Bedenk me net dat ik van de week alle foto's op usb-stick heb gezet en opgeborgen, dus het wordt een andere keer!
Meiden, hier zijn vandaag de eerste stapjes gemaakt...hihi, zo schattig en nog ontzettend wankel, maar allebei hebben ze verschillende keren 2 losse stapjes gezet... Verder gaat het best wel goed hier...manlief is lui en zo blijven de laatste dingen na de verhuizing liggen wat mij natuurlijk weer irriteert en de nachten zijn weer heel egr vermoeiend...ze worden zo vaak wakker...maar ja...mag eigenlijk niet klagen...morgen vroeg gaan we lekker naar de stad, de kleintjes hebben wat nieuwe kleertjes nodig...broekjes en panty´s worden te kort en de rompertjes maatje 56 en 62 gaan nu echt niet meer...Heb er wel lekker lang mee kunnen doen omdat het 2 smalle en kleine kindjes zijn...dus wel lekker waar voor zijn geld gehad...maar nu is het tijd voor wat nieuws... Sorry, heel even gecopy en paste van een andere site...maar nog even snel tanden poetsen en dan Dallas kijken op tv...XXX
Nikita, zo leuk de fase van de eerste stapje naar het lopen... Maar wat lees ik nu? Jou kids met bijna een jaar nog in maat 56 en 62? In welke maat zijn ze begonnen?
Hihi, dat dacht ik ook Nikita. Nu oet ik toegeven dat ik Milan ook nog wel eens een 68 romper aantrek, maar die dan ook best stretch Hij gaat nu naar maat 86. Gaat zo hard! Gister nog nieuwe kleertje gekocht van onze miniman. Wauw, wat is dat weer klein! Hier helaas de eerste symptomen van bekkeninstabiliteit. Niet heel fijn. Hoop niet dat het erger wordt en dus over gaat in BI. In mijn winterjas valt het niet op dat ik zwanger ben en dan wandel ik heel langzaam achter de wagen. Maf gezicht hoor! Ik zal de volgende keer achter de laptop eens wat foto's in mijn album te zetten. Hoe is het verder met jullie? Pff Nikita, ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is twee kleintjes die 's nachts wakker worden. En altijd fijn, een luie man, hihi. Wauw, hun eerste stapjes. Wat knap voor een tweeling zo snel!
Rrianne, zeker foto´s uploaden als je tijd het hoor...moet ik eigenlijk ook eens doen. Mutzie....rustig aan doen hé...en jij doet dus ook lekker lang mer rompertjes... Hier een kereltje wat wat moeilijk is...hij heeft last van breath holding spells...dan huilt hij uit één adem tot hij bewusteloos is met af en toe stuiptrekkingen erbij...doodeng is het, hij heeft het nu 2 keer gedaan....we krijgen komende week een EEG om epilepsie uit te sluiten...waarschijnlijk heeft hij het niet en zijn die aanvalletjes doodeng maar ongevaarlijk... Maar hij heeft ook elke avond rond een uur of 22h last van een enorme huilbui terwijl hij nog half slaapt...hij brult het uit alsof hij gemarteld wordt, maar slaapt nog half...soms heeft hij dit ook wel meerdere keren in de nacht...weet niet of het samenhangt...maar vermoeiend is het wel...
Hoi! Nikita; jeetje dat klinkt eng wat je zoontje heeft... Hopelijk is het idd geen epilepsie. Pittig hoor die gebroken nachten nog steeds. Zonde voor je zoontje ook. Leuke fase dat ze gaan lopen! Kun je er de hele tijd achteraan rennen . Wat ik me afvroeg... Ben je nog ballerina? Of doe je nu ander werk? Mutzie; hihi, leuk je gezien te hebben van de week . Ik zag je bolle buik idd niet in je winterjas... Maar je hebt vast een mooi bolletje! balen van de BI, hopelijk zet het niet door... Ga je nog naar dokter H? Rrianne; ben benieuwd naar de foto's . Hoe gaat het met je? Hier helaas ongesteld geworden afgelopen zaterdag, dus nu met de vierde ronde puregon begonnen. Gelukkig heb ik telkens een goeie uitgangs echo, dus geen cystes. Ook lijkt de 90iu zijn werk nog steeds te doen, en worden mijn cyclussen steeds iets korter, maar ik vind het wel gek dat het zo lang duurt voordat ik eens zwanger wordt... Tis nu al 15 maanden na de kijkoperatie en bijna 3 jaar sinds we begonnen zijn voor een uk... Hebben jullie nog tips voor mij? Volgende maand wil ik weer naar de osteopaat, kan hij de boel nog even "losgooien" , ik drink geen groene thee meer maar kamillethee (schijnt rustgevend te werken op baarmoeder) en daarnaast drink ik voornamelijk water, ik slik vitaminepillen met foliumzuur, wat kan ik nog doen? Liefs Patatje
