@ Patatje, Grrrrr en jij maar wachten. Nu helaas niks meer aan te doen. Maar heb net je temp-kaartje ff bekeken en hij ziet er prachtig uit. Nog 3 dagen wachten? Hoe voel je je nu? Weer wat beter? @ Mutzie, hahah jaaa er zit echt maar een klein weekje verschil in. Hoe is het verder met je? Ook hier is het kamertje zo goed als af, de echte aankleding moet nog wel wat, maar dit ga ik denk ik doen tijdens mijn verlof. Baby-spul is ook al een heel end. @ Onewish, was ook erg benieuwd wat jou test deed. Licht positief dus! Hoop voor je dat je één deze dagen een knaller krijgt. @ All, hier de laatste 2 dagen zo rustig mogelijk aan gedaan (op advies van de VK, ivm harde buiken), en het begint nu wel wat te helpen. Harde buiken zijn er nog wel, maar niet meer zo pijnlijk.
Rrianne; oei harde buiken, idd maar rustig aan doen. Morgen moet je weer gaan werken toch? Hoeveel werk je nog? 29 weken al weer! Wat gaat dat hard . Wat betreft m'n verkoudheid voel ik me wel beter, alleen sinds gisteravond zijn de krampen rechts onderin m'n buik wel toegnomen. Heel vervelend en balen dat ik ws toch echt ongi ga worden . Maar goed, nog geen bloed dus nog steeds afwachten...
@ Patatje, Ben erg benieuwd hoor wat er in je lichaam gebeurd. Zelf voel je dat natuurlijk het best, zal zo es kijken wat je temp. vanmorgen heeft gedaan. Hihihi 16 oktober dus, wie weet wordt het hier ook zijn verjaardag. Morgen idd weer aan het werk. Ben heel benieuwd hoe het gaat, werk 30 uur en helaas de komende weken nog meer ivm bezetting door vakantie. VK gaf al aan om minder te gaan werken, maar wil het eerst zowiezo even aanzien.
vandaag toch wel getest,,, morgen maar nieuwe halen dit is de opgedroogde versie Bekijk bijlage 171145 In het testtopic staan de andere fotos ook! spannend hoop dat dit kleintje blijft plakken... xxx
Joepie! Das toch wel een duidelijke posi test . Rrianne; als ik jou was zou ik toch stapje terug doen hoor... Als de VK dat al adviseert... Het kost je werkgever toch niks als je zwanger bent, zijn ze voor verzekerd bij het UWV. En dat werk wordt ook wel weer gedaan . En ja, wie weet een 16 oktober baby . Ik heb 9 van de 10 keer mooi weer op m'n verjaardag . Hier ongi geworden helaas . Ik heb er deze keer echt wel last van, sinds gister avond buikkramp dat doortrekt naar m'n onderrug en lies en sinds net eindelijk bloed. Heb ook uiteindelijk maar een paracetamolletje genomen zonet (en dat doe ik niet zo snel...). Zo veel pijn had ik vroeger toen ik de pil nog slikte als ik ongi was, is dus ruim 2 jaar geleden. Hoop dat het eenmalig is... Op naar een nieuwe ronde dus! Het zonnetje is er trouwens weer!
@onewish: gefeliciteerd! Das duidelijk positief en echtgeen pregnyl meer. Laat het een plakkertje zijn! @patatje: balen dat je ongi heeft doorgezet.. Vervelend ook dat het zo'n pijn doet. Hopelijk eenmalige ja. Zonnetje komt eraan (en was er al vandaag!)!! Jammer genoeg moet ik veel werken. Hoop nog wel even te kunnen genieten aan zee @rrianne: jij dus uitgerekend rond je verjaardag, ik week na mijn mans verjaardag Hier gaat alles goed. Buik gaat beetje in de we zitten (al is ie niet echt heel groot hoor). Moet ook nog wel wat aan de aankleding doen, maar dat komt de komende weken wel ja. Jij dus harde buiken? Vervelend! Ik ken het: meer moeten werken ivm afwezigheid collega's. Hier hetzelfde, maar gaat gelukkig allemaal goed.
