Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow jeetje meiden...heb behoorlijk wat gemist denk ik....maar was druk druk de laatste dagen...
    heb te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, en dat alleen door mijn behandelingen...( en dus kinderwens, maar dat mag natuurlijk niemand hardop zeggen)
    allemaal niet zo leuk, heb dan ook een stom contract en een lastige situatie en ik kan hier helemaal niks aan doen...:x:(

dinsdag zijn we dus lekker naar de bios geweest, naar Pirates...leuke film, gewoon onstpannen en niet nadenken, popcorn eten, en lachen...
    en gister zijn we 's avonds nog lekker gaan fietsen...we kwamen met een ontzettend pijnlijke kont thuis na 30 km fietsen, en dat alleen omdat ik dacht de weg wel te weten, niet dus...:$;)

Onewish...katje weer thuis??
    ow ja...kom nu je berichtje tegen...gelukkig maar...

Tamara...28...jij jong ding;)....( ikke ben 29, en word in Oktober 30)
    klinkt alsof je je verjaardag leuk gevierd hebt, alleen vervelend van de cyste...:xwat doen ze eraan als hij niet weg gaat??

Wolfje...je diarree al minder...( haha, noemde het bijna racekak...dat zeggen we er hier wel eens tegen, maar is natuurlijk niet zo netjes...excuses als dit niet in het goede keelgat valt...)

Patatje, vandaag vrijdag, en ben benieuwd of je gister getest hebt, en ik dadelijk nog een berichtje van je lees...
    ow jeetje...lees nu een OMO witte test...tsja, dan is je ongie waarschijnlijk wel onderweg...:x:(

Ow jeetje Rrianne...wat lees ik nu...daar heb ik nog nooit van gehoord...heb je een beetje gegoogles??
    Hopelijk heeft je vk gelijk, en verdwijnt het vanzelf weer...daar vertrouwen we dan maar op hé...in ieder geval een goed teken idd. dat ze het niet verder willen gaan onderzoeken, dan is er echt nog geen reden tot bezorgdheid...

bij jullie allemaal mooi weer??
    Wij wilden vandaag gaan luieren op het strand, maar het zonnetje wil hier niet echt doorkomen...:x
    Even kijken wat we dan gaan doen...in ieder geval NIET fietsen...mijn billen doen nog zeer...;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@rianne; ben het met je eens, al is het voor je eigen gemoedrust:)

@patatje wat balen van je omo test!
    heel veel s6 morgen bij de gyn, laat je ons weten hoe het was?

@nikita; wat naar voor je en vooral ook de reden, dat moet zeker een klap in je gezicht zijn! ik hoop voor je dat je binnenkort kan melden dat je een nieuwe baan hebt:) heel veel s6 meid en een dikke knuf

leuk dat je gezellig naar de film geweest bent, ik wil ook!

haha ik ben niet zo moeilijk hoor, hier zeg ik ook dt ik aan de race ben:D

sinds vandaag gaat het gelukkig beter!

vandaag ergens lekker wezen zwemmen, was super leuk!

knuffels

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wat een heerlijk weertje vandaag hè :).

Nikita; jeetje wat balen :(. Hoelang blijf je er nog? Wat voor werk doe je? Hoop dat je snel een nieuwe en leukere baan gevonden hebt.
    Verder klinkt het alsof je een super leuk weekje achter de rug hebt :). Je klinkt ondanks je tegenslag wel lekker opgewekt. Hoop dat je zere billen snel over zijn ;).
    Haha racekak :p, ik wilde het van de week al over poeperitus hebben :).

Wolfje; fijn dat het eindelijk wat beter gaat! Nu hopen dat je poeperitus aka racekak snel helemaal over is!

