MWM...hoe gaat het met jullie?? Ondertussen lekker aan elkaar gewend en een ritme gevonden?? Onewish....goed nieuws van de cyste...nog een maandje lekker genieten van alles en dan weer door... Patatje...wat goed meid dat het zo goed loopt op school...vond je het moeilijk van je zusje te horen dat ze zwanger is?? Wel iets leuks om naar uit te kijken hé...en voor je het weet is het 2 December ( heb ik het goed onthouden) en daarna mag jij ook weer door...en over 6 maandjes al trouwen...lukt het met de voorbereidingen?? Wolfje...drukdruk...wel ook genieten hé meid...verder hoop ik dat alles goed gaat...kamertje al af? Tamara....alles goed bij jouw?? Griekie, mutzie...en hopelijk niemand vergeten...ook alles goed?? Hier wel....vandaag 20 weken en het gaat al goed tekeer in mijn buik...manlief heeft het ook al gevoeld....volgende week de 20 weken echo....wel weer spannend dus...zeker omdat de dokter veel tijd voor ons heeft ingepland...met 2 is er altijd een grote kans dat er eentje niet goed ligt, dus dat zullen wel weer spannende minuten worden...
Hoi lieve meiden, @MwM: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Hailey!! Hele leuke naam!!! Ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe!!! Geniet ervan!!! @Wolfje: Hoe gaat het met jou? Word het al wat zwaarder? @Nikita: Spannend meis de 20 weken echo! En wat leuk dat je man de kids al gevoeld heeft!!! Leuk is dat he? Hoe voel je je verder? @Patatje: Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat op school! Gefeliciteerd met je zusje (zelfde vraag die Nikita gesteld heeft: vond je het niet moeilijk?) Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft. Aan de ene kant ben je super blij voor je zusje en je word tante, aan de andere kant willen jullie ook zo graag!! We gaan ervoor in 2012!!!! Dikke knuffel voor jou!!! @Onewish: Fijn dat de cyste gekrompen is!!! En ook voor jou een dikke knuffel, we gaan ervoor in 2012!!! @Mutzie & Griekie: Hoe gaat het met jullie? Hier het laatste dagje gewerkt... nu eindelijk verlof!!! Was er ook echt aan toe! Nu lekker genieten van alles!!! Liefs Tamara
Mwm, Gefeliciteerd met jullie dochter Hailey, heel veel geluk samen! Mutzie, Gefeliciteerd met jullie zoon Milan, heel veel geluk samen! Nikita, waauuww las een jongentje en een meisje, leuk joh! En al bijna op de helft. Gaat alles goed? Tamara en Wolfje, jullie bezig met de laatste loodjes, spannend. Gaat het allemaal nog goed? Patatje en Onewish, duim voor jullie! Het is jullie zo gegund. Kom er maar niet aan toe om hier ook mee te schrijven, heb alles vluchtig door gelezen. Hoop dat ik niks over het hoofd heb gezien en niemand vergeten ben. Hier gaat alles goed, geniet enorm van ons mannetje. Helaas heeft hij op het moment wel verschillende klachten waardoor hij het soms moeilijk heeft. We zijn samen met de arts van CB nu aan het uitzoeken wat hier de oorzaak van is, waarschijnlijk Reflux of Koemelkallergie. Hopelijk vinden we snel een oplossing.
