Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Nikita: wauw, twee fantastisch kloppende hartjes! Wat super zeg. Ben je al een beetje aan het genieten? ben ook wel benieuwd wat je van het idee vindt dat het er twee zijn. Moest je wennen?

@Rrianne: al wat rustiger aan aan het doen op het werk? Belangrijkste is dat de kleine het goed doet natuurlijk (en dat jij je lekker voelt).

@Tamara: wat balen dat je volledig in de ziektewet zit! Lijkt me niks om nu al hele dagen thuis te zijn... Maar doen wat goed is voor jou en de kleine natuurlijk. Wel lekker tegenstrijdig de VK en de HA.. Ben je al iets wijzer?

@MWM: auw, klinkt erg pijnlijk! Is de pijn ondertussen al wat minder of heeft het met de ligging van de kleine te maken?

@Wolfje: weer een beetje opgeknapt. Je was geloof ik wel goed ziek he? Ontstoken tandvlees...ook niet echt lekker. Fijne zwangerschapskwaal is dat. Heb je al spoelmiddel van de tandarts gekregen? Blijkt zomaar over te kunnen zijn.
    Heerlijk om je kleintje te voelen he?? Kan er echt zo van genieten (en mijn man ook :))

@Patatje: knap hoor, weer een studie beginnen! Heb het idee dat er veel meiden in die richting werken: sph, spw, pabo enz... Ik ook :D
    Had je trouwens al gevraagd naar een hsg onderzoek? ben even kwijt wat je daarover had gezegd. Ik kreeg deze ook pas na 3 rondes Clomid en tijdens de vierde ronde Puregon. Heeft uiteindelijk wel voor een zwangerschap gezorgd (tenminste, dat denk ik aangezien ik erna zwanger was).

@all: hier alles goed. Nog 8 weekjes te gaan, nog 4 werken. De kleine doet het goed. Het schoppen is overgegaan in bewegen. Hij zal wel minder ruimte hebben. Soms wel vervelend gevoelig als hij langs mijn ribben schuift, maar niet echt pijnlijk.
    Ben er zelf wel klaar voor denk ik. Over de kleertjes kan ik weinig advies geven, ik heb namelijk heeeel veel. Zeker in maatje 50-56. Zeker 56 kunnen ze vaak wel even aan. Rompertjes kom ik ook in om, haha. Heb bijna 50 rompertjes in de eerste maat 50-56. Dit ook omdat ik veel van mijn zus heb gekregen. Dus ik ben geen graatmeter :)
    Zodra mijn verlof begint zal de box in de kamer komen, de tas klaar worden gezet en het bed omhoog. Alleen het kaartje moet nog geregeld worden. Weet al wel wat, ben te lax om even langs de drukker te gaan, haha.

Zo, ben ik weer een beetje bij denk ik en jullie weer op de hoogte!!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Rrianne...val even met de deur in huis hoor, maar hoe zagen er bij jouw die cystes in het hoofd van je beebje uit?? en hoever was je toen??

Heb gister dus weer een echo gehad, en eigenlijk was alle super, mag volgende week weer van de gyn zodat ik lekker ontspannend blijf...maar toen ik hem zei dat ik elke keer nog zenuwachtig ben, zei hij dat ik toch al wel een beetje mag ontspannen.
    Bij thuiskomst zat ik de foto`tje nog een keer te bewonderen, en toen zag ik bij eentje een klein zwart vlekje in het hoofde...kan natuurlijk ook net zo goed een schaduw zijn, want tijdens de echo is me niks opgevallen, maar toch...een beetje dubben doe je dan toch hé...
    al lagen ze gister niet goed voor de echo...ze waren aan het draaien, en moeilijk op te meten, dus misschien is het vlekje ook wel helemaal niks...
    In ieder geval volgt hier even een foto`tje, dan kunnen jullie meekijken, en misschie is het ook wel heel normaal

Bekijk bijlage 179501

Pataje...hopelijk verdwijnen de cystes snel...en ja...het komt altijd zoals je het juist niet gepland had...;)
    gezellig je nichtje op bezoek, en klinkt interessant je opleiging...hoelang duurt hij??

Rrianne...weer een grote stap hé...de geboortekaartjes bestellen...en de box al in de kamer....owow....je kan niet wachten tot jullie kleine er is...;) mooie box trouwens...

