Bijna 12 weken Nikita!! Mijn echoscopist vertelde me dat het meest cruciaale punt ligt bij 9-10 weken, dus bij mijn 10 weken echo zei ze dat ik het wel mocht gaan geloven, maar ik snap dat je wacht tot je 12 weken echo hoor!
ja, durf nog niet goed blij te worden hoor...maar mijn buikje heeft een aardig groeispurtje gemaakt de laatste dagen ( zie album ) jammer genoeg kon de VK hier op ZP ook geen duidelijk antwoord geven, dus ga morgen gewoon nog even de gyn. bellen en vragen wat hij ervan vind... en dan nog een weekje op m´n tanden en tong bijten...
Hoi meiden met me mond en oor gaat het goed, gelukkig! Praag was geweldig, we hebben heerlijk genoten, maar waren ook weer erg blij dat we thuis waren om met sem te knuffelen, want die hadden we echt gemist! Woensdag weer naar de vk... en dan naar het tuincentrum. voel de kleine zo vaak bewegen en echt hard ook, geniet er zo van... zit nu ook steeds hoger merk ik, manlief geniet er ook erg van als de kleine schopt en sem vind het ook erg leuk Inmiddels al 25wk zwanger, en het idee dat er over een week of 15/17 een 2de kindje zal zijn, voelt soms nog zo onwerkelijk...ben heel benieuwd hoe alles zal gaan... in de drukste maand uitgerekend, moet ook echt denken wat we gaan doen met sinterklaas en met kerst... pff maar denk dat we dat tegen die tijd wel zien hoe en wat... alleen nog steeds zonder auto, wordt er niet goed van fijne dag allemaal, knuffels
Hoi lieve meiden, @Nikita: Ik heb even in je album gekeken! Wow, je buik begint echt mooi te groeien!! Bijna de 12 weken gepasseerd!!!! Gaat helemaal goed komen meis!!!! Hoe gaat het met de kwaaltjes? @Rrianne: Heerlijk aan het genieten van je verlof? @Griekie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter NOA! Erg leuke naam. Gaat het allemaal goed bij jullie? @MwM: Hoe gaat het met jou? Heb je al verlof of niet? @Onewish: Spannende tijd weer voor jou, ik duim voor je!!! @Patatje: Fijn om te lezen dat het gerommel in je buik minder word!!! Je moet nu 1 maand zonder Clomid het proberen he? En daarna moet je terug komen om verder te kijken van hoe en wat? Leuke datum 16 mei! En we gaan ervanuit dat het heeeeeeel mooi weer word Want de maanden juli-augustus-september is het niet in Nederland niet echt wat. Meestal in mei en juni. Maarre ondanks dat ik jullie het trouwfeest helemaal gun, hoop ik stiekum dat je dan een hele dikke buik hebt, en dat je het alsnog moet uitstellen. @Mutzie: Hoe gaat het met jou meid? Heb jij inmiddels ook al verlof? @Wolfje: Wat gaat de tijd hard he!! Leuk om te lezen dat jullie wondertje ook zo beweeglijk is! Lekker genieten van alles!!! Hoe was het bij de VK? Hier alles prima. Uit de urinekweek en buikecho is niets gekomen. Ik denk dat mijn lichaam gewoon RUST nodig heeft. Ik heb nog met momenten pijn in me rechterzij, maar het is lang niet meer zo erg als het geweest is. In het begin voelde ik me wel schuldig dat ik nu al in de ziektewet moest, maar het kleine meiske van ons is nu zo heerlijk aanwezig dat ik weet waarom ik het doe! Ik vermaak me ook prima hoor Heerlijk baby shoppen. Begin oktober komt de babykamer, daarna hebben we nog een bruiloft! Dus ik verveel me zeker niet Knuffel van mij
H! meiden... Hier gaat het wel hoor...de ene dag meer kwaaltjes dan de andere...en de ene dag een grotere buik dan de andere... Manlief beweerde gister dat hij weer gegroeid is, maar ik vond het wel meevallen....nou ja, tot ik vanochtend op de weegschaal ging staan...hihihi... Als de dokter toestemming geeft volgende week, mag ik ook weer wat gaan werken...zou een klein bedrijfje hier kunnen helpen met vertaalwerk, en dat zou super goed uitkomen...begin me aardig te vervelen thuis... Wolfje...Praag is idd. geweldig, ben er maar één dagje geweest...maar zo mysterieus en spookachtig vond ik het...echt mooi... Wat fijn dat het bij de VK ook helemaal goed is...en lekker shoppen...het gaat goed met je dus...houden zo... en ja...als ik het zo bekijk, zijn jij en Tamara dus in December uitgerekend...wel leuk hoor...met een beebje onder de kerstboom etc... komt helemaal goed... Tamara...lekker aan het genieten dus van je rusttijd...goed zo... als de kamer staat ook een foto spammen hé...ben erg benieuwd... Wij gaan waarschijnlijk voor een Ikea kamertje...haha...we hebben in ieder geval 2 bedjes nodig, en ook 2 kastjes of 1 grote...en bij Ikea kun je gewoon lekker samenstellen zoals je het wilt, is wel makkelijk voor ons...
