dat wist ik nog niet...interessant... Krijg al een aardig lijstje met wat ik allemaal aan de dokter wil vragen als het deze keer weer niet raak is.
Tata wat spannend, ik ga duimen, ben zeer benieuwd! nou hier vandaag naar de fertiliteitsarts geweest, een hele aardige vrouw. alles even weer rustig uitgelegt en nog weer een keer een inwendige echo gemaakt. Ik ben vandaag weer begonnen met kuurtje provera van 7 dagen en als de bloeding er is mag ik op dag 3 beginnen met clomid 50. op dag 11/12/13 hoor ik nog, moet ik terug naar de arts om te kijken of de clomid gepakt heeft, ook moet vriend lief zijn zwemmers laten testen en als de clomid goed zijn best heeft gedaan moeten we een samenlevingstest doen. Deze maand staat dus in het teken van gevolgd te worden ben zelf wel heel blij omdat ik verwacht had dat het niks zou worden omdat we in aug op vakantie gaan maar deze ronde kan er nog mooi voor Iedereen heel veel succes en een heel fijn weekend hopen op beter weer dan vandaag pfffffffff wat een honde weer was het zeg Liefs
Dames, dit topic heeft al zoveel berichtjes, dat jullie aangetoond hebben een echte club te zijn! Heel gezellig! Omdat jullie topic daarom beter past in het clubs-gedeelte, schuif ik jullie topic door naar de Zwanger Worden Clubs. Heel veel kletsplezier aldaar ! Groetjes, Josien
Wat leuk! Ik vind ons ook echt een club. @ Roxy, fijn gevoel toch...dat er nu werk van gemaakt wordt! Fijn weekend allemaal!!
Nou best een eer zo dat we door geschoven zijn naar clubs Was vandaag al even op mijn mobiel aan het surfen maar kon ons topic al niet meer vinden. Ik hoop dat we allemaal gezellig blijven kletsen want we hebben zo een leuk groepje. @tata: hoe voel je je nu? Tja en ik.... ben zeker blij heb nu het gevoel dat we voor het ecchie bezig kunnen Helaas is het weekend alweer bijna voorbij dus voor degenen die nog geen vakantie hebben werkse maar weer voor deze week.
idd...een leuk clubje is het... Lees ook nog altijd graag mee, ook al heb ik zelf op het moment niet erg veel te melden... We klussen gewoon vrolijk door, en hopen er het beste van te maken...
Hi meiden, Ik voel helemaal niets. Heb alleen weer wat bloed verloren. Ditkeer na het klussen. En 3 puistjes op mijn voorhoofd. Zal allemaal wel niks zijn denk ik. Nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik testen! Werkse allemaal! x
Hey Roxy, dat herken ik dus wel. dat het nu pas voor het echie is. Van te voren deden we het natuurlijk ook voor het echie maar nu bij de gyn tja kweet niet bracht wel wat extra zenuwen met zich mee. Je had het over een samenlevings..... wat houd het precies in dan? En meiden ik ben eigenlijk zonder me voorstellen hier in dit topic gerold dus zal het hier onder even doen zodat jullie ook een beetje weten wie of wat ik ben. *************************************** Ik ben dus Melanie, 19 jaar uit Tilburg. Ik heb nu ongeveer 1½ jaar een relatie met mijn vriend en sinds augustus wonen we samen. Het was in juli 2008 dat ik mijn laatste pil nam en vanaf dat moment zijn we bezig om een kindje te krijgen. In het begin ging mijn cyclus nog redelijk goed. Daarna was het raak en stond ik met een positieve test in mijn handen. Slechts 1 week daarna was het al omgezet in een miskraam. Vanaf dat moment is ook mijn cyclus door de war. Nu loop ik er voor bij een gyn. Mijn hormoonhuishouding is ontregeld en daardoor zitten er veel eiblaasjes op mijn eileiders wat weer tot gevolg heeft dat ik maar weinig een eisprong krijg. Toch houd ik nog wel hoop iedere keer dat het toch weer raak zou kunnen zijn. Dan nog even dit: Ik weet dat ik in tegenstelling tot de meeste nog aardig jong ben. Ik ben net 19 jaar. Mijn school heb ik vorige week afgerond. En een vervolgopleiding ga ik later pas doen. Mijn vriend is 25 jaar en werkt als laborant op het ziekenhuis. 