@Nikita: Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Idd een beetje jammer dat de duivels op bezoek kwamen maar neem aan dat je even goed gefeest hebt. Geniet van jullie huwelijksreis, waar gaan jullie heen? @Pica750: tuurlijk mag je mee komen kletsen. Wat heftig die miskramen. Wel fijn dat je nu even onder controle bent. Probeer je goed te ontspannen en niet al te druk te maken. Dit was mijn 1ste ronde clomid met allemaal echo's, ben 1,5 week om de dag heen geweest en aan het eind van de rit zat ik er wel even doorheen en ben blij dat het nu even rustig is. @Tata: tja doordat ik de bloedtest niet kan doen is het dus een groot ? maar daardoor wordt ik nog wel een maand gevolgd, ondanks dat ik het aan het eind van deze rit eigenlijk gehad had vind ik het toch wel prettig dat ik nog een maand wordt gevolgd want dan weet je wel zeker of er wat is gebeurd. tuurlijk het is nog even afwachten want er is natuurlijk een optie dat ik zwanger ben maar ja hier ga ik zelf niet vanuit, wel neem ik mijn test mee Nou nog even en dan mag jij weer heen voor een echo, spannend hoor, ik hoop dat je nu idd het hartje ziet kloppen. Fijne avond allemaal. X
H! PICA...eventjes terug gelezen en idd. welkom in het clubje...en succes verder... En ROXY...wij gaan naar BELLA ITALIA...misschien lukt het daar wel... Dus meiden, ik neem weer afscheid van jullie, en lees als ik terug kom weer alles bij...
Hihi, je zegt het echt zo tussen neus en lippen door GEFELICITEERD!! Leuk zeg @Pica: welcome to the club! Leuk dat je je voorstelt en je verhaal vertelt. Morgen dus weer een echo, ben benieuwd, hoop dat er goed nieuws is voor jou!
@Roxy: wat ik me nog afvroeg.. werk je? Was het dan geen probleem dat je telkens weg moest voor die FM? @all: hier is het 'nieuws' dat ik vandaag op dag 52 zit, dus geen kortere cyclus dan de vorige, helaas (en ben ook niet zwanger)
@pisum, balen....weer zo'n lange cyclus! Maar ik ben de maand na mijn langste cyclus zwanger geworden! Wie weet! Hou hoop!
EDIT *newsflash* ben net ongesteld geworden. Dus het is een even lange cyclus geworden... Ach ja, ik ga maar vrolijk door met noteren zodat ik t.z.t. goed gedocumenteerd naar de gyn kan stappen..
Ach ja, ik ga maar vrolijk door met noteren zodat ik t.z.t. goed gedocumenteerd naar de gyn kan stappen..[/QUOTE] Helemaal mijn motto... SUCCES...
@Pisum: Nou super dat de duivels toch van zich laten horen en idd verstandig alles gewoon bij te houden. Ik werk idd gewoon, ik heb het een naaste mannelijke collega verteld waar ik heel goed mee kan en waar iedereen eigenlijk altijd mee overlegt als die vrij wil hebben en die vond het erg *** voor ons en was heel begripvol zo van je hoeft je geen zorgen te maken over het werk als je een afspraak hebt ga je gewoon en dit is veel belangrijker, met hem evalueer ik ook gewoon steeds mijn bezoek dit ervaar ik als zeer prettig vooral omdat mijn ouders er verder ook nog helemaal niks van af weten. Deze ronde vielen mijn afspraken vrij goed moest een keer eerder weg maar ben toen gewoon eerder begonnen. ben een keer een half uurtje later gekomen maar toen ben ik gewoon een half uur langer gebleven en een keer moest ik tussen door weg en toen heb ik tegen de rest gezegt dat ik even een uurtje weg was en die gingen daar verder niet op in dus....prima voor de rest zijn ook 2 afpsraken in het weekend gevallen dus tja dan heb je al niks met je werk te maken. Nu is het natuurlijk afwachten hoe de afspraken deze maand gaan lopen maar tot dus ver geen problemen. Moet echt niet vergeten morgen clomid op te halen anders heb ik een probleem op vakantie, want ga ervanuit dat ik gewoon ongi ga worden. fijne avond allemaal!
Nou meiden, ik heb vandaag Moeders voor Moeders gebeld en ze komen morgen. Ik moet in een potje plassen en dan doen ze een testje of ik voldoende HCG heb. Verder gaan ze alles uitleggen. Toch goed als je mensen kan helpen op deze manier. Slaap lekker voor strax!
en Roxy, niet vergeten de Clomid te halen?? super dat je zo'n collega hebt. dan heb je geen gedoe met bazen die geen begrip hebben, en kan je het toch even kwijt, zeker als verder niemand er eigenlijk vanaf weet.