MWM...nee meid...kan je niet helpen, herken het niet...gaat het ondertussen wel beter?? enne...ikke was het die 2 ♥♥tjes heeft kloppen...;)

Wolfje...spanend zeg de eerste zwemles voor Sem, wat worde ze toch snel groot hé...hier kan ik ook nog maar in 3 boeken, en 2 zijn zo zomerflodderbroeken, en daarvoor is het nu echt te koud...langzaam ben ik ook begonnen voor positiebroeken te kijken, maar vind het een grote stap er eentje te kopen...en wst gezellig dat je manlie ook je beebje heeft kunnen voelen...

Tamara...pijn is natuurlijk minder, maar lekker thuis genieten van je zwangerschap is des te beter...;)

Mutzie...we hebben langzaam aan het idee kunnen wennen dat het er 2 waren hoor....was al meteen bij de eerste echo te zien, maar toen durfden we het nog niet te geloven....dit is waarvan we absoluut gedroomd hebben...dus het past helemaal...
    Ow wat heb jij veel rompertjes...maar wel fijn...hoef je niet elke dag te wassen, want ze zullen er wel doorheen gaan de eerste dagen...
    kan ook niet wachten tot ik onze kleintjes voel bewegen...bets eng denk ik de eerste keer....

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Tamara, wat vervelend! Is er inmiddels al wat meer bekent over je urine? Bij mij wilden ze het niet op kweek zetten, af en toe heb ik nog steeds het idee dat er toch echt iets van een blaasontsteking zit. Urine is nog steeds troebel. En wanneer heb je de echo? Doe rustig aan meid.

@ Mutzie, werk, aaaah daar wil ik het niet over hebben! Zie stukje hieronder. Wat fijn dat alles goed met je/jullie gaat, hier is het schoppen ook zo goed als gestopt, vond de schopjes 'pijnlijker' dan idd het geschuif wat je omschijft. Af en toe is het wel als of er een aardbeving in mijn buik gaande is, voelt heel grappig. Begint de spanning voor de bevalling al te komen?

@ Nikita, de 2 cyste's waren idd twee zwarte vlekjes in het hoofdje. Ik heb hier zelf geen foto's van, dus vergelijken kan ik niet. Wil ik ook niet, dan maak je je straks zorgen om niks. Bij mij hebben ze het ontdekt met de 20-weken echo, tijdens onze pret-echo met 17 week was er geloof ik nog niks te zien, ze heeft er niks over gezegd. Als je je erg ongerust over maakt, bel je Gyn dan even joh! Of moet je deze week nog heen?

Even mijn gal spugen wat betreft mijn werk. Baas is weer terug, had via een collega gehoord dat ik niet meer mocht werken. Kreeg een sms; of ik het wel redde? toen ik hier op reageerde dat het pittig was, maar dat we het met z'n allen aardig hebben kunnen oplossen. Kreeg ik de vraag of ik hier mijn vrije uren in voor heb geleverd of ziek heb gemeld? Nou dacht ik wat denk je zelf. . . Netjes gereageerd; dat ik contact had had gehad met Uwv en die mij vertelden dat ik moest wachten tot ze terug was en zij het verder moest regelen. Prima zei ze, maar dan moest ik per direct nog even mijn uren inleveren, zodat ze die deze maand nog in mindering kon brengen (salaris voor deze maand moet ze nog verwerken). Daaaaaaaaaaaaaaaag, zij gaat mij gewoon mijn salaris uit betalen deze maand, en hoe ze het regelt met het Uwv moet ze zelf weten. Maar ik ga niet nog langer wachten op mijn salaris totdat zij het geregeld heeft via het Uwv en ik van hun geld krijg.
    Hoop dat jullie mijn verhaal een btje snappen... .

Vanavond weer naar de VK, we gaan het hebben over de bevalling, ben benieuwd!
    Hoe is het met de andere meiden?

4. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Rrianne; mooie box! En jeetje lekkere baas heb je zeg... Via een sms'je vind ik ook niet zo netjes van d'r... Ze had je ten slotte al even niet gezien. En eigen uren inleveren :$, niet aan beginnen hoor! Dat zal ze wel willen omdat ze je ws niet met terug werkende kracht ziek kan melden bij het UWV en ze jou uit eigen zak moet betalen... Had ze maar wat moeten regelen voor ze weg ging!
    Heerlijk dat bewegen in je buik :). Toch nog last van je blaas? Heeft de huisarts je urine al nagekeken? Hoe was het bij de VK?
    Is er nog nieuws van dat jongentje? Hoe gaat het met hem?

