Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    @Pisum: :)
    gek eigenlijk he nu wordt je gewoon verplicht door iemand om op een bepaald tijdstip te gaan klussen hihi.
    we zullen het meemaken morgen.

@Tata: kan me erg goed voorstellen dat je nog niet gerustgesteld bent, dit zou ik ook pas zijn als ik zou weten dat het hartje klopt.
    Spannend hoor, rustig aan meid.
    Wat zeiden ze over je bloedverlies dan?

x

2. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    @Roxy, dat bloedverlies kan voorkomen. Ik moet gewoon afwachten. Fijn dat er een follikel aan het groeien is. Die van mij was 2 cm toen het raak was.

Fijn weekend!

3. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden ;)

29 juli: Roxy83 1e FM --->1 eiblaasje gegroeid 15mm op dag 10
    30 juli: tata 1e echo (zwangerschap)
    31 Juli: Roxy83 samenlevingstest + 2e FM---> eiblaasje 18mm
    02 aug: Roxy83 3e FM
    17 aug: tata echo (zwangerschap)
    31 aug: melanie1990 gyn
    31 aug: griekie gyn

Wil je iets toevoegen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.

4. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Nou meiden,

Het eitje is weer netjes verder gegroeid.
    Ze hebben wat met een spuitje wat slijm opgenomen en dit onder de microscoop bekeken, er waren genoeg zaadjes van vriendlief te zien maar mijn zuurgraad van het slijm was nog net goed waardoor de zaadjes nog niet kunnen zwemmen. je zuurgraad moet ongeveer 7 zijn en bij mij is die 4.
    Zondag moet ik weer terug voor een samenlevingstest en echo dus zaterdagavond weer "verplicht" klussen :)
    Ik hoop dus nu dat mijn slijm beter wordt en dat deze niet is aangetast door de clomid want dat zal wel erg balen zijn.

@ Tata, heb jij ook een samenlevingstest gehad? Was jou slijm toen direct goed of?

Fijn weekend allemaal!

5. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hi Roxy, Ze hebben bij mij alleen gekeken naar dekwaliteit van het slijm. Die was toen niet goed. Ik heb daar medicijnen voor gehad en daarna was het dus wel goed. Mijn slijmlaag is toen iedere keer gemeten. De samenlevingstest hebben we niet gehad. Die doen ze niet overal.

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Goh, ik leer zo weer heel wat!
    Roxy, wel vaag eigenlijk dat je op zondag terug kan komen, maar ook goed natuurlijk!

tata, hadden ze bij jou de zuurgraad dan ook gemeten? en welk medicijn heb je daar toen voor gehad? gebruikte je alleen dat of ook Clomid ofzo?

7. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Nou ik ben net terug van mijn bezoekje aan de arts en mijn eitje was weer verder gegroeid 21.9 en nu was de samenlevingstest ook positief, de zaadjes zwemmen mooi rond in mijn slijm :)
    Nu is het afwachten of en wanneer mijn ei gaat springen, het wordt nu dus wel erg spannend.
    Di moet ik weer heen voor een echo en dan zullen we zien hoe of wat.

@pisum: handig he zo'n formum :)

nou fijne zondag helaas is het niet zulk lekker weer maar van de week wil het zomer worden dus dan kunnen we lekker gaan genieten.

x

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    21.9 is wel goed toch!

ach als het geen lekker weer is, is er des te meer reden om thuis knus erbij te gaan zitten :D

dinsdag weet je dan of het ei gesprongen is of niet?

9. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    @Pisum: di maken ze weer opnieuw een echo en dan zullen we idd zien of dat ie gesprongen is of dat hij verder gegroeid is.
    Vroeg nog hoe groot een ei normaal wordt om te springen maar kreeg beetje een vaag antwoord, bij Tata was hij 20mm.
    Hij zei wel doordat ik clomid slik springt hij meestal niet op dag 14 maar op dag 17 ofzo, nou dinsdag is het dag 16 en dan mag ie van mij wel gesprongen zijn, ik hou jullie op de hoogte.
    Di moeten we ook het zaad van vriendlief inleveren voor controle dus dat wordt een dubbel bezoekje.

10. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0

02 aug: Roxy83 3e FM----> eiblaasje 21.9mm
    04 aug: Roxy83 4e FM

Wil je iets toevoegen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.

11. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    nou meiden vandaag dus weer heen geweest voor de echo maar ik heb nog geen eisprong gehad, wel was hij weer verder gegroeid maar hoeveel verder weet ik zo niet want toen het klaar was en ik vroeg erna kreeg ik als antwoord o dat weet ik zo niet vind ik ook niet belangrijk :)
    Nu moet ik donderdag weer heen voor een echo om te kijken of hij dan wel gesprongen is.....ik hoop het zo!
    Jullie horen het wel weer ;)

12. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0

02 aug: Roxy83 3e FM
    04 aug: Roxy83 Echo-----> nog geen eisprong
    06 aug: Roxy83 Echo

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Roxy, ben benieuwd of je ei inmiddels gesprongen is! Hoop het wel!

14. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    @Pisum en de rest.

Sjonge jonge, vandaag dus weer heen geweest voor de echo in de hoop dat mijn ei gesprongen is maar helaas hij heeft er geen zin in en is inmiddels doorgegroeid tot 33mm!
    Ik moet zaterdag weer heen en als hij dan niet gesprongen is krijg ik waarschijnlijk daar iets voor, waarom het waarschijnlijk is dat maalt nu de hele tijd door mijn hoofd dus ben heel erg benieuwd hoe het zaterdag nu weer af gaat lopen.

Zal het ook zo zijn als je zo'n groot ei hebt dat deze makkelijker te bevruchten is, je zult zeggen dat de zaadjes hier bijna niet omheen kunnen toch.....