@Rrianne: Ik was je helemaal vergeten Sorry!!!! Ik dacht gister nog wel toen ik aan het typen was, ik vergeet er 1, maar wie Sorry!!!!!!!! Wat fijn dat je zo aan het genieten bent van je mannetje!! Leuk hoor!!! Hopelijk vinden ze snel de oorzaak!! Heeft hij veel last van krampjes en voeding terug spugen dan? Heel veel succes!!! En geniet!! Hier gaat alles prima. Nog maar 6 weekjes en dan ben ik uitgeteld. We kunnen niet wachten totdat we ons meiske in onze armen mogen vasthouden! Maar nog even geduld. Geniet nu lekke van me verlof!!! Liefs Tamara
lieve meiden [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Vanmorgen was ik weer bij de vk. Alles was goed met mij en ons kleintje [/FONT] De volgende controle is de 29ste savonds, krijg dan ook een liggingsecho en belinstructies,dan kan manlief mee! Wel moet ik de als ik op bevallen sta, gelijk bellen...Met sem heb ik veel te lang gewacht en ze zijn nu bang dat ze anders te laat komen... Verder gaat alles goed, kleintje is lekker druk in me buik, alleen slapen wordt nu wel moeilijker Het is de bedoeling om as vrijdag mappen op te halen om te kijken naar geboortekaartjes En volgende week wil ik echt gaan beginnen met het kamertje...! Patatje; fijn dat het goed gaat op school, ga zo door Nikita; fijn dat manlief de beebs ook voelt nu! Tamara; geniet van je verlof meid! 6weken zijn zo voorbij rrianne; hopelijk weet je snel wat jullie ventje mankeert, zodat er gezocht kan worden naar een oplossing, knuffel!
Onewish; wanneer mag je verder met de behandeling? Nikita; wow 20 weken, inmiddels 21 al weer! Gezellig hè dat getrappel in je buik . Heb je echo al gehad? 2 december heb je goed onthouden . Tamara; heerlijk dat je verlof hebt! Geniet ervan! Rrianne; tis zonde van de klachten... Beide is echt vervelend en zo zielig... Ik hoop dat de uitslag er snel is, dan zal hij snel van z'n klachten af zijn. Wolfje; fijn dat bij jou ook alles lekker verloopt! MWM en Mutzie; hoe is het met jullie en de kleine ukken? Hier lekker een weekje vrij vanaf vandaag . Morgen is het al weer 2 jaar geleden dan onze dochter geboren werd... De tijd gaat snel, maar toch ook weer niet... We gaan in ieder geval onze trouwringen bestellen om de dag extra bijzonder te maken . Wat m'n zusje betreft had ik er geen moeite mee, het was wel confronterend. Ik werd nog eens extra geconfronteerd met het feit dat het bij mij 18 maanden niet lukt... Maar des al niet te min ben ik erg blij voor haar en dat zij lekker binnen 4 maanden zwanger werd. En het vooruitzicht dat ik straks weer zo'n gupje vast mag houden dat zo dicht bij me staat, maakt me ook erg blij . Wat dat betreft ben ik net een soort van surrogaat moeder voor m'n nichtje en verwacht dat dat voor de tweede niet veel anders zal zijn . Fijne avond!
patatje; tja morgen is de dag dat jullie meisje 2 jaar geworden zou zijn... Sterkte meid en s6 met ringen uitzoeken! hier; gaat goed allemaal... zijn nu bezig geboortekaartje uit te zoeken xxx
Patatje: even laten weten dat ik aan je denk vandaag! Hier alles goed. Het is genieten! Hij is zo lief (ondanks het slechte slapen *gaap*)
Lieve meiden, Ik ben tot en met vrijdag me laptop kwijt ivm reperatie... Dus nu kan ik alleen af en toe op de laptop van me ma... Kan dus niet alles bijlezen en reageren, dan weten jullie ervan! Heb al een mooi geboortekaartje gevonden, as week hopelijk naar de drukkerij, proefdruk vragen... en ook weer pech hier--> wou kleertjes wassen voor de baby--> wasmachine kapot:x ze komen pas 30nov voor reperatie Fijn weekend! Denk aan jullie, knuffels mij!