Nou, hier vandaag m'n ongi doorgezet. Zonder vervelende kwaaltjes gelukkig. Morgen dus ongi naar de gyn :(. Maar ja, ze doet hele bevallingen en keizersnedes dus dit is het minst goor voor haar denk ik ;). Zaterdag dus weer aan de Clomid, nieuwe ronde nieuwe kansen hoop ik...
    Verder vandaag lekker geshopt in Rosada en Breda, vriendlief en ik zijn geslaagd voor nieuwe kleren en hebben een gezellig dagje gehad :). Morgen nog werken, gyn, daarna naar Utrecht eten bij zwagerlief en dan al weer weekend :). Zaterdag denk ik een dagje strand ;).

Slaap lekker meiden!

XXX

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Nikita, wat ontzettend k*t dat je contract niet verlengd is, en helemaal omdat je de reden eigenlijk wel weet! Grrrr,
    ontzettend oneerlijk.
    Verder klinkt het wel alsof je een gezellig weekje achter de rug hebt, leuk joh!
    Heb idd gegoogled, je leest veel wisselende berichten. Maaaarrrr... toch is het over het algemeen veel positiefs en dat is dat het meestal rond de 30 weken verdwenen is. Dus rond 30 week een extra echo (als de VK me niet door vewijsd, dan doe ik nog wel een xtra pret echo). Hier was het gister prachtig weer, bij jullie de zon toch nog door gezet?

@ Wolfjeee, jippiiee eindelijk aan de betere hand, heeft lang geduurd joh! Njhaaa, je lichaam is in elk geval helemaal opgeschoond hahaha.

@ Patatje:(, dus toch! Balen zeg. Gelukkig ben je zelf positief, op naar de volgende ronde.
    Lekker he die extra vrije dagen, ben er ook echt van aan het genieten! Helaas is mannetje niet vrij. Succes vandaag bij de Gyn!

5. Zeepaardje

patatje; wat balen weer van je ongi meid:( klinkt verder wel als gezellige dagen:)

rianne; ja nou idd:) hihi

all; oh bah vreselijk benauwd weer niks aan zo!

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden,
    Vandaag weer lekker druk bezig geweest, manlief was vrij, maar ik moest werken...:xgelukkig ook nog wat van het zonnetje kunnen genieten, en dat proberen we in het week-end ook nog te doen....heerlijk zeg dit weer...word er helemaal vrolijk van...:):D

Rrianne, hoe gaat het nu met je...gelukkig heb je toch positieve dingen op google gevonden...dan komt het gewoon helemaal goed hoor...

Wolfje...gelukkig dat het weer beter gaat met je buikje...lees dat je ook van het goede weer hebt genoten...altijd goed...:)

Patatje, kan nog een jaar blijven...we werken (in het theater) met jaarcontracten...even kijken wat ik ga doen...misschien wel iets heel anders...heb ik ook wel zin in...maar het allemeeste hoop ik dat ik eerst even een paar jaar mama kan zijn...
    Je kunt lekker shoppen hé in Rosade...mijn ouders wonen er ook niet ver vandaag...

Fijn week-end allemaal...

7. Zeepaardje

nikita; op zich wel fijn dat je eentijd hebt om rond te kijken naar wat anders, maar wat zou het fijn zijn als je eerst paar jaar mama kon zijn:)

fijn weekend allen!

8. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Goeiemorgen!

Rrianne; gelukkig verdwijnen ze meestal van zelf! En dan hangt de grootte er zeker ook nog vanaf? Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Nou, het komt vast allemaal goed. Maar idd wel een extra echo laten doen hoor...
    Hier was het heerlijk weer de afgelopen dagen!

Wolfje; hoe is het met je poeperitus? Ben je er nu helemaal vanaf?

Nikita; Lijkt me leuk, werken in het theater :). Zit je in de horeca of sta je op toneel? Gelukkig heb je nog even de tijd om wat anders te vinden... Maar leuk is anders :(. Ik vind de reden ook wel stom, daar zijn ze toch een soort van voor verzekerd? Of hebben ze in Duitsland geen bijzonderverlof/doktersbezoek regeling? Ws ben je over een jaar mama en zou je die bezoeken niet eens meer hoeven te doen en kan je gewoon werken... Of wil je dan even lekker stoppen en moederen?
    Mooi dat je lekker vrolijk bent door het weer :).

