Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Look a like jurk staat in m'n "van alles" album ;).

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden, even tussendoor...
    vandaag geen echo gehad, omdat de gyn. ziek was...
    balen hoor...had er zo naar toe geleefd...morgen vroeg bellen en als hij er weer is mag ik morgen...

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nikita; wat een tegenslag meid... hopelijk morgen wel...

all; niet bijgelezne sorry

vanmiddag een buggy gekocht: waar ook de maxi cosi op kan!
    Maxi-Cosi Mila | Buggies | Baby-Dump

en nog 2 hoeslakens en een flesje:)

knuffels

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @nikita: hè, balen zeg! Was/is er geen vervangende gyn? Hopelijk morgen wel een echo, maare alles is goed hoor! Duim voor je!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden....ik ben zo blij...vandaag eindelijk echo gehad...en de 2 doen het super...lopen volgens het echo apparaat nu zelfs een paar dagen voor in de groote...en je kon al een hoodje en een rompje zien...zo bijzonder...
    dokter grapte nog van...jaja...nu moeten we het langzaam gaan geloven hé...maar dat ik er ook lang genoeg voor gevochten heb...
    volgende week weer echo...AAHAHAHAH...dat was wel even slikken...maar ja...ze houden me goed in de gaten...en zolang het goed gaat vind ik dat niet erg natuurlijk...
    ( maar...aahahaha...wat een enge verhalen zie ik hier voorbij komen....verschrikkelijk lijkt me dat...kan me er niks bij voorstellen...je bent aan de ene kant zo blij, maar ook super verdrietig...)

Tamara...jeetje zeg...wat een heftig verhaal van dat bevriende stel van jullie...

Rrianne...leuk hoor je kamertje...nog wat leuk versieren en dan is het helemaal TOP...vind stiekem wit ook het mooiste voor babykamertje..kun je leuk combineren met allerlei kleutjes...
    weet je dat ons mam een aantal weken geleden ledikantjes voor 15 Euro in de aanbieding in Ikea heeft gezien...ook wit glanzend...ze had ze toen nog maar niet gekocht...maar heb haar al gezegd...als ze ze weer ziet voor die prijs..mag ze er meteen 2 voor ons komen, en misschien wel 2 voor opa en oma...

Patatje...dat klintk heerlijk zeg dat srandhuisje...en terug naar school??
    Wat goed...wat precies??
    Hier zit manlief dit jaar ook weer op school...hij wil ( zo heet dat hier in Duitsland) zijn Meister halen, dan kan hij nl. ook mensen opleiden...
    DUIMDUIM voor een positest hoor...
    Ow en de jurk is echt prachtig...weet niet welke ik mooier vind...ze hebben allebei iets super elegants...

Mutzie...nee...er was geen vervangende gyn...hij was ook maar een dagje ziek gelukkig...wil ook het liefst bij hem...hij kent me gewoon erg goed...

Wolfje...wat handig zo`n buggy met maxicosi...kun je een foto`tje plaatsen als je even tijd hebt, en je je weer beter voelt...en ben stiekem ook benieuwd naar de prijs...al zullen wij een tweelingwagen nodig hebben...;)

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Patatje, hemeltje twijfel ik over. Degene die ik mooi vind, zijn dik 120 euro en dan voor die paar maandjes? Hmmmm, vind het wel
    erg knus staan. Heb je jurk gister al even bekeken, prachtig! Nu wacht ik op een foto waarop je hem zelf draagt;).
    Vervelend, dus een cyste waar je de afgelopen tijd zo last van hebt. Gaan ze er vanuit dat de cyste vanzelf weer verdwijnt?
    Nu dus op het wachtbankje, vind dat jij nu toch ook echt een positieve test verdiend hoor! Duim weer voor je...
    Ga je weer een opleiding volgen? Kan me voorstellen dat het spannend is, kriebelt bij mij ook
    altijd nog, maar eigenlijk durf ik de stap gewoonweg niet te nemen. Wat ga je doen?

