Hoi meiden ff weer een berichtje van mij. vanmiddag bij de gyn geweest, wel een andere mja. link 14mm rechts 19mm vanavond om 20:00 pregnylspuit.. dus dan cd14 eisprong!! eindelijk een vroeg eitje!! jeejj xx
Hey ik was julie kwijt , ik dacht al wat is rustig... Lag m'n abbo op ons onderwerp er gewoon ui . Maar gelukkig, ik heb jullie terug . Nikita; hoe was de echo vandaag? Bij jullie vandaag ook goed weer? Hier was het heerlijk . MWM is al een tijdje niet meer langs geweest nee . Wolfje; jeetje zeg, wat een gedoe met de auto... Verder wel een fijne vakantie gehad? O, en nu je 20 weken echo? Ben benieuwd hoe het was . Rrianne; het gewicht klinkt goed van de kleine man! Das zwaarder dan onze dochter was, zij was 1200 gram met 29 weken. Hoe ging de bevalling? Een goeie start voor de kleine kan een hoop ellende besparen... Ligt hij aan de beademing of doet ie het al zelf? (hoop vragen he, wordt altijd ineens erg wakker bij deze situaties...). Onewish; dat klinkt goed! En dat wordt dus klussen vanavond . Vandaag maar naar de huisarts geweest, omdat de pijn in m'n onderbuik en rug nog steeds niet weg is . Hij vermoed vergrote eierstokken, dat is een veel voorkomende bijwerking van de Clomid... Verder heeft ie wat geduwd in m'n buik en dat gelukkig geen zeer, was wel een beetje gevoellig. Ik moest bloed laten prikken op wat andere dingen, weet alleen niet wat eigenlijk. As maandag ga ik naar de gyn, ben benieuwd wat zij ziet op de echo. Vandaag grotendeels paracetamolloos doorgebracht, dus dat is op zich wel een vooruitgang . Ik hoop dat de pijn na m'n eisprong weg is en dat er dus gewoon een heel groot ei dwars zat . M'n blaasontsteking is zo goed als weg . Heeft iemand ervaring met vergrote eierstokken? Vind het maar niks .
1e ronde clomid had ik wel na eisprong last van gevoelige bm / buik/rug staat wel in mijn blogs beschreven? voel je zoiets?
O ja, gelezen . Het lijkt er idd wel een beetje op, alleen dan een voordurend jengelend gevoel. En nu al 2 weken . Hoe lang had jij die pijn?
@ Patatje, ja wat betreft zijn gewicht ligt hij geloof ik aardig voor, gemiddeld is het 800 gram rond deze periode. Kan een kindje echt zover op groei voorlopen? Ik zat al te denken dat ze miss toch verder was wat betreft dr zwangerschap (maar heb er ook geen verstand van). Hij is al van de beademing af, gelijk de volgende dag al. Vond ik ook al zoiets bijzonders, kan dit echt allemaal zo snel? Tot zover hoor ik dat het heel goed gaat met het mannetje, dus hoop het echt! Haar bevalling ging ook prima wat ik begreep, heeft alleen ondanks het kleine mannetje een flinke knip gehad, maar verder voelde ze zich ook goed. Hmm met jou gaat eht dus nog steeds niet denderend. Volgende week wrsch wat meer duidelijkheid, kan het kwaad vergrote eierstokken? Wel weer vervelend hoor...
hoi lieve meiden even snel berichtje van mij, 20wk echo was helemaal super Alles zag er mooi en goed uit! Placenta ligt aan de voorkant, daardoor voel ik nu nog geen duidelijke trapjes! Knuffels
meiden, hier ook even een goed nieuws berichtje van mij... gister 2 hartjes gezien... ze lagen super mooi naast elkaar, en de FA was super tevreden. Strakjes het goede nieuws bij mijn gyn. gaan vertellen en kijken hoe hij verder wil... schijt hem nu al voor de volgende echo, maar ja...zal erbij horen... dacht dat het voorbij zou zijn nadat we eindelijk hartjes hebben gezien, maar eigenlijk begint het nu pas weer...
haha, mij gyn. wilde dus ( had ik half en half wel verwach ) zelf ook kijken hoe het eruit zag, enn wat blijkt, de kleintjes waren alweer 1,1 en 1,2 mm gegroeid, dus het gaat nog altijd super goed... volgende echo is volgende week dinsdag, want hij blijft wel erg voorzichtig omdat ik dus wel de neiging heb MK`s te krijgen...
ow jeetje Rrianne...moet me nog verontschuldigen bij je...hoe stom kon ik zijn, het staat zelfs in je handtekening...sorry hoor....schuif het maar op de hormonen...
