Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Griekie...Bijzonder hoor dat het toch nog net natuurlijk is gelukd...
    Kan me volgens mij nog wel herinneren dat je over dit dieet hebt geschreven.
    Wij hebben inderdaad een konigskoplletje gekregen...ontzettend vermoeiend en ik schiet er zelf aardig bij in, maar ook ontezettend gezellig...

2. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi meiden!

Hier even een ego berichtje... Na 37 maanden hebben we eindelijk een positieve test in onze handen :). We houden het nog even stil tot de eerste echo op 19 augustus. Maar ik ben super blij!!!
    Morgen laatste dag werken en daarna genieten van 3 weken vakantie!

X

3. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWIE.
    Wat een super nieuws meid...houd ons op de hoogte hé...
    Dan kan ik nog voor de vakantie goed nieuws van je lezen.
    Hoe voel je je?

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    WAAAAAAH! Patatje, zit hier gewoon met kippenvel en tranen in mijn ogen! Wauw wat een fantastisch nieuws! Wat ben ik blij voor jullie! Zo lang gewacht. WAUW! Genieten nu van je vakantie en dit geweldige nieuws. Gefeliciteerd! !!

5. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Griekie; volgens mij schreef je nog mee toen ik me hier aansloot. Leuk dat je er weer bent!

Nikita; Ah zielig voor je meisje... Nu weer helemaal opgeknapt? Het lijkt wel alsof vlekje ziektes vooral in de zomer actief zijn :(.

Mutzie; Leuk je gister ff gesproken te hebben! Je kan m'n buik real life zien groeien de komende tijd :), mits we elkaar tegen komen natuurlijk ;). Ik kom snel nog eens in je draagzak gluren hoor!

Het is dus eindelijk zo ver! Kwaaltjes die ik heb zijn erg zere borsten, wat menstruatie achtige krampen, ik voel me slapjes, moe, ik slaap slecht en ik heb geen zin in koekjes en chocola :$. Maar daar is goed mee te leven :). Zeker nu ik 3 weken vakantie heb ;). Tot nu toe ben ik ook erg optimistisch, denk dat ik de echo met 7 weken wel spannend ga vinden... Maar goed, alles dat ik genieten kan, geniet ik :D. Verder sta ik het komende schooljaar voor de taak af te studeren, dus ik ben benieuwd of dat goed gaat komen met de bevalling tussendoor ;).

X

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Tuurlijk komt dat afsturen helemaal in orde Patatje...
    De eerste echo´s blijven inderdaad spannend ja...
    En die kwaaltjes, daar is inderdaad mee te leven, je weet waarvoor het is.
    Kun je wat genieten van de super mooie zomer, of is het te warm voor je...

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zou leuk zijn om je buik te zien groeien ja! Vaak op bezoek bij je zus dan maar, kan je de kleine man ook zien groeien. Pff, wat gaat dat hard! Alweer bijna 6 weken....
    Oei, tussentijds nog even afstuderen. Ach, zoals je ik je heb leren kennen (supersterk), weet ik zeker dat je dat gaat lukken!
    Op naar 19 augustus!

Hoe gaat t bij jou Nikita?

8. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi!

Ff een update...
    Had de hele tijd buikpijn rechts onderin, trok door in mijn lies en onder rug. Vertrouwde het niet helemaal, al bleef ik toch een "goed" gevoel houden. Maar met beschadigde eileiders is de kans aanwezig op een BBZ... Dus vanochtend gebeld naar de gyn en kon bijna meteen langs komen voor een echo. Gelukkig meteen een vruchtzakje te zien in m'n baarmoeder :). En een piepklein vruchtje met een druk kloppend hartje :). Maandag mogen we weer een kijkje nemen ;). De pijn komt van het "restje" follikel vandaan, die zit nog in m'n eierstok en scheidt een hormoon uit dat de zwangerschap in stand houdt. Die is dus belangrijk, maar doet wel af en toe pijn. Lekker laten zitten dus ;).

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh wat super dat jullie nu alvast het kloppende hartje hebben gezien! De pijn is natuurlijk minder, ondanks dat het een positieve invloed heeft op je zwangerschap. Maandag weer kijken, leuk, leuk!

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Patatje...wat een opluchting zeg...doe het maar lekker rustig aan i.v.m. de pijn, maar wel lekker gaan genieten nu...het is je zoooooooooooooooo gegund...

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even heel kort:

Patatje wat ben ik ONTZETTEND blij voor jullie, zo verdiend!
    Van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie de eerst goede echo te pakken hebben, houden je ze goed onder controle?
    Je gaat nu richting de 7e week?

