ow jeetje Onewish...spannend hoor...ik duim voor je...je zou echt niet de eerste zijn waarbij de testen niet duidelijk zijn... Hier verder ook alles goed...
zeepaardje heb geen testen meer liggen en heb er al zoveel zovaak gekocht dat ik nu afwacht als ik dit weekend nog geen ongi zie, dan test ik van de week nog wel een keer weer.... Nikita oke ... testte jullie wel direct goed positief of?? Ja missch hoor ik wel bij de meiden die iets later dan nod posi test? nja this even wachten.. Meestal was ik vandaag al ongi na stoppen met de utrogestan. maar nu nog niets te zien/voelen... dus opzich goed teken xxx
Onewish...toch ongie geworden?? Ik teste wel snel positief, maar de testen bij de tweeling waren bij lange na niet zo donker als een keer een test na een andere tp... kan altijd verschillen denk ik... Sterke meid...
Ja helaas wel... Ja oke, apart he dat dat zo kan verschillen... nou ja, we gaan er weer voor deze ronde...hoop op een beetje geluk deze keer
Hoi Meiden, Hier ben ik weer! Ik probeer nu echt wekelijks mee te schrijven! Ik lees elke keer wel mee, maar de laatste dagen druk geweest en lichamelijk ook niet goed in me vel gezeten. Maar dat zal ik zo vertellen, eerst even op jullie reageren!! @Onewish: Wat onzettend balen (wilde er eigelijk een ander woord neerzetten, maar laat ik dat maar niet doen). Pfff ik hoop echt meid dat deze ronde voor jullie is!! Hele dikke knuffel!!! @Nikita: Hoe gaat het met jou en met de lieve kindjes in je buik? Het duurt niet zo lang meer meis!!! Je bent al bijna 32 weken @Mutzie: Hoe is het met jullie? Bevalt het werken weer? Het zal ff moeilijk geweest zijn de eerste week. Moet er nog niet aan denken om weer aan het werk te gaan, tegen de tijd dat ik moet gaan, vind ik het misschien wel fijn. Maar nu eerst maar genieten @Zeepaardje: Vandaag ook naar het CB, wij ook Heel veel succes! Ben benieuwd! Hier even een update: Met Isa gaat het heel goed. Ze zit nu op 5 flessen van 135 ml. Maar ik denk dat we vanmiddag wel te horen krijgen dat ze meer mag hebben, want ze geeft sinds gister toch wel aan dat ze niet meer voldoende heeft aan 135 ml. We wachten even af. Met mij ging het wat minder, vorige week ineens niet lekker. Wat blijkt is mijn HB te laag: 5.3! In de zwangerschap was deze al te laag, maar de VK heeft hier nooit iets van gezegd of iets mee gedaan:x! Waarschijnlijk is mijn bevalling daarom ook zo heftig geweest, omdat ik weinig energie had. Over 2 weken moet ik op nacontrole, dus ga hier zeker wat van zeggen! Sinds afgelopen vrijdag aan de ijzertabletten, en moet zeggen dat de tabletten aanslaan. Veel meer energie! Fijne dag! xxx
tamara mijn ijzer ook nog steeds 5:x zit aan 2ijzertabletten plus flodidax 3 x pd veel hoofdpijn en duizeligheid cb; pim is maar 300 gram aangekomen... in een maand, dat had in de week moeten zijn ach we zullen het wel zien... kreeg adviesen waar ik niks mee kon... knuffels
gaat inmiddels nog niet veel beter... 4/5 flessen van 120 krijgt hij met moeite op... genieten wel verder volop knuffels
Ohh meiden!! nog nooit gehad!!! zou de maansteen dan toch werken?! normaal altijd maar 1 ei, en nu 3!!! ohh ben zo blij hihi rechts waren er 2, 1tje van 18x14 en 1tje van 15x12 links 1tje van 8 a 9 mm Nu dus nog even wachten tot zaterdag, dan om 11:50 fm en 18:30 pregnyl! maandag de iui om half 9 zaadjes brengen en 10 uur iui nr 4
vandaag weer fm gehad rechts 21mm,en 18mm links 13mm en de pregnyl is weer gezet... nu op naar maandag de iui xxx