Ohh ik had gister ook al last aan men linkerkant/lies trekkend/drukkend gevoel / menstruatiegevoel / steekjes heb t anders ook nooit .. denk dat t van de pregnyl komt xx
@ Patatje, heb je nog met de Gyn overlegd? voor extra controle? Hoop dat je ei in elk geval nu gesprongen is. En bruin verlies, geen idee, maar volgens mij is het wel een goed teken @ Nikita, je kunt de daagjes aftellen nog 4 nachtjes en dan lekker op vakantie (met mooie voetjes) En maandag eerst nog de uitslag? Spannend zeg. @ Onewish, op het wachtbankje, en wachten duurt altijd al zo lang. @ All, hier in huis schiet het lekker op, wordt steeds netter allemaal. Gister geslaagd voor een nieuwe auto, helemaal blij. Morgen kunnen we hem halen. En het is vandaag zelfs een zonnige dag hier, eindelijk maar toch!
H! meiden, moet iets bekennen, maar heb gister een testje gedaan, en hij was licht positief...( de vorige keer op dezelfde dag, knalde hij al van het scherm, dus het maakt me onzeker ) Maad deed het omdat ik weer overstimulatie verschijnselen had...kan niet rechtoplopen, dikke buik, maagpijn, gevoel dat mijn maag in mijn keel zit etc... Gister de hele dag op de bank gelegen, en helemaal niks gedaan, en vandaag nog maar zo´n dagje...want wil niet weer naar het ziekenhuis toe, wil maandag op vakantie... Had eigenlijk verwacht dat de test zou knallen, want late overstimulatie komt meestal voor als je zwanger blijkt, maar dat was jammer genoeg niet... Vanochtend durfde ik niet nog eens te testen, maar we doen het nog een keer in het week-end, en dan zowiezo maandag de bloedtest.... Dus het blijft even spannend...hoop natuurlijk zo dat het goed zit, maar die lichte test maakte me echt onzeker... Rrianne...ow wat leuk een nieuwe auto...nieuw nieuw of een gebruikte... Onewish...ow jeetje meid...op het bankje... Patatje...heb op zich ook wel een goede band met mijn familie hoor...alleen wonen ze idd. te ver weg...is best wel jammer...kan er nooit eens op de koffie ofzo...en dat creert toch wel wat afstand dan...ieder leeft heel erg op zich en in zijn eigen wereld... zou best wel eens kunnen dat je een ovulatie bloeding hebt gehad...spannend hoor...
@ Nikita, oeeeh wat spannend weer allemaal. Heb even gegoogled naar de betekenis van overstimulatie. Maar wat ik er uit begrijp is dat deze verschijnselen toch vaker voorkomen als je zwanger blijkt te zijn. En de test knalt dan misschien niet, maar er was wel een lichte streep te zien? Heb je wel 's ochtends getest? Aan het begin van mijn zwangerschap heb ik ook echt meerdere testen gedaan en de één knalde er vanaf en de ander was een heel stuk lichter, werd er ook erg onzeker van (drm toen toch maar es met het testen gestopt), maar in mijn geval zij het niet zoveel. Meid, ik hoop ontzettend van je dat je op een roze-wolk de vakantie in gaat en morgen dus een knaltest in je handen hebt!
Oja @ Nikita, neee niet nieuw nieuw hoor. We hebben een peugeot 207 gekocht uit 2006 met nog geen 20.000 km op de teller. Dus wat betreft de km kun je wel zeggen dat hij nog zo goed als nieuw is. En een 5-deurs, dat wilde ik zo graag ivm de kleine.
goed hoor rrianne....leuk auto`tje...en zeker met zo weinig km... lief dat je even overtimulatie bent gaan googlen...en ja...daarom verwachte ik ook dat de test zou knallen eigenlijk... maar ja, het loopt weer eens niet zoals we hopen, en dus moeten we nog even wachten en op de tanden bijten...
Nikita: ik duim zo met je mee! Ik gun het je nu als geen ander! Lichte test of niet, een streep is een streep wordt er altijd gezegd. Wacht even met testen en doe er zondagochtend nog eentje als je onzeker blijft. Maandag duidelijkheid en dan zwanger op vakantie! Duim me suf!
Onewish: ik moest mijn pregnyl altijd in mijn buik zetten (net als de puregon spuiten). Was niet pijnlijk... De hoek van zetten is even anders omdat je minder goed druk kan geven op de spuit, maar je hem wat schuin zet is het goed te doen en je eitje springt echt wel, zie mijn buik (haha). Misschien even aan je gyn vragen of het ook in je buik mag?