@ Onewish, Gefeliciteerd meid. Hoop voor jou ook op een plak-beebje. Allemaal nu extra spannend zeker? @ Patatje, aaaaaaah dat meen je niet? Je temp ging zo mooi. Idd maar weer op naar de volgende ronde. Krijg je nu wel weer wat meer ondersteuning/controle van je Gyn? Werken viel vanmorgen mee, toch nog veel kids afgevallen de laatste weken waardoor het erg rustig is de komende tijd. En geloof dat ik de oorzaak heb gevonden van mijn harde buiken, volgens mij heb ik namelijk blaastontsteking (alleen het rare is het doet geen zeer of niks). Extra veel aan het drinken, cranberriesap al in huis. Hoop dat het vanzelf weer overgaat en anders overmorgen toch maar ff de HA bellen.
Rianne; blaasonsteking . Ik wil je niet bang maken, maar ik zou morgen meteen naar de huisarts gaan als ik jou was... Dat kan een vroeggeboorte veroorzaken... De antibiotica die je daarvoor krijgt is echt ongevaarlijk voor je kleintje. Ik kan na m'n volgende (vermoedelijke) eisprong bloed laten prikken op progesteron en als blijkt dat m'n ei toch niet gesprongen is, dan vermoed ik dat ik weer op controle mag bij de gyn. Mutzie; jammer meer werken met dit mooie weer . Hopenlijk kan je idd nog genieten aan zee . Rrianne is rond mijn verjaardag uitgerekend . Onewish; hoe is het met jou en je plakbeeb . Ben ook zo benieuwd naar Nikita... Nog 4 daagjes en dan heb ik lekker vakantie . Ik hoop dat het mooie weer zich voortzet .
@ Mutzie, nee rond Patatje dr verjaardag. Ben zelf in aug. jarig. Ben benieuwd naar je buikje, heb je een leuke buikfoto? Ja we moeten ook nog wat te doen hebben tijdens ons verlof. Ja, niet de handigste periode om tegen het eind van je zwangerschap aan te lopen, maar doe wel wat rustiger aan op het werk. @ Patatje, Lekker vooruitzicht! Nog 4 daagjes, hoop dat jullie ook wat kunnen genieten van een zonnetje. N. kwam idd ook thuis met zo'n verhaal. Alleen zijn collega had het over zwangerschapsvergiftiging. Heb voor de zekerheid vnvnd naar de VK gebeld. Die zij dat de harde buiken daardoor konden komen, maar ze dacht zelf dat dat niet de oorzaak was. In eerst instantie adviseerde ze me om naar HA te gaan. Toen ik voorstelde om het zelf op te lossen, door veel te drinken etc. Dat ik dat vaker deed als ik blaasontsteking had, zij ze; 'ja, dat is ook een goed idee'. Ze deed er verder heel luchtig over..... Kijk het nog ff aan, urine lijkt al veel minder troebel, anders woensdagochtend zowiezo ff langs de HA.
Oog haha, niet begrepen dat jullie bedoelde rond Patatjes verjaardag Dan is Patatje dus bijna gelijk met mijn man jarig aangezien ik een week na Rrianne ben uitgerekend en een week na mijn mans verjaardag Rrianne, blaasontsteking uitplassen moet lukken, probeer ik ook vaak. Anders is HA wel een goed idee ja. Buikfoto is een goed idee.. Laatste was alweer bijna 9 weken geleden. Ben er zo slecht in.. Ik wil tegen de 35 weken nog wel foto's laten maken door een (amateur)fotografe. Hoe is jouw buik? Ben ook zo benieuwd naar Nikita, maar denk dat ze pas zekerheid heeft na haar vakantie en misschien voor zichzelf pas als de 12 weken voorbij zijn... Spannend hoor!
