Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @onewish: Heeeeeeeel veeeeeeel succes!!!! bij ons was IUI nummer 4 RAAK!!! Ik duim voor je meis:)

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks tamara :D !! ohh oke !:D spannend hihi

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Onewish...ik duim weer voor je...

Sorry meiden...
    Een paar dagen niet vaak online geweest...het wordt nu toch best wel zwaar...
    Heb ik veel gemist...ga maar eens wat terug lezen....

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi, het was best wel rustig hier...

Hier ook hoor...alles goed, maar ja zoals al gezegd wordt het nu best wel zwaar...en de spanning en de zenuwen nemen toe...
    Over een week of 3-4 is het al zover...ze zullen me waarschijnlijk niet veel over de 37 weken laten gaan...
    Dus ben nu druk bezig alle kleertjes aan het wassen, bedjes en wagen klaarmaken voor gebruik en wat laatste vergeten spulletjes in te slaan...:)
    Toch blijf ik zenuwachtig hoor voor elke controle...

Tamara...wat fijn dat Isa het zo goed doet, en wat vervelend van je HB...misschien helpt Floradix bij jouw ook wel, net als bij Zeepaardje...mijn moeder heeft er na een zware ziekte ook veel aan gehad...

Zeepaardje, is dat heel erg dan van dat aankomen??
    Als jullie kleine kereltje het verder goed doet??

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nikita spannend hoor meis, bijna je kleintjes in je armen!

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Onewish, spannend. Bij mij was het ook de 4e ronde raak met hormonen!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi oke!
    nou idd dan erg spannend xxx

8. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    Heeeej dames,

Schaam me een beetje dat ik nu pas weer reageer ik ga vanaf nu proberen jullie bij te houden en mee te schrijven.
    Hier gaat alles verder goed ik heb nog steets een droombaby dat bijna niet huilt en nog steets veel slaapt. snachts hoeven wij er niet meer uit althans maak haar vaak rond 6uur wakker zodat ze de eerste fles krijgt van 180-6. Zo kom ik uit met de flessen over de hele dag. Hailey is nu 6 kilo en 180 gram en 62 cm.
    Ik zelf was er snel weer bovenop(de bevalling) de eerste week was ik alweer de ramen aan het wassen hihi.
    Maargoed nu jullie?

Mutzieee hoe gaat het met jou en je kleine wondertje? het scheeld niet zo heel veel met hailey zij is de 29ste geboren okt.
    wat drinkt jou kleine nu? en slaapt ze goed door?

Nikitaaa bijna 34 weken alweer meid super. lees dat je het nu een beetje zwaar krijgt? maar dat is natuurlijk ook niet zo gek he met 2 van die wonders in je buik. gaat verder alles goed met je?
    druk met kleertjes wassen ect.? leuk he met ook wel vermoeiend denk ik voor jou? krijg je hulp?
    noouu meid dat gaat niet lang meer duuren en dan heb jij je 2 wondertjes in je armen en zeker niet als ze je niet lang over de 37 laten gaan spannenddddddddd!!
    kijk je er naaruit of vind je het eng?
    sterkte xxx

Tamaraaa nog van harte gefeliciteert met je dochter meid!!
    is alles goed gegaan? en gaat alles met jou ook goed?
    naast je hb dan. vervelend joh hopelijk wordt dat snel weer wat beter. hoe oud is je kleine meid nu precies? en doet ze het goed? xx

Zeepaardje helaas ken ik jou nog niet maar dat zal wel komen denk ik. je hebt een zoontje gekregen een maand geleden lees ik.
    nog van harte gefeliciteert!! is ook bij jou alles goed gegaan en doet je kleine man het goed?

