Patatje...het irriteerde mij meestal mateloos, maar misschien deze instelling wel juist goed voor je...ik kon het ook nooit horen dat iedereen maar zei, ik moest het zijn gang laten gaan..maar pas toen ik het los liet werd ook in zwanger...hoop dat dit je gaat helpen en je snel zwanger mag zijn... Mutzie...wat ga je snel...spannend meid..geniet van de laatste weekjes...Ons wel op de hoogte brengen hé...
Natuurlijk! Moet eerlijk bekennen dat ik deze topic wel eens vergeet , maar blijft altijd leuk om van jullie te lezen, dus kom altijd terug. Doe mijn best z.s.m. wat te laten weten! Nu nog stil. Beetje aan het wachten, dom, want M was 6 dagen overtijd en ben nu nog geen 39 weken.....
Oh had ook zo'n hekel aan het 'laat het los' advies. Kon er dan ook niks mee (sorry Nikita, geen aanval op jou hoor!), maar ik dacht altijd: 'hoe kan ik iets loslaten, wat ik zo graag wil. En zeker omdat je er, vanwege het traject, dagelijks mee bezig bent?'. Goed te lezen dat het jou wel geholpen heeft Nikita en hoop dat Patatje ook haar manier vindt om haar 'blokkade' (mocht die er zijn) op te heffen.
Nikita, hoe is het met jou? Ben je er weer een btje bovenop? Ik kan het me helemaal voorstellen hoor, lijkt me ook ontzettend zwaar 2 van dezelfde leeftijd. Mutzie, spannend, nog tien dagen. Hou je het nog wat vol? Of is het meer de nieuuwsgierigheid. En wat je schrijft wat betreft het loslaten; helemaal mee eens. Patatje, wat ontzettend balen. Fijn dat je er zo positief mee om kan gaan, echt ontzettend knap van je! Hoelang is het nu geleden dat je bij die 'wonder' vrouw bent geweest? Hier gaat alles goed, al is L. momenteel met kiezen bezig en wat heeft hij daar altijd ontzettend last van. Jullie kids ook?
Rrianne...hier nog geen last van de kiezen...en na 15 maanden heeft onze kleine man besloten door te slapen...Eindelijk gaat hij tussen 19h en 20h naar bed en slaapt tot een uur of 5h door...daarna komt hij bij mij in bed en samen slapen we dan tot een uur of 7h door...Echt goed...zijn zus slaapt al heel wat langer door, maar bij hem was het atlijd tussen 23h en 02h raak, daarna ging hij heel moeilijk terug slapen...en meestal belande hij bij mij in bed omdat hij anders zijn zus wakker brulde...maar nu gaat het dus ook bij hem eindelijk beter...komt vanzelf wel dus...
Nikita, oh wat fijn! Dat geeft zeker een boel rust? Hier is het momenteel ook weer wat rustiger wbt de kiezen (overdag), nachten nog steeds rommelig. Maar als ik zie hoe die nu is, heb ik goede hoop voor vannacht (al zegt het natuurlijk niks)...
Wat zie ik nou Rrianne???? Gefeliciteerd! Wat goed! Hoe voel je je? Fijn Nikita, nachtrust is zeker voor jou met twee kleintje, heerlijk!
Hoi meiden, Nikita; ja loslaten... Ik denkt dat ik dat aardig doe met de opleiding erbij. Maar de ziekenhuis bezoeken maken het niet helemaal mogelijk jammer genoeg... Mutzie; spannend hoor! Ik kijk telkens ff naar je huis of ik al wat zie . Rrianne; gefeliciteerd!!! Vandaag eerste IUI gehad. Gyn rade me eigenlijk IVF aan vanwege mijn geopereerde eileiders, maar IUI mag ik wel proberen. Aangezien ik nog even bedenktijd wil en ik al een eindje in mijn cyclus zat, zijn we nu voor IUI gegaan. De zwemmers waren in ieder geval dik in orde . Nu bedenken wat we met de IVF willen, aangezien ik mijn afstudeerjaar in ga en IVF nogal intensief schijnt te zijn... Wat is jullie advies hierin? En ervaring? En beste IVF kliniek, wij wonen dichtste bij Rotterdam en Gent. X Patatje
Rrianne...wat llees ik idd. in je banner? Patatje....IVF is idd. heel intensief, niet alleen geestelijk en lichamelijk, maar ook zeer tijdrovend...Je hebt veek afspraken in het ziekenhuis. In NL ken ik een ziekenhus, omdat ik in Duitsland woon, maar de meiden hier op ZP kunnen je zeer zeker verder helpen...Hoop dat het met IUI gaat lukken...Je zit nu dus op het welbekende wachtbankje?
