Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Onewish...gefeliciteerd...wat leuk een meisje...nu lekker roze spulletjes kopen hé...;)

Shirke...een nieuwe gezicht hier...lastig van je lange cyclus zeg en vind 3 maanden wel heel erg lang...wil je nog wat meer vragen of over jezelf vertellen?

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nikita, allereerst van harte gefeliciteerd met jou mooie kindjes! Hebben jullie een mooie dag gehad? (met een heleboel tranen of viel het mee?;)). Aaaah nog iemand die de zwangerschap een beetje hetzelfde als ik heeft ervaren. Die onzekerheid zal vast blijven, zit een btje in het aard van het beestje, lekker overbezorgd over van alles en nog wat en het dan moeilijk los kunnen laten. Ook weet je nu natuurlijk wat voor moois er in je buik mag groeien, dus het gaat misschien zelfs dubbel op.
    En wat betreft het winkelen met 2 kids, geloof idd graag dat het maar net is wat je gewend bent.

Mutzie, je gaat al richting de 30 weken, spannend! Komt steeds dichterbij. Ben heel benieuwd hoe je het zal ervaren met twee kids. Wij hebben het er hier momenteel ook dagelijks over, maar durven de knoop nog niet door te hakken hahah. Het is vooral de hectiek die het het eerste jaar weer met zich mee zal brengen wat ons nu nog een btje tegenhoud en natuurlijk een aantal practische dingen. Dat we voor een 2e willen gaan is ding wat zeker is, maar wanneer? Dat blijft toch een moeilijk besluit.

Patatje, hoe is het met jou?

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Rrianne; hier gaat het goed, maar nog steeds geen babynieuws. Hoe gaat het met jullie?

Nikita; petje af hoor met twee kids! En gefeliciteerd met hun eerste verjaardag al weer :).

Shirke; wow das lang ja... Word je nu doorverwezen naar de gyn?

Onewish; leuk! En alles goed verder tijdens de 20 weken echo?

Mutzie; leuk die foto's! Mooi ingericht :). Op één van de foto's zag ik de (oude) auto van m'n zusje staan en ook hun schuurtje, hihi ;). Fijn dat het verder goed gaat met je, op de bekkenklachten na dan.

Hier inmiddels aan de vijfde ronde Puregon begonnen. Dus nu nog twee kansen met Puregon. Ik vind het zo gek dat het nog steeds niet raak is na 13 rondes Clomid en 4 Puregon. En dat terwijl verder alles in orde is lichamelijk gezien. Na de zesde ronde moet ik een afspraak maken met mijn "hoofd gyn" om te bespreken hoe nu verder. Dat zal IUI zijn vermoed ik. Verder gaat alles z'n gangetje, heb veel afleiding door opleiding en werk. Nu ziek thuis, verkouden en benauwd. Kortom, tijd voor het zonnetje :). Nog 5 weken en dan lekker naar de Turkse zon met de familie :D.

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Patatje...ow lekker vakantie...na deze eindeloze winter zal dat wel heerlijk zijn...En lijkt me idd. vervelende zeg dat het maar niet lukt en er geen oorzaak voor is gevonden...Misschien wordt iui wel jullie ding...hoop het zo voor je....Je klinkt verder wel gelukkig en lekker druk...dat is goed zo....

Rrianne...de verjaardag viel op zich wel mee...had meer lst van emoties de hele week er rondom...vooral de dag dat ik met weeen in het ziekenhuis kwam was vreemd...
    Verder idd. lekker gevierd...koffie met taat en foto´s gemaakt...kleintjes hebben ook taart gehad...en hebben het verder goed volgehouden...we wonen niet zo groot en hadden dus over 3 dagen bezoek verspreid...ideaal zo

Verder was ik afgelopen week-end in het ziekenhuis...Copieer even uit het andere topic want eigenlijk had ik allang in bed willen liggen...Tot gauw maar weer meiden...