H! meiden.... Zie dat er naar me gevraagd wordt...wat toevallig...ben amper online, en als ik er ben is het heel erg langzaam, dat ik eigenlijk alleen maar wat lees... Dus veel ga ik niet schrijven... Maar een kleine update geef ik wel....heb ondertussen een echo gehad hier op vakantie...(haha....koste niks, goed als je schoonmama connecties heeft) en het zag er allemaal goed uit...hmm....er zaten er zelfs 2....maar...durf het nog niet echt te geloven en eigenlijk ook niet op te schrijven, want er kan nog zoveel misgaan, er kan er zelfs eentje verdwijnen... Had dit eigenlijk zelfs misschien wel liever niet geweten...Nu weet ik nl. helemaal niet meer waarop te hopen... De overstimulatie was nog wel duidelijk te zien, dus zwemmen en de zee op met de boot zijn not done...maar rustig in het zonnetje zitten en een beetje winkelen mag allemaal... FA was over mijn bloedwaardes ook erg tevreden, en meteen bij terugkomst op 15 Aug. hebben we een echo bij haar...Ze weet nog niks van deze echo, maar moest van haar proberen hier een echo te laten maken zeker i.v.m. de overstimulatie, en heb in ieder geval foto's meegekregen die ik haar bij thuiskomst kan laten zien... Verder gaat het goed hier...lekker aan het genieten...en gedraag me als eene chte zwangere...moesst met mijn dikke buik allemaal kleren nieuwe kleren kopen, en zie er op bikini foto's ook echt 4 maanden zwanger uit... Onewish...zie dat je zwanger bent...op naar een echo nu he, en dan genieten maar...
Hey meiden heb bloed geprikt vandaag de waarde was nog wel laag dus afwachten...als ik volgende week nog niet ongi ben dan nog een keer bloedprikken... vanmorgen wel weer een streep op de test.. lijkt erop dat ie nu wat breder is geworden nog niet veel donkerder.... xxx
Nikita; wat goed dat je een echo gehad hebt! Hoe lang duurd de crusiale periode voor jou? Hej, en niet in het water en op een boot... Hoe komt dat? Gelukkig wel zonnen en winkelen . Pas je op voor een zwangerschapsmasker . Maar goed als dat het ergste is heb je ws graag tien maskers . Ben benieuwd naar je dikke buiken foto's . Onewish; ow... Is dat niet goed? Of kan het altijd laag zijn op dit termijn? Rrianne; hoe ist met je blaas? Ik was er gister gewoon een beetje gestresst van toen ik het las . Merk dat mijn gebeuren toch een "litteken" heeft achter gelaten, dat wordt wat als ik zelf zwanger ben . Hm, ik heb het gevoel dat het hier de goeie kant op gaat hoor meiden . Onewish en Nikita moeten nu echt zwanger de zomer uit . Ik heb verder niet veel te melden. O jawel, nog 3 dagen en dan vakantie!!!
@ Mutzie, drinken gaat goed, blaas wordt volgens mij rustiger. Want de harde buiken worden ook een stuk minder. Zal waarschijnlijk toch echt wat met elkaar te maken hebben. Haha dat van die buikfoto's ken ik. In het begin nam ik echt iedere week een foto, nu is het hier ook alweer 3/4week geleden. Zal es kijken of ik er straks nog ff één kan maken. Lijkt me ook leuk zo'n foto-reportage. Maar vind dat poseren zo vreselijk. Denk dat ik vriendlief vraag. @ Nikita, wat super om wat van je te horen. En gelukkig met positief nieuws! Kan me voorstellen dat het allemaal enorm spannend voor jullie moet zijn, maar wat zal dat mooi zijn als er nu toch echt 2 wondertjes in jou buik mogen groeien. Duim zo ontzettend met jullie mee. Hoever ben je dan als je 15 aug. voor de echo mag? Kun je ondanks de spanning nog een btje van je vakantie genieten? @ Patatje, Ow echt, dat meen je? Kan me voorstellen dat je in jou situatie wat sneller in 'stress' raakt, het is niet niks wat je mee hebt gemaakt. Ik heb zelf totaal niet het gevoel dat de blaasontsteking kwaad kan. Drinken gaat goed en heb zelfs het idee dat mijn harde buiken minder worden. Ook omdat de VK er gister eigenlijk niks over zei, heb ik zoiets van volgens mij kan ik het zelf wel oplossen, door veel vit. C binnen te krijgen en goed blijven drinken. Toch hou ik het wel in me achterhoofd en is het met 2 dagen nog niet over, dan ga ik alsnog hoor. Wil ook weer geen risico nemen. En wat je zegt over Onewish en Nikita, ik ga keihard voor ze duimen. Maar dan jij volgende maand hoor!