Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...Wilde even laten weten dat vorige week woensdag 14 Maart onze kleine Nikita en Roman zijn geboren.
    Beide 51 cm lang en zij was 2770 gr en hij 2900 gr.
    Apgar test met 10 punten gehaald...:)
    Ben nu al trots op ze want de borstvoeging loopt ook goed...
    Keizersnede was doodeng maar alles goed gegaan...
    Sinds gisteravond zijn we thuis maar het is druk-druk-druk...zeker omdat de kleine meid alle 3 uur aan de borst wil, ook ´s nachts...

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Nikita; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zoon!!!!
    Genieten meid!

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gefeliciteerd Nikita! Ik dacht altijd dat jij Nikita heette of is je dochter naar jou vernoemd? Wat goed dat de bv lukt en dat met twee kleintjes! Het zal zeker wel druk zijn. Geniet ervan!

4. Zeepaardje

mwm gelukkig is je probleem opgelost:)

hier een huilbaby erg vermoeiend knuffels

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nikita gefeliciteerd meid!!:D:D

6. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wow super Nikita! Gefeliciteerd!
    Wat een flinkerds voor een tweeling! En een top abgar score! Hoe gaat het nu met jou? Verloopt het herstel van de keizersnee goed? Geniet lekker van het papa en mama zijn, het is jullie gegund!

Kus

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, het gaat nog altijd goed hier.
    Vandaag lijkt het wel of we een ritme beginnen te vinden...;)
    Alles went natuurlijk ook.
    Had gister heftige naweeen en verloor erg veel bloed, maar hoort erbij, buik en bm waren vandaag behoorlijk wat kleiner dan gister en de pijn is nu ook duidelijk minder.
    Kom snel weer bijlezen en reageren...
    Fijn week-end alvast...

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nikita fijn dat alles goed gaat, en je nu een beetje een ritme erin kan vinden :) ben benieuwd naar je kindjes !!

xx

9. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi, hoi!

Hoe is het hierzo? Allemaal druk in de weer met de kleintje :).

Onewish; hoe is het met jou? Hoe gaat het met de medicatie? Wacht, ik lees net dat je een IUI hebt gehad, deze week dus misschien wel een posi test ;).

Van de week ben ik ongi geworden, ben nu dus begonnen aan m'n derde kuurtje Clomid. M'n cyclussen zijn tot nu toe wel netjes en heb weinig vervelende bijwerkingen van de medicatie :). Alleen de eerste maand was vervelend. Hierna nog max. 3 kuurtjes en daarna naar de gyn voor een vervolg plan, al hoop ik dat dat niet nodig zal zijn... Maar ik heb voldoende afleiding, morgen toets en daarna met de bruiloft in de weer, dat is al weer over 6 weken :$;):).

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden,
    Ik kom hier ook nog even met een echo berichtje hoor.
    Mijn litteken is ontstoken en alsof ik het nog niet druk genoeg heb moet ik nu ook nog eens dagelijks naar de dokter om de wond te laten spoelen, er is namelijk een heleboel pus uitgekomen...bahbahbah...maar nu gaat het beter, de pijn is stukken minder dus hopelijk is het einde in zicht...

Heb wel een album gemaakt met wat foto´tjes...als je het niet kunt zien moet je even vriendjes met me worden...

FIJNE PAASDAGEN...

Patatje...spannend hoor, nu al een paar rondes Clomid en bijna trouwens...leukleuk...

11. Zeepaardje

patatje meid ik hoop toch echt dat er snel een brusje komt voor jullie *dochter*

succes!!!

onewish; balen van je ongi:x

nikita; balen van de wond, succes!

knuffels

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nikita, kwam even spieken en jawel daar zijn ze. Gefeliciteerd! Een jongen en een meisje lees ik? Gaat het allemaal goed? En lukt het een btje zo met 2 van die kleine ukjes? Nou geniet ervan meid!

