Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Naar mijn weten verminderd pregnyl zich elke dag met de helft. Dus 5000-2500-1250 enz....

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zie nu dat iemand anders dit ook als reactie had op je topic. Spannend OneWish, hopelijk is het streepje morgen donkerder! :)

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankje mutzie, denk dat ik vrijdag / zaterdag weer test

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Nikita, ik vraag me heel erg af hoe het met je is? Geen internet op je telefoon of iets? Zodat je het ons even kan laten weten.
    Hoop dat jullie goed nieuws hebben gekregen

@ Onewish, net je kaartje bekeken en het gaat de goede kant op.
    Duim voor je meis.

Hoe is het met iedereen/?

6. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Rrianne; ik ben ook erg benieuwd naar Nikita... Mischien wel een goed teken "geen bericht, goed bericht"...
    En hier nog steeds geen formulier ontvangen :(. Morgen maar weer is bellen...

Onewish; en, al een testje gewaagd? Nog wat wijzer geworden door je topic?

Mutzie; hoe is 't met jou verders?

Hier geen bijzonderheden, nog 1 week wachtbank... Ben benieuwd wat volgende week ons weer gaat brengen ;). Het is dan in ieder geval m'n laatste weekje voor mijn 3 weken vakantie :).

Fijne avond!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Patatje:
    Jaa wel wat wijzer, zat net op t randje van of pregnyl of van zw.schap dat streepje dus afwachten
    nee nog geentest gedaan weer denk vrijdag xxx

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Onewish...misschien wel positief...spannend hoor...

Wij zijn gelukkig goed aangekomen...en de bloeduitslag was ook goed....tenminste de FA klonk erg tevreden...HCG was nu 1170...dat is niet helemaal verdubbeld, jammer genoeg, maar ze denkt dat het hoog genoeg is...nou ja...en dan is het natuurlijk nog geen garantie dat het goed gaat dus...

In ieder geval bij terugkomst meteen een echo...en tot die tijd zwanger gedragen...nou, dat lukt ook wel met de dikke buik die ik nog heb...

Meiden...het internet is vrij langzaam hier...en zal niet veel online zijn...maar misschien wel af en toe meelezen...
    Over 2,5 week zijn we weer terug...tot dan...

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, Hmmm duurd nu wel erg lang met het formulier. Idd maar weer even bellen.
    Succes het laatste weekje op de wachtbank... Wel een lekker vooruitzicht. Nog één weekje en dan genieten
    van je 3 week vakantie. Wij moeten maandag weer aan ht werk en zie er best een btje tegen op, maargoed, komt
    vast allemaal goed.

@ Onewish, pfff wat spannend weer allemaal. Heel veel succes meis! Duim voor je

@ Nikita, owww wat fijn het lijkt de goede kant op te gaan. Snap dat je zelf nog niet helemaal overtuigd bent hoor en voorzichtig bent nu.
    Hoop zo dat alles goed gaat en je/jullie mag gaan genieten van een mooie zwangerschap. Nu eerst lekker genieten van je vakanite.
    Is het daar wel een btje mooi weer?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nikita duimen draaien voor jou hoor!:D

@all
    Temp vanmorgen iets gestegen 11dpo
    37.1
    x

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Nikita; fijn om van je te horen! Weer afwachten dus... In principe ben je nu zwanger toch? Anders zou je nu ongi zijn? Of denk ik dan te simpel :).
    Geniet van jullie vakantie en tot snel!

Rrianne; jeetje maandag al weer... En dan begint het lekkere weer heb ik gehoord... Werd vandaag gebeld door de assisitente van de gyn, volgens mij waren ze me vergeten... Ze vroeg wat mijn vraag ook al weer was. Half uurtje later belde ze terug met het antwoord dat ze het formulier nu opstuurd. Kan maandag alleen geen Progestoron test meer doen omdat ik dan tegen m'n menstruatie aan zit :(. 2 weken wachten dan maar... Affijn, ik heb nu toch wel het goeie gevoel dat m'n is gesprongen op dag 17 :).

Onewish; klinkt goed! Maandag testen toch? Jou kennende morgen of over morgen al ;).

Hier ook nog steeds een mooie hoge temp :). M'n temp heeft nu wel een lange tweede stijging, hoop dat het een goed teken is ;). Verder voel ik me zwaar beroerd, zomergriep oid :(. Lig dus lekker in bed vandaag :).

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    patatje jou temp ziet er ook goed uit hoor!:D
    wanneer ga jij een testje doen?
    hahaha... ja heb ze vandaag gekocht,,, weet niet of ik me nog kan inhouden hihi

13. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hihi, al getest Onewish ;). Ik test niet voor woensdag, heb al zo veel teleurstellingen gehad en wil niet ten onrechte teleurgesteld worden :(. Dus dat ik een nega test heb terwijl ik toch zwanger ben ;). En uit ervaring weet ik dat ik dan blijf testen tot na NOD, dus dan nog maar even geduld hebben ;).
    Had gister en vanmiddag wel ongikrampjes, alleen rechts waar ik deze keer ook m'n ei voelde... Spannend weer, maar wordt er steeds nuchterder onder. Het houd me wel een beetje bezig hoor :), dat kan ook niet anders na 15 maanden denk ik... Hoe lang zijn jullie al bezig?

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @nikita: je klinkt er relaxt, maar kan me voorstellen dat het spannend is. Je kan er nu wel niks meer aan doen, snap ik. Ik hoop het zooooo voor je!! Hoop dat je kan genieten van je vakantie!

@onewish: jij maakt t ook lekker spannend zeg! Ik zeg: testen!

@patatje: voor jou ook spannend. Zou zo leuk zijn!
    Euh, hier weinig strandweer, maar dat wist je natuurlijk al. Paar weken geleden wel genoten van zon en huisje.
    Jij ook bijna vakantie. Lekker 3 weken!

@Rrianne: we schelen echt maar weinig hè? Ben benieuwd wie het eerst is, haha! Ben je al klaar met het kamertje en de inkopen?
    Hier is zo goed als alles binnen en kamertje is klaar.

15. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Mutzie; heerlijk hè op strand :). Nu hopen dat dat binnenkort weer kan :).

Onewish; al getest?

Vanochtend is m'n temp weer gestegen... Zo hoog is tie nog nooit geweest geloof ik. Derde stijging sinds ei. Nou ben benieuwd wat de komende dagen brengen gaan. Heb wel al ongikrampen, voornamelijk rechts, geen idee of ik iets achter moet gaan zoeken...

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja gister, een heeel licht streepje te zien,
    maar afwachten of die wel donkerder word
    maandag nod dan test ik nog een keer
    x

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Streep = streep toch ;).

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa maar hij was heel licht en dt heb ik vaker gezien he, dus ben nog niet blij met dit streepje.

19. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Nee, dat snap ik... Moet knallen :).

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja idd ! dus nog even geduld :p maandag nod..
    Maar vorig kaartje zakte die al met 13dpo / morgen dus.
    x

Deel Deze Pagina