Kom later wat uitgebreider reageren! Tot gauw meiden!

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    En Patatje? Hoe was de echo? Wanneer ben je uitgerekend? Al wat vrienden verteld?

13. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi! Echo was goed, ben 7 april uitgerekend. Kan nog wat verschuiven, maar Gyn gaat van die datum uit ivm inseminatie. Over 2 en 3 weken weer echo's en de laatste keer afspraak erbij. Dan moeten we na gaan denken over de combinatietest. Bij m'n dochter was dat nog niet. Hebben jullie dat gedaan? Vanaf 16 weken krijg ik 20 weken lang vaginale pillen met progesteron. Verder hebben we het sinds gister bekend gemaakt. De tamtam doet de rest ;). Krijgen wel hele leuke lieve reacties :).

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Patatje, wat een geruststelling weer een goed echo! Hoe voel je je verder? Kun je wat genieten of vooral heel gespannen en onzeker?
    Wij hebben de combitest niet gedaan.

Mutz en Nikita, hoe is het met jullie en jullie kindjes?

Hier gaat alles lekker zijn gangetje, momenteel vakantie heerlijk! Enorm aan het twijfelen waar we nog een paar daagjes heen gaan, er even tussen uit, maar moet niet te intensief zijn. Alles kost mama momenteel ontzettend veel energie;).

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Patatje...wat een super goed nieuws zeg....combinatietest heb ik geen ervaring mee, hier in Duitsland loopt alles toch heel anders en heet heel anders...Voor wat is de Progesteron? Was je dochter een vroeggeboorte? Altijd spannend hé om het nieuws bekend te maken...

Rrianne...wij zijn op vakantie momenteel en wat is het vermoeiend...ligt waarschijnlijk daaraan dat we bij schoonfamilie zijn e het dus niet alleen heel anders is wat betreft omgeving, eten en klimaat, maar dat ze ook nog eens de hele dag vreemde mensen om hun heen hebben...het naar bed brengen is een waar drama....

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden...hoe is het hier?
    Hier alles goed...al blijft het vermoeiend, maar dat hoef ik niet te vertellen denk ik...
    De kleintjes worden al zo groot en het kletsen wordt druk geoefend...
    Hoe is het met iedereen hier?

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    He hoi, kwam ook weer even om het hoekje kijken.

Patatje, hoe is het met jou? Gaat het allemaal goed?

Nikita, ja he? Blijft het pittig? Heb je ondernemende dondertjes?

Mutz, hoe is het bij jullie?

Hier gaat alles opzich goed, het enige minpunt is dat ik ontzettend last heb van mijn lage bloeddruk, dat maakt het intensief. Verder gaat super, baby doet het goed, buikje begint mooi te groeien en L. ontwikkelt zich lekker door. Gister zijn tweede verjaardag gevierd, aaaah wat wordt hij groot! Hihi maar vind het ook wel weer erg leuk hoor dat hij zo groot wordt en de andere dingen die je daardoor samen kunt doen.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Rrianne...ondernemende wondertjes is een understatement...
    Ik ben zo blij dat ik de box nog heb staan...Ik kan nog geen 2 minuten naar het toilen, komt ik terug heeft er eentje de stoelen onder te tafel uit geschoven en zit boven op de eettafel, de andere heeft een lade uit de tvkast getrokken en staat op de tvkast aan de tv...Dit is echt waar...en niet meer leuk...;)
    Ze zijn zo ondernemend en kijken alles van elkaar af en stoken elkaar natuurlijk op...
    Al is het vaak ook ontzettend lief, er wordt geaaid, elkaar gewassen, eten gegeven en ook al wat afgezoend...
    Heel druk dus thuis bij ons...
    Fijn zeg dat de zwangerschap zo goed verloopt, en jullie kleine alweer 2 jaar, wat gaat de tijd toch snel...

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nikita, jaaaa dat klinkt heel intensief. Grappig wij hebben net zo'n tweeling bij ons op het kdv, iets ouder inmiddels. Maar ook extreem ondernemend en constant op zoek naar meer uitdaging, dus ik kan me er een soort van voorstelling van maken.
    Gelukkig geeft het ook meerdere keren van die prachtige momenten. Succes en er komt een tijd dat het rustiger wordt!

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden,
    Moest aan jullie denken en denk ik kom maar eens HALLO zeggen.
    Hoe is het met iedereen?
    Hier alles goed, behalve dat ik snipverkouden ben...:(

Deel Deze Pagina