Hoi, hoi! Daar ben ik weer is . Ik lees wel mee hoor . Maar merk dat m'n opleiding een hoop van m'n kostbare ZP tijd op slokt... Wolfje; jeetje wat een gedoe met je opa en oma . Ik hoop dat de uitslag morgen wel een beetje positief is... Succes met je oma in huis, zonde voor het mensje... Ik zie trouwens dat jij al weer 28 weken bent . Gaat snel! Rrianne; jij staat op springen hè . 16 oktober toch uitgerekend? Spannend! Nikita; jij gaat ook lekker! Al weer 14 weken toch? Je kan je kleintjes best al voelen hoor, hoor wel vaker dat dat zo vroeg al kan. Ik had het met een week of 17. Onewish; wow UIU! Wat een goed vooruitzicht ineens! Dat gaat dus al snel gebeuren... Tamara; hoe is het met jou? Mutzie; en met jou? Hier weer ongi na 36 dagen en zonder Clomid... Maandag had ik een afspraak bij de gyn, maar zij kon er niet veel van maken op de echo. Cyste of ei te zien, achteraf dus cyste want de volgende dag werd ik ongi. Morgen weer een echo om te bepalen of ik weer aan de Clomid mag. Verder is het extreem rustig in m'n buik, geen pijntjes, steekjes of andere dingetjes . School gaat ook goed en het houdt me lekker met m'n gedachte van het zwanger worden af . Truste!
lieve schatten... weinig duidelijkheid over me opa... er is een buisje in de gal geplaats, verder weet ik het niet... ben kapot weer na zo'n dag... zo lekker met manlief op de bank als die thuis komt, is nu op de terug weg van het zkh... sem moet nog naar bed maar wil wachten op papa... oja wel grappig verhaal...buurman in het zkh van me opa... zei dat het een meisje is... 30/31dec ga ik bevallen kindje is 52 cm... hihi Ik hoop snel weer mee te kletsen! knuffels
lieverds, opa mag vanmiddag naar huis... maar eerst gesprek met de arts... we hebben er een slecht gevoel over... houd jullie op de hoogte, knuffels
Lieve meiden... Vandaag een klap in me gezicht gekregen... Opa heeft een tumor, ze kunnen niks meer voor hem doen:x We zijn allen erg verdrietig nu... We gaan een onzekere tijd tegemoed... we hopen hem nog lang bij ons te hebben! Veel liefs, Ilse
Onewish, erg spannend idd, maar kan echt niet wachten! Iedere ochtend denk ik weer; aaah jammer vannacht weer niks gebeurd (denk zelf dat 's nachts door gaat zetten, weet niet een gevoel). Voor jou ook een enorm spannend tijd, lees dat je morgen heen gaat voor IUI, duim voor je meid. Toi toi toi. Wolfje, jeetje wat heftig! En helemaal nu, hoop dat je het ondanks de hormoontjes allemaal een btje kan handelen (voor zover dat kan natuurlijk) Heel veel sterkte de komende tijd. Patatje, bijna goed 15 oktober.. haha die ene dag, die doet het hem. Klinkt alsof het goed met je gaat en fijn dat je wat afleiding hebt aan school. Vind toch echt wel dat jullie nu na zo'n lange tijd een wonder hebben verdiend! Op naar de volgende ronde. Hier gaat alles goed, begin er alleen af en toe toch echt wel wat door heen te zitten. Veel gerommel de afgelopen dagen, maar zet helaas niet door. Nog een btje geduld! Mwm, hoe is het met jou??
Hay meiden ben weer trg van de iui zaadjes waren deze keer nog beter dan de vorige keer! zij de man van de bewerking... de iui opzich zelf deed me best wel ff zeer op een gegeven moment want ze kon mijn baarmoedermond niet goed te pakken krijgen dus dikke tang erbij..maar t is gelukt !! bloed wel een klein beetje.. xxx
even kort een berichtje! Zateravond om 23.13 ben ik bevallen van onze zoon L.ars. Is allemaal ontzettend snel gegaan. 19.15 braken de vliezen, om 21.00 had ik 7 cm ontsluiting en om 23.13 had ik onze kleine jongen in mijn armen. Alles gaat goed, BV begint wat op gang te komen. Hij heeft alleen wat last van krampjes, de ziel! Adrenaline is inmiddels helaas uitgewerkt, vandaag echt flink bijkomen, maar ben echt helemaal in de wolken. Wat een prachtig gevoel dit allemaal. In mijn album staat een foto, zal zo nog een paar uploaden.
Lieve Rrianne, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon LARS!! Echt een hele mooie en leuke naam!!! Ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe!! Geniet meis!! Enne een prachtig mannetje!! Veel liefs Tamara
Rrianne....wat ontzettend leuk...GEFELICIFLAPPERD hoor.....kan me nog zo goed herinneren dat je schreef zwanger te zijn, en nu heb je een klein prinsje thuis... Kwam eigenlijk alleen even piepen of er iets van je was...want heb drukke dagen gehad...en dadelijk staat er een vriendin op de stoep voor thee...dus echt reageren kan ik niet...maar dit moest er wel even uit.... ook dat we gister weer een prachtige echo hebben gehad, en de kleintjes al 10 cm zijn...en dat is nog wel zonder de beentjes... kom de komende dagen weer bijlezen en wat uitgebreider reageren...
