Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi ja heb weer clomid meegekregen.
    hij vond de bloedwaarde te laag om over een zw.schap te spreken... dus ik weet niet of t nu een vmk was of niet
    lijkt mij van wel , anders krijg ik geen posi test?

en door alle hectiek die nacht ben ik mijn papier met vragen vergeten. mijn kat ging bevallen en de katers gingen die kleintjes doodmaken:( dus moederkat meegenomen, was er te laat bij..namelijk....
    toen kwam er nog 1 :) dus helemaal happy.. en we wouden dat kittentje houden, maar heeft 2 dagen geleefd :( pff was net een horrorfilm hier heb gejankt als een klein kind ...

hopelijk krijgen we nu een beetje geluk na al dat ongeluk!
    x

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, heerlijk gewoon ff niks moeten. Dat vind ik echt het fijnst aan vakantie. Jammer dat, jullie niet samen vakantie hebben (of was het een bewuste keus?). Trouwjurken, super leuk! Mijn vriend en ik hadden het er laatst over, het leek ons wel een leuk plan om te trouwen
    als we 10 jaar samen zijn (duurd nog dik 3 jaar). Blaasontsteking, vervelend dat je dr zo'n last van hebt.
    Hopen dat je kuurtje gauw aanslaat.

@ Nikita, hoe voel je je verder? Geniet nog even van jullie laatste daagjes. Kun je de spanning nog een btje aan?

@ Mutzie, nee moet nog 3,5 week werken en dan verlof. Ben blij dat ik dat gedaan heb, eerste gedachte was namelijk doorwerken tot de laatste 4 zodat ik 2 week extra van ons kindje kan genieten. Maar nu moet ik weer beginnen eind dec. en dan zijn wij een week op het werk dicht, dus heb zowiezo een weekje extra.

@ Onewish, vervelend allemaal joh! Hoop dat de clomid deze x zijn werk weer doet

@ All, bedankt lieve meiden voor jullie steun!
    Baal er ook behoorlijk van, van deze situatie. (met name dat ze gewoon schijt heeft en lekker op vakantie gaat, terwijl ze wist dat ik op het eind van mijn zwangerschap liep). Voor mijn gevoel kan ik geen kant op en mocht ik het echt niet trekken, dan zadel ik mijn collega's er mee op, niet mijn baas. Die zit lekker
    met dr kont op het strand. Komt er dan in principe op neer, dat mijn collega's dan diensten moeten gaan draaien van half 7 tot half 7. Verder is er niks geregeld, geen oproepkracht of wat dan ook. Dus het enige wat ik nu in mijn hoofd heb is; kom op nog ff doorzetten. Gister wle ff flink potje gejankt, maar mijn
    vriend heeft me er weer doorheen gesleept hahah;).

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Nikita; fijn om van je te horen! Zo te lezen vermaak je je wel :). Ben zo benieuwd of jullie met z'n drietjes of z'n viertjes zijn ;). De 15e... Das as maandag al :). Goeie reis terug alvast!

Mutzie; Meulenberg was telkens dicht als wij daar naartoe gingen :(. Uiteindelijk goed geholpen bij Klaassen, echt een super man die ouwe ;). Een ontzettende droge zeg maar, zegt ook eerlijk welke kaartjes je echt niet moet doen omdat dat met drukken moeilijk is enzo. Hij had wel een spelfout op ons kaartje... Hij schaamde zich rot, want het ging om een alledaags woord :). Wij konden er niet wakker van liggen, past wel bij ons dat niet perfecte ;). Die kaart is ietwat te sierlijk voor een jongen hè? Ik zou er denk ik voor een jongen ook niet voor gaan.
    Ja, we trouwen in onze woonplaats Bij de haven ;).
    Het kamertje en je buik zijn echt super!

Onewish; jeetje wat een drama zeg... Wat kan de natuur toch wreed zijn :$. Zonde voor moederpoes :(. Nu hopen op een succesvolle 2e ronde met de Clomid!

Rrianne; Leuk jullie ook trouwen! Lekker met de kleine erbij of mischien wel 2 ;). Mijn zusje is vorig jaar getrouwd op hun 10 jarig jubileum. En ook met hun dochtertje erbij, ze was toen ruim 1,5 :).
    Ja wel jammer dat we geen 3 weken samen vrij hebben. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf (ZZP) en is schilder, hij durft dus nooit lang vakantie te nemen omdat je nooit weet hoe je over een aantal maanden in het werk zit... Maar om oververmoeidheid te voorkomen "verplicht" ik 'm 3x keer per jaar een weekje vrij te nemen met mij ;).
    Ik blijf het echt stijlloos vinden van je baas... Jammer hoor... Pas maar goed op jezelf! Lief dat je vriend je erdoorheen gesleept heeft gister :).