Wij hebben zaterdag de ambulance gebeld...ons kleine man deed weer eens aan BHS ( Breath Holding Spells ) maar deze keer zo heftig dat we dachten dat hij ter plekke het niet meer zou halen...met heftige stuiptrekkingen , een grijs-blauw gezicht, helemaal verstijfde romp en echt 2 minuten niet ademen en wel een kwartier bewusteloos...Doodeng was het...gelukkig was de ambulance er snel en juist toen ze er waren kwam hij langzaam bij...Maar wat was dat eng zeg...Tot maandag ter observatie in het ziekenhuis gebleven, en nu nog 1-2 weken wachten op de uitslagen van de EEG...Alle dokters denken wel dat het geen epilepsie of iets anders engs is, maar hij heeft wel een hele heftige vorm van BHS en die stuiptrekkingen horen er eigenlijk niet bij...
    Bah, manlief moest vandaag werken en vond het doodeng alleen met de kleintjes te zijn...Hij mag op het moment ook alles...en ben meteen allert bij het eerste kleine huiltje...Ook lagen we vanmiddag lekker samen te dutten en let ik wel heel exteem op zijn ademhaling en was ik vanmiddag zelfs even in paniek omdat ik dacht dat hij gestopt was met ademhalen...bah, niet leuk ouder zijn zo...hopelijk voel ik me snel weer zekerder en doet onze kleine man nooit meer zo iets engs...

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Patatje, heerlijk, dus nu bijna op vakantie? Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe het kan na alle medicatie nog niet zwanger te zijn, blijf voor je duimen. En zeker dat het raak is voordat je een vervolg gesprek krijgt met de Gyn, want watdan?

Nikita, wat een heftig verhaal? Kan het me voorstellen hoor die onzekerheid. Is er al wat meer duidelijkheid.

Hier gaat alles zijn gangetje, ben wat grieperig, maar verder prima. Wel een leuk nieuwtje; we hebben besloten om voor een brusje voor L. te gaan. Mega spannend, maar aangezien ik Pcos heb verwacht ik niet dat het gelijk raak zal zijn, we zullen zien. Ben net ongesteld geweest, ronde 1 gaat dus officieel in.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Even alleen nu een reactie om ervoor te zorgen dat we niet sluiten.

Hoe is het met iedereen?

Rrianne: wat leuk en spannend weer!

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ga over een paar dagen even wat bijschrijven...genoeg gebeurd hier, en heel druk bezig...maar we nemen nu een paar dagen vrij, dus kan ik even reageren...nu eerst slapen...ben kapot...

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ook even tijd om wat uitgebreider te reageren. Niet dat er heel veel te reageren valt, hihi, is er stil weer de laatste tijd.
    Goed, dan even ego over mezelf. Ben ondertussen 33 weken zwanger, dus nog 3 weken werken en dan 4 weken verlof. Ik hoop natuurlijk stiekem dat hij iets eerder komt, maar daar reken ik maar niet op.
    Het kamertje staat al even in elkaar en ook op zijn plek, moet alleen nu nog poetsen en aankleden. Ben iets lakser dan bij Milan. We moeten zelfs het kaartje nog regelen.... Vanmiddag beide vrij, dus aan de slag!!
    Ik voel me goed, alleen in de pijn aan mijn banden, wat zorgt voor pijn in rug, bekken, benen niet altijd even lekker. Rust helpt, alleen is dat niet altijd makkelijk met een kleine van 1,5.
    Daar gaat trouwens alles goed mee. Is echt een lieverd. Ben benieuwd hoe hij zal reageren op zijn broertje....

Rrianne had leuk nieuws. Hoop dat het snel raak mag zijn!

Benieuwd naar wat er allemaal is gebeurd bij Nikita de afgelopen tijd.

Natuurlijk ook erg benieuwd naar Patatje. Ondertussen door de rondes Puregon heen denk ik. Wat is de volgende stap?

Onewish: bij jou ook alles goed met jou en jullie meisje?

Nou, hopen dat er snel weer wat te lezen is hier!!

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Mutzie, alweer 33 weken zeg...wat gaat de tijd toch snel...

Ik kom komende week bijlezen meiden..
    Het was een zware en vermoeiende tijd bij ons...een aantal keer in het ziekenhuis geweest met onze kleine man en er moet nog een scan gemaakt worden...Hopelijk allemaal niet ernstig, maar het koste veel energie.
    Nu zijn we bij mijn ouders een weekje in NL, het is heerlijk weer...eindelijk kunnen we iedere dag naar buiten, bovendien heb ik wat werk meegebracht dus echt veel tijd voor ZP heb ik nog niet gehad, maar ik denk wel dat ik de komende week een avondje hier bij zal komen lezen en schrijven...

