Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Even snel een berichtje van mij!
    Gister ook even mogen spieken naar onze kleine meid! Ze ligt ook mooi met het koppie naar beneden, en ze zit ook al vast in de bekken, dus draaien kan ze niet meer:) Hier ook alle instructies meegekregen wanneer we moeten bellen, en wat we klaar moeten hebben voor de thuis bevalling. De kleine van ons zal ongeveer 6 1/2 pond gaan wegen, maar het is een schatting, kan volgens mij ook nog alle kanten op!

Hier ook zoveel zin in de komst van de kleine. Alles is zover klaar, geboorteenveloppen zijn geschreven, box staat op zijn plaats, babykamertje is af (ik zal van de week even foto's maken)!

@Wolfje: Fijn dat het bij jullie er ook allemaal zo goed uitziet!!! Zie je tegen de bevalling op? Ik weet niet hoe de bevalling bij Sem ging? Hier niet echt bang voor de bevalling, want ik weet niet wat ik moet voelen! Ik laat het allemaal maar op me af komen;)

@Nikita: Hoe was het bij je ouders?

@Onewish: Heel veel succes met de nieuwe ronde! 2de IUI?

@Patatje: Zomaar een dikke knuffel voor jou!!!

@MwM, Rianne, Mutzie & Griekie: Heerlijk aan het genieten!!!!

Liefs

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tamara; hier super bevalling gehad met sem... 7uurtjes in totaal... zie er dus ook totaal niet tegen op... elke bevalling is toch weer anders...

hier over 2 wk box in kamer zetten...

kamertje is af; zie album;)

en enveloppen helft is nu geschreven...doe elke keer iets haha

knuffels allen

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Nikita; inmiddels al weer terug? Lekker weekje gehad? Wat fijn dat de 20 weken echo goed was!
    We hebben wel een fijne dag gehad de 19e :) en de ringen zijn super!

Wolfje; allemaal fijne dingen lees ik bij jou! enveloppen schrijven, kamertje klaar, baby gekeken ;). Heerlijk hoor! Je bent er helemaal klaar voor als ik het goed lees! Ik ga zo je foto's bekijken, ben benieuwd :).

Tamara; jij bent er ook helemaal klaar voor lees ik :). Fijn hoor! Altijd leuk om naar je kleine te mogen spieken!

Onewish; wanneer is het weer zo ver?

Hoe is het met de andere meiden? Lekker aan het genieten ;).

Gister de kijkoperatie gehad en alles is goed gegaan! Beide eierstokken waren een beetje verkleefd, dus die zijn meteen schoongemaakt en doorgespoten met een blauw goedje. Ze zijn dus weer helemaal vrij :). Het was dus geen cyste die er zat, maar een vochtophoping van eileidervocht dat niet weg kon door de verkleving. Dit alles is ws een gevolg geweest van de keizersnede. Ik voel me best wel suf en duf, maar heb tot nu toe niet echt veel pijn. Had wel last van hartkloppingen vannacht, na de OK was m'n hartslag ook te hoog (130) en vannacht dus ook nog. Maar nu lijkt het weer normaal, dus hoop goed te slapen vannacht. Heb ook 3 mooie sneeën in m'n buik, maar die doen nog het minste pijn :). Ben zo opgelucht! Heb nu echt goeie hoop op een zwangerschap binnenkort ;). Maar goed, afwachten maar weer... Weet iemand trouwens hoe lang je na een kijkoperatie weer gemeenschap mag hebben? Niet dat ik er nu zin in heb :).

Fijn weekend allemaal!

4. Zeepaardje

patatje; thx voor reactie op me foto's:) Ja wij zijn er klaar voor:D

ik hoor vaak (weet niet of het zo is) dat na het doorspuiten/spoelen van eileiders je wel meer kans hebt op een zwangerschap...
    fijn dat de operatie goed is verlopen, nu duim ik voor je dat er snel een posi test komt!!!

all; klossen staan onder bed:)
    morgen naar een kerstmarkt in dortmund, en maandag sint vieren:)
    knuffels en fijn weekend!

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hay meiden hou alles bij in blogs hier, die kunnen jullie ook lezen :)
    maar volgende week weer een iui als de eitjes groot genoeg zijn.

patatje wat goed meid, nou ik hoop dat je nu snel zwanger mag zijn! xx

6. Zeepaardje

onewish; volg je wel op bb. ga hier geen blogs lezen haha anders komt er geen eind aan;)
    knuf en s6

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi is goed

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Patatje: even een kort berichtje van mij, want vind het echt super voor je dat ze wat hebben gevonden en hebben kunnen oplossen! Fijn dat alles nu open is. Maak gebruik van de komende rondes (als je weer behoefte hebt natuurlijk) want ik was de eerste ronde na het doorspuiten van mijn eileiders zwanger. Zet m op!

Voor de rest: ik denk aan jullie en lees mee. Hoop snel te kunnen lezen dat er weer een mini mensje bij is gekomen of dat er weer ee (liefst twee) op komst zijn.

