@pisum: balen jo alweer 31 dagen Hier vandaag de bloeding begonnen dus fertiliteitsarts gebeld en volgende week woensdag moet ik komen voor een echo. aanstaande woensdag voor het eerst beginnen met clomid.....spannend!
@Roxy, spannend!!! Als ik jou was zou ik ook visolie gaan gebruiken. Wie weet wat het doet. Schijnt gunstig te werken op PCO. Succes! @allen, slaap lekker!!
Dank jullie wel meiden. Hoe voel je je nu Tata? Moe/misselijk of nog helemaal nergens last van? visolie....thanks voor de tip! fijne avond. X
Thanx, ik ben alleen heel erg moe en heb lichte steekjes in mijn onderbuik. Soms denk ik, is het allemaal wel echt. Ik ben denk ik pas gerust gesteld als ik een echo heb gehad. Spannend hoor! Slaap lekker allemaal!
Hoi Tata.. Dat kan ik me voorstellen, zou het denk ik ook niet kunnen geloven tot de echo. Rust maar goed uit, en houd ons op de hoogte... XXX
@Tata: meid doe maar lekker rustig aan en probeer te ontspannen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is omdat je idd nog niks gezien hebt. Heb je al een afspraak staan voor de 1ste echo? Fijne avond allemaal!
en tata, hoe ging het?? meiden, misschien dat we een soort agenda lijstje kunnen maken, dan kunnen we zien wie wanneer welk onderzoek ofzoiets heeft. ik wil het wel graag volgen maar weet nu niet echt wie er bij wat hoorde *bloos*
@ Pisum: eigenlijk wel een goed idee, zou jij hier een opzetje voor willen maken? ik heb woe mijn 1ste FM meting. @ Tata: spannend hoor donderdag, ben erg benieuwd. Heb je al andere "bijwerkingen" vandaag eindelijk weer eens een mooie dag dus ik zou zeggen geniet lekker allemaal. X
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 29 juli: Roxy83 1e FM 30 juli: tata 1e echo (zwangerschap) 31 aug: melanie1990 gyn 31 aug: griekie gyn Wil je iets toevoegen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.
@tata: jij was toch naar een mesoloog of zoiets gegaan? ik heb het topic weer even terug gelezen.. wat heb je toen eigenlijk gekregen ?
@Roxy, wat is een FM eigenlijk? Bijwerkingen? Ik ben alleen heeeeeel moe en heb wat prikjes in mijn onderbuik gehad en ongi-krampjes. O ja, en beter zichtbare aders. Verder niets. Als zorgen maken een symptoom is, dan heb ik daar wel last van. Ik ben zo bang dat het mis gaat. @pisum, ziet er goed uit die lijst zo. De mesoloog had gezien dat ik tekort aan ijzer en vitamine D had. Ze heeft me geadviseerd om multivitaminen / mineralen voor de zwangere vrouw te gaan slikken. Ook had ze iets voorgeschreven waar ik op dag 1 van de cyclus mee moest beginnen, maar die is niet meer gekomen, gelukkig maar! @allemaal, een super fijn weekend. Geniet van de zon. Nu kan het nog! Ik mag er volgens mij niet meer in.
@Tata: FM = Follikelmeting = na een kuur clomid gaan ze via een inwendige echo kijken of er eitjes zijn en of er een is los gekomen en of deze ook groeit. mocht er een eitjes zijn die heeft gereageerd krijg je dus meerdere FM om te kijken of het eitje goed groeit en dus gaat springen en bevrucht kan raken. Ik ben dus woe zeer benieuwd of mijn lichaam op de clomid heeft gereageerd en of er wat groeit. Doe lekker rustig aan en probeer niet te veel te piekeren....makkelijk gezegt natuurlijk want ik denk, weet bijna wel zeker dat ik hetzelfde zou hebben. @Pisum: Dit heb je netjes gedaan! Nu iedereen natuurlijk goed bijhouden
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 29 juli: Roxy83 1e FM --->1 eiblaasje gegroeid 15mm op dag 10 30 juli: tata 1e echo (zwangerschap) 31 Juli: Roxy83 samenlevingstest + 2e FM 31 aug: melanie1990 gyn 31 aug: griekie gyn Wil je iets toevoegen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.
tot nu toe heeft de clomid wat gedaan er is een eiblaasje gegroeid in mijn linkereierstok en deze is op dit moment 15mm. we moeten nu donderdag na 23.00 gemeenschap hebben en dan moet ik vrijdagochtend terug en dan gaan ze kijken of mijn slijm niet is aangetast door de clomid en het zaad dus wordt opgenomen. daarna krijg ik weer een echo om te kijken of het eiblaasje is verder gegroeid en dan misschien gaat springen. Zeer spannend dus allemaal weer. @Tata: morgen is het dan zover je echo, ik ben zeer benieuwd hoe of wat laat je het ons weten. voor iedereen......succes x
Hi dames, Nou ik heb de echo gehad. Hij is 0.63 cm, maar het hartje klopt nog niet. Ik kreeg dus een voorzichtige proficiat en een nieuwe afspraak voor 17-8. Het was nu nog erg vroeg en het kan zijn dat het hartje de komende dagen gaat kloppen. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen, maar loop waarschijnlijk 5 dagen achter omdat mijn eisprong later was. Ben dus niet helemaal gerustgesteld. Ook omdat ik nog steeds bloed verlies. @ Roxy, zo'n fm heb ik ook gehad. Groetjes!
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 29 juli: Roxy83 1e FM --->1 eiblaasje gegroeid 15mm op dag 10 30 juli: tata 1e echo (zwangerschap) 31 Juli: Roxy83 samenlevingstest + 2e FM 17 aug: tata echo (zwangerschap) 31 aug: melanie1990 gyn 31 aug: griekie gyn Wil je iets toevoegen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.