Oppassen hoor Nikita! Misschien je ijzer eens laten controleren? Patatje, het drogen schiet og niet echt op. We moeten nog zeker 4 weken wachten Hoe is het bij je zus? Zijn zij al ver met klussen? Jij ook weer aan de klus? Haha. Wat super fijn dat je Clomid mag slikken. Met 50 mg begonnen? Heb je metingen tussendoor? Ik had dat niet bij Clomid en aangezien we in hetzelfde ziekenhuis lopen denk ik jij ook niet? Zaad is vast in orde, anders was jullie mooie meisje er ook niet geweest toch? Nog maar vier maanden! Tegen die tijd wel even laten weten wanneer precies hoor, kom ik kijken stiekem even kijken als jullie naar buiten komen Ook benieuwd naar de kraamdames!
Hi Mutzie! Balen zeg van dat drogen... M'n zusje gaat morgen verhuizen . Vandaag de zwemmers weg gebracht , ben benieuwd. Maandag de uitslag. Ik zal de gyn nog even bellen voor de controles, maar denk ook van niet. Bij de vorige ronde Clomid had ik wel een aantal controles, maar nu weten we eigenlijk wel dat het werkt... Op 16 mei gaan we trouwen, maar dat zal ik tegen die tijd tot vervelends toe nog wel schrijven hier . Hoe is 't met de andere meiden?
Hoi Lieve meiden, even snel een update. Van de week reageer ik op jullie verhalen. Hier gaat het super. Isa is een heel tevreden en Relax meisje. Ze weegt alweer 3690 gram. Kraamhulp is morgen voor het laatst. Ze mag in principe al om de 4 uur een fles ipv 3 uur! Verder geef ik rond 1.00 de Laatste nachtfles en dan komt ze pas weer om 7 uur, er mag 6 uur tussen zitten. Met mij gaat het ook Elke dag beter, heb echt genoten van me kraamtijd! En veel rust gepakt! Tot snel. Knuffel voor jullie
lieve meiden sorry dat ik er nauwelijks ben, maar overdag druk met de kids en 's avonds ben simpelweg te moe om achter de pc te kruipen... en wil ik gewoon genieten met manlief... hehe bloedverlies wordt minder mag nu ook wel vannacht om 23.30 uur fles gegeven toen kwam die pas op 8.15uur! We hebben dus heerlijk geslapen! knuffels xxx
@Patatje: wat goed dat je zus al is verhuisd! Mijne ook al, dus ben geregeld Wij hopen toch in april over te zijn (ipv volgend weekend ). Trouwens al druk met de voorbereidingen voor het huwelijk? Vond ik er leuk om te doen! Val ons maar lastig hoor met al je voorpret! Haha. Hebben jullie de uitslag van de zwemmers al? Mijn man vond het echt verschrikkelijk om die weg te brengen, haha! @Tamara: fijn dat het zo goed gaat en je kleine meid het ook zo goed doet! Lekker hoor, dat ze zo lang slaapt! @Zeepaardje: jullie mogen ook lekker lang slapen! Lekker genieten en zp komt later wel weer hoor. Dit komt nooit meer terug. Hoe is het met de rest? Nikita, lekker aan het groeien? Onewish, aan het wachten? Anderen lekker aan het genieten van de ukkies? Ik mag van de week weer aan het werk. Aan de ene kant wel weer zin, weer eens bezig zijn met wat anders, maar zal mijn mannetje ook wel missen. Ga 2 hele en 2 halve dagen werken. Milan gaat 1,5 dag naar het KDV, 1 dag papa en 0,5 dag opa/oma. Goed geregeld denk ik! Geef nog steeds bv dus ga ik op lokatie voeden en kolven.
mutzie; spannend weer werken tamara alles goed? all; nou weer een goede nacht gehad 21.00uur fles daarna geslapen tot 6.15uur sem is super zorgzaam voor zijn broertje heb net andere flesvoeding gehaald...hij spuugt erg veel, dus nu friso comfort proberen, hoop dat het zal helpen! ikzelf ben ook aardig op de been... alleen kramperig gevoel onderin en weer keelpijn bah meiden dikke knuffels voor jullie
H! Meiden... Hier alles goed hoor, alleen niet veel te melden...Veel moe en slecht slapen, maar ja...daar moeten we door hé...en vind het allemaal nog wel uit te houden hoor... Onewish...weer op de zenuwslopende wachtbank dus...succes... Zeepaardje em Tamara...lekker een het genieten... Wat heerlijk zeg zeepaardje...zo lang slapen...dat hij dat maar blijft doen... leuke Avatar trouwens... Patatje...alles goed met de zwemmers?? Dan maar hopen dat de Clomid goed zijn werk doet hé...misschien krijg je wel een prachtig huwelijkskado.... Gaat alles verder goed op school?? Muzie...ijzer was laatst in orde, en probeer ook goed spinazie, appelstroop etc. te eten...denk dat ik een beetje te moe was vorig week-end..nu gaat het weer beter...Lijkt me toch ook wel weer fijn hoor aan het werk gaan, al zul je je kleine man idd. missen...goed opgelost hoor zo de kinder opvang...
Nikita, jaa nog een weekie! pff ja zenuwslopend is het wel hoor, hoop dat het nu een keer raak is ! Patatje? hoe gaat t met jou ? xxx
nikita; ja dank je wel ja me ventje doet het goed snachts, heerlijk succes met de vermoeidheid! onewish; hoop het ook voor je meid all; knuffels
Tamara; Heerlijk zo'n relaxt meisje! En wat een flinkerd is ze al! Fijn dat je zo genoten hebt van de kraamtijd . Mutzie; jeetje wat een tegenvaller zeg... in april ipv nu . Kinderopvang goed geregeld idd . Groot gelijk van de BV, zo lang mogelijk blijven doen zou ik zeggen! Haha ja de gedachte aan het potje deed mijn vriendlief geen goed... En dan staat dat zaadapparaat ook nog niet eens in de stad moeten we er weer een half uur in de auto zitten... Maar goed, ik heb zoiets van liever zo'n potje inleveren dan hormonen slikken, voor ieder iets dus . Hoe is je eerste werkweek bevallen? Zeepaardje; wat heerlijk dat de kleine al zo doorslaapt . Je hebt groot gelijk om te genieten van je gezinnetje! Wij lopen niet weg . Onewish; spannend! Nog even en dan weet je het dus... Met mij gaat het goed, zit nu op dag 29 en ik weet zeker dat ik een eisprong gehad heb, maar weet niet wanneer, dus geen idee wanneer ik m'n ongi verwacht . Dus afwachten maar. Gelukkig vliegt de tijd! Sterkte met wachten! Nikita; je bent al weer bijna 30 weken zie ik! Nog even meid en dan lig je met je 2 wondertjes in je armen . Die moeheid en slecht slapen herken ik, gewoon aan toe geven hoor. Jullie moeten nu met z'n drieën van 1 lichaam leven . Ja het gaat goed op school, m'n laatste drukke dagen van dit semester gaan in en dan even genieten van een paar weken rust . De zwemmers houden ons in spanning, dat apparaat kon de kwaliteit niet meten en bestempelde de zwemmers met "twijfelachtig". Nu moeten ze handmatig nagekeken worden, dus dat wordt maandag weer een potje vullen . De gyn zei wel dat het er veel waren en dat ze erg bewegelijk waren. Hij verwacht dus dat de kwaliteit ook goed is, maar dat ze het dan toch handmatig na willen checken... Verder gaat het goed hier. Nog wat drukke dagen voor de boeg en dan weer verder met de voorbereidingen voor de bruiloft . O ja en ook nog de kerstboom opruimen, die staat er nog . Fijn weekend!
patatje; haha nu nog kertsboom opruimen, s6 hoop dat alles goed is met de zwemmers all; een rot dag gehad vandaag:x eerst belde me opa om te zeggen dat zijn zus is overleden, ik was altijd erg close met haar... net geen 93 en een mooi leven heeft ze gehad, maar zo iets is altijd onverwachts later belde manliefs werkgever... deze en volgende maand krijgen ze (voorlopig) de helft van het loon uitbetaald:x lekker dan! Gaat echt niet goed met bedrijf! knuffels
Jeetje Zeepaardje wat rot van je man... Die stomme recessie ook . En wat rot van de zus van je opa... Mooie leeftijd heeft ze bereikt! Maar dat maakt het verlies niet minder zwaar natuurlijk... Sterkte! Hier zijn de zwemmers in orde en de kerstboom is het huis uit . Nu wachten op m'n ongi... Had gister wat bloedverlies na de "pimpampet", dus verwacht één deze dagen dat ie doorzet . Mag ik weer aan de Clomid... Onewish; weet je al wat?
zou t echt zo zijn ?! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
*duimduimduim* voor Onewish... Zeepaardje....dat is allemaal wat minder nieuws jammer genoeg...geniet maar extra van jullie kleine wondertje dan..denk dat dat wel veel troost geeft... Patatje...huis weer lekker fris dus nu zonder boom... Gelukkig zwemmer van manlief ook in orde...dus nu aan de Clomig...su6...
onewish;spannend meid, duim voor je! patatje; dank je wel! fijn dat de zwemmers in orde zijn! nikita; genieten doen we zeker all; knuffels mt 56 is al de deur uit, welkom mt 62
onewich... zie je handtekening... maar clear blue is minder gevoelig als bijv. kruidvat... ben je al ongi? aan ff te zien nog niet... denk aan je x