Hoi meiden, @Nikita: Wow, 2 hartjes. Van harte gefeliciteerd meid! Ik kan me voorstellen dat jullie wat voorzichtiger zijn na alles wat jullie hebben meegemaakt!!! Echt een hele dikke knuffel voor jou!!! @Wolfje: Wat fijn om te horen dat de 20 weken echo goed was!! Hoe was jullie vakantie? @Rrianne: Pff wat een verhaal van het kindje dat te vroeg geboren is. Maar wel heel fijn om te horen dat het tot nu toe goed met hem gaat! Laten we hopen en duimen dat het allemaal goed komt!! Hoe gaat het verder met jou? Hopelijk kan je het een beetje volhouden met het werk, en anders gewoon in de ziekte wet, hoe moeilijk het ook is!!! @Patatje: Wat ontzettend vervelend van je eierstokken. Ik herken het wel een beetje, ik heb dit zelf ook gehad tijdens het slikken van Clomid. Gelukkig heb ik er maar een paar daagjes last van gehad. Maar de pijn is zo vervelend!! Hebben ze al een idee wat ze hier aan willen doen? Ondanks dat Clomid zijn werk doet, kan het zulke vervelende bijwerkingen geven @Onewish: Wat fijn dat de clomid weer is aangeslagen!!! Ik ga weer heel hard voor je duimen meis!!! @Mutzie: Hoe gaat het met jou? Niemand vergeten Nee volgens mij niet. Hier gaat het allemaal prima. Of prima, ik heb alleen heel veel last van me bekken, dus moet rustiger aan gaan doen!! Verder gaat het met ons meisje helemaal prima. Elke dag voel ik ze steeds duidelijker en vaker!! Zo'n mooi en fijn gevoel!!! p.s: Even advies van jullie: ik ben natuurlijk volop aan het kijken voor kleertjes. Nou heb ik 1 pakje van maat 50 en 3 pakjes van 50/56. Ik wil ook niet teveel halen. Ik denk dat dit toch wel voldoende is voor maat 50? Waarschijnlijk moeten we de pakjes van 50/56 sowieso omslaan, maar vind het zo zonde dat we straks heel veel maat 50 hebben en dat ze het maar heel even aanheeft. Liefs
Nikita; joepie! 2 hartjes . Goed joh! Nu de komende 5 weken voorbij... Super hoor een tweeling . Wolfje; jij ook goed nieuws met een gezonde baby . Het gaat goed hier . Rrianne; wat fijn dat hij een goeie start gehad heeft . Hoe gaat het nu met 'm? Zou idd kunnen dat de kleine eigenlijk ouder is, maar het schijnt dat baby's zich vanaf 25 weken gaan onderscheiden van elkaar. Dus kort, lang, dik, dun... Gemiddeld is het gewicht met 27 weken dacht ik 1000 gram. Mijn dochter was in ieder geval gemiddeld met 1200 gram op 29 weken. Spannend allemaal hoor... Hoe gaat het verder met jou? Onewish; 5 dagen is ook best lang... Tamara; heerlijk om de kleine zo te voelen . Ik denk dat je voorlopig wel genoeg hebt aan die pakjes. Tegen de tijd van je bevalling voelt je VK wel of je een kleintje krijgt of niet en mocht ze haar onder de 3kg schatten dan kan je er altijd nog pakjes bij kopen toch? Mijn nichtje woog 2580 gram met 38 weken en paste dus nog wel een tijdje in maat 50. O, dus jij ook buikpijn van de Clomid gehad... Bij de hoeveelste ronde begon dat jij jou? Daarna zwanger toevallig . Pff, ik vind het maar rampzalig die buikpijn . Vanacht was ik er zelfs wakker van. Nu dus knallende de hoofdpijn van de moeiigheid, kan m'n slaap nog niet zo vatten sinds m'n vakantie. M'n vriend moet ook gewoon werken en zijn wekker gaat iedere dag al voor 7 uur... Had m'n vakantie iets anders voorgesteld... Maar goed, ik heb nog een kleine 2 weken . Lig nu lekker in m'n bedje en heb vanmiddag genoten van het weer, dus heel zielig ben ik niet . Ik ga er gewoon voor om binnen enkele dagen top fit te zijn .