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden...
    op het moment zijn we bij mijn ouders...had echt even pauze nodig...het was zoooo zwaar...ik heb 2 super levendige en ondernemende kindjes en heb ze echt niet altijd onder controle...Nee begrijpen ze echt nog niet, of willen het niet begrijpen en ze klimmen bijvoorbeeld overal op...Dan heeft er eentje dus die BHS aanvallen en daar hebben we volgende week nog een onderzoek voor, mocht dat in orde zijn dan is het dus echt ongevaarlijk en moeten we met die BHS aanvallen leren leven...ze groeien er uiteindelijk overheen...En slapen is ook nog altijd een echt drama hier...

Maar verder is alles goed hoor...;)

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Heftig hoor Nikita. Moeilijke leeftijd nu. Begrijpen idd nog niet alles, maar willen alles. Goed om even je rust te pakken door bij je ouders te zijn. Kids opvoeden is (helaas) niet altijd makkelijk. Zeker niet twee van dezelfde leeftijd. Sterkte en natuurlijk ook met BHS onderzoeken.

Hier geen bijzonderheden. Nog een weekje werken....

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    He meiden, hoe is het hier?

Nikita, kan het me voorstellen, goed dat je er even voor hebt gekozen om de steun van je moeder te gebruiken. En wat lijkt me dat heftig die BHS-aanvallen. Heeft ie het vaak?

Mutzie, jij met je laatste weekje werken bezig? Heerlijk nog even genieten van je verlof. Wat is het snel gegaan (bij een ander lijkt het altijd sneller te gaan;)). Nog even en dan kunnen jullie genieten van jullie tweede gup!

Patatje, hoe is het met jou?

Hier gaat alles lekker zijn gangetje. L. is momenteel druk met woordjes en kletst wat af, erg gezellig. Ik ben net ongi geweest, dus op naar de tweede ronde!
    Fijn weekend allemaal.

13. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi meiden!

Nikita; jeetje wat heftig! Pfff schrikken zeg... Is de uitslag inmiddels al bekend? Zijn jullie nog steeds ik Nederland? Het is inmiddels weer herfst hier :(.

Mutzie; wow jij gaat hard! Inmiddels al weer 35 weken zeker? Ik hou de vlaggetjes in de gaten ;). Na de Puregon vermoed ik IUI... Volgende ronde ga ik eens navragen wat de volgende stap is en of we eventueel die ronde al mogen beginnen met inseminatie.

Rrianne; spannend je tweede ronde! Ik ben benieuwd... Leuk hè die eerste woordjes en gezellig ook dat geklets :).

Wij zijn inmiddels weer terug van 2 weken vakantie! 8 dagen Turkije en alle 8 dagen zo'n 30 dertig graden :D. Ik kon even niet verder met spuiten, omdat ik 1 dag te vroeg ongesteld werd voor de vakantie, daardoor zou mijn eerste controle te laat uitgevoerd moeten worden. Dat risico wilde de gyn niet nemen. Maarrrr, ik heb vorige week een spontane eisprong gehad :). Ik had 2 weken na mijn menstruatie een paar dagen een kramperig gevoel, dus ik heb er wat ovulatietestjes tegen aan gegooid... En ja hoor! Vorige week maandag een eisprong gehad :). Nu heb ik vanaf donderdag regelmatig krampen, net alsof ik ongesteld moet worden, maar dat duurt nog een week... Stiekem hoop ik dat er een bevrucht eitje is ingenesteld, maar ik denk dat mijn baarmoeder van slag is... Zou wel heel bizar zijn als ik juist deze ronde zwanger zou raken ;). Verder bezig met de laatste loodjes van dit schooljaar en dan ff een studie break tot 1 september, ik zie er naar uit! Dan nog wat mooier weer en is de zomer een feit ;).

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Patatje, heerlijk 8 dagen zon, zee en strand! En wat ontzettend spannend. Hoop het zo ontzettend hard voor je meid!