Nikita; oh mooie echo! Ik zou me geen zorgen maken over dat vlekje, want als je het zo goed kan zien en het is iets dat niet hoort zou de arts daar ook wel wat over gezegd hebben. De maagjes kan je straks ook als zwarte vlekjes zien. Ik vind die echo's toch altijd wonderlijk. Al dat zwart en grijs en die artsen zien er vanalles in ;). Durf je al te genieten nu de arts dat heeft gezegd? Heerlijk dat je je broeken niet meer past :). Je gaat vast lekker "dik" worden met 2 beebjes in je buik ;).

Mutzie; wel gezellig dat geschuif in je buik :), maar kan me voorstellen dat het soms zeer kan doen... Wat voor werk doe jij? En wow! 8 weekjes nog maar! Heerlijk! Heb nog niet naar de HSG gevraagd, dat ga ik over 5 weken doen, dan moet ik weer op controle.

Tamara; hè getsie, wat vervelend van die pijn :(. Weet je inmiddels al waar het vandaan komt? Het kan idd ook een waarschuwing van je lichaam zijn en dan is rust de enige oplossing... Ik vond het toen heerlijk om de ziektewet in te kunnen, was toen zo moe en had rugpijn dat ik die rust wel kon gebruiken... Lekker hoor babyshoppen! Nog leuke spullen gekocht?
    Het is niet die jurk geworden ;). Uiteindelijk vorige week een andere jurk gekocht in Utrecht :). Van boven is tie anders dan die op de foto ;). De opleiding duurt 3 jaar.

Wolfje; wat leuk dat je man de baby al kon voelen :). Hoe is het met je mond? Ben je naar de tandarts geweest? Bijna Sem z'n eerste zwemles... Spannend!

Gisteravond m'n introductie avond gehad op school, nu gaat het dus echt beginnen :). Denk wel dat ik m'n contract moet gaan verlagen anders wordt het mischien een beetje veel allemaal... Gister ongi geworden, dus nu een rondje zonder Clomid. Ben benieuwd hoe dat zal gaan... Buikpijn wordt steeds minder, dus heb hoop dat de cystes aan het slinken zijn... Heb nu wel pijn tijdens de "grote boodschap", op dezelfde plek als van de cysten... Net of het er dan langs glijd (sorry voor het detail :)). Heeft iemand dat wel eens gehad?
    Verder vorige week dus geslaagd voor een trouwjurk in Utrecht! Was opslag verliefd :). Deze is wel anders dan die van de foto, maar nog leuker! Kan niet wachten tot ik 'm de hele dag aan mag :).

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nou meiden...was gister toevallig in de buurt van de gyn. en ben het gewoon gaan vragen, beter zo dan dat ik nog een week moet wachten.
    Hij was super lief, en heeft me zelfs mee naar de spreekkamer genomen, en heel rustig uitgelegd dat het van alles kan zijn maar dat hem niks is opgevallen tijdens de echo...het kan vocht zijn, een dikke ader in de ontwikkeling, of een doorsnede van helemaal iets anders of een schaduw...van alles dus...de assistente was ook super lief en zei nog dat ik me niet hoef te schamen en altijd voorbij mag komen als ik vragen heb...
    Nou, dus op naar de volgende echo...maandag, heb dan de 10 weken gehaald...toch wel weer spannend hoor...;)
    Genieten lukt nog niet echt, maar heel soms al wel...;)
    Vandaag passen mijn broeken trouwens weer wel...heel vreemd...en maak denk ik vandaag ook geen foto...zodra mijn buikje een dezer dagen weer dikker wordt, maak ik meteen een foto...

Rrianne....bij jouw is alles ook goed gekomen hé...en zoals de dokter het uitlegde is het denk ik bij jouw ook gewoon de ontwikkeling geweest, het is helemaal weggetrokken, toch??
    Spannend hoor het bespreken van de bevalling...waar wil je het laten gebeuren??
    Snap je werkverhaal niet helemaal, maar ja...NL heeft weer hele andere regeltjes als hier, en het klinkt in ieder geval als haar schuld, dus moet zij idd. maar op de kosten zitten...en idd. netjes is het niet per SMSje contact te houden...ze had zelfs ook wel eens bij jouw kunnen informeren hoe het ging...