Hey Patatje, Heb je wel eens gekeken naar acupunctuur? Mijn osteopaat was daar ook wel enthousiast over. Ken wel iemand in de hoofdstad waar ook mijn moeder wel eens is geweest. Zij doet niet alleen naalden, maar ook kloppen... En een berichtje op FB werkt soms ook, hihi. Bedankt voor je reactie. Ben gister bij hem geweest. Was idd niet helemaal goed met mijn bekken. Nu wekelijks langs en miss een bekkenband. Zag je gister nog in de AH, maar je liep net weg bij de zelfscan. Grappig dat we elkaar zo af en toe tegen komen! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je het vreemd vindt nog niet zwanger te zijn. De vierde ronde was mijn ronde, dus ga ervoor! Je leeft gezond, daar kan het niet aan liggen. Is G ook tussentijds nog eens getest? Ik ben niet zo snel iemand die zou kiezen voor acupunctuur (gewoon vanwege het onbekende), maar wel veel goede verhalen gelezen en baat het niet.... Veel succes deze ronde. Wel fijn dat het allemaal lijkt aan te slaan en je cyclussen korter worden. Zet m op! Liefs Mutz
Nikita, hoe is de EEG gegaan? En hebben jullie al uitslag? Lijkt me een heel naar gezicht! Patatje, je hebt engelen-geduld meid en als ik het iemand gun is het jullie wel. Een maansteen bij je dragen? Ik heb hem een maand of 2 gedragen en toen was ik zwanger... Toeval? Geen idee, maar blijf het bizar vinden, een positieve test nadat ik vier week daarvoor te horen kreeg dat ik wrsch niet zwanger zou worden zonder medische hulp. Mutzie, hoe gaat het met jou en je buikje? En natuurlijk met je andere kleine ventje? Mutzie en Patatje, kennen jullie elkaar persoonlijk? Leuk! Hier gaat het eigenlijk best goed, L. zit lekker in zijn velletje. Wel net flink ziek geweest (6e ziekte), maar het is zo'n lekkere deugniet. Ben zelf begonnen met therapie om de boel te verwerken. Te weten waar mijn klachten vandaan komen en er openlijk met mijn vriend over praten (durfde dit nooit door schaamte en schuldgevoelens), heeft me al enorm geholpen. Dus eigenlijk gaat het vanaf dat moment al stukken beter.
@Rrianne: het is puur toeval dat Patatje en ik elkaar kennen. Hoe groot is de kans dat in hetzelfde topic belandt als een oud klas- en sportgenoot?? Haar zus bleek zelfs bijna naast me te wonen en we komen elkaar nu af en toe tegen. Heel bizar en bijzonder! Wat heerlijk dat L. zo'n heerlijk ventje is. Ook al een beetje aan het kletsen? M. kletst de oren van mijn hoofd, heb alleen geen idee wat hij zegt, haha! Kan al wel veel woordjes zeggen (bal, banaan, appel, aap, auto, papa, mama, ei, auw enz). De zesde ziekte, die heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Helaas al wel 3x ooronsteking deze winter... Heel zielig, net weer beter en nu graag even zo houden! Mijn buikje gaat nu langzaam doorgroeien. Is nu echt niet meer te missen (tenzij ik een jas aan heb). Zijn nu druk met het kamertje. Helaas heb ik veel last van mijn banden, dus voor mij weinig klussen. Hoe is het met jou? Oh ja, de foto's. Zal kijken of ik er hier op mijn werk een paar heb staan op de comp.
ow meiden...sorry...heb echt even weinig tijd...het blijft hier drukdrukdruk... Ik kom een van de komende avonden zeker even bijschrijven...want heb nu wel bijgelezen, maar de kleintjes worden dadelijk wakker, en dan moeten ze eten en moeten we nog boodschappen doen...dan zijn we zo weer een paar uur verder...
Mutzie, wat tof en heel bijzonder inderdaad. L. kletst veel is zijn eigen taaltje en kent inmiddels een paar woordjes. Hij zegt nu; papa, mama, nee/ja, daaag/doeeee, ies (vies), bha, toet toet, opie (opa), die, daar en hiiihihihi (geluid van een paard). Lekker genieten van je buikje hoor, balen van je bandenpijn. Er maar proberen zoveel mogelijk aan toe te geven en je rust te pakken al is dat natuurlijk moeilijk met nog een guppie wat rond loopt. Ervaar je je zwangerschap nu ook anders? Nikita, kan het me heel goed voorstellen met twee kids. Lekker doen wanneer het jou uit komt! Hoe doe je dat boodschappen met 2 kindjes? Gewoon in de wagen of zet je ze in het karretje? En toen ze nog in Maxi-cosi zaten? Was even benieuwd
@Rrianne: bedankt voor jereactie bij de foto! Zijn natuurlijk ook trots op ons leuke ventje, haha. Jij nog geen foto's? De zwangerschap is opzich wel heel anders dan de eerste. Voel me op de bandenpijn na heel goed hoor, maar het is wel pittiger (is ook wel logisch denk ik). Denk dat ik er iets minder bij stil sta overdag, maar 's avonds geniet ik erg van de bewegingen van deze kleine man. Heb ook wel andere kwaaltjes. Leuk dat L. ook al zo veel kletst. Geniet er elke keer weer van en verbaas me soms over wat en hoe hij sommige dingen zegt. Als iemand zijn jas aantrekt roep M. als enthousiast 'doei!'. Dat vind ik zo schattig, haha! Idd die dagelijkse bezigheden met twee kids. Hoe doe je dat? Eentje past overal in, maar twee?? Vertel Nikita!
