Meiden, heeeeel lang geleden! Maar was erg benieuwd hoe het met jullie ging, heb een klein stukje terug gelezen. Nikita, waauww alweer 34 week! Gaat het allemaal goed en hou je het nog een btj vol? Onewish, lees je onderschrift! Heftig. Hoe gaat verder met je? Lees dat je een maansteen bij je draagt. Ik heb er ook één 2 maand bij me gedragen en toen; zwanger! Hoe bijzonder? Hoop dat jullie snel een geweldige positieve test in jullie handen krijgen en mogen genieten! Zeepaardje, gefeliciteerd met jullie zoon Pim! Lees dat het een pittige tijd is? Lukt het allemaal een btje icm Sem? Is er ook een oorzaak voor waardoor hij veel huilt? Sneu zeg! Tamara, ook jij gefeliciteerd met je dochter Isa. Alles goed gegaan? Lekker aan het genieten? Lees iets over ijzertekort, helpen de tabletten? Patatje, hoe is het met jou? Bruiloft komt nu dichterbij toch? Was het niet in mei? Mutzie, hoe is het met jou en jullie ventje? Hier gaat het goed. L. is alweer 4 maand. Best een heftige tijd achter de rug, L. heeft koemelkallergie en reflux, met een dieetvoeding en medicijnen is dit nu goed onder controle. Ook heeft hij het Kiss-syndroom, hier is hij inmiddels voor behandeld. Al met al best wel een gepuzzel, maar het gaat nu super met hem. Alles loopt een beetje los en we zijn nu volop aan het genieten.
Patatje, geloof dat ik jou bericht over het hoofd heb gelezen. Hoe is je operatie gegaan? Wat hebben ze precies gedaan? Nu weer op het wachtbankje en als ik het goed begrijp weer aan de clomid? Spannend allemaal! Hoop ook voor jullie op gauw heel goed nieuws. Voor nu eerst beterschap! MWM, aaaah ook jou berichtje over het hoofd gelezen. Hoe is het met jou en je kleine meid?
Rrianne; wat sneu voor je mannetje, reflux en koemelk allergie... Gelukkig goed onder controle en maakt hij het goed! Wat is het Kiss-syndroom? Ik heb een kijk operatie gehad waarbij mijn eileiders schoongemaakt zijn en m'n baarmoeder inclusief eileiders doorgespoten zijn met een blauwe vloeistof. M'n eileiders bleken verklevingen te hebben, vandaar dat zwanger worden niet lukte. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren... Idd weer aan de Clomid en ja in mei trouwen! Komt al snel dichtbij .
Rrianne, valt mee hoor hoe heftig het is... het gaat opzich allemaal redelijk snel , Jaa t gaat goed met me, en met jou ? ohh haha oke! nou hopen dat ie hier ook helpt hihi xx
Patatje, aaah klinkt vervelend. Was de operatie een btje te doen? Mijn moeder heeft dit probleem ook gehad, maar uiteindelijk zijn wij (ik en mijn broer) er dan toch gekomen. Ja erg sneu allemaal voor ons mannetje, hoop dat hij er snel over heen groeit. Hieronder een stukje over Kiss, heb ik even snel van een website geplukt. Kiss is een stoornis in de eerste twee nekwervels. Blokkeringen in dit gebied geven bij kinderen en volwassenen steeds problemen. Deze problemen zijn de basis (ook bij baby's) voor beperkingen in de gewrichtsfuncties, houdingsafwijkingen, en psycho-emotionele stoornissen. Het op tijd behandelen, het liefst zo jong mogelijk, en anders voor het zesde jaar, voorkomt later veel lichamelijke en psychische klachten. 't Woordje syndroom geeft aan dat het zich uit in veel kenmerken. Onewish, fijn om te horen dat het goed gaat en je zo positief blijft, top!