Patatje...ow...ben benieuwd naar de trouwjurk....en strakjes ook zeker een foto plaatsen van de dag hoor...;)
    Lijkt me goed dat je een beetje minder gaat werken en je meer op de school gaat concentreren...is toch wel zonde als je die niet haalt door je werk...manlief doet hier hetzelfde dit jaar...
    Je klachtjes ken ik niet, maar het zou zo maar eens kunnen...het is behoorlijk vol on je buik, dus als er iets zit wat er niet hoort kan dat wel voor problemen zorgen denk ik...even in de gaten houden, en als het slechter gaat meteen even bellen...

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Patatje, netjes is het allemaal zeker niet. Ze doet de laatste tijd alles per mail of sms. Heb net terug gemaild, dat ik het fijner vond om het vrijdag allemaal even te bespreken ipv via de mail.
    Ben inmiddels weer een btje afgekoeld, al hoewel haar mail van vanmorgen meer ook weer zeer frustreerde. Maargoed, ben nu 2 dagen vrij en daar wil ik even van genieten:D. Lees dat je je eerste avond heb gehad op school, leuk joh! Hoeveel uur moet je straks in de week naar school? En idd miss moet je dan wat minder gaan werken, anders is het straks alleen maar werk en school. En verliefd op een andere jurk en ook al gelijk gekocht begrijp ik? Hihih dan moet hij vast super zijn. Ben ook alweer bere-nieuwsgierig. De pijn herken ik ook niet, vervelend. Als je het idd niet vertrouwd even bellen. Miss kunnen zij je gerust stellen. Hopen dat de komende maand zonder Clomid het weer wat rustiger in je lichaam wordt.

Nikita, fijn dat ze je zo gerust hebben kunnen stellen. Bij mij is het idd ook helemaal goed gekomen.Met 25 week extra echo gehad en hier konden ze niks meer op vinden. Kwam vaker voor bij kindjes in ontwikkeling werd mij verteld. Hopen dat er op de vlgnde echo bij jullie ook niks meer te zien is. Genieten, zo moeilijk vind ik dat soms. Probeer het zoveel mogelijk te doen. Maar de spanning en de onzekerheid zitten toch wel vaak in de weg hoor. Dus begrijp je volkomen. Maar meid idd, alweer bijna 10 week, gaat helemaal de goede kant op!

Bij de VK was alles goed, kindje groeide goed. Bloeddruk was ook prima. Enige woord wat ik goed meost onthouden was; RUST, hahah. Steken in mijn rug worden wrsch ook veroorzaakt door (oefen) rugweeen, zoals de harde buiken zeg maar.
    Vrijdag nog één ochtendje aan het werk en dan kan mijn rust officieel beginnen.

7. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ff snel een berichtje van mij...

het gaat al gelukkig weer een stukje beter met de beknelde zenuw ze is al wel helemaal ingedaald dat was ze 2 weken geleden al!
    mijn buik hangt ook onwijs laag!!
    sins 3 dage heb ik last van oefenweeen altans denk dat het oefenweeen zijn. de vk zij ook tegen mij dat ik het rustiger aan moest doen en als het erger werdt zou ze komen kijken
    het voelt als menstruatie pijn en harde buiken....
    ze mag nog niet komen daar is het nog te vroeg voor dus ik hoop dat het weg trekt. ik maak me er wel ongerust over vooral omdat ze al helemaal ingedaald is.
    eergister ging ik een stuk lopenmet me schoonzusje nou ik moest echt even stoppen van de pijn onder in de buik en liep net als een waggelend eendje haha

ik zal van de week even alles goed door lezen en antwoorden geven op jullie verhalen. ik heb er echt geen geduld voor nu en vergeet ook van alles dus ik moet bij elk berichtje terug lezen haha
    tot snel weer xxx mwm

8. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    hier foto van 29 weken en paar dagen xxx

9. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @Mutzie: Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind! Ik geniet nu veel meer van me zwangerschap dan toen ik werkte! De kwaaltjes worden ook veel minder. De rechterzij blijft wel gevoelig, maar het is een heel stuk minder.
    Wat fijn dat je kan aftellen nu met werken!!! Enne ik denk dat het heel lastig is om in te schatten hoeveel kleertjes je nodig hebt. Ik weet nu al dat ik ook teveel ga kopen, moet nu ff de rem erop zetten hahahaha. Maar het is allemaal zo leuk!!!
    @Nikita: Wow, wat een mooie echo van 1 van jullie kleine wondertjes!!! Prachtig!
    Heb je goed hoor dat je bij de gyn langs bent gegaan, als je je zorgen maakt, moet je gewoon alles vragen en zeggen wat je dwars zit!!!
    @Rrianne: Pfff wat een reactie van je baas zeg!!! Erg jammer en vervelend dat er zo mee om word gegaan!!! Nog een dagje werken, en dan heb je heerlijk verlof!!! Hoe ging het gesprek bij de VK over de bevalling? Ik ben zo benieuwd wat er dan allemaal besproken word?
    @Patatje: We hebben heel veel geshopt hahaha. We hoeven alleen nog maar het matrasje en de flesjes. En de rest staat allemaal boven op de babykamer. Begin Oktober komen de meubeltjes, kinderwagen en de box! Ik ben wel iemand die alles geregeld wil hebben hihihihi. Wel balen dat je ongi bent geworden!!! Ik hoop dat de cyste gaat slinken, maar 9 van de 10 keer gebeurd dat wel. De pijn die je beschrijft bij de grote boodschap die ken ik niet??? Heb je er nog steeds last van? Ik ben zo benieuwd naar je trouwjurk!!! Wanneer was de grote dag nou?
    @MwM: Wow, wat een mooie buik!!! Super hoor. Gelukkig dat het iets beter gaat met je beknelde zenuw, lijkt me zeker geen pretje!!! Heb je al verlof of moet je die nog krijgen?
    Denk goed aan jezelf en de kleine meid!!! Enne kleine meid, nog even blijven zitten hoor bij mama, nog een paar weekjes te gaan dan mag jij pas komen!!!

Hier gaat het allemaal wel aardig goed. Morgen heb ik de buikecho en krijg ik ook de uitslag van de kweek van de urine. We wachten wel even af!!!

Liefs Tamara

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden even een berichtje van mij, vandaag bij de gyn geweest cd 3 lagen alweer mooi kleine nieuwe eitjes, nu weer clomid mee, en dan als de eitjes groot genoeg zijn de pregnyl..
    x

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    wauw mooie echo nikita!!:D
    en mooie buik mwm!!:D

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

hier even een berichtje van mij...

erg last van ontstoken tandvlees en oorpijn... nu wel druppels en neusspray dus wordt minder, maar wat een hoofdpijn hierdoor:(En helaas weer een koortslip:(

Gistermiddag zitten huilen van de pijn, en sem zo lief; mama niet
    verdrietig zijn...pff moeilijk hoor...

Verder gaat het wel redelijk...kleine is onwijs druk erg fijn!

Ik en manlief gaan as donderdagmorgen voor een paar dagen lekker weg... hoop dat ik dan beter ben! We gaan in ieder geval lekker genieten samen!

Helaas hebben we nog steeds geen auto... en weten ook niet wanneer deze nu wel gerepareerd zal zijn...

Zojuist op de fiets wezen kijken naar de stoomtreinen, sem vond het geweldig!

Hoop dat met jullie ook alles goed gaat?!

En als er nieuws is, graag pb:)

Knuffels en fijne dag nog! xxxxxx

13. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Nikita; wat fijn dat de gyn even tijd voor je heeft gemaakt :). Ben je in ieder geval gerust gesteld! Hm ja, je buik kan de ene dag mischien wat dikker zijn dan de andere dag doordat je darmen opgezetter zijn oid. Ze zeggen dat je de eerste 12 weken vooral een dikke buik hebt door darmen ;). Morgen weer een echo toch? Ben benieuwd!
    Wat school en werk betreft kijk ik de maand september even aan, maar ik vermoed dat ik per oktober wat minder ga werken... Het moet wel leuk blijven ;).

Rrianne; en hoe bevalt de RUST :). Hoe ga je nu werken? Is je bazin nog van je vakantieuren afgebleven? Oefenweeen... Ja die kan je best een tijdje hebben geloof ik... Lekker rustig aan doen en dan komt het allemaal goed! Je lichaam lekker uitgerust de bevalling in laten gaan, want dat is topsport!
    Ik moet ongeveer 8 uur naar school, 1x in de week. En ja, een andere jurk :). Zal is kijken of ik 'm in m'n foto album kan zetten ;).