@ Nikita, aaah wat balen dat de echo niet door ging. Idd een moment waar je echt naar toe leeft.
    Lees nu goed nieuws. Wat super dat jullie 2 wondertjes het goed doen. Heerlijk gevoel he? En jullie
    zo ontzettend gegund. Witte meubeltjes vind ik voor een babykamer ook echt het leukst, zit
    hard na te denken wat ik met de aankleding wil gaan doen. Of lila als kleur er bij, of heel lichtblauw
    of toch gewoon zwart/wit/grijs laten. Twijfel twijfel twijfel.

@ Wolfje, die kende ik nog niet. Dat is een handig ding.

Gister eindelijk ons nieuwe bed binnen gekomen, en vannacht heerlijk geslapen:D. Ook lag de proefdruk van het geboortekaartje op de mat, helemaal blij mee. Zelfs mooier dan verwacht, hier en daar nog wat aanpassingen en dan vanavond opnieuw bestellen.
    Vandaag genieten van een vrije dag, zometeen even de hort op. Langs de babywinkels, wil een box uitzoeken, zodat we die van de week even op kunnen halen en op zoek naar het 'eerste' echte pakje voor ons ventje. Heb tot nu toe eigenlijk alleen maar
    kleertjes in maat 56 en 62 gekocht. Maar ons VK zegt toch wel erg vaak, dat het geen groot kindje wordt, hahaha

Fijne dag allemaal

7. Zeepaardje

lieverds, gaat steeds iets beter hier... oma komt zo en blijft logeren paar dagen...

als jullie het gezellg vinden om ook te hyves, dan even je hyves pb oke;)

xxx

8. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Nikita; wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! 2 kloppende hartjes :). Echt super! Laat ze maar lekker vaak echo's maken hoor ;). Je hebt het idd verdiend na zo lang geduld hebben en afzien!

Rrianne; ja die baby spullen geven ze niet weg hè... Mischien toch maar een paar pakjes maat 50 halen ;). Leuk dat de proefdruk zo mooi is! Heb je nog een box kunnen bestellen? Ja die cystes zouden van zelf moeten verdwijnen vandaar dat ik even moet stoppen met de Clomid, daardoor onstaan ze nl. Ik heb er een paar jaar over gedaan om de stap naar een opleiding te zetten en nu dacht ik nu moet ik 't gaan doen! Voor het zelfde geld duurd het nog een jaar voor ik zwanger word en kan ik toch al een heel schooljaar afgerond hebben. Ik ga er nu geen dingen meer voor uit stellen, zoals trouwen enzo ;). Zal je net zien dat ik nu zwanger ben en ik al m'n plannen moet verschuiven :D.

Wolfje; gelukkig het gaat weer beter met je! Gezellig je omatje logeren :). Je mag m'n Hyves wel, ben er alleen niet meer zo actief :(.

Ik ga de opleiding SPH (sociaal pedagogische hulpverlening) doen met een minor management. Verder lekker een paar dagen Utrecht en omgeving gedaan en nu aan m'n laatste daagjes vakantie bezig... Wat ging dat toch snel... Vanavond komt m'n nichtje logeren dus dat wordt vroeg op morgen ochtend :).

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    goedemorgen dames,

ff snel een berichtje van mij ik heb eerlijk gezegt niet verder gelezen ja het enige wat me ff snel opviel is dat Tam 2 hartjes heeft horen kloppen super meid echt onwijs gaaaaaf!!!

ik zit met een aantal vragen en heel veel pijn!
    ik heb nu sins 5 dagen een brandend gevoel onder mijn rechte borst zeg maar boven op de buik rechts onder de borst. het doet zooo ontsettent zeer alsof ik in brand sta echt zon gevoel geeft het. nu had ik de vk gebeld en zij wist niet wat het was dus moest ik de huisarts bellen. hij vertelt mij dat het waarnscheinlijk een zenuw is die bekneld zit en dat geeft die branderige pijn gevoel. hij zegt als je last krijg van misselijkheid koorts kortademig of pijn bij het zuchte dat ik gelijk aan de bel moet trekken want dan heb ik kans op trombose! herkent iemand dit ? Het doet zon pijn en vooral als ik zit! ik maak me ook onwijs zorgen en weet niet echt wat ik moet doen.
    zit totaal niet lekker in me vel. hebben jullie tips voor mij?

liefs mwm

10. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Wow jeetje MWM, dat ken ik niet... Nog nooit van gehoord ook... Ik zou denk gewoon een onderzoek eisen, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Mischien ff naar de huisartsenpost, dan heb je een andere arts met een andere mening mischien? Dan doe je gewoon alsof het ineens nog erger is geworden...