all;hier alles goed, begin alleen last van bandenpijn te krijgen... drukke dagen voor de boeg, morgne en zaterdag 2 oppaskids, zondag als we de auto hebben naar me tante en maandag 5jr getrouwd nikita; idd 25-12 uitgerekend... hopelijkhoud de kleine zich alleen niet aan de datum
hoi meiden wat is het rustig hier ik wacht nog steeds in spanning of onze auto vanmiddag gemaakt zal zijn... ik hoop het zo, dan morgen naar me tante op de camping, wat zal sem dat leuk vinden knuffels
hey meiden alles goed hier? vanmorgen 36.9 0.2 omlaag 7dpo. nog 1 weekje wachten, vind het best snel gaan eigenlijk. en ben lekker rustig. vanmiddag gaan we even op een jaarmarktje kijken xx
IDD rustig hier, maar heb ook niet veel te vertellen... zit nog veel thuis en kan niet wachten tot dat alles morgen goed is en de dokter me het OK. geeft om weer wat te mogen werken. Manlief moet zo hard werken op het moment, en een opleiding ernaast dit jaar...voel me echt schuldig als ik maar de hele dag zit te lanterfanten thuis, en mag dan nog niet eens veel in het huidhouden doen van manlief...stofzuigen en zware wasmanden of boodschappen dragen bijv. mag ik niet van hem...omdat de dokter heeft gezegd dat ik het maar rustig aan moest doen... Zeker bij dit baalweer dan nog eens, ga ik dadelijk maar wat op de bank hangen met de TV aan en de Cosmopolitan...
Nikita: je bent gewoon de 12 weken gepasseerd! Ga je het na morgen dan eindelijk van de daken schreeuwen??
nikita idd gefeliciteerd met je 12wk grens onewish; s6 op de wachtbank mutzie hoe is het met jou all; knuffels, hier alles goed, alleen erg druk, morgen 5 jr getrouwd(L)
Nikita; 12 weken al weer! Joepie! Hoe voel je je? Al verteld tegen iedereen . Mag je niet meer in het theater werken? Wolfje; gefeliciteerd met jullie jubileum! Nog wat leuks gedaan vandaag? Is de auto trouwens gemaakt? Onewish; spannend weer... Vooral zo rustig blijven . Tamara; fijn dat er niks uit de onderzoeken kwam en dat je dus gewoon moet rusten . Lekker genieten van de rust, maar dat zal wel lukken als ik het zo lees . Mutzie; hoe is het met jou? En met jou Rrianne? Hier druk met school! Tis erg leuk maar veel... Moet nog ff m'n weg vinden in dat HBO... Verder rustig in m'n buik. Ben benieuwd of ik nu een eisprong gehad heb. Ik heb wat datums gediscarted op FF en dan geeft ie een ei aan... Ik zou dan rond volgende week donderdag ongi moeten worden . Ben benieuwd... 3 oktober controle dus dan zal ik zien hoe het met de cystes is... Fijne avond!