Nou, hier weer aan de Clomid. Dus weer hopen op een mooi eitje :). Ik hoop er deze ronde iets minder mee bezig te zijn, maar vrees dat dat niet gaat lukken met die inwendige echo en bloed prikken ed... Maar het leuke is wel dat ik m'n ei verwacht in de week dat ik vakantie heb :D.
    Verder gister heerlijk naar het strand geweest! Vanaf vandaag wordt het geloof ik minder weer... Maar ja, das ook wel ff lekker heb ik iets minder last van m'n hooikoorts ;). Ieder nadeel heeft zo z'n voordeel ;).
    Kwam er gister achter dat er iedere zondagmiddag een bruidswinkel geopend is in de buurt, dusse dat wordt even gluren naar jurken :).

Fijn weekend!

XXX

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, nee had er ook nog nooit iets of iemand over gehoord. Ook op internet is opzich niet heel veel te vinden. Het hangt denk ik idd van de grote af, want anders komt er toch te veel druk op de hersentjes te staan. Zal alles bij elkaar wel zijn. En omdat verder alles er bij ons kindje goed uitzag, vertelde ze dat we er ons geen zorgen over hoefden te maken. Maarjaaa.. dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Vraagje, misschien wil je het er helemaal niet over hebben (dan moet je het ook niet doen hoor!), maar ik vraag me vaak af waaraan jullie kindje is overleden?

Hoe is het verder met iedereen? Komen net terug van een weekendje duitsland, trouwfeest. Was gezellig, maar ben blij dat we weer thuis zijn. En al dat gedoe met dat eten, dat zit me toch ook niet helemaal lekker! Paniekzaaiertje dat ik dr ben.

10. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi Rianne!

Pff ja dat eten... Ik zou dat ook hebben hoor, in ieder geval met die komkommers... Tis niet niks hoeveel mensen daaraan overleden zijn... Ik weet niet of ze al een zwakke gezondheid hadden, maar eng is het wel...

Onze dochter is met 29 weken geboren nadat mijn vliezen spontaan gebroken waren. Op zich een termijn waarbij 90% van de baby's overleven. Omdat ze zuurstof gebrek opliep tijdens de bevalling kreeg ze een complicatie aan haar darmen (NEC). Ze is eraan geopereerd en haar herstel verliep voorspoedig. Ze mocht na 4 weken van de intesivecare af en naar het streekziekenhuis op de couveuse afdeling. Dus richting huis... Maar na 5 dagen ging het compleet mis, het littekenweefsel aan haar darmen had een uitstulpsel gekregen wat de rest van haar darmen afknelde... Einde verhaal dus, hele boeltje afgestorven... En helaas niks aan te doen...
    Waarom mijn vliezen braken is niet bekend; pech wordt het genoemd. Oorspronkelijk was ons meisje kerngezond, niks erfelijke dus. De natuur heeft gewoon een oneerlijke keus gemaakt oftewel pech op pech op pech...
    Dus nou ja, om een kort verhaal lang te maken ;). Ik vertel altijd graag het hele verhaal omdat het anders lijkt of ze alleen maar ernstig ziek was terwijl ze de helft van de tijd niet ziek was en lekker pittig :).

Als je nog wat wilt weten mag je het gerust vragen hoor ;).

XXX

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, altijd moeilijk om op zo'n heftig verhaal een reactie te geven. Heb er dan ook niet echt woorden voor. Behalve dat sommige dingen zo ontzettend oneerlijk zijn! Gelukkig hebben jullie de moed weer gevonden om voor een brusje voor jullie dochter te gaan. En trouwplannen, hoop dat er een mooie tijd voor jullie gaat komen. Heb je vanmiddag nog een mooie bruidsjurk gezien? of zelfs al gepast?