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja mijn eigen huisarts zij ook van als je meer klachten krijg gelijk bellen ookal is het weekend maar misschien is het tog handig om een andere arts te vragen ik weet het nie ?????
    ik kan wel huile bha voel me echt gwn kut en heb afentoe last van zweetaanvallen!

12. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Meteen bellen hoor!
    Hebben jullie een HAP? Grote kans dat er een andere huisarts zit en anders stuurd je eigen arts je ook wel door hoor. Je komt er dan voor de tweede keer, dus ik neem aan dat ie je serieus neemt. Geen risico's nemen hoor, gewoon lekker bellen! Sterkte! Laat je even weten wat je gedaan hebt?

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik ben naar de huisarts toegegaan en blijkt dus indd dat er een zenuw beknelt zit en dat geeft die branderige pijn onder mijn borst er is helaas niets aan te doen.
    bedankt voor je reactie patatje xxx

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Wolfje, wat fijn dat je wat opknapt.

@ Patatje, leuk Sph, een nieuwe uitdaging:D. Kan me voorstellen dat je het niet af wou wachten, je weet het idd maar nooit.
    Moet je maandag weer beginnen? Gaat idd echt altijd snel. Geniet er nog even van, gezellig samen met je nichtje!

@ Mwm, he bha wat vervelend. Wel fijn dat het geen trombose of iets is. Helpen pijnstillers wat?

15. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    MWM; gelukkig zeg! Dit lijkt me ook geen pretje, maar je weet in ieder geval wat het is en dat het niet ernstig is. Nu snel de kleine een beetje indalen en hopen dat die zenuw weer wat vrij komt... Graag gedaan :).

Rrianne; ja maandag weer aan de bak... Er staan leuke dingen op het programma, dus op zich heb ik er wel weer zin in :). Maandag avond introductie op school, dus ben benieuwd... Hebben jullie nog een box kunnen bestellen en kleinere pakjes gekocht?

Zo vanavond ga ik zondigen... Heb zo'n zin in chocolade ;). De chocolade koekjes liggen al klaar :D. Das dus geen goed teken... Ik verwacht dus ongi te worden een deze dagen :(.

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Patatje, hmmmm lekker chocola. Ik heb op het moment ook echt een verslaving; broodje duo-penotti pasta. Hmmmmm. Het is nu op en haal het ook even neit meer in huis, want krijg er echt puistjes van. Aaah, als je de eerste dag weer gehad hebt, is het vaak ook wel weer lekker om weer in het ritme te zitten. We zijn vanmiddag idd geslaagd voor een box. Lang zitten twijfelen tussen een 'basis' model of een wat 'luxere' uitvoering. We zijn gegaan voor deze; sophie van Twf
    Vriendlief heeft hem gelijk in elkaar gezet, dus hij staat al in de kamer. Wel wat vroeg maar zo kan de kat er ook nog ff aan wennen, heb hem nu vol liggen met balonnen, hopen dat het helpt. Pakjes, nog steeds niet echt iets gevonden naar mijn zin.

Hier een avondje bij mijn broer op de bank, mannen kijken tv en ik zit lekker met mijn laptopje opschoot.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ow vergeet ik de bijlage toe te voegen.

18. Zeepaardje

Vandaag alweer 23 weken zwanger!
    Helaas vanaf gisteravond een hele pijnlijke mond, zeer gevoelig tandvlees, vannacht de halve nacht wakker gelegen van de pijn!
    Maar vanmorgen toen Sem wakker werd, kwam hij bij ons in bed liggen,samen even lekker tv kijken;)
    De baby was erg druk in me buik... en ik zei tegen Martijn leg je hand eens op me buik en ja hoor... hij voelde de baby, helemaal blij:D
    Oh en ik ben vanancht gegroeid:p:p Kan zo ineens me eigen broeken met geen mogelijkheid meer aan! Dus nu een zwangerschapsbroek aan en maandag er nog 1 bij kopen!
    Woensdag naar de vk, en vrijdag heeft Sem zijn aller eerste zwemles, spannend!!!
    Meiden wens jullie een fijne dag toe... !

