Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sterkte Zeepaardje! En geef die man van je even een schop onder zijn kont! (of een leuk blaadje...;)). Eerst aansterken en dan pas weer een denken aan seks. Hij helpt zichzelf maar even de komnende weken! Knuffel.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mutzie; ja idd!

all; nou sorry voor me geklaag hoor... maar hb is 6,6 en ik heb verhoogde ontstekingswaardes in me bloed!

plan van aanpak; niks gewoon door mee lopen:x

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Zeepaardje dikkeknuffel dat ze je daar zo mee door laten lopen zeg!

xx

4. Zeepaardje

thanks:) ja ben er naar en verdrietig van, kan dit niet begrijpen:(

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden zoals verwacht , vandaag ongi...xx

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Mutzie...idd. hopen we dat ze komen voor de geplande datum...we hebben nu in ieder gevak een datum voor een KS...echt raar hoor...
    Spannend dat jullie bijna in jullie nieuwe huisje kunnen...en wat gaat het goed met julle manneke...hopelijk kan ik ook zo lang borstvoeding geven...Foto´s van kamertje staan in een album, we heben het eenvoudig gehouden, in de zomer willen wij ook verhuizen.

Zeepaardje...hoe gaat het met jouw?? Klinkt als een zware periode, en ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Onewish....ow nee, dat is balen....meid...ik duim voor je hoor...

Voor alle andere meiden een dikke knuffel...
    Hier gaat het goed, al ben ik veel moe, het is echt zwaar nu...Ben al ruim 22 kilo aangekomen en merk dat echt...Gister zijn we even naar de stad geweest, met de auto zelfs, maar na een half uur had ik het helemaal gehad en wilde weer naar huis...
    Als ze deze week komen is het in ieder geval ongepland...:)maar niet schrikken als ik weer een paar dagen geen puf heb online te komen...zit het liefst met een breiwerkje of een boekje op de bank...
    Houd jullie op de hoogte hoor...

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Geeft niks nikita, geniet van de laatste weekjes zwanger zijn meid!

We zien je vanzelf wel weer verschijnen...

Hier vandaag cd 3, fm gehad, mocht weer beginnen met de clomidjes xx

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Kwam even om het hoekje kijken hoe het met name met Nikita is, of de beebs er al waren, maar ze zitten nog lekker warm bij mama in haar buik. Wel goed zeg! Probeer nog een btje te genieten van de laatste daagjes/weekjes, kom gauw weer even kijken.

Voor alle andere meiden, dikke knuff!

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Rrianne...
    Wat lief dat je even kwam kijken...
    Hang niet veel meer rond op ZP en het zal wel een tijdje duren voor ik iets kan posten hier na de geboorte...we hebben geen smartphone´s...;)
    Hang wel veel op de bank...;)
    Kindjes zitten er nog inderdaad...en heb de hele zwangerschap geroepen dat ze maar zo lang mogelijk moeten blijven zitten, maar nu vind ik het juist wel weer eng worden hoor...niet dat ze te lang blijven zitten...
    Beu ben ik het zwanger zijn nog niet, maar een beetje ongeduldig wordt ik wel, en vind deze laatste dagen dus weer een beetje eng...Had stiekem niet verwacht nu nog zwanger te zijn denk ik.
    Maandag weer voor controle naar de gyn. En dan zullen we wel zien....voor 38 wk worden ze gehaald, dus lang duurt het nu niet meer...

10. Zeepaardje

spannend nikita:) succes met de allerlaatste loodjes!

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nikita, spannend allemaal. Hoe is het met je buik? Knapt hij al bijna uitelkaar voor je gevoel? Kan me voorstellen hoor dat je nu een btje eng begint te vinden, neem aan dat ze je goed onder controle houden? Alvast heel veel succes/sterkte met de laatste loodjes, dat de bevalling maar voorspoedig mag verlopen! Toi toi toi!

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend nikita!!

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Spannend hoor Nikita! Jij weet waarschijnlijk al de datum wanneer ze gehaald worden wanneer ze er over een week nog niet zijn, hihi. Ben benieuwd wanneer je kan posten dat ze er zijn! Succes met de laatste loodjes!

14. Zeepaardje

mutzie; kleine alweer 4,5mnd:D gaat ook snel zeg!

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi, ja meiden, wij weten de datum al, maar vind dat echt raar om te weten hoor...
    Heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan, wow, hij knapt echt bijna...;)

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend nikita!!:D mogen wij de datum ook weten hihi :)

Mooie buik heb je meid!!!

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier vanmorgen fm gehad, rechts 2 eitjes van 12mm en 10mm
    links ook 2 , van beide 9mm

nu moet ik woensdag weer trg voor fm
    xx

18. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    goedemorgen dames,

Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben? ik met mijn grote mond een droombaby hmmmm heb ik ook wel maar mevrouw komt nu al bijna 3 weken iedere nacht rond 4/5uur.
    heb al aan de cb tips gevraagd en zij zijden mij dat ik de fles mog ophogen naar 230ml/8schepjes. oke ik gedaan het ging 2 nachten goed sliep ze tot 7uur sochtends door vanaf 7 uur savonds.
    pff nu eergister nacht weer om half 5 en weer vanacht wat wel beetje extreem was . eerst half 1 en toen weer om 5uur.?????
    Ze krijg dan ook al bij de laatste fles pap en dan heeft ze hem gister avond om 6uur gehad en ging half 7 naar bed.
    kunnen jullie het een beetje volgens hahaha?
    ik kon niet meer slapen na de laatste fles dus zit al vroeg op de comp.
    vind het helemaal niet erg om er snachts voor haar uit tegaan maar als dat zo een aantal weken doorgaat breekt dat me behoorlijk op. Manlief kan ook het bed niet uit want bij hem gaat z,n wekkertje alweer om 5 uur (om te werken)
    Hoop dat jullie tips voor me hebben?????

Dames sorrie ben te moe om de verhalen nu terug te lezen komt later wel oke xxx

19. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    hmmmz heb al wat aardig tips gehad de mvr van cb heeft mij ook fout advies gegeven 240 a voeding is veeeel te veel.
    maaar vrijdag komt cb langs en dan gaan we erover praten

20. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    morgen dames,
    ik heb et probleem al gevonden. ik gaf elke x bij de laatste fles een grotere speen zodat de rijstebloem erdoor hee kon. daardoor heeft ze elke x teveel binnen gekregen waardoor ze te snel vol zat.
    nu heb ik gister avond half 9 210 gemaakt met 1 schepje rbloem en normale speen en mevr heeft tot 7uur door geslapen heeeerlijk

Deel Deze Pagina