Nikita; je maakt het spannend! Mij klinkt een licht streepje een paar dagen voor NOD positief! Maar kan me voorstellen dat je twijfelt als de vorige keer anders was. Maar ook iedere zwangerschap kan anders zijn... Ik heb zere duimen van het draaien . Was maar al maandag... O visite, ik kom straks terug .
nou meiden...hier na een verschrikkelijke nacht vanochtend toch maar naar het ziekenhuis gegaan, en blijkt dat ik weer een behoorlijke overstimulatie heb...met alles erop en eraan...vocht in de buikholte, enorme eierstokken... testje thuis was vanochtend weer licht, en zelfs in het ziekenhuis was het maar licht...maar uiteindelijk kwam uit de bloedtest toch een waarde van over de 700...en dat is erg netjes... Eigenlijk wilden ze me opnemen, en aan het induus leggen, maar omdat alle andere bloedwaardes in orde waren mocht ik toch naar huis toe...gelukkig maar... Maandag nog voor een bloedtest bij de FA, en dan hopen dat het zich verdubbeld heeft...en hopen dat we maandag weg kunen rijden naar onze vakantie...hopelijk krijg ik het geregeld met alle receptjes, en gaat het beter met mijn buik...
Jeetje Nikita, dat is schrikken... Heb je er veel pijn van? Wel fijn dat je waarde mooi hoog is . Laat het maar lekker verder stijgen! Ik hoop wel dat de overstimulatie klachten snel afnemen hoor... Op naar een zwangere vakantie maandag! Ps: Ik krijg kramp in m'n duimen . Rrianne; dat kan ik me idd nog herinneren van die testen van je . En moet je is kijken waar je nu bent . Leuk een peugeot 207! En 20.000 km is echt netjes! Mutzie; wow, jij gaat ook hard zeg! Nog altijd gezellig mee aan het lezen . Hoe voel je je? Nog op strand geweest . Onewish; hoe is 't bij jou op het wachtbankje? Gister gyn gebeld en een bloedtest aangevraagd. Wil ff m'n Progestoron laten meten ivm eisprong. Er staat nu wel een duidelijk kruis op FF, maar wel weer een dag later... Als ik een test mag laten doen dan vind ik de papieren in de bus. De assistente heeft me gister niet terug gebeld, dus ik ga er vanuit dat ze de papieren op mocht sturen van de gyn... Als m'n eisprong echt op die dag was, dan hebben we wel ongunstig geklust . Nu dan maar hopen op sterke zwemmers . Regent het al bij jullie? Hier is het nog steeds droog . Fijn weekend!
@ Mutzie, hoe is het met je? en de kleine? @ Nikita, klinkt naar allemaal! Toch positief dat de waarde's in het bloed al over de 700 zitten. Hoop ontzettend voor je dat het verdubbeld. En ja ook ik duim met de rest mee op een super bericht maandag. Voor nu sterkte, hoop dat de klachten in elk geval wat minder worden. @ Patatje, hmmm dat zou idd fijn zijn, dan weet je tenminste een btje waar je aan toe bent. Aaaah de spermacelletjes hebben vast nog wel een extra dagje hun best gedaan. Jep, iedere week weer een testje, zo onzeker als wat. En idd nu alweer 28 weken zwanger van ons lieve mannetje. @ All, bha wat een weer vandaag. Om triest van te worden, alleen maar regen, regen en nog eens regen. Bij jullie ook zo erg?
Rianne; het weer viel hier gelukkig wel mee. Gisteravond een paar spetters en vandaag blijft het hier ook redelijk droog las ik net . Wel veel wind... Het lijkt wel herfst . En ja, gezonde celletjes kunnen wel een week overleven geloof ik . Nu hopen dat ze goed gezond zijn . Nikita; hoe is het? M'n duimen draaien nog steeds voor je! Gister geen bloedprik formulier in de bus... Even morgen afwachten en anders hang ik weer aan de tel... Maar ben er wel van overtuigd dat ei gesprongen is. Vandaag weer een flinke stijging, dus beland volgends mij weer in een triphasic... Fijne dag vandaag!
Ja gaat hier wel, vannacht weer kunnen slapen de nacht ervoor niet, zo'n volleblaas gevoel, opgeblazen , harde buik ,steekjes, krampjes, pff elke beweging voelde ik, lopen, omdraaien in bed, lachen hoesten. en vandaag een flinke dip in mijn temp van 0,3 op 6dpo xxx
@ Patatje, daar gaan we gewoon vanuit, gezonde zwemmertjes!. Vandaag nog een formulier ontvangen? @ Onewish, zou het 'de' innestelingsdip zijn? Voel je je inmiddels weer wat beter?
hey rianne, lief dat je het vraagt .. ja voel me nu wel iets beter! ja wie weet mijn kaartje is wel anders dan anders na ei... zo'n beste dip is nog niet voorgekomen. weet 1 van jullie wanneer de pregnyl5000 uit je urine/bloed is? ben eigenlijk best benieuwd wat een testje nu zou doen is nog veeeelste vroeg natuurlijk, maar wil graag weten of de pregnyl er al uit is eigenlijk mag graag alles weten ben echt een controlefreak! haha
@ Onewish, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Ik noem maar wat hoor, het enige wat ik eigenlijk weet van tempen is dat zolang je temp hoog blijft na de 14e dag, dat je de goede kant op gaat. Wat betreft de pregnyl, ook daar kan ik je niet mee helpen. Misschien even googlen? Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent en graag alles wil weten, hier net zo'n controle-freak