Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Spannend Tamara...ze komt eraan dat is zeker...:D

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Whaa tamaraaa wat spannend!!!

3. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Update:
    Vanavond is de verloskundige pas geweest, er waren 2 bevallingen vandaag;) Nog niet die van mij hihihihi. Ze wilde ook niet strippen, vooral omdat ik anders de hele nacht buikpijn/gerommel zou hebben, en de nachten zijn me op dit moment heilig!!! Dus voordat ik morgen naar het ziekenhuis ga word ik gestript! Even het hartje gehoord van ons meisje. Helemaal perfect!!!! Ze zit gewoon nog lekker warm bij mij. En ik geniet nog elke x van de bewegingen in me buik. Het getrappel is verdwenen, want daar is ze nu echt te groot voor! Maar ze maakt ons ook wel heel nieuwschierig!!! Nog even geduld... over 1 week is ze er sowieso!!!

Liefs Tamara

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden
    Ik zou 02-1-12 om 7.00uur ingeleid worden omdat er dus op 1-1-12 geconstateerd was dat ik te weinig vruchtwater had en te lage bloeddruk...

Maar de kleine besloot eerder te komen...
    02-01-12 om 02.00 uur begonnen de weeen, om 3.30 uur naar het zkh.
    Om 5.35 uur is P.im geboren!
    4280 gram en 56 cm lang!

Sem is een hele lieve trotse broer die graag overal mee wil helpen!

Ik ga nu lekker genieten van ons gezinnetje, tot gauw!

-xxx-

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zeepaardje....GEFELICITEERD...wat fijn en idd. lekker genieten nu.
    Je bevallling is lekker vlot verlopen als ik dat zo lees...fijn hoor...
    Kom ons snel maar weer meer vertellen, maar idd. eerst tijd voor jullie 4en nu...

Tamara...laat ze dan maar lekker zitten hé...
    Hoe voelt het nu dan, nu ze niet meer trappelt, en vanaf wanneer verandert dat ongeveer??
    Hier wordt nog vrolijk gestampt en gedraaid door de kleintjes...Succes met de laatste dagen- loodjes, en idd. nog genieten zolang het kan.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Zeepaardje gefeliciteerd meis!!:D geniet er maar lekker van!

7. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Zeepaardje; gefeliciteerd! Flinke jongen :).

Tamara; ik heb zo'n vermoede dat je bevallen bent ;). Zo niet, sterkte en succes!

Nikita; fijne dagen gehad met je man? Heerlijk genieten met een bolle buik en lekker met z'n tweetjes :). Zat laatst je dikke buiken foto's te bekijken, mooie buik hoor!

Mutzie; hoe is 't nou met jullie huisje?

Onewish; hoe is het bij jou? Ongi voorbij?

Rrianne; hoe is het bij jullie?

Wat een weer he meiden... Nog de beste wensen trouwens! Voor Zeepaardje kon het jaar niet beter beginnen ;).
    Hier onderweg naar m'n ovulatie (hoop ik)... Maandag naar de gyn, ben benieuwd naar wat er komen gaat. Hoop niet te veel gedoe om zwanger te worden, maar goed dat zien we wel weer ;). Voor nu in ieder geval goed oefenen :p.
    Gister trouwens het leuke nieuws gekregen dat m'n zusje een zoontje krijgt! Erg leuk dus :).

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey patatje , zit nu cd 11 morgen weer naar de gyn voor fm, en kijken wanneer de iui plaatvind als mijn eitjes goed hun best hebben gedaan hihi.

oke nou succes maandag zal voor je duimen!
    xxx

9. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lieve meiden, na een erg zware en heftige bevalling is op 6 januari om 5.48 onze dochter Isa geboren! Ze weegt 3715 gram en is 52 cm lang. Ze is met de vacuüm pomp geboren, Omdat ze met haar schouders vast zat. Gelukkig doet ze het heel goed! Vandaag mogen we weer naar huis toe. Dan Kunnen we heerlijk met ze drieën gaan genieten! Tot snel. Liefs tamara

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeeeh, twee nieuwe beebjes erbij. Zeepaardje, gefeliciteerd met Pim en Tamara gefeliciteerd met Isa. Beide erg leuke namen!
    Genieten van jullie wondertjes!

11. Zeepaardje

tamara; gefeliciteerd met jullie dochter, geniet van je kraamtijd!!!

Een erg mooie naam hebben jullie haar gegeven!

12. Zeepaardje

all; thanks meiden, knuffels

13. Zeepaardje

hoi meiden

Ben ik weer even...

Zo Pim doet het super goed... overdag zo'n 3,5 uur tussen de voedingen en 's nachts zo'n 4,5/ 5 uur!