Onewish meid wat vervelend dat je nu nog bezig bent! jeetje wat lang alweer he. maaaar lees goede moet zo te lezen heb je genoeg eitjes die bevrucht kunnen worden. laten we hopen dat het deze ronde raak is meid! ik wens je heel veel s6 xx

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
  10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvm welcome back meis!:D
    geeft niks dat je niet gereageerd hebt, dat is begrijpelijk, je geniet volop van je gezinnetje!:)

Jaa genoeg eitjes dit keer, ben benieuwd hoor, jaa duurt wel erg lang nu pff , maar heb goede hoop dat dit ons jaar word!

ahh wat een lieffie! xxx

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mwm; ja je kent me wel-->wolfje;)
    dank je wel

alles gaat goed nou ja...
    ik zelf vloei helaas nog steeds, morgen echo in het zkh om te kijken of er iets is achtergebleven...
    mijn ijzer is nog steeds te laag en wil maar niet omhoog...

pim is een huilbaby, huilt gemiddeld nou ja huilen tis meer krijsen... 8uur pd...

wat een vrolijke meid heb je zeg!

nikita; hun vinden van wel, ik van niet;) hij doet het goed dus vind het wel prima;)
    s6 met de laatste loodsjes!\

onewish; duim voor je meid!

all knuffels

12. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    onewish wanneer weet je meer? ik duim voor je!

Wolfje haha ja jou ken ik wel heb je een nieuwe naam?
    ik zelf heb ook zeker een maand gevloeid en heb ook flinke proppen verloren erna. wel beetje enge gedachten om te kijken of er iets achter gebleven is.
    is de bevalling verder wel goed gegaan?
    misschien weten ze in het ziekenhuis iets over je ijzer hoe je dat kan opkrikken. ikzelf heb namelijk geen idee hihi.
    hoop natuurlijk voor jou dat het wel omhoog gaat want je zal je eigen wel niet zo lekker erbij voelen.
    Heb je bij Pim al eens inbakeren geprobeert? daar worden baby's rustig van en krijgen die het geborgen gevoel dat hij in jou buik had.
    of weet je de reden waarom hij zoveel huilt?
    Hailey zelf was erg onrustig met haar handjes en kon daardoor niet in slaap komen. inbakeren heeft daarbij echt goed geholpen.
    hoop dat je er wat aan hebt xxxx

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    h! meiden,
    Hier alles goed en thuis ook alles klaar...:D
    Nou ja, bijna dan, nog een keertje het kametje dweilen bijvoorbeeld en in het week-end misschien nog wat extra spulletjes kopen, maar eigenlijk is alles klaar..
    Vanochtend goed gekeurd bij de gyn....al was het even schrikken toen ze één hartje niet konden vinden met de CTG...de dokter kijken met een echo en nu blijkt eentje dus helemaal dwars te liggen boven in mijn buik...Gelukkig alles in orde en wordt ik nu wekelijks in de gaten gehouden...

Onewish, hoe gaat het me je??

MWM, welcome back meid...er zijn belangrijkere dingen dan ZP..zeker met zo´n schattig dochtertje als die van jullie...:D
    Vind de naam trouwens nog altijd prachtig...
    Hier wordt het inderdaad zwaar maar heb nu al verlof dus kan elke dag een beetje doen en verder kijken we ontzettend uit naar de bevalling...ben daar niet echt bang voor...heb geen idee wat me te wachten staat en laat het dus maar over me heenkomen...

14. Zeepaardje

mwm;
    ja nieuwe naam:)
    met 6 wk moet het vloeien over zijn... maar helaas. dus vandaar echo, hopelijk zit er niks meer en moeten we de tijd uitzingen;)

de bevalling ging goed, op laatst van zwangerschap te weinig vruchtwater en te lage bloeddruk dus moest ingeleid worden
    maar dat was niet nodig meer, ben toch zelf bevallen in 3,5uur tijd.

ijzer; gebruikt al ijzertabletten en floradix. appelstroop biefstuk spinazie...

regelmatig het gevoel flauw te vallen, gelukkig kan ik mezelf dan nog net op tijd vast pakken ergens aan

inbakeren doe ik al een tijdje...

hij huilt helaas zonder reden...

xxx

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow jeetje meiden...een aantal berichten over het hoofd gezien...

