hey meiden kom net van de gyn + tandarts heb met de gyn overlegd en hij wou ook voorstellen voor iui te gaan. meestal doet hij 3 rondes zo , niet zwanger dan iui maar moet dn wel naar een ander ziekenhuis voor iui verder horen we het nog moet volgende week 6 okt 8:30 Cd12 weerkomen voor follikelmeting en pregnyl als de eitjes goed groot zijn en dan vrijdag of zaterdags de iui 7 of 8 okt dus best spannend vind ik het allemaal.. xxx
spannend meid! s6 lieve meiden hier gaat het niet goed... ouders zitten in problemen (houd ik liever ff prive ivm familie) en me opa moet vanmiddag naar het ziekenhuis, heeft sinds gisteren gele ogen en armen... dus ben er ff niet bij met me gedachten, sorry! Knuffels
ow jeetje wolfje...heel veel sterkte hoor.... onewish...wow, dat gaat snel zeg aan de IUI...hopelijk werkt het net als bij Tamara... Rrianne...hier gaat het wel beter hoor...als vind ik dat mijn buikje maar langzaam groeit...al heb ik tenminste een buikje...je leest soms wel dat meiden tot 17 weken in normale broeken pasten... verder waren mijn laatste schildklierwaardes een beetje te hoog, en als je dan op internet gaat lezen lees je dat je een verhoogde kans op een MK hebt....blèh, moet dat ook niet doen...weet ik... Gyn. zegt ook dat ik eigenlijk al over dat kritieke punt heen ben, maar toch baal ik dat ik vorige week helemaal vergeten ben om te bellen, en pas maandag belde...anders had ik al voor het week-end met een hogere dosis medicijnen kunnen beginnen... Blijft toch weer spanennd hoor voor de volgende echo...nog 2 weken wachten...hopelijk is mijn buikje tegen die tijd gegroeid, dan voel je toch wat meer dat het goed zit hé...
Hoi meiden, Ik lees elke x nog mee hoor, maar heb niet zo heel veel nieuws te vertellen @Nikita: Je bent de 12 weken gepasseerd. Ik kan me voorstellen dat je elke x nog onzeker bent over alles. En om heel eerlijk te zijn heb ik dat nu nog. Er zijn dagen bij dat ik me heel goed voel, en dan ineens word ik onzeker. Zal het wel goed gaan met het meiske? Doe ik het wel goed? Hoort er allemaal bij Maar kan me voorstellen dat je weer zin hebt om over 2 weken weer een echo te hebben!!! Knuffel voor jou! @Wolfje: Heel veel sterkte met alles meis. Knuffel voor jou!! @Rianne, MwM en Mutzie: Jullie zijn denk ik al aan het aftellen of niet? Hoe gaat het met jullie? @Onewish: Balen meid Maar wat fijn dat je door mag gaan met IUI. Hier een positief verhaal Ik ben bij de 4de keer IUI zwanger geraakt van het kleine wondertje die nu in mijn buik zit!!! De eerste 2 rondes heb ik Clomid geslikt, maar dit hielp niet. De laatste 2 x heb ik Puregon gespoten. Heel makkelijk, je weet al hoe het is om Pregnyl te spuiten. En moet zegge dat ik de Pregnyl echt vervelend vond, het naaldje is daar veel dikker van!!! Ik duim heeeeeeeeeeel hard voor jullie!!! @Patatje: Hoe gaat het met jou? En met je opleiding? Ik ben altijd bang dat ik iemand vergeet... maar volgens mij heb ik nu iedereen gehad Hier gaat het aardig goed. Ben nu therapeutisch een paar uurtjes per dag aan het werk. En dat gaat goed!!! Ik hoef niets, alles mag!!! Donderdag mag ik weer naar de VK De week erop woensdag hebben we een pretecho! De volgende dag komt de babykamer, kinderwagen en de box!!! We hebben er helemaal zin in En met ons meisje gaat het echt super!! Ze beweegt heerlijk in me buik. De ene dag meer als de andere dag, maar dat ligt eraan hoe druk ik ben geweest. Maar het trappelen is in ieder geval overgegaan in schoppen hahahahahaha. Liefs xxx
tamara; had ik gister mega onzeker, had de kleine nog niet gevoeld... maar nu is het weer volop feest in me buik
tamara oke, dus je eerste 2 rondes telden eigenlijk niet echt mee? oke ja ik laat het doen in t ziekenhuis de pregnyl soms valt t mee soms is et echt hel met die prik! wanneer kreeg jij de iui dan? ik heb aan mijn temp te zien mijn eitje 2 dagen na pregnyl.. dus gyn weet nog niet wanneer de iui plaatsvind of de 1e dag na pregnyl is op een vrijdag 7 okt of de zaterdag 8 okt? ik denk zelf dat vrijdag dan beste is, in de avond ofzo? xx
Onewish, ontzettend balen. IUI wat ontzettend spannend. Hoop dat jullie dit kan helpen en gauw mogen genieten van een wonder. Wolfje, heel veel sterkte ermee. Nikita, aaah je buikje komt wel, al begrijp ik je onzekerheid. Ik heb ook tot dik 20 week mijn eigen broeken kunnen dragen, pas er zelfs nu nog twee (zie mijn buikfoto's album). Op internet zoeken is vaak niet een geweldige keus, ken het hoor, doe het hier ook altijd. Lieverd, het blijft allemaal ontzettend onzeker, ik heb het nu nog steeds. Dat is ook echt een reden wrm ik moeizaam van mijn zwangerschap kan genieten (tuurlijk heb ik mijn gelukzalige momentjes), ben te bezorgd, onzeker en vind het gewoon weg zo spannend allemaal. Zo maak ik me nu dagelijks druk of ik ons kindje wel genoeg voel bewegen en of het allemaal nog goed gaat daarbinnen?   Tamara, wat fijn dat het goed met je gaat en je aan het werk bent op therapeutisch basis. Hier na 3 week verlof, begin ik mijn werk al behoorljik te missen, het is dat het me lichamelijk allemaal niet meer lukt, maar anders had ik liever nog even door gewerkt hahaha. Patatje & Mutzie, hoe is het met jullie?
hoi meiden hoe is het hier? bij mij wat rustiger vaarwater.. opa voelt zich erg slecht krijgt 10-10 uitslag, hopelijk valt het mee... verder doe ik nu het huishouden voor me opa en oma en ook de meeste boodschappen... sem is lekker eigenwijs, heeft nu ook zwemles dus erg druk haha en dan de zwangerschap, erg last van me bekken en pijn met lopen, maar ach komt goed heb trouwens zelf ook tot zeker 20wk me eigen broeken aangehad! knuffels xxx
H! meiden...alles goed hier...hier zijn we lekker druk bezig geweest de afgelopen dagen, maar vandaag is het een feestdag hier in Duitsland, en willen we lekker thuis wat rommelen en opruimen, en misschien strakjes een terrasje pikken ofzo... Hier al de hele dag weer rage rug- en buikpijnen en schiet dan meteen in de stress, en dat terwijl ik de laatste dagen begon te twijfelen of ik de kindjes al kon voelen...zo wordt ik weer heen en weer geslingerd tussen angst en hoop... Zwangere onder ons, wanneer voelden jullie de kindjes voor het eerst?? Hier heb ik sinds een paar dagen dat ik onder in mijn buik een soort van trillen voel, net als een zenuwticje wat je aan je oog kunt hebben, of net alsof er een vlindertje of iets wappert in mijn buik...raar, en ben niet zeker hoor, ook omdat mijn darmen ook nog rommelen, maar ja...sommige vrouwen voelen hun kindjes al rond deze tijd...( of denken dat tenminste...) Tamara...ben even kwijt waarom je thuis zat ?? Weet eigenlijk ook niet of je dat wel wil vertellen hier...in ieder geval wel lekker om weer een beetje bezig te zijn lijkt me, maar doe het rustig aan hoor... Wolfje...haha...feest in je buik...een klein voetbalfeestje...en wat lief dat je voor je opa en oma zorgt, maar wel ook op tijd aan jezelf denken hé... Onewish..hoe gaat het met je...over een paar dagen is het al zover hé...wat gaat dat lekker snel... Rrianne...bij jouw is het bijna zover hé...hoe gaat het met je...en voel je al voortekenen?? Begrijp je helemaal dat je de hele zwangerschao niet kunt genieten....zei hetzelfde vanochtend nog tegen manlief...tuurlijk zijn er hier ook HAPPY momentjes, maar vandaag zit ik weer in de zenuwen hoor....hoop dat de buikpijn snel wegtrekt... meiden, echt tot 20 weken jullie eigen broeken aan?? ga dadelijk dan nog eens jullie buikfoto`s bekijken...