Bedankt voor jullie lieve woorden Mutzie en Wolfje! Mutzie; ow slaapgebrek das minder... Maar wel een hoop moois dat je ervoor terug krijgt . Heb je al mooie foto's van de kleine? Ben nieuwsgierig . Wolfje; wat een pech dat je laptop en je wasmachine kapot zijn... Leuk dat jullie het geboortekaartje gevonden hebben! Ben benieuwd . Onewish; dat is al snel! Fijn hoor . Nu hopen dat december DE maand wordt .
ow jeetje meiden...heb ZP een beetje verwaarloosd de laatste dagen... Ondertussen een goede 20 weken echo gehad...en later deze week heb ik er nog een in de FA kliniek bij de afdeling prenatale geneeskunde...maar mijn gyn. heeft in ieder geval al niks kunnen vinden, dus we gaan er maar een beetje zenuwachtig heen... Tamara...einderlijk verlof...alles al helemaal klaar voor de grote dag?? Nu wordt het spannend hé... Net als bij Wolfje... ow...en wat leuk, geboortekaartjes zijn gevonden... maar jeetje zeg, das balen van je wasmachine...en vind het best wel schandalig dat ze pas de 30e komen voor reparatie...ik zou niet weten hoe ik zo lang zonder waschine uit moet komen... Rrianne...wat voor klachten heeft jullie klein kereltje?? Je leest toch best wel vaak dat kindjes wat probleempjes hebben...hopelijk kunnen ze het allemaal goed verhelpen...Alweer 5 weken oud hé...wat gaat het snel... Patatje...was het een moelijke dag, de dag waarop jullie de ringen hebben uitgezocht?? Wel bijzonder als je het zo doet...en hopelijk hebben jullie mooie ringen gevonden...Leuk dat je zo close met je zusje en haar kindjes bent... Onewish...nieuwe ronde aangebroken??
meiden...kom even afscheid nemen voor een weekje van jullie... ga mijn ouders bezoeken en ben dus even weg...daar zit ik nu eenmaal niet lekker rustig aan de computer, en ze hoeven ook niet alles te weten.... Dus over 1,5 week ben ik er weer....♥
Hoi meiden eerst een knuffel voor jullie nou hier samen met manlief de laatste handelingen aan het baby kamertje gebracht babyfoon staat ook al klaar als het goed is krijg ik morgen me laptop terug, en camera, zal dan eens foto's maken van de kamer, kinderwagen en maxi cosi en misschien ook wel buikfoto haha hoofdpijn; heb het al een paar dagen...griepje die niet doorzetten wil, ook al soms last van diarree en miselijkheid... Krijg nu steeds meer en meer zin in de komst van ons kindje ben zo benieuwd hoe het allemaal hoe gaan zal en hoe sem reageren gaat... Heb nu een tas klaarliggen, die wil ik as week gaan vullen --> vluchttas voor als we eventueel naar het ziekenhuis moeten. Dan ook maar eens bed ophalen en beneden zeten... Klossen halen en ik geloof ook nog een ondersteek. Meiden, ik denk aan jullie xxx
even een berichtje hoe het hier gaat... Proefdruk van het geboortekaartje is super mooi, ben er erg tevreden over! Kamertje is nu helemaal klaar Foto's in me album Morgen alweer 36weken zwanger, jeej wat vliegt de tijd, nog maximaal 6weken tot we ons wondertje kunnen knuffelen! Ga as week alles op klossen zetten en dan zijn we er klaar voor Knuffels voor jullie!
Vanavond om 19.30 uur was het dan zover... We mochten weer kijken naar ons wondertje! Sem mocht gel op me buik spuiten, vind hij dan zo leuk haha! Kleine lag mooi met het koppie naar beneden We hebben weer van alles mogen bekijken... oh wat was dat genieten Wel moet ik rekening houden dat het een 8 ponder gaat worden met de geboorte; Hollands welvaart Alles zag er verder goed uit, dus we zijn weer tevreden! Belinstructies meegekregen en nu zorgen dat we alles klaar hebben staan... ! We kijken heel erg uit naar de komst van onze 2de sorry meiden, maar morgen hele drukke dag... heel de dag komen me opa en oma... gaan stad in... en savonds ga ik met manlief naar de bios, nova zembla... ben er dus waarschijnlijk niet, dus tot donderdag!!! knuffels