Mutzie, ja je komt nu wrsch minder aan je rust toe met M. die rond loopt en zijn aandacht vraagt, dus dat klinkt inderdaad logisch. Denk inderdaad dat je er af en toe echt even bewust bij stil moet staan en zo nu en dan echt je geniet-momenten moet pakken want voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij. Lijkt me wel heel bijzonder hoor weer een zwangerschap mee mogen maken, hoop dat ik (mocht het ons gegund zijn) alles nu wat bewuste mee maak. Vorige x viel het kwartje maar niet dat er echt een mooi kindje in mijn buik groeide. Pas toen ik L. echt in mijn handen had kwam het besef, heel apart. Kriebels zijn hier weer helemaal terug sinds ik weer beter in mijn vel zit, voor de rust wacht we nog wel even... Maar merk dat ik er alweer helemaal druk mee ben, heb zelfs alweer 2 namen op mijn namenlijstje gezet hahaha. Zal vanavond gelijk een aantal foto's van L. uploaden! Ps. wat wonen jullie mooi!
Zo meiden....hopelijk heb ik even de tijd voor jullie nu. De kleintjes slapen nog... Hier alles goed...volgende week worden ze alweer één jaar en ik ben zo heerlijk sentimenteel op het moment...mis mijn zwangerschap en moet de hele tijd aan een jaar geleden denken... hihi...dagelijkse dingen met een tweeling moeten we vaak met z´n tweeen doen...of ik kan alleen wat boodschappen doen met de wagen aar sta dan best wel onder tijdsdruk, omdat er meestel wel één is die jammert...en gaan ze in het zitje van een boodschappenkarretje dan moet er iemand anders mee... Verder ken ik het niet anders en ben het wel gewend...het gaat eigenlijk vanzelf... Rrianne...wat een knappe boef heb je toch zeg...heerlijk ventje...en fijn ook om te lezen dat je weer beter in je vel zit...ik hoop ook nog een keer een zwangerschap mee te mogen maken...deze eerste is ook een beetje langs me heen gegaan...was zo verschrikkelijk bang...en denk dat ik dat de een volgende keer ook wel zal zijn, maar hoop toch het ietsje bewuster mee te mogen maken...denk dat dat wel zal lukken als er al een brusje aanwezig is...denk dat het ook voor hun bijzonder spannend is... Mutzie...idd prachtig waar jullie wonen en nog zo´n lekker kereltje zeg...een echte boef...zo´n shirtje wil ik ook...ik noem Romi namelijk ook altijd boefje... Patatje...hoe gaat het met jouw...een ostheopaat kan idd. best wel eens helpen...ben er zelf ook geweest en het heeft wel niet direct de ronde erop geholpen maar misschien heeft de behandeling nog wel een tijdje doorgewerkt...het klinkt in ieder geval altijd heel er interessant wat ze daar uitleggen en voel me erna altijd een heel stuk beter....dus zou het zeker proberen... Ow en meiden...de EEG is pas komende maand, er was een stom misverstand tussen mij en de telefoniste...maar gelukkig heeft hij niet meer zo eng gehuild...dus misschien is hij er zelf wel zo van geschrokken dat hij het daarom niet meer doet... Moet jammer genoeg weer ophouden want dochterlief is wakker...ga haar nu halen....Fijne zondag nog...
Dank jullie voor de complimenten voor ons huis. Wonen er nu een jaar, heel erg blij mee! Kan me voorstellen dat het alleen niet te doen is Nikita. Zal straks bij mij met een tweede ook wel even omschakelen zijn. Nu is het zo makkelijk. Wauw, 1 jaar alweer. Wat gaat het toch snel. Idd wat jullie zeggen, besef nu wel beter dat er een klein wondertje in me groeit. Bij elke schopje zie ik ook echt een klein ventje voor me. Anders dan bij M. Is werkelijker. Zou mooi zijn als jullie (en vooral Patatje) dit ook nog een keer kogen mee maken. Dat shirtje Nikita, dat heb ik op een jaarmarkt gekocht. Dan heb je vaak van die kraampjes waar ze bedrukte t-shirts verkopen. Soms hele foute teksten erop, maar mijn man is politieagent, dus dit vonden we geweldig! Nikita nog nieuwe foto's van jouw kids?
vandaag bij verpleegkundige geweest heb net een cyclus van 63 dagen kon blijkbaar als het 3 maanden zou duren moet ik naar de ha vandaag later op de avond ongesteld geworden. hiervoor had ik een cyclus van: 31-34-32