Wat betreft het voedsel, het ligt niet aan de komkommers, maar aan een soort soja boontjes ofzo? Ving net wat op tv op.

Sinds het eind van de middag opeens weer bloedverlies:(. Pfff heb echt het idee dat we van de ene onzekerheid in de andere gaan! Wordt hier echt een emotioneel wrak van.

12. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Klopt ik hoor net over taugé! Gewoon gekweekt in Duitsland, dus niet afkomstig uit Spanje...

Oh ja... Vanaf het moment van zwanger zijn beginnen de zorgen en dat houdt niet meer op. Dat herken ik zo... En als je dan later terug denkt over waar je zorgen over maakte dan denk je; jeetje waar maakte ik me druk om ;). Je hebt ook zo veel hormonen in je lijf... Maar allert blijven is altijd goed! Beter 10x voor niks naar de VK of huisarts dan 1x te weinig...

Ja, het was erg heftig allemaal... Ik sta er soms versteld van dat we ons er zo goed doorheen geslagen hebben... Soms denk ik dat de klap bij mij nog wel eens zal komen... Mischien als ik weer bevallen ben en dan vanalles met ons kleintje meemaak wat ik nooit met onze kleine meid heb mee gemaakt. Maar mischien ook niet hoor, mijn huisarts zegt dat die klap niet perse hoeft te komen ;).

Ben vanmiddag heel wat wijzer geworden over trouwjurken :). De prijzen waren ook wel aangenaam :). Vanaf november hangt de nieuwe collectie in de winkel, dus ze raadde me aan om dan terug te komen of in ieder geval naar de bruidsshow te komen. Ze liet me zien wat er ongeveer komen gaat... Echt helemaal mijn ding ;). Dus in november ga ik denk ik serieus aan de slag :).

13. Zeepaardje

hoi meiden

nou weer volop aan de race:x

heb dus niet bijgelezen sorry daarvoor

knuffels voor iedereen!

14. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hè getsie Wolfje... Morgen maar weer naar de huisarts?

15. Zeepaardje

weet niet eerst bloedprikken dan of eind van de dag of dinsdag ha...

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Wolfje, he gatsie, begint het gewoon weer van voor af aan? Nu wel mee heen gaan hoor!

@ Patatje, tjaaa toen was het opeens weer tauge en nu blijkt het toch ook niet de tauge te zijn. Kortom ze weten dus nog steeds niks.

Pfffff, Wat jullie allemaal mee hebben gemaakt, dat is idd niet niks! Als ik er alleen al aan denk raak ik al in de stress, dit gun je niemand. Ben erg benieuwd hoe je je komende (jaaaa, dat gaat vast niet lang meer duren:D) zwangerschap gaat ervaren, of je er echt dubbel van kan genieten of juist een stukje extra spanning hierdoor mee hebt gekregen. En net wat je schrijft of de klap dan
    misschien nog komt. Ik denk dat je een btje op de automatische piloot gaat leven.

Kan me idd helemaal voorstellen dat de zorgen niet minder worden, maar gewoon door gaan. Vandaag geen bloedverlies
    meer gehad, alleen wat bruinige afscheiding. Heb dan ook de VK niet gebeld, moet morgenavond heen. Doe ik dan mijn verhaal in één x. Voel me gelukkig vandaag een stuk beter dan gister. Spanning is er iets af doordat het bloedverlies in elk geval niet heeft doorgezet!

Trouwjurken, waaaauwww, dus nu wachten op de nieuwe collectie.
    Geweldig lijkt me dat een jurk uitkiezen en alles er om heen. Geniet er van meid!

17. Zeepaardje

rianne; gelukkig heeft het niet doorgezet sterkte!

diarree weer voorbij bloed was goed:)

Termijnecho was super! Baby lag er perfect voor! Hersentjes mooi gesloten, ogen neus en kaak al heel mooi zichtbaar! Zwaaien met de armen en benen omhoog! Zo super! Uitgerekende datum veranderd naar 25 december!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden, weer behoorlijk wat gemist, maar dit week-end hebben we lekker van het weer genoten...lekker op het strand geluierd en gezond, en in de zee gezwommen...heerlijk...