Patatje, spannende tijd weer, hou je ons op de hoogte? Mutzie, spannend, bij bij 'de' uitgerekende datum! Hoe voel je je? Hou je het nog een btje vol? Nikita, hoe gaat het daar? Gaat het slapen nog steeds zo goed? Jaaaaa meiden, we zijn weer in blijde verwachting (vind het trouwens heel dubbel om hier zo enthousiast over te schrijven, gezien nog niet iedereen hun wens in vervuling is gegaan). Maar even kort, ik voel me goed, wat krampjes en zo nu en dan wat duizelig. Maar verder prima en ontzettend blij, wel weer spannend vooral die eerste weken. Maar we gaan er voor dat dit allemaal goed komt! L. zit ook weer lekker in zijn velletje. De schat heeft altijd zo ontzettend last van zijn kiesjes. Denk dat het allemaal wat tegelijk kwam icm een sprong, want hij leert de afgelopen dagen zo ontzettend veel!
Patatje: pff moeilijk hoor, de keuze wel of geen IVF. Al kan ik me wel voorstellen dat je nu alles wil aangrijpen. Het is wel ingrijpend wat ik begijp. Hopen dat IUI gewoon aanslaat deze ronde. Ik duim zo voor je!! Ik vind het heel moelijk om je hierin te adviseren, maar als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik het wel zou aangrijpen.... Ik wist alleen niet dat je daar zover voor moest reizen. Valt er te overleggen met school mocht het een keer moeilijk uitkomen? Duim, duim voor deze ronde! Rrianne: wat heerlijk dat je weer zwanger bent en hier mag je natuurlijk blij zijn, want we gaan er gewoon vanuit dat ook Patatje heeeel snel weer zwanger is. Naast de krampjes en duizeligheid nog andere kwaaltjes? Tja, ik ben ondertussen een dag overtijd en heb totaal niet het gevoel dat meneer zich gaat aandienen. Hij is ook nog niet volledig ingedaald, maar dat hoeft dan ook niet bij een tweede. Ik wacht braaf af. Bij M. ging ik ook 6 dagen overtijd. Jullie horen er natuurlijk van!
Mutzie, wat spannend! Toitoitoi, nog even en dan lekker genieten met z'n 4-tjes. Kwaaltjes, tot nog toe gaat het heel goed. Voel me absoluut zwanger en aan het eind van dag echt een flinke moeheids-dip. Maar verder is het prima te doen en zal ik heel blij zijn als we deze keer de misselijkheid overslaan! Hoe is het met de rest van de meiden?
Kwam eigenlijk eens kijken fo er nieuws was van Mutzie...maar beebje zit nog lekker warm bij mama...spannend hoor... Rrianne, fijn dat het goed gaat, en kan me voorstellen als je straks de eerste 3 maanden door bent... Patatje...hoe gaat het met je, en heb je al een beslissing gemaakt?
spannend mutzie! en succes meid! hier controle gehad en de kleine meid is al volledig ingedaald.. ben ook echt heel erg nieuwsgierig naar dr xxx
Nog geen nieuws hier, helaas... Morgen 6 dagen overtijd, was ik met M ook, dus ik zeg: kom maar! Onewish: jij bent ook alweer zo ver! Ben benieuwd! Jullie horen snel van me!
Mutzie, oeeeeh zo spannend. Kwam ook even kijken of er al nieuws was! Onewish, voor jou ook spannend, de laatste weekjes!
Hey meiden, ik ben inmiddels (dinsdag) bevallen van onze zoon Rens. Alles gaat super! Ik zal vanmiddag even mijn bevallingsverhaal hier posten! Nu genieten van het buidelen met de kleine