Rianne; Jeetje wat sneu voor jullie mannetje zeg... Hoe zijn jullie erachter gekomen dat hij dat syndroom heeft? Super dat je zo snel al konden beginnen met de behandeling . Dat hij maar snel over de vervelende kwaaltjes heen mag groeien... Maar dat gaat vast lukken met jullie goeie zorgen . De operatie was goed te doen! Ik was een uurtje onder narcose, maar de operatie zelf was in een half uurtje voorbij. Ik was in 5 uur uit en thuis. Ik heb nog wel een klein weekje last gehad van de operatie en narcose, voelde me een paar dagen alsof ik door een bus overreden was . Maar dat was van de één op andere dag over. Verder geen complicaties ed gehad. Dus volgens mij een geslaagde operatie. Nu nog 3 mooie littekens, waarvan er één in m'n keizersnee, dus die valt niet op. Die andere 2 zullen over een paar jaar niet meer te zijn denk ik.
Patatje, klinkt best heftig allemaal. Fijn dat het herstel redelijk snel ging en dat het jullie nu maar gauw mag helpen. Trouwerij komt nu wel dichtbij he? Leuk hoor. Je bent uiteindelijk voor een andere trouwjurk gegaan die je in gedachte had toch? Is dat wel een blijvertje geworden? Kiss syndroom. Een collega van mij heeft mij hier op gewezen. L. zijn klachten leken erg op de klachten van haar zoon 9 jaar geleden. Ze zei gelijk, zoek eens wat informatie op over het kiss-syndroom en heeft me het telefoonnr gegeven van een manueel therapeut waar zij destijds ook is geweest. Ben ookerg blij dat we hier zo snel achter zijn gekomen!
H! Meiden... Hier is alles af nu...kamertje is af en heb zelfs het begin gemaakt met de vluchttas, je weet het tenslotte maar nooit... Sinds het week-end rommelen mijn darmen heel erg, dat gebeurt wel vaker aan het einde van een zwangerschap heb ik op google gevonden...dus het begint soms wel te kriebelen hoor, al hoop ik dat de kleintjes nog een week of 2 blijven zitten... Al vind ik jullie bevallingsverhalen spannend om te lezen hoor... Patatje...wordt waarschijnlijk inderdaar ergens rond week 37 naar het ziekenhuis gestuurd voor een ks...er ligt er eentje dwars en die zal er niet anders uitgaan dan op keizerlijke wijze... Spannende tijd voor jullie en wat goed dat het zo goed gaat met je studie... Rrianne...ja hoor, het gaat allemaal nog wel...geniet van alle ongemakjes laten we maar zeggen... Heb nu verlof, en dat maakt het stukken makkelijker... Super dat je een ritme vind met L. en dat alles goed te behandelen is en je er lekker op tijd bij was... Tamara, hoe gaat het met jullie kleine prinses?? Onewish, hoe is het bij jullie?? Zeepaardje, Mutzie, MWM en Griekie...bij jullie ook alles goed.. Zo dat was iedereen weer geloof ik... LIEFS
nikita spannend zeg dat je darmen aan t rommelen zijn... ohh mooi alles klaar! dus ze kunnen komen hihi dus over 3 weken heb je je kleintjes zowiso in je armen! wauw! jaa hier gaat alles goed hoor, nog 6 dagen tot nod xxx
Rianne; jeetje wat goed dat je collega dit herkende... Konden je extra snel actie ondernemen! Ik heb het niet echt als heftig ervaren, misschien ook omdat alles verder goed was en zo verholpen kon worden. De bruiloft komt nu echt dichtbij ja . Ik was de ene week wezen kijken voor een jurk en toen zag ik al een leuke, maar die week erop in een andere stad vond ik de one! Ben er nog steeds super blij mee . Al moet ik er een heel onsexy broekje onder, zo'n corrigerende slip vanaf onder m'n bortsen tot net boven m'n knieën . Ipv van een corset, maar het lijkt me heerlijk zitten . Nikita; nog 3 weken dus, wat gaat dat snel ineens . Ik weet nog zo goed dat jullie telkens tegenslagen hadden omtrent het zwanger worden en nu zijn jullie wonders er bijna . Tis tijd voor nog wat dikke buiken foto's . Wat vind je ervan dat je een keizersnede krijgt? Onewish; spannend! Het lijkt wel alsof wij altijd bijna gelijk oplopen . Dat wordt weer duimen van de week!