Vandaag nog flinke krampen gehad, maar het is al minder dan de afgelopen week. Verder lijken de bijwerkingen van de Clomid wel mee te vallen deze keer, alleen af en toe wat opvliegers :).
    Vandaag lekker gekeuteld, deze week komt er onverwachts wat familie uit Limburgs langs, dus erg gezellig :). Volgende week vrijdag jurken passen! Ben benieuwd ;).

Fijne avond!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, Klinkt als een lekker dagje! Trouwen lijkt mij zelf idd ook super mooi, zo'n dag van jullie samen.
    Maar wil het dan wel klein houden. En met de gedachte dat onze kleine dat ons 'bruidsjongetje' wordt,
    vind ik ook erg leuk. Een 2e, nee dat denk ik niet,
    persoonlijk wil ik wat groter leeftijdverschil tussen mijn kids (als we uberhaupt 2e wondertje mogen krijgen), maargoed
    je weet nooit hoe het loopt;). Idd een verstandige keus van je vriend en dat is idd een goede regel, af en toe lekker
    samen een weekje vrij! Wat betreft mijn baas, ja kom er de laatste tijd steeds beetje bij beetje achter dat het echt alleen
    maar om dr eigen hachje gaat (vriend zegt dit al jaren;)).

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    oeps, plaats het verkeerde bericht in het verkeerde topic, dus weer ff verplaatsen;).

6. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Lieve meiden,
    Even snel een berichtje van mij!!! Ik lees nog elke dag mee, maar heb niet altijd tijd om te reageren. Ik probeer weer een beetje mee te schrijven met jullie!!!

Maar wil even met jullie delen dat we vanmiddag de 20 weken echo hebben gehad, en dat alles erop en aan zit bij ons kleine MEISJE!!!!! We hadden helemaal geen voorkeur, een jongen of een meisje, als het maar gezond is!!! Maar toen we hoorde dat we een dochter krijgen, gingen er wel een aantal traantjes over mijn wangen!!! De familie en vrienden weten niet beter dan dat we het niet weten, maar wilde dit nieuws wel heel graag met jullie delen!!!

Liefs xxx

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Onewish: jeetje wat verschrikkelijk zielig je verhaal over je katten! Hoe wreed kan de natuurlijk zijn :(
    Weer een ronde te gaan. Hopelijk doet de gyn ook wat meer onderzoeken. Heb je al gevraagd naar een hsg onderzoek (of je eileiders goed open zijn) Deze kreeg ik bij de vierde ronde en was die ronde ook zwanger. Maar misschien zijn jouw licht positieve testen ook wel het bewijs dat je eileiders open zijn...

@Rrianne: bedankt voor je reacties bij de foto's :)
    Trouwen is leuk en mooi! :D alvast leuk om al over te fantaseren toch, ook al duurt het nog even.

@Patatje: wij gaan ook nog maar even bij Klaassen kijken dan. Hopelijk geen spelfouten voor ons, haha. Kan ik niet zo hebben denk ik, hihi (perfectionist ;)).
    Trouwen bij de haven is erg mooi! Hebben wij ook een hoop foto's gemaakt.

Ben ook erg benieuwd naar Nikita... Wolfje ook nog niet terug van vakantie?

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Tamara! Zat net te denken, ik vergeet iemand! Wauw, een meisje, wat leuk! Gefeliciteerd!

9. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Rrianne; ja, "it's all about the money" helaas... Een uitzendkracht kost natuurlijk meer dan jij. Nu maar hopen dat je je goed blijft voelen en anders is het pech voor haar...
    Wij zitten nog in dubio om het groot of klein te doen... We willen nl ook naar Indonesië volgend jaar :). En ja, groot leeftijdsverschil kan ook leuk zijn :). Je bent ook nog jong toch? Begin 20 dacht ik ;).

Tamara; leuk dat je er weer bent! En jeetje 20 weken al weer... Wat fijn dat de kleine meid helemaal gezond is :). En natuurlijk dat je jullie geheimpje deeld met ons ;).

Mutzie; Ik heb nu al zin in de bruiloft :), maar eerst alles maar is regelen ;). Volgende week voor het eerst jurken passen...

Vandaag heb ik een gaar dagje :(. Nog steeds last van m'n buik... Heb de huisarts maar gebeld of dat normaal is op de 4e dag antibiotica. Ben dan meteen bang dat er iets is met m'n eierstokken ofzo :(. Ik word straks terug gebeld. Kan ook zijn dat ik m'n groeiende eitje ondertussen voel, wordt een beetje moe van al die pijntjes en gevoeletjes :). Afwachten maar weer... Ik ga maar lekker rustig aan doen vandaag, tis er toch weer voor :D.

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hebben jullie trouwens al een datum Patatje??

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    16 mei :).