We kunnen dus lekker bijtanken. hij huilt alleen als hij honger of een vieze broek heeft...

Heel tevreden maar pittig mannetje... weet wat hij wil...
    Hij slaapt alleen op zijn zij

Kraamverzorgster lief en leuk mens, alleen mega chaotische...! Doet 10 dingen te gelijk en maakt uiteindelijk nog niks af

Sem is een erg trotse broer die overal mee wil helpen, hij doet het ook erg lief allemaal!

Gister nare dag gehad, ben ruim een liter bloed verloren met de bevalling ... zit aan de ijzertabletten...

Paar keer bijna flauwgevallen en wat lijkwit, kon alleen maar op bed liggen... zo rot om geen controle over je lichaam te hebben!

Gelukkig gaat het nu beter, al moet ik het erg rustig aan doen en goed op me lichaam letten.

Knuffels voor jullie meiden!

14. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Tamara! Jij ook gefeliciteerd! Balen dat je zo'n zware bevalling hebt gehad, maar fijn dat jullie het nu goed maken!
    Inderdaad heerlijk genieten nu :).

Zeepaardje; oei jij hebt 't ook pittig gehad... Das niet niks zo veel bloed :(. Gelukkig aan de ijzertabletjes.
    Wat fijn dat de kleine het zo goed doet! Geniet ervan en lekker bijtanken ;).

Onewish; hoe was de FM meting? Wanneer is de IUI?

Wat een goed begin van het nieuwe jaar meiden! Laten we de positieve flow erin houden :).

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, wat een nieuws hier....

Als eerste Tamara gefeliciteerd met jullie prinsesje...lekker thuis en aan het genieten dus nu...kom maar snel meer vertellen hoor...;)

En Zeepaardje, rustig aan doen dan hé...flauwvallen is geen optie met 2 kindjes thuis...klinkt wel erg lief van Sem...

hier ook een druk week-end gehad...babykamer gehaald en opgezet en thuis veel opgeruimd en schoongemaakt, wel alles met manlief samen en hij heeft echt heel veel werk verricht, maar toch ging ik vanochtend ook bijna onderuit...werd me toch opeens niet lekker...opeens draaide alles, werd het aan de randen donker in mijn blikveld en voelde ik me ect zwak worden...denk dat de bloeddruk even wegzakte ofzo...gelukkig ben ik even gaan liggen en ging het daarna beter...maar het rare was dat ik eigenlijk juist zat en niks aan het doen was...gister had ik dit ook wel even in de IKEA, maar ja, toen stond ik en was het druk daar en bij lange na niet zo erg...
    Als het nog een keer gebeurd bel ik toch wel even de dokter ofzo...

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Patatje, Moet morgen weerkomen voor fm, eitje was wel goed gegroeid maar nog niet groot genoeg voor pregnyl.
    Denk dat ik de pregnyl morgenavond krijg.. en woendag iui nr3 ?
    Hoe staat t er bij jou voor?

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier vanmorgen bij de gyn geweest, eitje rechts 19mm
    vanavond 21:00 de pregnyl en woensdag om 11:00 zaadjes brengen en om 13:00 de iui nr 3
    spannend weer :D
    xx

18. Zeepaardje

duim voor je! en ook voor patatje natuurlijk:)

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks meid xx

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Nikita; o jeetje, niet flauw vallen hoor... Idd maar naar de dokter als het nog een keer gebeurd.

Onewish; dat klinkt goed :). Spannend weer morgen! Succes!

Mutzie; hoe is 't in jullie huisje? Beetje aan het drogen allemaal?

Hoe is 't met de kraamdames?
    En de rest van de dames?

Gister naar de gyn geweest en ik mag weer aan de Clomid. Er was niets meer wat een zwangerschap in de weg kan staan behalve geen of weinig eisprongen zei de gyn. Om de kansen te vergroten op een zwangerschap, mag ik nu 6 rondes Clomid gebruiken en daarna gaan we kijken naar andere, intensievere, methodes zoals spuiten. Maar voorlopig nog even geen Clomid, want ik verwacht nog minimaal 2 weken niet ongi te worden... Zit nu op dag 20.
    Donderdag mag vriendjelief zijn zwemmers inleveren om uit te sluiten dat zijn zaad niet goed genoeg is. De kans zou klein zijn, maar erg zonde als ik aan de hormonen zit en het blijkt dat de zwemmers ook niet optimaal zijn... Maandag de uitslag!
    Verder super druk met verslagen typen voor school, binnen nu en 2 weken van alles inleveren en dan even tijd voor bruiloftsvoorbereidingen :). Kan nie wachten! Nog maar 4 maanden :).

Deel Deze Pagina