Lieve meiden... Hier ontzettend druk... ik heb er gewoon geen tijd voor zp... In me handtekening de link van bb... zal daar nog wel ff een blogje schrijven, dus wie wil kan het daar ff lezen... Morgen en donderdag van smorgens tot savonds volgepland... Vrijdag morgen vertrekken we voor een week naar Brugge... Ik denk aan jullie meiden Liefs en dikke knuffel van mij!
VAN HARTE GEFELICITEERD!! Rrianne, wat fijn dat de kleine er is!! En wat snel. Fijn hoor.Ga gelijk even naar je foto kijken. Geniet ervan!! Ook ik kwam alleen even kijken en verder ook niet reageren. Alles gaat goed. Kleine nog niet ingedaald!
rrianne...hoe gaat het met je...en ben je ondertussen alweer thuis...ben wel nieuwsgierig hoor, en hoop dat je snel even 5 min. de tijd hebt ons op de hoogte te brengen...maar Lars is natuurlijk nu het belangrijkste... Mutzie...jeetje meid...bij jouw komt het ook snel dichterbij nu...spannend hoor...houd je ons op de hoogte?? ow jeetje Wolfje...wat een verschrikkelijk verhaal van je opa...oude mensen hebben het al niet makkelijk, en dan al helemaal niet als ze ernstig ziek worden...sterkte ermee lieverd... Spannend Onewish...dit was de eerste keer toch?? Heb je een testdatum gekregen?? Bij alle andere alles ook goed?? Hier wel...alleen nog altijd moe moe moe...maar de dokter zegt dat dat snel beter moet gaan...zwangeren tussen de 16 en de 36 weken zijn schijnbaar niet kapot te krijgen...
zojuist toch wel weer een foto`tje in mijn album geplaatst van een de laatste echo...kan het niet laten...
thanks meiden... nou kleine is al goed aan het indalen... vandaar dat ik soms zo moelijk loop alles was goed... knuffels verder na brugge ga ik snel weer mee kletsen hoor
Nikita, zag je berichtje dus even gauw een stukje reageren voor ik mijn bedje weer in kruip. Lars doet het super, helaas valt hij alleen toch nog te veel af. Zit nu op het randje, vanmorgen was er nog maar 10 gram af, dus hoop heel hard dat hij morgen weer wat gegroeid is. BV komt inmiddels wat op gang doormiddel van kolven, Lars vind het moeilijk om bij mama te drinken, we doen het nu via een tepelhoedje. Gaat beter, alhoewel mama het niet heel fijn vind. Krijgt nu veel voeding via een lepeltje. Het belangrijkste vind ik het dat hij de BV binnen krijgt, maakt mij niet zoveel uit hoe, hier denken de kraamhulp en de VK helaas anders over. Krampjes zijn een stuk minder en hij slaapt nu zelfs al een paar uurtjes achter elkaar. Kortom, ben echt enorm in de wolken, wordt met de dag verliefder. Sorry voor mijn ego berichtje, kom gauw weer mee kletsen. Een hele dikke knuffel voor allemaal!
Rrianne; Gefeliciteerd!!! Heerlijk om zo verliefd te zijn op je kind . Nikita; jij gaat ook hard zeg . Op naar fitte tijden! Wolfje; Al ingedaald . Goed hoor! Bij een tweede schijnt dat altijd al wat eerder te gebeuren dan bij de eerste toch? Onewish; je eerste ICSI gehad... Spannend hoor... Over een week kan je testen zeker? Mutzie; jij bent bijna aan de beurt zeker? Spannend hoor! Tamara; hoe gaat het met jou? Hier binnenkort een kijk operatie . De gyn vind het toch wel gek dat de cyste niet van zelf slinkt en wil weten waar die precies zit. Want als die in m'n eileider zit kan die de boel blokkeren... Hij had het over een simpele reparatie, maar ook over mogelijk beschadigde eileider, eileider weghalen, krijg er helemaal de bibbers van . Affijn mocht er iets weg gehaald moeten worden dan doen ze dat niet meteen, maar overleggen ze eerst met mij en plannen we een tweede operatie. Aan de ene kant vind ik het eng, omdat ik bang ben voor een vervelende uitslag, maar aan de andere kant weten we dan wel wat er aan de hand is en kan er oplossing gezocht worden. Verder gaat het goed, ik voel me goed en ben lekker aan het leren. Nu nog een beebje... Liefs Patatje
Patatje, nee Iui hihi ... ja over 8dagen ! ahh meid meen je niet nou veel sterkte hoor knuffel .. xxxx