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Tamara, wat fijn dat alles goed met jullie MEISJE:D:D:D gaat. En wat een leuk nieuws; een meisje.
    Nu helemaal in de wolken? Ik was na die tijd echt officieel verliefd.

@ Patatje, jep klopt helemaal. Alles voor het geld he. Heb me er inmiddels ene btje bij neergelegd
    en heb even geen zin meer om me er druk over te maken. Probeer zoveel mogelijk me rust te pakken
    als ik vrij ben en aan ons kindje te denken. En mochten de dinsdagen (dan werk ik gemiddeld 9 uur) niet
    meer lukken dan heeft een collega van me aangeboden om die dienst van me over te nemen, zodat ik een halve
    dag kan werken. Trouwen, heel eerlijk, heb geen idee wat een gemiddelde bruiloft kost. Wat lijkt je het leukst;
    groot of klein te trouwen? Ja ben nog een jonkie, word eind deze maand 24.
    Vervelend dat je nog steeds last van van alles en nog wat hebt! Wat zei de HA?

@ Mutzie, hebben jullie ook foto's van de 3d-echo? Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig

@ All, vriendin van me zou vanavond op bezoek komen. Nu heeft ze afgebeld omdat dr schoonzusje in
    het ziekenhuis ligt en op het punt staat om te bevallen! Ze is nog maar 27 week, vanmorgen had ze al 6 cm
    ontsluiting. Inmiddels heeft ze een ruggenprik gehad, dus zal nu niet heel lang meer duren.
    Pffff heftig hoor! Ben dr al de hele dag mee bezig.

En patatje, weet je wat dus wrsch de oorzaak is, een urineweginfectie!

13. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Rrianne; Jeetje... Achteraf dacht ik dat m'n reactie een beetje overdreven was over die blaasontsteking... Maar dan gebeurd het zo "dichtbij"... 27 weken is echt nog heel vroeg... Er liggen dan zo veel complicaties op de loer :(. Nou, ik hoop maar dat ze de kleine nog ff binnen kan houden, iedere dag is mee genomen...
    Dat is lief van je collega :). Hopenlijk is het niet nodig, maar de druk is dan wat minder denk ik...
    Een bruiloft... Afhankelijk van je wensen kan je heel goedkoop uit zijn. Maar met een trouwjurk, pak, ringen, fotograaf, uit eten en evt. feestje kom je denk ik al snel rond de 5000 euro uit. De meeste mensen denk ik wel richting de 10.000 euro... Groot trouwen lijkt me het leukst :). Ik wil altijd alles met m'n naasten delen en aangezien we beide vrij grote familie's hebben...

Gister de HA dus gebeld en de pijn zou al minder moeten zijn... Ik mocht een afspraak met 'm maken, maar mocht ook naar de gyn. Heb de dus een afspraak met de gyn gemaakt, kan de 22 ste pas terecht. Als ik maandag nog steeds pijn heb ga ik toch ff langs de HA. Met paracetamolletjes heb ik er niet zo veel last van, hopenlijk is het maandag over ;).

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, Ja echt veels te vroeg:(. Gisteravond kreeg ik nog een sms, dat op dat moment alles stabiel was en de bevalling nog niet verder door had gezet. Maar kan me niet voorstellen dat ze dit nog lang uit kunnen stellen. Wat betreft de urineweginfectie, jaaa, je had toch echt gelijk. Het vreemde vind ik er alleen van dat mijn HA en de VK hier zo laconiek over deden. De VK zei dat ik het wel weg kon drinken (mocht langs de HA gaan, maar hoefde niet) de HA heeft er niks over gezegd. Ben in elk geval blij dat ik toch heen ben geweest:D.

Trouwen, jaaaa had al zo'n vermoeden dat het wel die kant op ging. Wij hebben beide een hele kleine familie, dus dat scheelt alweer. Aaaaaah we hebben nog even de tijd om te sparen!

Kom net me bedje uit, even wakker worden en bedenken wat we eens kunnen doen vandaag.
    Fijn weekend allemaal

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden...

Wat heb ik jullie gemist!!!

Heb een heerlijke vakantie gehad, ondanks de heenreis...
    Auto is nog niet gemaakt, dus voorlopig zonder auto...

Heb een hele drukke week voor de boeg, maandag gelijk weer overblijven bij gr 4:) leenauto terug brengen...
    veel verjaardagen... en maandagavond dan me 20wk echo:)

Hoop dat ik deze week me laptop weer terug krijg, heb helaas voorlopig nog geen tijd om op iedereen te reageren...sorry!