Bedankt voor jullie reacties! Gek genoeg ben ik wel blij dat ik weer onder controle loop bij de gyn, ben je toch niet zo aan het rommelen, zonder dat je iets weet! de fm van vandaag viel me een beetje tegen, vrijdag was 1 eitje 10 mm, vandaag 14 mm, dus nog geen mm per dag gegroeid? Baarmoederslijmvlies groeide goed volgens de gyn, en over het eitje hoefde ik mij geen zorgen te maken volgens hem, dus nu gaan we donderdag weer...... Nikita:Gefeliciteerd met je huwelijk, veel geluk! Tata: Nou das ook goed om te lezen dat je zwanger bent! Gefeliciteerd, dat geeft de wachtbankers weer moed! Jammer dat je zo lang moet wachten voor een echo, je zou zo'n ding bijna aanschaffen, toen ik de eerste keer in verwachting was, had m'n man gevraagd aan de verloskundige of je zo'n echoapparaat niet kon huren! Ik lag helemaal in een deuk!
@pica, hahaha die mannen ook! Ik denk dat het wel goed komt met het eitje! @allemaal, die dame van Moeders voor Moeders is net weg. De test was binnen 1 sec positief. Ik heb dus voldoende HCG om mee te doen. Ze zei dat sterke vruchtjes veel HCG in de placenta hebben. Dat deed me goed. Ik mocht ook een cadeautje kiezen en ben gegaan voor een Dick Bruna serviesje. Schattig!!! Fijne avond allemaal!
@ Pisum: voor dat ik de stad in ging had ik nog even snel op de site gekeken en zag je berichtje, toen heb ik snel het recepje gepakt en in mijn portomonee gestopt dus............super bedankt voor de herinnering Ze liggen nu in mijn koffer dus ben benieuwd of ik ze nodig heb, denk het wel hoor. @ all: ik ga jullie even verlaten voor 2 weekjes want ga genieten van mijn vakantie. Wel zal ik jullie gaan missen want vind het super fijn om zo je verhaal kwijt te kunnen en met elkaar dingen te delen. Maar ja even op vakantie en met je gedachten ergens anders mee bezig zijn is ook wel even goed natuurlijk. Nou voor iedereen veel succes, rustig aan en ik hoop op nog een paar mooie verhalen als ik terug kom. Tata: het is bijna de 17 dus....succes met je echo hoop op een kloppend hartje maar volgens mij zit dat wel goed. Doegie X
Dat is goed nieuws Tata... Geniet er dan maar lekke van vanaf nu...en ook van het mooie weer... LIEFS...
Zo, bij ons gaat het ook een stapje verder. Vandaag bij de harts geweest, en heb afspraken gemaakt voor een spermaonderzoek voor manlief, en een hormoononderzoek voor mij. Ben wel opgelucht, want de afspraken zijn allemaal al in September, dus hopelijk weten we eind September meer... Raar gevoel hoor...weet niet wat ik ervan moet denken... Afwachten maar weer...daar wordt je echt goed in als je probeerd een beebje te maken. Harts vertelde me wel dat ik me nog niet druk moet maken, want zeker de laatste maand was er in mijn temp. lijst een duidelijke eisprong te zien, maar jammer genoeg hebben we die dagen niet goed kunnen klussen...:x De andere maanden was het niet zo duidelijk, en is er dus misschien geen (goede) eisprong geweest, maar wel een bloeding. Dat kan vertelde hij...dat wist ik niet, en open er zometeen een nieuw topic over, om wat raad en andere meningen te vragen. Dacht dat er alleen een bloeding optrad na een eisprong, en dus bij geen eisprong dus ook geen bloeding.... Ik weet het niet meer...maar houd jullie op de hoogte...bovendien klussen we deze maand weer ijverig verder, zodat misschien de gemaakte afspraken niet eens nodig zijn... Succes allemaal verder... XXXXXXX
Dat dacht ik ook altijd.. maar ik ben benieuwd of het ook anders kan zijn. Dus mocht je hier meer over weten, houd ons op de hoogte! Wel fijn dat je afspraken al in september zijn dan gebeurt er iig iets.
Thanx meiden! @nikita, ik heb ook maanden geen ei gehad en wel een bloeding. Dit noemen ze dan een ontrekkingsbloeding ipv een menstruatie. Je lichaam ververst je slijmlaag dan gewoon. Maar ik ben het levende bewijs dat het gewoon kan lukken. Alleen heb je minder kans omdat je niet elke maand een ei hebt. Succes met de onderzoeken. Ik heb morgen een intake bij de verloskundige. Geniet van de zon!!