Hey meiden, 9 juni heb ik een afspraak met de gyn! Wel een andere, die ik niet ken , das wel minder! mja.. me eigen is naar een ander ziekenhuis best wel ver van hier gegaan... dus heb niet veel keus! Vroeg aan de vrouw die me afspraak maakte ook wat ik kon verwachten, en zij zij eerst een normaal kennismakingsgesprekje enzo.. dus denk niet dat ie gelijk een echo maakt.. Nja laat t maar gwn op me af komen, als ik er teveel aan denk dan krijg ik de bibbers al Heb wel me tempkaartjes ff op a4 formaat zelf getekend dan kan ik die meenemen, en laten zien voor de rest een papier met mijn cyclusdagen enzo erop. xxx
Onewish; je bent je goed aan het voorbereiden zie ik op bezoek aan de gyn, heel goed bezig meid! Spannend, nieuwe gyn, maar komt vast wel goed
hey! Ja dankje moet toch iets laten zien daar lijkt me , kan niet met lege handen aankomen ja idd dat vind ik ook best eng/spannend mja ff doorbijten hihi xxx
Onewish; fijn dat je binnenkort naar de gyn kan! Ik zou wel rekening houden met een inwendige echo. Was bij mij ook het geval de eerste keer, daar binnen gebeurt het ten slotte . Tamara; altijd leuk extra echo's . Fijn dat je beebje het goed doet . Wolfje; jij gaat ook snel zeg... Al weer bijna uit de 12 weken zone! Hoe is 't met de andere meiden? Nou hier wordt het spannend vind ik zelf... Heb voor het eerst een tweede stijging in m'n temp... Ik weet dat het geen zwangerschap hoeft te betekenen, maar wel dat het kan . Toch? Verder is het verdacht rustig in m'n buik... Nog geen gerommel van een aankomende ongi . Wel geregeld misselijk, maar ja dat heb ik zo vaak gehad bij niet zwanger. Zit ook aan de antibiotica voor blaasontsteking. Ik ga dus niet testen voor woensdag, wacht eerst ongi af. Vrijdag ook naar de gyn, dus we zullen wel zien . Verder vandaag op de kleine van vrienden passen, hij is 8 maanden en ligt nu lekker te slapen . Fijne dag All! XXX
@ Tamara, wat fijn dat alles goed is met jullie uk! @ Wolfje, vervelend joh! Inmiddels helemaal over? of nog steeds last van? Jippieeee, je bent de 10 week voorbij @ Onewish, spannend meid! Nooit leuk naar de gyn, maar je weet waar je het voor doet. Ik zou er ook van uit gaan dat je wel een inwendige echo krijgt, deze kreeg ik ook de eerste x, maar hy is best te doen hoor. De hele situatie is gewoon ongemakkelijk, maar pijn doet het niet (althans dan spreek ik voor mezelf). Succes meis. @ Patatje, oeeeeeh kan me voorstellen dat je in spanning zit. Helemaal omdat je zegt dit is de eerste x dat ik een temp. stijging zie, hoop het zo voor je meis! Leuk lekker opppassen, heb je tenminste genoeg afleiding. Hoe is het met de andere meiden>? @ All, hier gaat alles goed. Vandaag alweer precies 20 weken, gaat toch best snel allemaal! Gaan zometeen ff shoppen naar wat positiekleding, want nee heb nog steeds niet echt iets gevonden waar ik blij van wordt, ben wat dta betreft echt een miep. Dus draag nog veel mijn eigen kleding. Onze babykamer is zo goed als af, alleen de aankleding nog. Gister een nieuwe aanwinst opgehaald; de Nuna leaf schommelstoel, helemaal blij mee.
@patatje; tijd lijkt idd zo ineens sneller te gaan Heel veel plezier met oppassen! heb je met blaasontsteking wel doorgegeven dat je event. zwanger zou kunnen zijn? Sterkte ermee, en ik duim voor je! @rianne; wordt nu al wel minder, gelukkig! gefeliciteerd met 20wk, op de helft! Leuk een schommelstoel! @hier idd 10 wk alweer, nog 30 te gaan
Onewish...super goed hoor hoe je je voorbereid, en laat je zeker niet afwimpelen...denk eerlijk gezegd ook dat ze wel meteen een echo zullen maken...dat is zo gebeurd... Tamara...wat fijn dat he zo geod bij je gaat... Patatje...je lijstje ziet er goed uit...je bedoelt dat je voor het eerst een duidelijke eisprong op je kaartje ziet?? Wolfje heeft wel gelijk hoor...even doorgeven dat je officieel aan het klussen bent... Wolfje...bijna alweer 2e echo, en dan het tweede trimester in...wat gaat het snel zeg... Rrianne...hier gaat het wel hoor...we wachten maar weer hé...hoop dat mijn ongies gunstig komen, en ik niet te lang extra op een nieuwe TP hoef te wachten... kunnen we foto's van je babykamertje bewonderen?? Ben wel benieuwd, maar het hoeft niet hoor als je niet wilt... Fijn week-end allemaal...alleen dat hiet hier regent... En ik moet werken... Ook denk ik nog al PMS te zijn...ben erg chagerijnig en onvriendelijk tegen mannetje... had eigenlijk gehoopt dat mijn ongie nog even weg bleef, dan komt de TP beter uit in Juli...maar ja, het komt wanneer het komt hé...