13. Zeepaardje

hoi meiden...

pim om 8uur in het zkh gebracht, ik was heel de morgen bij hem...
    toen naar huis met sem broodje eten en me mams ging naar pim...
    ik ben toen met sem naar zwemles gegaan en toen ging manlief naar pim...
    druk geregel maar ja...

pim kreeg telkens kleine beetjes melk...heeft geen kma... hij spuugt wel erg veel maar is geen reflux te noemen... maagje kan weinig aan.
    ook is er een osteopaat bij geweest niet de normale gang van zaken, maar er was een arts in opleiding die dat gedaan heeft...
    alles zit bij hem goed... wel heeft hij een nekwervel los gemasseerd en lag hij erg strak met zijn handen naar zijn oren zo ligt hij altijd;)
    hij schrikt overal van en is snel van zijn stuk...
    dus volgens hun helaas een echt huilbaby:( en daar kunnen we weinig aan doen.
    veel bij ons houden en troosten ja dat doen we natuurlijk altijd!
    hij is ook mega verkouden, moeten we goed in de gaten houden, tja dat wisten we al.

verder hier morgen een drukke dag.
    sem naar school, boodschappen, overblijven en dan visite van vriendin.
    savonds oma ophalen die blijft maar liefst 10 dg! dan de boel versieren en vrijdag feest:)
    ben er dus voorlopig heel weinig:x

liefs

14. Zeepaardje

lieve meiden...

Ik merk dat nu Sem naar school gaat ik echt veel tijd te kort heb...had verwacht juist nu wat meer rust te hebben...Maar het halen en brengen en Pim erbij kost me gewoon erg veel tijd...

Ik heb gewoon niet de rustige momenten om hier bij te lezen en op jullie te reageren en voel me daar erg schuldig over...

Ik heb hierdoor besloten om jullie te verlaten.

Meiden ik gun jullie allemaal het allerbeste!
    Bedankt voor alle steun die ik heb mogen ontvangen van jullie!

Liefs Ilse

enne een PB is altijd welkom hoor, maar me abo gaat er nu af;)

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Geeft niks meid, ik ga jullie ook verlaten, ik merk dat ik hier nooit meer wat schrijf, veel succes meiden! en we komen elkaar vast nog wel tegen op t forum! xxx

16. Zeepaardje

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    O jee, we vallen een beetje uit elkaar lees ik... Het is ook erg rustig de laatste tijd, merk dat ik ook veel minder tijd heb om schrijven. Maar ik blijf wel hoor!
    Succes en sterkte Zeepaardje en Onewish en wie weet tot ziens!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ja, ik merk het ook...erg jammer, het topic liep lange tijd erg goed...maar ja, iedereen heeft natuurlijk een leven buiten internet en ZP...

Meiden...ik houd mijn abo nog wel hoor, dus zal zeker lezen als er een nieuwtje is...

Hier even een update van mij:

Had mijn moeder de afgelopen 2 weken op bezoek en die 2 weken waren een beetje zenuwslopen en vermoeiend...
    Ze is niet altijd even makelijk en tussen manlief en haar klikt het gewoon niet meer goed...heeeeel lang verhaal...

Dus vanaf nu weer lekker alleen thuis met de kleintjes en kijk ernaar uit...

Het gaat goed hier...ze wegen ondetussen 3520 en 3760 gram en doen het goed...behalve de huilaanvallen soms...maar eigenlijk is de enigste die daarover moeilijk deed ons mam...

LIEFS

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hallo meiden, nog maar eens een berichtje van mij...;)
    anders gaat het topic dicht, geloof als er een maand niets is gepost ofzo...
    hier alles goed...morgen worden de kleintjes weer gewogen, ben benieuwd...ze doen het in ieder geval erg goed en waren gisteren aleer 8 weken.

hoe is het hier met iedereen?? en wie is er nog actief op Zp?

20. Zeepaardje

nikita; jeej alweer 8weken gaat ook snel zeg!
    wat wogen ze en hoe doen ze het? xxx

Deel Deze Pagina