Sem heeft het in de vakantie super gedaan, echt geweldig:)
    Buik groeit goed als de tijd er voor is maak ik een foto... maar kan die niet op de pc zetten, lekker handig zo...;)

Nou hele dikek knuffel van mij en ik mis jullie!!!

xxxxxxxxxxxxxxx liefs

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Wolfje, wat gezellig dat je dr weer bent. Was de afgelopen weken soms erg stil hier hoor! Zo te horen hebben jullie het erg leuk gehad. Ging er wat mis op de heenreis? Of veel in de file gestaan?
    Hoe is het verder met jou en de kleine?
    Spannende dag dus morgen, de 20-weken echo! Hoop dat alles goed is met jullie kindje en er hierna nog een btje extra van kunnen genieten. (was altijd zo verliefd als ik ons kindje weer mocht bewonderen via een echo)
    Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Nee toch?

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rianne; thx, nee willen niet weten wat het wordt, zelf sterk gevoel jongen...

heenreis begaf de motor het dus auto naar huis en dag gewacht op leen/huur auto...

erg rot met buik en kind van 3...

voorlopig ben ik er nog weinig... erg drukke week voor de boeg en nog geen pc, zit nu ff snel bij me ma...hiih

knuffels allen!xxx

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo meiden...weer veilig thuis, maar jeetje zeg, wat een rotweer hier...wil weer terug...;):x gelukkkig hoorde ik op het nieuws dat het komende week hier ook eindelijk weer beter gaat worden...

Onewish...jeetje zeg meid wat een klote situatie en nacht voor je...
    Gelukkig heb je een klein poesje kunnen redden...en ja, dokters spreken jammer genoeg niet van een zwangerschap als het HCG niet hoog genoeg was, odmat er dan bij de innesteling iets verkeerd is gegaan, en er alleen een bevruchting is geweest, maar als dit keer op keer gebeurt, zit er gewoon iets niet goed...hartnekkig blijven hoor, weet niet precies hoe, maar ze kunenn het onderzoeken en ook behandelen...

Rrianne...wat leuk trouwens als je 10 jaar samen bent, en dan met jullie kleine meid erbij...wij hebben bewust voor de ouderwetse manier gekozen, maar zoals jullie het doen is ook wel heel romantisch hoor...
    Lief dat je vriend je zo ondersteunt, en ook lief dat een collega aangeboden heeft je te helpen mocht het nodig zijn...zo kan het dus ook...
    oe jeetje zeg...wat een heftig verhaal van dat meisje met 27 weken...hoe is het ondertussen met haar??

Patatje...lekker aan het niksen dus in je vakantie...en een het is een leuke en spannende periode je bruiloft plannen...voor je het weer is het zover...je bent er op tijd bij om jurken te passen als je 16 Mei gaat trouwen...

Patatje en Rrianne...onze bruiloft koste 11.000 Euro, was voor ongeveer 50 man, en met alles erop en eraan...alleen de fotograaf was gratis want dat was mijn peetoom...
    je zit er zo aan hoor...ons feest+champagne receptie+diner, alleen was 4000 euro, maar helemaal geweldig in een 4**** hotel, incl. bruidsuite...;) Ons budget was 10.000, en vond het dus wel in orde...wilde dan op het laatste moment niet meer 1000 euro gaan sparen aan het feest om binnen het budget te blijven...

Tamara...wat leuk een kleine meid...verder alles ook goed in jullie nieuwe huisje...?? Alles ondertussen al bijna af, of hebben jullie nog veel te doen...

Wolfje...daar ben je weer...fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad...en spannende hoor de 20 weken echo...zekers een foto maken van je buik en posten hiero...
    Watte is er trouwens gebeurd op de heenreis, iets met de auto??

En van MWM hebben we al heel lang niks meer gehoord hé??

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Wolfje, Jeetje wat ontzettend balen. Gelukkig dat de mogelijkheid er was om een auto te huren.
    Succes komende week en ook een btje om jezelf blijven denken he;).

@ Nikita, gezellig jij ook weer thuis, en dus meer op het forum. Voor jullie morgen ook een spannende
    dag he? Jaaa, vinden wij ook wel een mooi idee om te trouwen met 10 jaar, alleen dan wel met ons mannetje er bij (hihih
    als het goed is groeit er toch echt een jongentje in mijn buik). Zijn er nog niet over uit hoe en wat hoor,
    lijkt ons ook wel erg leuk om het gewoon met z'n tweetjes (uhmmm.... 3tjes dan he) te doen in het buitenland op
    een mooie plek. Maar daar hebben we nog even de tijd voor om over na te denken.
    En 11000 euro, wat een boel geld he! Als je er maar een hele mooi dag aan over hebt gehouden, toch?!
    Kun je de zenuwen een btje aan? En hoe voel je je verder?

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Schoonzusje van mn vriendin is vannacht bevallen van een Jongen(tje), hij is 37 cm en 1400 gram (dus opzich liep hij in elk geval wel voor op schema, dat is een pluspunt).
    Nu maar hopen dat alles goed met hem gaat!

Deel Deze Pagina