@Patatje: Bedankt voor je advies!!! Dan stoppen we maar even met kleertjes kopen hahahahaha! Ik kan me voorstellen dat je je vakantie iets anders had voorgesteld! Ik zat even te denken wanneer ik dat precies had met die buikpijn, maar dat was in December 2010, al een hele tijd geleden Ik heb het daarna nooit meer gehad. Ik hoop dat het snel over gaat! Hoeveel mg slikte je nou? Dikke knuf
@ Wolfje, super! Lekker van genieten van jullie gezonde kindje Heerlijk gevoel he? Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant, maar je voelt ze uiteindelijk wel degelijk hoor. Dus dat komt wel goed. Ik voelde ze zelfs gewoon al met 17,5 week. @ Nikita, jij ook al met zulk super nieuws. Ben ontzettend blij voor jullie. Die spanning zal altijd blijven denk ik, hoort er geloof ik bij. Spannend hoor, volgende week dus weer heen? Hahahah geeft niks hoor meid! Je kunt niet alles bijhouden hoor. Moest er erg om lachen. @ Tamara, wat leuk om weer wat van je te horen meis. Hoe gaat het met jullie huisje? Vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. Gelukkig doet jullie meisje het goed. Wat betreft de maten, ik heb ook vrij wienig in maat 50 gekocht (toevallig vandaag een heleboel gekregen), maar zelf een boel in maat 56 en 62 gekocht. De rest kan altijd nog, denk ik dan. @ Patatje, vervelend dat de klachten niet minder worden, helemaal als je er ook nog slechte nachten door hebt, werkt ook allemaal niet echt mee dan. Idd jammer van je vakantie, maarja aan de andere kant nu kun je er wel aan toegeven. Volgende week mag je naar de Gyn toch? Hoop dat zij wat voor je kunnen doen. @ All, net terug van de VK en zit nu in dillema. Moest toch echt minder gaan werken als ik wilde dat de kleine tot het einde bleef zitten. Nouja, jullie zijn inmiddels een btje van de situatie op de hoogte. Hoefde niet helemaal te stoppen met werken, als ik dat niet wilde, maar moest toch wel mijn diensten halveren. Geen idee hoe ik dit op moet gaan lossen. En hoe ik dit moet doen met mijn uren, door de vakantie periode zijn sommige diensten wat verkort en kom ik niet geheel aan mijn 30 uur op de groep, hierdoor doe ik er wat extra administratief werk bij, moet ik deze uren nu wel bij gaan houden? Hoe moet het achteraf, kan mijn baas dan nog ziektewet aanvragen? Kortom een hoop vragen. Maar geen baas om mee te overleggen. Grrr wat een rot-situatie. Jullie tips? Nu het belangrijkste; met ons kindje gaat alles goed. Heeft papa zijn bloedgroep, de mijne is B-negatief. Anti-d spuit gehad. Nog even voor de zekerheid gevraagd hoe het zit met groei. Mijn buikje is namelijk vrij bescheiden dus het begon al te spoken dat ik uiteindelijk miss niet voldoende ruimte/vruchtwater zou hebben. Dit hielden ze allemaal goed in de gaten en zag er tot zover helemaal goed uit. Weer een geruststelling.
tamara; ja echt wel fijn~! vakantie was geweldig, heerlijk genoten en sem vond de zee ook geweldig, alleen is onze auto tijdens de heenreis kapot gegaan... dus verder met leenauto en dag vertraging... niet leuk als je zwanger bent met kind van 3 erbij heb zelf nooit mt 50 gekocht wel een stuk of 5-6 van mt 56... patatje; echo ziet er goed uit, dus idd we gaan nu voor een gezond kindje hopelijk voel je je snel beter meid!knuffel rianne; sem voelde ik al met 18wk... dus had gehoopt nu wat eerder, maar helaas... tot nu toe nog niets... bescheiden buikje, is wel handig voor na die tijd haha fijn dat de kleine wel lekker groeit... all; knuffel, hier nog steeds erg verkouden morgen naar de vk toe... en dan ff lekker fietsen