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden! ook van mij weer ff n update,

Vanmidddag bij de vk geweest, alleen de assistentte had zich dus vergist over twee weken pas de groeiecho!
    Had me zo verheugd ons meissie weer te zien mja, nog even twee weken geduld dus..
    Ze heeft gevoeld, en ze lag mooi met dr koppie naar beneden, ben ik blij om vorige keer lag ze nog in n stuit.. en ze begon de vk toch te schoppen toen ze aan t voelen was hihi heel bewegelijk meisje !
    Ook de bloeduitslag weer gekregen, van week27 alles was goed , geen antistoffen tegen de beeb, en ijzer 7. nog wat ..volgens mij was het 7.8 dus super!
    En t hartje weer gehoord :D

xxxx

16. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Goed nieuws Onewish!

Ik word lichtelijk gek hier... Verwachte vandaag mijn ongi, maar er gebeurt niks... Maar ook geen positieve zwangerschapstest :(. Voel me af en toe misselijk, vandaag flinke hoofdpijn en last van m'n darmen... Dat laatste heb ik nooit voor NOD. Ik begin al te twijfelen of ik toch wel een eisprong heb gehad, had natuurlijk geen echo's deze maand en ben van de ovulatietesten uitgegaan. Heb nog even terug gekeken, maar ovu zou toch echt vandaag 2 weken geleden geweest moeten zijn... Ik verwacht m'n menstruatie nu dus gewoon, maar wachten is zo zuur... Grrr, ben nu al 3 jaar aan het wachten :(. En ik had me nog zo voorgenomen om er vanuit te gaan dat ik ongesteld zou worden... Naarmate de NOD dichterbij kwam werd dat steeds lastiger, nu ben ik dus zwaar ongeduldig... Na ja, als ik het woensdag nog niet ben dan bel ik de gyn wel. Misschien mag ik dan wel bloedprikken ofzo. Zouden ze dan kunnen checken of ik een ei gehad heb? Of is dat te lang geleden? En anders willen ze mischien wel prikken op HCG :D.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Patatje, owww wat ontzettend spannend. Kan me voorstellen dat dat wachten zenuwslopend is. Mijn duimen draaien, hou je ons op de hoogte?

Onewish, wat fijn dat alles zo goed gaat! Nog even geduld en dan weer genieten van jullie meisje...

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Patatje...wat vervelend zeg...je gaat dan toch weer hopen hé....je hebt het ondertussen echt verdiend...

Onewish...wat ga je snel....ons op de hoogte houden hier hé....

Hier blijft het echt aanpoten hoor...een tweeling is echt zwaar en maak echt dagen van 14 uur ofzo...boah...zit er echt een beetje doorheen....aar gelukkkig heb ik nu schoonmama op bezoek die ons lekker verwend...verder gaat alles goed hier...Ja, die BHS, maat dat hoort erbij...;)

19. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Nikita; klinkt idd zwaar... Fijn dat je een lieve schoonmoeder in de buurt hebt! Sterkte!

Ben donderdag ongesteld geworden. Vrijdag dus naar de Gyn en op naar een nieuwe ronde met Puregon... Had wel een cyste, dus ik vermoed dat het eitje van de vorige ronde niet gesprongen is :(. Na ja, ik had me er al weer overheen gezet. Ben nu druk met leren en die baby komt er wel een keer ;).

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff, zat ik spanning je berichtjes te lezen Patatje... Getver wat balen dat je toch ongesteld werd :( Nog een 'gewone' ronde Puregon? IUI al besproken?
    Begreep trouwens van m'n moeder wat een consult bij die mevrouw Bezem kost, jeetje, die wordt kloppend en prikkend stinkend rijk! Maar misschien toch nog een optie die acupunctuur? Misschien wat rust na je studie?er is trouwens behoorlijk wat beweging bij jullie KDV's hè? Ben je zeker van je baan?

Tja die vlaggetjes mogen van mij snel uit hoor. Heb nu bijna 2 weken verlof. Nog 2 weken tot de datum. Ik zou t zo leuk vinden als hij al komt. Ben er klaar voor, haha!
    Morgen een echo. De pretecho lukt elke keer niet omdat hij of ondersteboven ligt of de placenta ligt tegen zijn gezicht... Nu zag ze de laatste keer dat hij best mager is (was zijn broertje ook). Ze wilde het morgen nog een keer controleren (na twee weken). Ben benieuwd.

Onewish: jij gaat ook hard zeg! Fijn dat alles goed gaat.

Nikita: petje af voor jou hoor! Lijkt me behoorlijk pittig twee stuks!

Rrianne: ook alles goed?

Deel Deze Pagina