MWM; hoe is het nu met je? Laat 'r idd nog maar een tijdje lekker zitten hoor... Hoop dat je je beter voelt! Mooie buik!

Tamara; Hoe was je buikecho? Heerlijk dat shoppen :). Wij hadden ook alles al compleet toen ik beviel en officieel had ik eigenlijk nog 3 maanden ;). Ik wil ook altijd alles op tijd geregeld hebben :D. We trouwen 16 mei 2012. Mits ik dan hoogzwanger ben, dan verschuiven we de boel ;). Voorlopig gaan we dus uit van deze datum.

Onewish; Fijn dat er al weer eitjes aan het groeien zijn! Ben benieuwd wat deze ronde je gaat brengen... We lopen weer bijna gelijk qua cyclus ;). Alleen ik doe het deze ronde zonder Clomid. Hoeveel mg gebruik jij nu?

Wolfje; hè getsie nog zo'n last van je mond :(. Ik hoop voor je dat het snel over is! En dat jullie donderdag lekker kunnen gaan genieten :). Waar gaan jullie naartoe? Leuk voor Sem die stoomtrein :). En het was best goed weer om te fietsen toch? Ik hoop wel dat de auto snel gemaakt is... Het wordt toch weer herfst...

Nou ik heb niet zo veel bijzonders te melden, behalve dat het lekker rustig voelt in m'n buik. Ik voel nog wel een beetje spanning, maar 't is niet meer pijnlijk :). Verder lekker genoten van het weer, want daar moeten we het voorlopig even mee doen denk ik...

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey patatje..
    Ik gebruik Clomid 50 mg.
    Oke Ja we zitten best vaak gelijk kwa cyclus he hihi :)

xx

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mwm, gaat het nog steeds goed met je beknelde zenuw?
    Wat betreft het indalen, dat zegt niks over wanneer je van je kindje bevalt. Ons kindje
    ligt ook al vanaf 31 week ingedaald. Ook ik dacht toen; hmmmmmm zou ik dan ook
    eerder bevallen, dus flink gegoogled, maar wat ik er over lees zegt het niks.
    De harde buiken en menstruatieachtige krampen, heb ik ook zo'n last van, vooral
    de krampen zijn sinds deze week echt begonnen. Mooie buikfoto hoor:D.

Tamara, jullie hebben lekker baby-geshopt zo te horen! Leuk allemaal hoor.
    Hoe was de buikecho? en is er nog wat uit je urine-onderzoek gekomen?

Wolfje, aauuuuu:(. Sterkte ermee. Geniet van jullie weekend samen! Waar gaan jullie heen?

Patatje, de rust is echt onwijs fijn. Gewoon even de stress van het werk er niet meer bij. Moet er nog wel
    even aan wennen, maar kan toch wel zeggen; dit bevalt me wel.
    Vanmiddag even naar de Ikea geweest, al was dit niet voor herhaling vatbaar, want zelfs dit was niet
    vol te houden hahah. Maar moet mijn conditie wel een btje op peil houden;), wil niet de hele dag in huis
    om lummelen.
    Hoe is het met jou? Lees dat het in elk geval een stuk rustig in je lichaam voelt, dat is ook wel fijn lijkt me.

Wat betreft mijn werk; problemen zijn opgelost, werkgever heeft dr excuses aangeboden voor het gedoe de afgelopen dagen. Ze gaf aan dat het niet goed met dr gaat, wat ik er uit op kan maken, is dat ze overspannen is. Ze heeft nu hulp gezocht.
    Verder gaat het hier goed, wel veel last van harde buiken en soms enorm krampen.
    Maar zal dr allemaal wel een btje bij horen nu. Morgen weer terug naar de VK om te praten over de bevalling
    (vorige x had ze dr te weinig tijd voor en ze was al flink uitgelopen).

16. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo meiden,

Even een oude bekende hier, hoe gaat het hierzo?

Liefs

Griekie

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Griekie...wat leuk dat je even HALLO komt zeggen, en ondertussen ben je mama geworden...proficiat hoor...zie mijn banner...hier gaat het ook goed...:D

Rrianne...doe het maar lekker rustig aan...verlof had je ondertussen, toch??
    Gelukkig heeft je baas ingezien dat ze fout was...wel netjes van d´r....zou de mijne nooit doen...heb nog altijd geen proficiat met je zwangerschap of een hoe gaat het met je van d´r gehoord...