Dankje nikita Wat zouden jullie nog meer erbij doen? mijn vragen op papier zetten ....b.v dat ik denk dat de innestelling fout gaat enzo? xx
Onewish; dat is idd een goeie; je vragen op papier zetten. Je krijgt daar mischien zo veel nieuwe indrukken waardoor anders dingen gaat vergeten te vragen... Nikita; nee, ik bedoel een tweede tempstijging na de ovulatie. Zo'n "Triphasic" heet dat geloof ik... Werkse... Wolfje; ja, huisarts is op de hoogte van zwanger worden verhaal. Heb het nog specifiek gevraagd of ik de medicijnen in mocht nemen . En over 10 weken zit jij dus ook al weer op de helft! Wat gaat dat eigenlijk snel . Rrianne; wow, 20 al weer! Goed joh . Nu die spannende 20 weken echo nog... Leuk hè, al die baby inkopen doen, geniet ervan!
@ Patatje, net je tempkaartje bekeken, hij ziet er erg hoopvol uit! Nu duimen draaien. @ Nikita, ja tuurlijk wil ik die plaatsen joh! Zal ik morgen even doen.
M'n temp blijft maar stijgen... Boven de 37 heb ik de afgelopen maanden zoiezo nog nooit gehad . Heb nu wel krampjes/steken in m'n onderbuik, dus vrees dat m'n ongi in aantocht is . Vreselijk zeg, dat wachtbankje... Na ja, geduld is een schone zaak .
@ Patatje, steken/krampjes zeggen ook nog niks, kan nog steeds alle kanten op. Heb de eerste tien week heel veel last gehad van menstruatie-achtige krampjes, maar was toch echt zwanger. Wanneer ga je testen? Hoop dat het wachten een btje te doen is en het beloond wordt! Succes meis
Zo hoog is best veel belovend hè . Ik ga niet testen voor NOD in ieder geval, dus woensdag of donderdag ofzo. Vrijdag naar de gyn... Ze zei de vorige keer al dat als ik zwanger zou zijn, ze dat bij de inwendige echo van as vrijdag zou kunnen zien . Dus maar hard werken van de week en hopen dat ongi weg blijft, dan is het vast snel woensdag . Bij m'n dochter had ik idd ook veel krampen de eerste 12 weken, weet alleen niet meer of dat ookal voor NOD was... Maar ik weet idd dat een prille zwangerschap veel op een beginnende ongi kan lijken .
Ja ik denk t wel... Wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk, maar me duimen draaien voor je.. Oke spannend joh! Kunnen ze dn al wat zien? Als ik 9 juni naar de gyn moet, dn is ook me nod-dag dus hoop dat ik dn niet ongi ben, lijkt me niet zo frisjes! xx
Ja, tijdens je ongi doen ze schijnbaar gewoon een inwendige echo... Lijkt me erg ongemakkelijk... Maar hun zien niet anders denk ik dan maar . Als ik niet zwanger ben lig ik daar dus ook ongi vrijdag . Bij een inwendige echo kunnen ze het vruchtje zien zitten idd, uitwendig niet hoor. Heb het ook is bij een vriendin gezien, ze wist niet hoe ver ze was en uitwendig was er niks te zien, inwendig dus wel. Ze bleek toen geloof ik 5 weken te zijn. Thanx voor het duimen draaien!
ahh bahh moet er niet aan denken dn ongi te zijn .. mja als t zo is is het niet anders, zal me wel schamen dn mja idd ze zien dt denk wel vaker.. oke spannend dus die echo's .. maar bij 4 weken is er toch bijna niks te zien?? alleen een zwart rondje in je baarmoeder toch,? met een zw.sch.ring ?? als we geluk hebben... xx
@ Patatje, zelfs ik vind het hier gewoon spannend voor je. Ben heel erg benieuwd. Wat betreft die echo, bij mij zagen ze het dus niet tijdens de inwendige echo, terwijl ik toen toch echt al meer dan 4 week zwanger was. Spanneeenddd allemaal weer joh!
@nikita; ja kijk erg uit naar de 2de echo, hopelijk is het kleintje goed doorgegroeid!~ Balen dat je je ongi al voelt aankomen! @patatje over 10 wk al op de helft haha doe jij ff rustig aan oh meid duim zooo voor je @onewish; ik denk dat ik in jouw geval al mijn vragen en onzekerheden op papier zou zetten... @all; hier weer onwijs aan de diarree, houd niks binnen, zo'n buikkramp...
Wolfje; hihi , ja ben graag optimistisch . Maarre, jeetje diarree een buikkramp... Heb je dat al lang? Even naar de huisarts morgen? Rianne; ach ja, we zullen wel zien . Hopenlijk heb ik voor vrijdag al positief getest en anders ben ik vast ongi . Onewish; wie weet is er dus ook niks te zien . Maar uit ervaring weet ik dat iedere 2 weken zo veel verschil maakt. Echt leuk om te zien is dat .