Hier gaat alles goed! Kleine man doet het super! Echt genieten :)

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden...hier alles goed met iedereen...
    Hier wel hoor...alle echo`s waren goed, en lekker een weekje bij mijn ouders gezeten...als hadden ze soms wel erg veel goede raad...;)
    Nu over 4 weken pas weer een echo...best wel lang...maar denk dat het is i.v.m. de feestdagen...gelukkig is er een noodspreekuur, dus als ik onzeker wordt mag ik altijd bellen...ze lopen geen risico met me...maar voel de kindjes super goed...( de kleine meid is behoorlijk wat drukker dan het kleine kereltje ) en nog geen harde buiken...dus we gaan gewoon lekker door zoals we nu bezig zijn...

Wolfje...ow...nu wordt het spannend zeg...vluchttas staat al klaar...denk je dat het snel gaat gebeuren??

en bij jouw Tamara?? Jij gaat thuis bevallen lees ik....lijkt me erg bijzonder...

Patatje...wat fijn zeg dat je eindelijk je kijkoperatie hebt gehad...en ze hebben dus iets gevonden maar ze konden het goed verhelpen...super...nu kun je lekker aan de klus voor een kleintje...hmm...hoelang je precies moet wachten weet ik niet...na een curettage of een laparoscopie is het 3 maanden...weet het niet precies...

Onewish...super meid...ondertussen de IUI al gehad?

Mutzie...wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie thuis...hoe oud is jullie kleine kereltje nu??

10. Zeepaardje

hoi meiden

nee denk dat het na kerst komt haha

nikita; fijn dat je de kindjes lekker voelt:)

mutzie fijn dat alles goed gaat!

knuffels

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wolfje; ja die berichten hoor ik ook alleen maar :). Maar ik hoop er maar niet te veel op... Ben benieuwd of m'n eitjes nu wel zelf gaan springen...
    Was het leuk op de kerstmarkt? En Sint vieren ;).

Mutzie; heerlijk dat je zo aan het genieten bent! Ff een vraagje... Ken jij ook mensen uit mijn woonplaats? Want in de tijd dat jou kleine geboren is, is er bij iemand in mijn omgeving ook een kindje geboren met dezelfde naam ;). Toeval of zijn jullie dezelfde ;)?

Nikita; gezellig zeg dat je ze zo goed voelt! Ik genoot er ook altijd erg van :).

Onewish; deze week de IUI... Spannend! Das waar, je kan hier tegenwoordig ook bloggen :).

Vandaag ben ik weer aardig op de been. Ik voel me redelijk fit en de spierpijn is een end over :). M'n hechtinkjes jeuken, dus dat is een goed teken ;). Heb m'n vervolg afspraak gemaakt bij de gyn voor begin januari, dus ben benieuwd of ik aan de medicatie voor m'n ei moet of niet :).

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ga zo weg voor iui 2

13. Zeepaardje

onewish; s6 meid, duimen draaien weer voor je:D

patatje; ja we hebben genoten...
    in jan. weer afspraak, spannend!

all; gister heel de middag in het zkh gelegen, veel harde buiken en voelde ons kindje heel weinig, ga er vanmiddag weer heen voor een extra echo...

fijne dag allen!

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankje wolfje!
    iui zit erop ben net thuis :)

oke, wat naar zeg, gelukkig mag je voor echo heen vanmiddag
    xx

15. Zeepaardje

onewish; worden lange dagen wachten voor je!

ja gister ook echo gehad, was genoeg vruchtwater, maar nu willen ze kijken of het kindje wel goed groeit door de harde buiken...
    maar volgens mij wel;)

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja idd weer op die lange wachtbank!
    maar geen probleem hoor haha, zoek genoeg afleiding!
    en dan mag ik voor kerst testen 22e..

Oke wel mooi dat ze je zo goed in de gaten houden, en leuk ff weer naar beebje gluren! :p
    xx

17. Zeepaardje

wel fijn voor kerst testen;) hopelijk mooi kerstkado:)

ja altijd fijn even extra gluren!

ga overblijven, boodschappen doen en dan door naar het zkh...

xxx

18. Zeepaardje

meiden

me naam is veranderd; wolfje22

nou hier dus een blaasontsteking...:x

fijn weekend allen, wij gaan zo gourmetten bij familie en morgen dagje Lichtenvoorde, gezellige kerstmarkt:)

xxx

19. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden...
    Het was eeer rustig hier...maar ja, hier ook niet veel te melden.
    Afgelopen week-end hebben we de kinderwagen al opgehaald...ze waarschuwden voor wel tot 3 maanden levertijd, maar hij was er al na 2 weken...Nu nog het kamertje...;)
    Wat leggen jullie eigenlijk aan dekens, zeiltjes of moltons in het wiegje van de wagen??

Zeepaardje...Zal wel wennen worden hoor je nieuwe naam...;)
    Verder alles goed??

Bij jouw ook Tamara...alles startklaar??

Patatje...hoe voel je je nu na de operatie...volgende afspraak was toch begin Januari??

Onewish...hoe voel je je na de IUI??
    Al een voorgevoel??

20. Zeepaardje

nikita; in de wagenbak bedoel je?
    ik heb daar een hoeslaken inzitten, met hydrofiele luier op hoofdeind, dekentje en dan die kap van wagenbak...

welke kinderwagen heb je gekocht?

hoe het hier is: wordt grieperig, keelpijn snotterig, hoofdpijn en misselijk:x echt geen zin in nu:(

Verder heb ik een fikse blaasontsteking:x schiet al met al lekker op dus;)

All; hopelijk gaat het met iedereen goed, knuffels

Deel Deze Pagina