MWM...spannend zeg, maar idd. ook best wel eng als je al oefenweeen hebt...maar die kun je volgens mij best wel lang hebben hoor...dus doe het maar lekker rustig aan dan komt alles goed...
    Mooi buikje trouwens...

Tamara...wat spannend dat je al zo druk met het kamertje bezig bent..maar zou ik ook doen hoor...wij gaan van het week-end eens rondkijken...

Onewish....nou, we gaan ervoor deze ronde...:D

Wolfje, en al lekker onderweg met manlief...Sem ook mee??
    Geniet er maar van, en kom lekker uitgerust terug...

Patatje...klinkt alsof je lekker in je vel zit meid...houden zo...

Hier lijkt mijn buikje ook weer te groeien...zelfs manlief zei er gister avond iets van....een eerste extra kilo zit er ook al aan ( in totaal dus 2 nu, want tijdens de behandeling zat de eerste er alweer aan ) maar de afgelopen dagen krijg ik echt hongeraanvallen...kon er één nacht zelfs niet van slapen...en manlief heeft midden in de nacht tosti´s voor me staan maken...;)
    Gelukkig heb ik ook heeeeeel veeeeel zin in fruit, en veel dorst...dus dan is af en toe iets ongezonds niet zo erg denk ik...
    Eerste positiebroek is ook besteld, en ga van het week-end eindelijk echt eens een buikfoto maken...
    In mijn album staan trouwens de laatste foto`s van de echo...was weer zo bijzonder...gyn. heeft zelfs door de buikwand gekeken, en 2 4D foto´s gemaakt...eentje lag er heel mooi voor, de andere lag een beetje dieper, en is dus nog wat onduidelijk, maar die zagen we mooi bewegen op de echo...
    Over 2 weken pas weer terug...en ben toch best nog wel zenuwachtig hoor...pas dan zijn we echt de 12 weken voorbij, maar als tegen die tijd mijn buikje mooi gegroeid is, is dat natuurlijk al wel een hele geruststelling...en de dokter is super positief...volgende keer staat nl. meteen de nekplooimeting op het programma als we dat willen, maar denk niet dat het nodig is...we zijn blij met alles wat op ons pad komt...

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi
    Kom net van de gyn vandaan :)
    Rechts eitje 13 bij 14 mm
    Links eitje 18 bij 2 cm
    Bm wand 8 a 9 mm
    Dus direct pregnyl gezet om 9:10
    xxx

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nikita, Meen je dat nou? Aaaah dat is nog een stapje erger hoor. Niet eens een proficiat of enige interesse.
    Geniet idd inmiddels van mijn verlof, veel in huis bezig. Nu met de hal en trap bezig, maar wel op
    mijn eigen tempo. Moet zeggen nu na een paar dagen verlof, nemen mijn klachten aanzienlijk af en kan
    ik weer genieten van mijn zwangerschap. Ontzettend fijn gevoel. Hoe is het met jou en je twee wondertjes?
    Aan je onderstaande stukje te lezen gaat het goed met je, ondanks de spanning natuurlijk.
    Dat hongergevoel ken ik, heb het nu soms nog en zeker als ik 's ochtends wakker wordt, eerst een broodje en dan
    vaak nog even verder slapen.
    Ga zo je echo-fotos even bekijken.

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Onewish dat is mooi zeg...duim voor je...

Rrianne, lief je reactie...:) en wat fijn dat wat rust zo goed voor je is...lekker genieten van de laatste weekjes...

Hier gaat het verder wel vrij goed....het steekt en trekt weer behoorlijk van onderen, en mijn buikje groeit aardig...eerste bloesjes worden ook al krap...:)
    Wou dat ik het echt durfde te vertellen aan de wereld, maar ben toch nog een beetje band...
    Vroeg me gister af hoe de overgang van dooierzak naar placenta ging, en ben een beetje gaan googlen...jammer genoeg vond ik toen op een aantal websites dat toch nog wel een kritisch moment is, en wanneer precies dat gebeurd, werd me ook niet duidelijk...de ene website zegt iets van rond 8 weken, de andere pas rond 10-11 weken...
    Ach ja...zal echt pas gerust zijn als de 12 weken echo eingelijk voorbij is denk ik...

Deel Deze Pagina