4 weken na dat wij verkering kregen overleed zijn moeder na een ziektebed van 2 jaar. Je kunt je voorstellen dat we door hele diepe dalen zijn geweest en die bergen die daarna kwamen allemaal hebben moeten bedwingen. Dus de basis van de relatie is gewoon super. Zo nu weten jullie wie ik ben en wat meer achter de persoon wie ik ben.. liefs Melanie
ja idd best een eer dat we nu bij de clubs horen @roxy: fijn dat je gevolgd wordt! heb je tenminste het idee dat er iets gebeurt @melanie: leuk dat je je voorstelt. en je bent idd wat jonger dan de andere meiden hier, maar dat maakt niets uit toch als je klaar bent voor een kindje, dan ben je dat. en als je problemen met je cyclus hebt, vind ik het niet meer dan normaal dat je daar hulp voor zoekt, net als de 'ouderen' @all: hier ook niet veel te melden. ik ben aan het wachten op mijn volgende ongi... vandaag pas dag 23 ofzo dus ik verwacht voorlopig nog niets heb ook geen superhaast met zwanger worden, ik wil vooral meer inzicht in mijn cyclus en mijn al dan niet aanwezige eisprong..
Hoi Melanie... Leuk wat over je te lezen...en ik wens jullie veel sterkte hoor... Kan me idd. voorstellen dat je je ondanks je leeftijd zo fijn voelt in je relatie dat je een beebje wil... Succes verder... XXX
@Tata: 5 nachtjes nog...............spannend! @Melanie, super leuk dat je je even voorsteld, je bent dan misschien jonger maar dat maakt helemaal niks uit als jullie relatie goed is en beiden voor een kleine willen gaan dan is het toch prima, ik baal soms wel eens dat we niet eerder voor een kleine zijn gegaan maar ja dat was mijn eigen schuld (vond sporten belangrijker) Een samenlevingstest= zodra mijn clomid pilletjes opzijn moet ik komen voor een echo om te kijken of mijn lichaam er goed op gereageerd heeft, is dit zo dan moeten mijn vriend en ik sávonds na 11 uur sex hebben en dan de volgende dag wordt er gekeken of mijn slijm van juiste kwaliteit is zodat de zwemmers van mijn vriend kunnen overleven. @pisum: ik ben zeker blij dat ik gevolgd wordt, je hebt nu gewoon echt het idee dat je voor het ecchie bezig bent, het is wel allemaal spannend ook nu hoor. Ik hoop voor jou dat je cyclus deze keer wat minder lang duurt want het is echt niks zo lange cyclussen......succes. Iedereen succes. Donderdag slik ik mijn laatste provera en hoop dat het deze keer ook werkt omdat ik nu maar 7 pilletjes hoefde te slikken en de vorige keer 10, dan.............op naar de clomid. Fijne avond!
@ Melanie, welkom! Je hoeft je niet te verdedigen over dat je jong mama wilt worden hoor! @alle dames, hoe gaat het met jullie. Ik zit op het wachtbankje. Vrijdag of zaterdag...NOD, spannend!
Whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd meisie joepie joepie joepie!hele fijne zwangerschap toegewenst en ga er heerlijk van genieten, maar dat kan niet stuk denk ik liefs, griekie
Tata......WOW.......Super Geficiteerd!!!! echt gaaf! geniet ervan, hou je ons wel op de hoogte hoe het gaat enz. Ik heb donderdag mijn laatste provera ingenomen dus het is nu op de bloeding wachten dan wordt het mijn 1ste ronde clomid. Hoe is het voor de rest met iedereen?