patatje oehh jij ook bijna nod zie ik ! zal voor je duimen hoor ,, ja grappig we lopen meestal wel bijna gelijk idd.. xxx
Nou ik zit hier maar te wachten op m'n ongi... Normaal duurt m'n cyclus 28 á 29 dagen met Clomid, nu zit ik al op 32... Had al getest op 29 dagen, maar niks. Dus wat dit nou weer is . Had wel een late eisprong op dag 18, dus nu 14 dagen geleden. Misschien te vroeg getest of ik wordt gewoon ongi vandaag of morgen. Heb echt gevoelige boobies, maar ja dat hoeft nog niks te zeggen.. Heb ook een gevoelige onderrug, kan beide duiden op zwanger maar ook ongi... Ooo, dit is zo niks voor mij ... Als ik vandaag niet ongi wordt ga ik morgen testen. Genoeg over mezelf, hoe is het met jullie?
Ah nee Patatje..jammer hoor... Vind de keizersnede doodeng, enger dan een normale geboorte, maar we doen wat het beste is voor de kindjes. Wat ik stiekem wel een beetje jammer vind is dat ik een geplande keizersnede krijg, dat we dus de verjaardag zo ongeveer uit kunnen zoeken...Stiekem hoop ik dat ze lekker onverwacht komen... Onewish, hoe is het bij jouw??
Nikita; daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja, het staat dan allemaal al zo vast hè... Hebben jullie al een datum uitgekozen? Ik vind het wel top dat ze zo lang blijven zitten hoor! Vaak hoor je bij tweelingen toch vroeggeboortes, maar jij zit al zo lekker op termijn . Nog 2 weekje dan ben je mama! Als je net zo'n goeie keizersnede hebt als ik had, dan ben je zo hersteld . Daar gaan we gewoon voor! Heb je nog een dikke buiken foto van de afgelopen week? Ben wel benieuwd naar je tweelingbuik . Onewish; al kunnen testen?
Hey meiden, Sorry hoor, hier ook even geen tijd genomen om te reageren. Slecht excuus: druk... Met ons kleine mannetje gaat het super! Wat een makkelijk mannetje hebben wij! Echt heel fijn. MWM onze kids schelen idd maar weinig, 3 dagen . Milan is nu 63 cm en ruim 5800 gram. Hij krijgt nog steeds borstvoeding, huilt alleen bij hongr of moe zijn. 's Nachts komt hij nog een keer, maar dat vind ik niet erg. We zijn idd ook weer aan het klussen in ons huis Patatje. Het gaat super snel en het wordt zo mooi! Nog 2 weken en ook wij wonen er! @Patatje: baal, baal dat je ongi bent geworden... Vol goede moed de volgende ronde in. En de bruiloft komt snel dichtbij, zo leuk!! Baal wel dat woensdag mijn hele werkdag is, kan ik niet eens even komen spieken Je bent goed bezig op school!! @Nikita: zo spannend, het komt nu wel dichtbij hè? Ben ook wel benieuwd naar je kamertje? Twee wiegjes of ledikantjes of laat je ze samen slapen? Hopelijk dienen ze zichzelf aan voordat het de geplande datum is. @Onewish: en en? Al getest?? @Mwm: goed om weer van je te lezen! Fijn dat alles goed gaat met jullie mooie meisje!
@Rrianne: pff, zal wel even heftig zijn geweest, maar wat fijn dat jullie nu weten wat er is met jullie mannetje. Fijn dat het nu beter gaat! @Zeepaardje: lijkt me best zwaar dat de kleine zoveel huilt zonder duidelijke oorzaak.. Hopelijk is het een fase. Idd flinke jongen! Milan zit net in maat 62, hihi. Sterkte bij de dokter, hopelijk niks ernstigs!
lieve meiden sorry dat ik er niet ben voor jullie! Voel me erg down... ml denkt alleen maar aan seks ga morgen draakzak halen... Vanmorgen dus 8.50u ha... verhaal verteld... ik moest erna bloed prikken, donderdag of vrijdag is de uitslag er... als me hb 6,5 of hoger is moet ik wachten tot 11 april... is die lager dan naar de gyn... stiekem hoop ik dat die lager is, maar ik denk het niet... Wil gewoon dat het vloeien nou eens stopt! voel me gesloopt...! Knuffel voor jullie! xxxxxxxxxxxxxxx