Zeepaardje, succes morgen bij de echo....dacht dat vloeien tot 8 weken normaal was...hopelijk komt er niks ernstigs uit...

16. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    Nikita dankje wel.. ;)
    Dat zou wel ff schrikken geweest zijn meid. (1 hartje) maar gelukkig was alles in orde!!
    kan me voorstellen dat je, je erop verheug (op de bevalling) ik was op het laats er helemaal klaar mee hoor! nagaan jij met 2 hihi....
    proberen jullie een normale bevalling of keizersnee?
    welke kleur heb je de babykamer? en heb je nu ook echt 2 van die schattige bedjes staan?:D:D:D
    spannenddd allemaal!!

Zeepaardje wat stom dat je het dan niet omhoog gaat als je er al zoveel medicijnen enzo voor heb en je eten en dergelijke moet aanpassen. wat zegt de huisarts er verder over dan?

Jou bevalling heb je redelijk flot gedaan meid ik in totaal 17uur waarvan 1,5uur persen.
    maar fijn dat alles wel goed is gegaan nog!

mijn nichje was ook de eerste 3 maanden een huilbaby daarna niet meer dus hopen dat Pim ook snel ophoud. Het is altijd zo sneu als ze huilen zonder reden vind ik hihi.
    maar verder gaat alles goed met hem? hoe zwaar en lang was hij?

iedereen fijne avond doeggg xx

17. Zeepaardje

mwm; tja komt omdat ik nog bloed blijf verliezen:(
    hier maar 10 min.geperst... ;)

tja ik hoop ook dat hij snel minder gaat huilen

4280gr en 56cm lang!

verder gelukkig alles goed... gelukkig:)

18. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    jeetje 10 min maar lekker hoor. Maar geen naweeen gehad?
    Was Pim op dat gewicht en lengte bij de geboorte? haha flinke jongen dan. en dat ik 10 min hihi respect meid!
    Hailey was 3070 en 47 cm maar ik heb helaas geen persweeen gehad en alles op de normale weeen moeten doen:)
    ik had rugweeen auw!!! dat deed zon zeer!! maar ruggeprik doet wonderen:D
    heb jij ruggenprik gehad? zal wel niet in die korte tijd he hihi ;)
    fijne weekend allemaal

19. Zeepaardje

mwm; nee helemaal geen na weeen gehad:) jip flinke jongen haha
    ik had met sem geen persweeen dus weet hoe je je gevoeld moet hebben;)
    hier met beide bevallingen rugweeen en buikweeen heerlijk die combi;)
    beide bevallingen geen pijnbestrijding;)

knuffels en fijne weekend!

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hallo daar ben ik weer is! Het gaat lekker hier lees ik :).

Nikita; laatste loodjes al weer... Heerlijk! Word je met 37 weken ingeleid? Of mag je zo lang doorlopen als het goed gaat?

Zeepaardje; wat vervelend van het bloedverlies en wat sneu dat Pim zo veel huilt... Hou je haaks meid!

MWM; wat een mooi meisje! En echt een droombaby begrijp ik :). Dat moet volop genieten zijn!

Onewish; wat fijn genoeg eitjes! Wanneer kan je weer testen?

Mutzie; weer lekker aan de klus in jullie nieuwe huis :).

Hier mijn eerste semester met allemaal voldoendes afgerond, dus geen herkansingen :). Ben er erg blij mee. Onder tussen de eerste "echte" ronde ingegaan, lees; eerste ronde na operatie en met Clomid ;). Vorig weekend is, als het goed is, eitje gesprongen, dus volgend weekend ongi of testen. Verder met griep op de bank, keelpijn, koorts, snotneus :(. Maar wel een week vakantie, dus lekker relaxen :).

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina