Nikita whaa!! wat mooi een meid en een jongen! super! Ja alleen me temp lijkt nu aan te geven dat mijn eitje komt, heb sinds gister links eipijntjes.. maar dan zou ik nu nog eerder een eitje hebben dan met hormonen?!?! vaag mja we tempen nog even door.. en dan zien we t wel.. Ps: sorry dat ik nie zovaak wat laat horen, maar ik ben hier volgens mij als enigste nietzwanger ? dus voor mij ook moeilijk soms ( hoop dat jullie dat begrijpen ) ik lees wel alles hoor , alleen reageer weinig omdat t over zwanger enzo gaat en ik daar niet echt over mee kan praten xxxx
Lieve Onewish...ik begrijp je helemaal, heb zelf lang genoeg in die stuatie gezeten en snap dat het niet altijd leuk is om te lezen... Lieverd, hopelijk houd je ons wel op de hoogte hoor van wat er met je gebeurt, maar snap dat je niet zovaak gewoon reageert...dikke knuffel voor je... Wolfje...klinkt goed allemaal, en wat ontzettend schattig van Sem... Ow ja...opa`s en oma´s die ouder worden, daar kon ik ook zo verdrietig van worden..zo erg en je kunt er niks aan doen...
thanks nikita! ja ik wil ook graag meekletsen erover, mja.. dn moet het hier ook lukken. maar denk echt dat eitje in aantocht is, temp is laag en waterige afscheiding net... jaa tuurlijk ik kom nog gwn meelezen , en jullie op de hoogte houden! xxx
one wish; hopelijk komt je eitje meid en kun je snel met ons meepraten! nikta; ja vind ik ook erg naar... hier nu erge rugpijn
Hey meiden, ik wilde jullie even laten weten dat ik vorige week woensdag bevallen ben van een zoon genaamd Milan. De bevalling is goed verlopen en ook nu gaat het goed. De bv moet nog een beetje beter op gang komen, maar we gan ervoor! Helaas wenig tijd om te reageren, maar ik lees mee en hoop op een zwangersch voor Patatje en onewish en hoop snel te kunnen lezen dat er weer gezonde wondertjes bij zijn gekomen! Reageer zodra wat meer tijd. Liefs Mutz en Milan
Hoi meiden, @Mutzie: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon MILAN! Leuke naam Fijn dat de bevalling goed is gegaan! Ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe!!! @Nikita: Wow, een jongen en een meisje!!! Ik vind het echt geweldig!!! Hoe voel je je verder? @Wolfje: Wat leuk om te lezen hoe Sem reageert op je dikke buik! Heel leuk!! Wat vervelend allemaal van je opa en oma! Een hele dikke knuffel voor jullie!!! Hoe ging het vandaag bij de VK? Hier ook wel met momenten last van de rug Het word allemaal ook een stukje zwaarder he!!! Nog maar heel even meis, en dan mogen wij ons wondertje in onze armen sluiten!!! Erg leuk dat we zo gelijk lopen!!! @Onewish: Kan me voorstellen meis dat je soms heel graag mee wilt praten! Maar weet dat ik echt zo ontzettend duim en hoop dat jij en Patatje binnenkort mogen gaan vertellen dat jullie zwanger zijn! Want ik gun het jullie!!! Hele dikke knuffel voor jou!!! @Patatje: Zomaar een dikke knuffel voor jou!!! @Griekie: Hoe gaat het met jou en de kleine meid? @MwM: En en en? Ben zo benieuwd of jullie kleine meid zich al heeft aangekondigd!!!! Hier gaat alles prima. Ben tot nu toe 12 kilo aangekomen, valt nog wel mee toch? Mijn buik word wel elke week dikker en dikker. Mensen die me een weekje niet gezien hebben, zeggen ook meteen: Zo, jij bent weer gegroeid hoor hahahahaha. Verder nog maar 2 weekjes werken en dan mag ik gaan genieten van mijn verlof! Heb er echt zoveel zin in. Fijne avond meiden!! xxx
@@all; Gisteren op kraambezoek geweest en daarna wezen winkelen, helaas door me enkel gegaan en keihard gevallen, nu bont en blauw Vanmorgen had ik een afspraak bij de vk... helaas liep het ruim een half uur uit, pff daar zit je dan Gewicht was netjes... bloeddruk 105/70... kindje ligt goed... alleen tijdens het voelen schrok ze wel, ik had een hele harde buik, echt 1 harde bal... ik zei nog zo van oh heb ik de laatste tijd wel vaker... (had ik beter misschien niet kunnen doen) nou zegt ze je moet het nu echt wat rustiger aan gaan doen, niet te veel inspannen... Pff terwijl ik net ruim 3kwartier in de wachtkamer gezeten heb!!! Volgende afspraak is alweer over 2 weken!! Oja me enkel... doet onwijs veel pijn, is gekneusd... zit nu verband omheen! Fijne dag nog allemaal! @Mutzie; van harte gefeliciteerd met jullie zoon Milan!!! GenietseJ @Tamara; idd leuk dat we gelijk lopenJ ben ook benieuwd wie er eerder bevalt Ik heb zelf sterk het gevoel later de bevallen! Elke week wordt het nu zwaarder, merk ik ook met Sem erbij, die is nu wat drakeriger en luistert totaal niet Ik trouwens nu in totaal 10kg aangekomen, vind ik erg netjes vooral ook omdat het de 2de is Nog 2wk werken meid en dan genieten van je verlof! Hier wordt ook gezegd dat ik met de dag dikker wordt!
Mutzie...proficiat met Milan...wat heerlijk moet dat zijn nu te knuffelen met je klein prinsje...geniet er maar van...Is de bevalling ook meegevallen?? Wolfje en Tamara...hier al 7 kilo aangekomen... Zal wel duidelijk over de 12 kilo heengaan denk ik...maar maak niet uit...wat slank van te voren en heb er 2, dus mag wel...dokter zegt er in ieder geval niks over... Tamara...bijna verlof...eindelijk...dan echt lekker genieten hé...babykamer al af?? Had je al eens een foto gespamd?? Wolfje...doe meer rustig met die enkel...dat kan zeer doen, en lang duren... En rustig aan doen hoor, zeker als de vk het ook zegt... Onewish en Patatje, gewoon een knuffel voor jullie...♥ MWM...bij jouw ook alles goed?? En Rrianne...zeker al je handen vol? Fijn week-end allemaal...
nikita; enkel zit in drukverband dus kan gelukkig weer iets beter lopen maar doe wel rustiger aan All; vanmorgen boodschappen gedaan, huisje schoonmaken is er niet van gekomen, ben met mams naar intratuin gegaan toen gegeten, sem zwemles en naar garage kijken naar winterbanden, kunnen helaas nog niet slagen... verder nu mega moe... maak mezelf nu ff lekker beker warme melk en op tijd naar bed, morgen weer drukke dag Fijneweekend! Knuffels xxx
hier: vanmorgen naar de markt geweest... gegeten toen door naar de supermarkt, manlief is nu met sem naar het bos en ik ben naar de bloemist geweest zo'n schaaltje gekocht waar sem zijn blaadjes/ mos enzo in kan doen dit en een bloemetje geven we straks aan me opa en oma die zijn vandaag 58jr getrouwd Verder moet ik nog naar een verjaardag van neefje... morgen gaan we naar atractiepark slagharen Fijne dag allemaal en knuffels
Lieve dames, Op 29 oktober 2011 is onze dochter Hailey geboren alles is goed gegaan. Ze weegt 3070 gram en 47 cm. inmiddels zijn we een week verder en onze dochter doet het super goed wij hebben echt een droom baby. We kunnen nu al bijna de hele nacht doorslapen heerlijk! En we zijn werkelijk op een roze wolk belant!!!!!! ik kom snel weer even kijken bij jullie doegg xx mwm
MWM....wow, dan is ze toch mooi op tijd gekomen...je dacht toch dat ze er wel overheen zou gaan...( sorry, kan ook zijn dat ik in de war ben met iemand anders.....) In ieder geval PROFICIAT....en idd. lekker genieten, zeker zolang ze het zo goed doet...
Hier net van de gyn thuis t liep uit en was erg druk dus gekeken naar de cyste, hij is kleiner!! yesyesyes! 2.5 nu ipv 5.5! volgende ongi issie weg zij die, en kunnen we weer beginnen hormonen en iui ben zo blij! alleen geen tijd gehad voor kijken naar andere eitjes, maar dat geeft niks! xxx
Ja gelukkig hihi zag er zo tegenop, anders die operatie! Pff eindelijk es een klein beetje geluk... x
MWM; gefeliciteerd! Mooie naam ook zeg . Heerlijk zo'n droom baby . Ben benieuwd naar je verhaal... Mutzie; nou weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd heb... Maar alsnog gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar jouw bevallingsverhaal . Nikita; heerlijk hoor, lekker dik worden . Zit je nu al weer op de 20 weken? Gaat snel zeg! Onewish; yes, goed nieuws meid! Hoef jij lekker niet aan de operatie . Wolfje; wow, bezig bijtje... Doe je rustig aan met je buik en je enkel... Veel plezier in Slagharen gehad vandaag? Tamara; heerlijk bijna verlof! Geniet van je laatste werkweek . Rrianne; hoe is het met jullie? Nou hier allemaal goed nieuws . M'n eerste voldoendes zijn binnen, inclusief Psychologie! Ben zo blij! Schijnt de moeilijkste toets van het jaar te zijn, waar meestal de helft van de studenten voor zakt het eerste tentamen.... En ik heb 'm gewoon in 1 keer gehaald . Verder is zusjelief nu 8 weken zwanger, dus over 7 maanden word ik tante (1 maand na onze bruiloft)! Helaas zelf ongi geworden gister, dus mijn kijk operatie gaat helaas wel door... Maar goed, ook daar hopen we dan maar op goed nieuws . Verder vandaag m'n bruidsschoentjes binnen gekregen en ze zijn super! Fijne avond nog! Ik ga nu douchen en blij slapen .
Hier vandaag 36.9 ineens, en als ik nu morgen weer 36.9 invul krijg ik een kruis op dag 16! en zit ik al 5dpo ?! nja t zou kunnen , nog even een dag afwachten xx
lieve meiden, sorry ben echt mega druk.... heb nu sinds 3dg tijd ff 5minuten de tijd om op internet te gaan... weet dat ik aan jullie denk en ik hoop snel weer mee te kunnen lezen en kletsen liefs van mij