Hoe gaat het voor de rest met iedereen?

Nou geniet nog even van het avondzonnetje en op naar de laatste werkdag van de week en voor mij de laatste werkdag voor de vakantie....heerlijk!

X

15. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0

02 aug: Roxy83 3e FM -----> eiblaasje 21.9mm
    04 aug: Roxy83 4e FM -----> nog geen eisprong
    06 aug: Roxy83 5e FM -----> nog geen eisprong eiblaasje nu 33mm
    08 aug: Roxy83 6e FM

16. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    zo meiden weer een bezoekje gehad en het ei was weg...eindelijk!
    Ik heb gevraagd of een ei zo ver doorgegroeid is of hij dan goed is, dit willen ze dus aan de hand van een bloedtest testen alleen dit is na 7 dagen na de eisprong en dat wordt hem in mijn geval dus niet want ik ga op vakantie. Mocht het dus zo zijn dat ik op vakantie ongesteld wordt dan heb ik voor een nieuwe ronde clomid meegekregen en wordt ik volgende maand weer zo in de gaten gehouden als deze maand want ze willen graag een bloedtest doen na de eisprong om te weten of je sprong goed is.
    Dus het blijft hier spannend!
    Ik ga op vakantie en neem mee.................zwangerschapstest en spullen voor een ongesteldheid :)
    Ben dus erg benieuwd.

fijn weekend allemaal!

17. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0

02 aug: Roxy83 3e FM -----> eiblaasje 21.9mm
    04 aug: Roxy83 4e FM -----> nog geen eisprong
    06 aug: Roxy83 5e FM -----> nog geen eisprong eiblaasje nu 33mm
    08 aug: Roxy83 6e FM------> hij is weg nu dus afwachten

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Roxy...
    Succes hoor...
    Hopelijk heb je de ZW test nodig...

Sorry, dames, was even afwezig...ben afgelopen vrijdag getrouwd...

En raad eens...'s avonds voor het feest komen de duivels toch op bezoek...kon het niet geloven...erg jammer...
    Cyclus van 39 dagen, deze keer en duidelijk een EI gehad, en gevonden, want vrijdag was 14 dagen later...dus gelukkig had ik wat in mijn tasje ingepakt...

Maar morgen gaan we op huwelijksreis, dus misschien hebben we daar meer geluk...

Maar denk dat ik in Aug. ook bij de dokter op de stoep sta...

Tata...lekker aan het genieten???Voel je je goed?

19. Pica750

Pica750 Lid

14 apr 2008
    60
    0
    0
    zorg
    Zuid Holland
    #239 Pica750, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
    Hallo allemaal,
    Mijn ik ben Pica750 28 jaar-Ik ben sinds maart 2008 gestopt met de pil
    -Juli 2008 officieel begonnen met klussen-
    -Augustus 2008 zwanger! Na 8 weken miskraam
    -Oktober 2008 zwanger! na 6 weken miskraam.
    -onderzoek aangevraagd via verloskundige
    -Januari 2009 EMT onderzoek (bloeddruk-normaal, bmi-verhoogd 93 kg/1.85m= 27.5, stolling normaal, glucose normaal, ecg normaal normaal, gyneacologische vaten normaal,)
    -chromosomen onderzoek (karyotypering) normaal ook bij mijn man.
    -Uitslag bloedonderzoek; insulineresistentie.
    -Eind januari start opbouwschema metformine, gebruik nu twee maal daags 1000 mg, voel me lichamelijk beter!
    -nadat ik stopte met de pil voelde ik een duidelijke eisprong en had ik regelmatige cyclus van 28 dagen,
    -nu, of sinds laatste miskraam of sinds start metformine gebruik, heb ik geen duidelijke eisprong en weet ik niet zeker of ik mijn eisprong voel en duurt mijn cyclus 33 tot 39 dagen.
    -er is geen baarmoederonderzoek of pcos onderzoek gedaan.

Nu ben ik vijf weken terug weer naar de gyn geweest, deze maakte meteen en echo en er zaten +/- 20 cystes, achteraf werd ik die dag ongi, dus dat was al gek. De gyn wilde mijn cyclus twee maanden gaan volgen op verdenking van pcos.
    Ik ben daarna op vakantie gegaan, en afgelopen vrijdag was het cd10, nu zaten er twee eitjes van 10 mm.Verder was er geen cyste meer te zien???? Aanstaande dinsdag mag ik weer voor een echo, ben erg benieuwd hoe of wat, want ik heb het zo moeilijk met wachten, vooral omdat er in mijn omgeving zoveel meiden zwanger zijn,of moeder. Zucht.

Nou bedankt voor het lezen, ik lees al een poosje met jullie mee, en hoop dat ik me als schrijvend lid meemag doen!
    Lieve groetjes Pica

20. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    @Pica, je bent van harte welkom bij de club. Succes met het volgen van je cyclus.
    @Nikita, Gefeliciteerd met je huwelijk. Wel balen van die duivels, maar je hebt denk ik wel een lekker drankje kunnen drinken op je eigen feestje. Fijne vakantie!!!
    @Roxy, ik heb wel die bloedtest gehad. Ze hebben toen gezien dat de kwaliteit goed was. Ik heb exact 2 weken na mn ei posi getest, dus hopen dat het bij jou ook zo is. Een hele fijne vakantie!
    @Allemaal, Mijn vakantie zit er weer op. Ik hoop dat ik met deze moeheid gewoon kan werken. iig ga ik na de echo mijn baas vertellen van mn zwangerschap. Ik heb al bijna 2 weken geen bloed verloren en mn buikje begint al te komen. Voor mijn gevoel gaat alles prima. Ik denk dat ik de 17e een kloppend hartje zie.
    Fijne avond!

Deel Deze Pagina