Patatje...jammer genoeg hebben we erg stomme contracten, is nu eenmaal zo...sta op het toneel, en er willen teveel mensen op het toneel...dat buiten ze dus volledig uit...vandaag met iemand van de vakbond gesproken, en het is jammeg genoeg helemaal legaal hoe ze me eruit mieperen...maar leuk is het niet...
    succes komende ronde met de Clomid...zodra je in de MMM zit kun je er niet meer niet veel mee bezig zijn...je hebt altijd afspraken waaraan je moet denken, en dagelijks je medicijnen...erg confronterend allemaal...
    Pataje...kreeg trouwens echt kippevel van je verhaal....wist het zo precies ook nog niet...♥

Rrianne...heel begrijpelijk hoor die paniek met het eten...vind het ook allemaal eng, en durf ook geen salade en andere groenten rauw te eten...( en zeker met dit warme weer, mis ik het enorm...)ze weten nog altijd niet waar het vandaan komt, en ik ben ervan overtuigd dat de bron ergens hier in Duitsland te vinden is...
    Waar was je in Duitsland??

en even nog voor Patatje...er zijn ook al gezonde en sterke jonge mensen aan de bacterie gestorven...
    ow wat leuk...kijken voor je bruidsjurk...:D

Wolfje...diarree gelukkig weer weg, en wat ontzettend fijn dat de echo zo goed was....een kerstkindje op komst dus...:D

hoe gaat het met alle anderen...allemaal ook lekker van het weer genoten...??

19. Zeepaardje

nikita fijn dat je zo genoten hebt! kertkindje ja:)

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Rrianne; wat fijn dat het bloeden gestopt is! Je weet dat het kan gebeuren en onschuldig kan zijn, maar toch is het wel even schrikken. Ben benieuwd wat de VK ervan zegt.
    Ik klets ook mee in een topic over moeders met een overleden kindje die weer zwanger willen worden. Zo ben ik oorspronkelijk ook op ZP terecht gekomen ;). Dat geeft wel steun, begrip en herkenning moet ik zeggen. Van alle vrouwen daar, zijn er inmiddels 4 zwanger. Bij de rest lukt het nog niet of zijn ze er nog niet aan begonnen.

Wolfje; fijn dat de diarree over is en nog fijner dat alles goed gaat met de kleine! :). Geniet ervan!
    Het is wel toevallig dat je op eerste kerst uitgerekend bent, mijn dochter is op eerste kerst overleden... Maar dat maakt het wel bijzonder...

Nikita; leuk op toneel! Wat voor soort toneel speel je als ik vragen mag? Jammer dat ze volgens de regels handelen... Anders kon je mischien wel stappen ondernemen...
    Getsie, die bacterie is wel heel vijandig zeg...
    Maarre, je hebt een heerlijk weekend achter de rug lees ik! Lekker hoor :).
    En ja, die MMM is niet niks :(. Ik hoop dat het bij de Clomid blijft voor mij... Maar goed, tot nu toe is het nog prima vol te houden ;). Eigenlijk zijn wij ook nog helemaal niet lang bezig, 13 maanden is niet eens verontrustend. Ik ben gewoon verwend door de eerste... Verrassing ;).

Hier verder niks bijzonders te melden. Kan het trouwens dat je menstruatie met Clomid langer duurt? Zit nu al op dag 6 en het lijkt nog niet bijna klaar te zijn... Gister leek het einde in zicht, maar kreeg toen ineens krampen en toen kwam er weer een hoop :(. Meestal is het bij mij na 5 dagen over...
    Vanmiddag/vanavond cursus, dus heb nog even vrij tot 3 uur :). Zo lekker hardlopen!

Werkse!

XXX

Deel Deze Pagina