nikita; maak je niet te veel zorgen meid... het kan trouwens best zijn dat je je kindje(s) voelt bewegen hier; erg druk... maar buik begint goed te groeien... vanavond net 5 kijken xxx
Nikita jaa hier gaat alles goed lief dat je t vraagt! jaa klopt deze week hebben we onze 1e iui Vrijdag of zaterdag..!! brr wel eng en spannend hoor! komt nu zo dichtbij! Spannend dus je voelt missch je kleintjes al!! Wolfje wat ga je kijken op net 5 ? haha.... (nieuwsgierig) xxx
ahaaa oke! dacht iets over baby's/bevallingen enzo...hihi ik wil dat wel eens zien op tv maar ben altijd te laat! of t komt op een verkeerd tijdstip! x
Nikita, ik voelde de kleine met een week of 17/18, alleen wist ik toen niet zo goed of het nou mijn darmen waren of ons kindje. Uiteindelijk werd het gevoel me wel duidelijk en was het toch echt ons kindje. Maar jij hebt er natuurlijk 2 groeien, dus zou heel goed kunnen dat je het dan ook een stuk eerder voelt? Het einde is idd in zicht, het rommelt hier eigenlijk al dagen. Moet zeggen het is nu sinds gister weer een stuk rustiger, maar wil helaas nog niet echt doorzetten. We wachten zo 'geduldig' mogelijk af hahaha.. Wolfje, hier alles nog steeds goed, helaas nog geen lief kindje in mijn armen hihih. Hoe si het met jou? En Patatje waar ben jij?? Al een tijdje niks meer gehoord volgens mij Tamara, Mutzie, Onewish, hoe is het met jullieeee?
Hay rianne! Ahh wat spannend zeg! hoop dat je snel je kleine mannetje in je armen hebt ja hier gaat alles goed morgen weer een fm cd 12 en missch de pregnyl en dan de iui plannen of vrijdag of zaterdag begin al een beetje zenuwachtig te worden hihi xxx
sorry dat ik niet reageer...r gister opa met spoed opgenomen... vandaag echt een dag met geen rust... vanmorgen naar me oma's huis geweest met me pa.. .voor haar medicijnen opgehaald, belangrijke papieren, buren in gelicht en kleren gepakt... toen door naar kesteren (was vandaag de laatste dag om te ruilen) heb nu een babyfoon van philips avent (dect)... nu laden morgen testen toen door naar me ouders huis, me tante was inmiddels ook gekomen... om te overleggen wat met oma te doen... ze is dement en we durven haar niet alleen thuis te laten... besloten dat ze voorlopig bij ons blijft logeren... (oppassen dat ze niet wegloopt... ) je hebt er nu echt een kind bij... brood gegeten, eten klaar gezet, naar het ziekenhuis... naar huis eten... weer naar ziekenhuis, thuis sem douche/ en rap naar bed was inmiddels 20.45uur... net ff koffie op en nu barstende hoofdpijn, ik ga dus zo naar bed toe... vanmiddag is opa door de scan geweest.... morgen uitslag hoop ik... dikke knuffel allemaal, en kus van mij, trusten!