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Wolfje, wat super dat je mannetje jullie kindje nu ook lekker heeft kunnen voelen bewegen! Vervelend
    van je slechte nacht, is de pijn nu minder? Dus nu hard op zoek naar nog een zwangerschapsbroek.
    Ik leef de laatste weken in chino's en andere gemakkelijkere broeken, alle zwangerschapsspijkerbroeken zitten met echt niet lekker. Succes/veel plez. woensdag bij de VK en natuurlijke de allereerste zwemles
    van jullie ventje. Fijne zondag

20. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @Rianne:Fijn dat het met dat jongetje tot nu toe goed gaat!!! Laten we hopen dat dat zo blijft!!! Wat een leuke box hebben jullie gekocht! Hoe gaat het verder met je?

@Patatje: Wat ontzettend vervelend van de cyste! Clomid kan dit inderdaad veroorzaken! Ik heb ook veel last gehad van cystes, moet er wel bij zeggen dat ik na het gebruik van Puregon ook last had van een cyste! Moet je nog wel op controle om te kijken of de cyste is verdwenen?
    Wat leuk de opleiding die je gaat volgen!! Ik wilde dat toen ook gaan doen, maar had er niet veel energie en puf meer voor. Hoe lang duurt de opleiding?
    Wow, wat een mooie jurk!!! Helemaal super! Weet je al of je hem gaat kopen?

@Nikita: Wat super om te lezen dat alles goed gaat met jullie 2 kleintjes! Vandaag weer een echo zie ik. Ik ben heel erg benieuwd!!! Hopelijk heb je goed nieuws! Heel veel succes en plezier!

@mwm: Je bedoelde Nikita met de 2 hartjes! Er stond zo mooi Tam bij! Maar als het goed is zit er bij maar 1 kleintje in de buik hihihihi!
    Pfff wat vervelend dat er een zenuw bekneld zit, hopelijk gaat het iets beter weer!!! Ik kan me voorstellen dat je snel zorgen maakt, ik herken het. Bij alle kwaaltjes die ik voel die ik nog niet eerder gevoeld heb denk ik ook: o,jee wat is dit nou weer....

@Wolfje: Wat gaat de tijd snel he? 23 weken alweer!!! Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je tandvlees! Ik heb er ook met momenten last van! Wat leuk en bijzonder dat je man de kleine gevoeld heeft. Mijn man heeft vorige week ook de kleine voor het eerst gevoeld. Bijzonder moment is dat he?
    Spannend dat Sem vrijdag zijn eerste zwemles heeft! Heeft hij er ook veel zin in? Heel veel succes en plezier bij de VK!!!

@Mutzie: Hoe gaat het met jou?

Hier vanaf vorige week volledig in de ziektewet. Heb vorige week woensdag een pijnaanval gehad (rechts van het midden van de buik):(!! Naar de huisarts geweest, mijn urine was al nagekeken omdat ik dacht dat ik misschien blaasontsteking had, maar dat was niet zo. De urine staat nu op kweek en krijg hier woensdag de uitslag van. Advies van de verloskundige was om een buikecho te laten maken, zodat we een aantal dingen kunnen uitsluiten. Ze denkt zelf aan galstenen, terwijl de huisarts denkt dat het gewoon een spier is die bekneld zit. Wel 2 totaal verschillende dingen;) Moet wel zeggen dat ik minder pijn heb nu ik gestopt ben met werken! RUST is toch echt nodig op dit moment. Met ons kleine meisje gaat het super!! (gelukkig) Elke dag is ze er een paar keer bij dag om even te laten weten dat alles goed is! Daar geniet ik helemaal van!! Gister flink wezen babyshoppen;)

Fijne dag

xxx

Deel Deze Pagina