wat vreemd zeg je eierstokken zo dicht bij elkaar hoop dat alles goed is/gaat! hier geen nieuws (surprise surprise)
ik loop bij de dietiste en fiets iedere dag(4 dgn) 18km naar me werk en terug. Verder op zondag rondje met vriend. Heb vandaag besloten om toch maar sonja bakker te gaan doen.....
Nou meiden vandaag dus weer heen geweest voor een FM en mijn ei heeft een inhaalslag gemaakt. Zaterdag was hij nog maar 13mm en nu ineens 19mm, dus volgens het vrouwtje moesten we nu aan de slag gaan maar ja de vorige maand is mijn ei ook doorgegroeid tot 33 ongeveer dus hoop dat hij dit keer wel eerder springt want dat grote is ook niet goed. Woensdag weer heen en dan hopen dat hij weg is. O ja heb nog even nagevraagd over de eierstokken dat ze zo dicht op elkaar liggen maar volgens de artsen is het geen probleem, nou daar gaan we dan maar vanuit. @Sylcor: Nou meid dan beweeg je toch behoorlijk wat. Misschien idd met Sonja Bakker dat het iets sneller gaat. Succes! Komt goed. Fijne avond allemaal. X
Hi meiden, Ik ga de 17e weer naar de vlos. Spannend. Ben sinds een week ook misselijk, balen, maar hoort er ook bij. Sylcor, volgens mij is Sonja best te doen! En je weet waar je het voor doet! Roxy, klussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je!
@Tata: de 17de dat schiet alweer mooi op. Ik denk dat je steeds wel naar deze afspraken toeleeft of niet dan. Is je misselijkheid een beetje te overzien of....Succes meid! @All: maandag had mijn ei een enorma inhaalslag gemaakt want toen wij hij ineens 19mm. vandaag weer heen om te kijken of hij gesprongen was, voor mijn gevoel moest dit het geval zijn want ik had vanaf maandag op een gegeven moment van die steekjes alsof je ongesteld moest worden gister aan het eind van de dag was dit over. En ja hoor vandaag was op de echo geen ei meer te zien. Nu moet ik volgende week woensdag mijn bloed laten prikken om te kijken of de progestoron waarde in orde is zo ja dan is het spannend en afwachten en zo nee dan moet ik terug, wat ze dan gaan doen weet ik eigenlijk niet maar ja zover is het nog niet. Mocht het zo zijn dat mijn bloedwaarde in orde is maar ik ben niet zwanger dan heb ik nu voor 6maand clomid meegekregen en mogen we het zelf proberen. X
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 16 sep: Roxy83 bloed prikken 17 sep: tata vk 16 nov: griekie gyn Wil je iets toevoegen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 16 sep: Roxy83 bloed prikken 17 sep: tata vk 28 sep: La femme Nikita afspraak gyn:uitslagen M/V 16 nov: griekie gyn Dames, hopelijk heb ik het goed gedaan, mijn gegevens invullen, ben nl. geen computer of forum genie... Verder ben ik hier op het moment niet zo veel te vinden, veel aan het werk, en probeer er niet teveel over na te denken. Zit namelijk ondertussen alweer op dag 40 en geen EI te vinden, en onregelmatig bruin bloedverlies waaraan ik geen touw vast kan knopen. Succes allemaal verder... XX
hoi meiden, Even een update.Afgelopen maandag 2 keer bloed laten prikken. Vandaag positieve ovulatietest dus vandaag geklust en vrijdagochtend weer. Zit nu op dag 23 dus als mijn ei morgen of overmorgen plaatsvind zou ik een cyclus hebben van 38 of 39 dagen.Dat is de kortste tot nu toe whoehoe!Balen la femme nikita, maar wel goed dat je er niet zo mee bezig bent. Ik heb ook deze maand veel andere dingen te doen dus dat scheelt ook enorm hihi. Liefs, Griekie
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 16 sep: Roxy83 bloed prikken 17 sep: tata vk 24 sep: Roxy83bloeduitslag 28 sep: La femme Nikita afspraak gyn:uitslagen M/V 16 nov: griekie gyn @La femme Nikita: wel erg leuk dat je weer even wat komt typen. Nog even en dan je eerste afspraak bij de gyn, ik ben benieuwd! Dag 40 alweer pffff...succes meid. @Griekie: wat super een positieve ovulatietest! dat gaat dan de goede kant op een cyclus van 38/39 dagen. Hou je ons op de hoogte. Hier: heb al een paar dagen last van mijn buik en het wordt alleen maar erger eigenlijk, heb net gesport maar dat vond mijn buik niet echt fijn. Heb het gevoel dat mijn ongi er aan komt maar ja dat duurd nog 6dagen. Ook ben ik de hele tijd erg moe het blijft spannend. Krijg volgende week donderdag pas de uitslag van mijn bloed maar zou vanaf di al kunnen testen dus een beetje apart maar ja we wachten af. X