Hoi Meiden, Door het drukke geklets in het oktober-mama forum, ben ik jullie even uit het oog verloren Shame on me! Patatje, lees dat je officieel begonnen bent op school. Kan me voorstellen dat het wel weer erg wennen is. Lukt het een btje school en werken combineren? Fijn dat het weer wat rustiger in je buikje is, nu hopen op een mooi ei en dan a.s donderdag geen ongi Nikita, hoe is het met jou meid? Zie dat je alweer richting de 13 week gaat! Dat schuldgevoel, heel herkenbaar. Sinds ik verlof heb, voel ik me ook zo schuldig als vriendlief weer thuis komt na een dag hard werken of moet op staan als de wekker gaat. Maak het goed, door zoveel mogelijk achterstallig werk in huis te doen, 's ochtends een ontbijtje op bed en aan het eind van de dag een maaltijdje klaar te hebben. Maar jij meot vooral rustig aan doen hoor! Wolfje, Mutzie en Onewish hoe is het met jullie? Tamara, geniet idd van mijn verlof. Eindelijk tijd om ons huis eens goed aan te pakken, veel geverfd en opgeruimd de afgelopen weekjes. Hoe is het met jou? Vermaak je je thuis nog wat? En hoe is eht met kwaaltjes? Hier gaat verder alles opzich goed, veel harde buiken en ongi-krampen, voorweeen/indalen? Geen idee . . Ons kindje is al wel ruim 4 week volledig ingedaald. Begint nu toch echt wel spannend te worden. Dagen aan het aftellen, ben ontzettend nieuwsgierig en vind de bevalling zelf toch oko wel erg spannend, dus kijk erg uit naar het moment dat het allemaal achter de rug is en ik een gezond kindje in mijn armen mag hebben. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
meiden...sorry...jullie een beetje verwaarloosd de laatste tijd, maar had eindelijk weer wat te doen, en vanaf morgen weer wat werken... 12 weken echo was gelukkig helemaal goed...maar toch is de spanning er nog niet echt af...af en toe komt het nu langzaam hoor...te genieten, maar vol eraan toe geven durf ik nog niet... komende dagen kom ik weer wat langer online en lees ik bij...
Hoi meiden Ik ga zo even (poging doen tot) bijlezen Heb vanmorgen een heel heftig gesprek gehad met me buuf Ze heeft een zoontje van 4jr en is nu 15wk zwanger van de 2de Nu is er bij haar zoontje de ziekte van Duchenne geconstateerd ! Dus een hoop ziekenhuisbezoeken in het vooruitzicht en nu nog onderzoeken of de baby het ook heeft, zo ja dan zal ze de zwangerschap af laten breken 1 kind die je weg moet brengen is al erg genoeg, laat staan 2! Vreselijk!!! Ben door dit nieuws gewoon helemaal van slag onze zoons spelen vaak samen...dit kan straks niet meer Buuf helemaal overstuur en ik kan gewoon niks doen Knuffels ilse
ow jeetje Wolfje...wat een naar verhaal, en wat erg voor je buuf...moest even googlen naar wat de ziekte precies inhield, maar dat is echt niet leuk, en aan de andere kant heel begrijpelijk dat ze de zwangerschap dan afbreekt...dat is echt geen leuke toekomst nee... Rrianne...bijna is het zover hé...kom ons wel meteen vertellen als we kunnen feliciteren hé... Patatje...spannend zeg weer naar school...gaat het goed tot nu toe?? ben benieuwd op 3 oktober bij de gyn...is toch wel fijn, dan weet je gewoon zeker hoe het zit elke keer ... zo meiden...vandaag eerste dag weer gewerkt, en kreeg promt allerlei rare pijntjes...een soort van hele lichte ongiepijn-gloeien in mijn buik, maar niet waat de BM zit, maar hoger in de buik en aan beide kanten, niet in het midden...heftige steken in mijn rug na langer zitten en dan opstaan, en vanmiddag na het eten was mijn buik weer erorm groot... in eerste instantie ben ik dan doodsbang voor een bloeding, maar hoop maar dat het een soort van groeipijnen zijn ofzo...mijn buik groeit natuurlijk wel dubbel zo snel soms... maar herkent iemand van de zwangeren dit??...en als jullie soms ook voelden dat jullie buik aan het groeien was, hoe zouden jullie dat omschrijven?? zo, ga nu maar was luiwammesen op de bank...
Wolfje, even gegoogled en dat is idd heftig! Kan me voorstellen dat je hier van slag van bent. Knuff voor jou Nikita, tuurlijk kom ik het jullie vertellen Groeipijn, heb ik hier nooit extreem gehad, ja meer op het eind. De ongi-krampen die jij omschrijft zijn wel heel herkenbaar, heb ze ook vaak. Van het begin tot het eind van mijn zwangerschap. Hoe is het nu?
thanks meiden hier alles goed, alleen moe... en druk... sem heeft net erg mooie fila schoenen gekregen van me ouders fijne avond nog allen!knuffels