Tuurlijk...hier meelezen doe ik in ieder geval. Maar ben er gewoon prive op het moment niet zo erg veel mee bezig, en probeer dus een beetje afstand van het forum enz. te houden. De afspraken staan nu toch, en tot die tijd gaan we maar nergens vanuit. Klussen doen we wel nog altijd om de 2 of 3 dagen...je weet het tenslotte nooit... Maar ons klein clubje interesseert met gewoon... Spannend hoor Roxy, hopelijk gaat het allemaal goed. Fijn om zo gevolgd te worden, hopelijk gebeurt dat bij ons de komende tijd ook. En Tata...hoe was het bij de VK?? XXX
Nou meiden hier weer minder goed nieuws. Werd vandaag gebeld met de uitslag van de bloedtest maar deze was niet in orde. Wij mogen dus niet zelf aan de klus maar moeten onder controle blijven en aankomende ronde beginnen met spuiten. Natuurlijk even een behoorlijk dip momentje gehad vandaag en even lekker op bed liggen janken maar nu is het eruit en gaan we vol goede moed op naar de volgende ronde, alleen nu even afwachten wanneer ik ongi ga worden. als dit niet binnen twee weken gebeurd mag ik bellen (waarom ik hier nou zolang op moet wachten is dan weer een ???? Hoe gaat het verder met jullie?
Hoi Roxy... Wat is er dan niet goed met je bloed?? IDD ook vervelend dat verdere wachten...sterke, en probeer een beetje van je weekend te genieten... Wij krijgen maandag de uitslagen ( sperma onderzoek, en mijn bloedonderzoek ) , ben zooo benieuwd, denk er nu al de hele dag aan, ook omdat ik ondertussen al op dag 50 van mijn cyclus ben...de langste tot nu toe... XX
Hoi Nikita, Na mijn eisprong is mijn bloed getest op progesteron waarde en als die te laag is dan heb je geen goede eisprong gehad. Wat precies de waardes moeten zijn en wat ik had weet ik niet maar het was niet goed Na gister er alles even uitgegooid te hebben gaat het nu wel weer goed en gaan we vol goede moed de volgende ronde in...alleen nog ff de ongi afwachten dan maar ja denk dat ik gewoon eind volgende week al ga bellen als er nog niks is. Kan me voorstellen dat je de hele tijd er mee bezig bent, je bent toch heel benieuwd of het allemaal positief is enz. Probeer het weekend lekker te ontspannen en afleiding te hebben dan is het zo maandag en weet je meer. Ik ben benieuwd, ga voor jullie duimen. Heel fijn weekend allemaal. X
Hallo Dames... Het is zo rustig hier op het moment... Gaat het goed met iedereen?? Zo, wij waren gisteren bij mijn gynecoloog, en gelukkig is bij manlief alles in orde, en eigenlijk bij mij ook... In de bloedtest was eigenlijk niks te zien, en zou ik zonder problemen zwanger moeten worden. Maar zat gisteren al op dag 53 (de eerste keer dat het echt zooo lang duurt )...en niet zwanger... Dus nu heb ik hormonen gekregen om een bloeding op te wekken ( 10 dagen lang, 10 mg. NORETHISTERON, heb ik nog nooit van gehoord ) 3-5 dagen daarna moet er een bloeding optreden, en dan moet ik tussen dag 21-23 terug om de bloedtest van de vorige keer te herhalen. Bovendien heb ik zware zwangerschapsvitaminen gekregen, omdat ik ondergewichtig ben, en een lichamelijk zwaar beroep heb, waardoor aangekomen gewoon niet lukt...en zodat mijn lichaam de reserves kan opvullen voor het zwanger worden, en misschien helpt dit steuntje al om mijn lichaan weer op orde te brengen... We zullen wel zien, en moeten nu dus gewoon weer 6-8 weken geduld hebben voordat we meer weten... Hopelijk gaat het bij iedereen goed.... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Hi meiden, Daar zijn we weer eens, nou helaas vandaag ongesteld geworden.Had al zo'n voorgevoel, maar was wel flink verdrietig. Maar goed we gaan er weer gewoon tegenaan. Ben nu al 10 maand aan het tempraturen(was voor mezelf al eerder begonnen hiermee) had gehoopt dat ik nu mocht stoppen(heb het zooooooooooo gehad)maar de assistent kon mij niet verzekeren of ik nu kon stoppen, ondanks dat ik voor de volgende cyclus geen bloedafnameformulieren heb gekregen. Nou goed dat ene maandje kan dan ook nog wel. Ik ben deze afgelopen maandag naar de dieetist geweest die vertelde dat mijn eetpatroon zeer goed is en dat mijn vertering gewoon erg snel is. Ik moet gewoon blijven eten zoals ik deed, dan kom ik beetje bij beetje wel aan. En goed opletten dat ik om de 2 uur wat eet en ook een handje nootjes ofzo(heb ook koemelkeiwit allergie dus maakt het allemaal nog lastiger). verder werkt een van de dieetisten als dokter assistent op de gynaecoloog afdeling van het ziekenhuis waar ik in behandeling ben. Zij heeft naar mijn onderzoekuitslagen gekeken en zag dat mijn bloed aangaf dat ik een goede eisprong heb gehad deze maand. Mijn cyclus duurde nu 37 dagen, kortste tot nu toe. Kan ik nu nog steeds PCOS hebben, dat mijn eisprong wel goed is maar dat mijn eitjes gewoon langzaam rijpen? Succes iedereen en Femme Nikita jij ook veel sterkte met aankomen. Hoeveel is jou BMI, ik ben 1.68 en weeg 54.7 BMI is 19.04. Ze zeggen dat je zo'n 1 kilo per 3 / 4 weken kan aankomen, met afvallen kan je 1,5 kilo p week verliezen. Het heeft dus wel de tijd nodig. liefs, griekie
H! Griekie... Ik ben de afgelopen 1,5 maand ook al bijna 2 kilo aangekomen, en mijn BMI ligt nu ongeveer bij 18.4 Ik ben 1.73 en mijn gewicht schommelt zo tegen de 55 kg. Fijn om te horen dat je afgelopen maand een goede eisprong gehad hebt, laten we hopen dat dat volgende maand weer het geval is... En dat je cyclus zo mooi kort blijft... Vervelend zeg dat je nog verder moet temperaturen, ik ben er deze cyclus mee gestopt, ook omdat mijn gynecoloog het in mijn geval niet meer nodig vond. Maar ik ben erg benieuwd hoe de volgende cyclus na alle hormonen en vitaminen wordt, dus denk dat ik het de volgende cyclus gewoon voor me zelf weer ga bijhouden. SUCCES meid, en klus en eet met plezier...
Ik lees ook nog mee. Net 3 weken op vakantie geweest dus alles niet echt gevolgd... zal zondag ofzo even bijlezen. Geen nieuws verder.. ik zou rond vandaag ongi moeten zijn, uitgaande van een cyclus van 52 dagen.. maar niets. Ik ben niet zwanger, zou ook wel heel toevallig zijn want we hebben nauwelijks geklust de afgelopen maand. Als ik nu weer ongi word, gaan we er de volgende ronde volop voor Mocht er aan het eind van het jaar geen kortere cyclus zijn en ik ook niet zwanger ben, dan wil ik naar de gyn gaan.
zijn jullie er nog? ik was dit onderwerp kwijt, maar heb het nu weer gevonden en bij mijn abonnementen gezet ik heb gister de HA om een verwijzing gevraagd voor de gyn. want ik zit nu op dag 63 (en ben niet zwanger) en wil gewoon weten waar ik aan toe ben. maandag ga ik bellen voor een afspraak. de HA deed er overigens nogal laconiek over (maar zij is sowieso vreemd ). ze deed net alsof het helemaal niet erg was. ze vroeg hoe lang ik al zo'n lange cyclus had. ik zei: al zolang ik me kan herinneren (behalve toen ik aan de pil was natuurlijk). zegt ze: ach ja, dan is het waarschijnlijk gewoon iets dat bij je hoort. ik: en toen wilde ze ook nog weten of ik nu echt een kinderwens had. ik kreeg het gevoel alsof ze me anders niet door ging verwijzen. maar waar slaat dat op? stel al had ik geen kinderwens, dan nog had ik willen weten waarom ik zo'n lange cyclus had. dat is toch normaal dan? anyway.. uiteindelijk kreeg ik de doorverwijzing..
H!! Pisum... Goed nieuws hoor dat je een verwijzing gehad hebt. Als je zo'n gekke cyclus hebt is er gewoon iets niet goed, en of je nu kinderen wilt of niet, je cyclus en je lichaam moeten gewoon normaal funktioneren. Ik ben zaterdag eindelijk na 64 dagen ongesteld geworden, en ik denk door de hormonen, errug heftig. Maar ben nu opgelucht, en klaar voor een nieuwe ronde. Tussen dag 21-24 moet ik terug naar de gyn. voor een bloedtest, want die wilde hij nog eens over doen. En dan zien we verder wel wat daarbij uitkomt... SUCCES MEID, en natuurlijk ook ALLE ANDEREN... PS: Ben errug blij met dit Topic, schrijf in de anderen op het moment niet zo veel, maar hier kan ik altijd weer even terug lezen of schrijven...