Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Kwam ook even spieken, met name hoe het met Patatje en haar zwangerschap is?

Niet ziek geworden Nikita?

Hier gaat ook alles goed, zwangerschap loopt lekker, alleen die stomme lage bloeddruk blijft. Maargoed is mee te leven:D! En ook met L. gaat alles z'n gangetje, is momenteel wat onrustig, vermoed dat zn laatste kiesjes hem wat plagen.

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jawel...ik hoest en nies nog altijd...
    Ben ook alweer op weg naar bed...
    LIEFS

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Wow wat ben ik lang niet geweest :)...
    Maar het gaat prima! Ben al weer bijna 18 weken en het is een meid :D. De 19e hebben we de 20 weken echo, dus dan wordt onze kleine meid gescreend. Spannend moment altijd weer.
    Heb een slijmbeursontsteking in mijn heup, maar daar is goed mee te leven; aangepaste werkzaamheden en m'n gemak houden ;). Verder geniet ik erg van het zwanger zijn en het getrappel in mijn buik!

Nikita; Progesteron is een hormoon dat je aanmaakt tijdens je zwangerschap. Ik krijg daar binnenkort extra van om mijn vliezen zo lang mogelijk in tact te laten. Mijn dochter was idd prematuur, door vroegtijdig gebroken vliezen met 28 weken.
    Jij word lekker bezig gehouden door je wonders :). Nog steeds snotterig?

Rrianne; met jou gaat het ook lekker lees ik :). Wow 2 jaar al weer!

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Patatje...wat leuk zeg een Meisje...En de laatste maanden van je zwangerschao zullen wel spannend worden...neem aan dat ze je goed en extra in de gaten gaan houden?
    Mijn 2 kleintjes houden me inderdaad goed bezig..
    Sinds 2 dagen klimmmen ze gewoon uit hun bedjes over de spijlen heen, dus het blijft spannend hier...;)
    Succes verder met de pijn in je heup, hopelijk is het uit te houden de komende tijd...

LIEFS EN FIJN WEEK-END ALLEMAAL...

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wat leuk Patatje een meisje! Hoe was de 20 weken echo en hoe is het met je slijmbeursontsteking?

Nikita, hahaha jeetje je hebt wel echt twee boefjes he?! Doen ze dat met slaapzak en al aan?

Hoe is het met de rest?

Hier gaat het goed. L. is inmiddels een hele gezellige kletser geworden, zijn mondje staat nauwelijks stil hihih. Zwangerschap lijkt voorbij te vliegen, alweer 28 week. Alhoewel ik ook al wel heel erg uitkijk naar het moment dat hij er is!

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden. zie banner...
    We weten het nu 1,5 week...
    Super eng weer en onverwacht maar o zo welkom...
    Heb al 2 goede echo´s gehad, en nu moet ik wachten tot de 12 weken echo...zo ontzettend lang...Maar buikje groeit echt al, en heb vandaag zelfs een zwangerschapsbroek aangedaan omdat alle andere broeken niet lekker zaten...

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wow Nikita, wat gaaf!! Gefeliciteerd! Ik kwam even kijken om vanmiddag uitgebreider te reageren, maar ik moest nu natuurlijk al even op jou reageren! Leuk leuk!

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hoe kan het eigenlijk? Ja weet wel hoe je zwanger raakt, ;) maar dit alles zonder IVF? Wat knap en wat is ons lichaam toch vreemd. Heel mooi en bijzonder!

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ik stond ook versteld en heb het de dokter ook gevraagd.
    Ik bedoel, bij mij waren er 3 grote problemen, geen goede cyclus, 2 dichte eileiders en zonder bloedverdunners werd het altijd een MK.
    Maar de dokter kan het ook niet goed zeggen, enkel dat na een zwangerschap de hormonen zo kunnen veranderen dat het onmogelijk mogelijk is...
    En natuurlijk mazzel gehad, dat we precies rond de eisprong een romantisch avondje hadden...;)

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Daar ben ik dan even iets uitgebreider!

Van Patatje ben ik redelijk op de hoogte door Facebook, maar toch ook leuk om hier soms net wat extra info te lezen :) Leuk hoor, een zusje voor jullie dochter! Knap dat je nog zo druk bent met je studie. Ga je het redden voor de bevalling of maak je het daarna af?

Rrianne: jullie grote knul ook alweer 2 jaar! Leuk dat hij zo aan he kletsen is. En alweer bijna 29 weken zwanger. Gaat het snel naar je gevoel? Ben je er al een beetje klaar voor?

OneWish: jouw kleine is alweer 4 maanden, maar ik geloof dat je hier niet heb gepost dat je bent bevallen en wat het is geworden. Benieuwd!!

Griekie: lees je nog mee? Hoe gaat het met je cycli?

Nikita: natuurlijk al even gehad, maar blijf het zo bijzonder vinden :D Hoe voel je je? Pittig zeg met twee van die handenbindertjes!

Hier gaat alles heel goed. Milan is een heerlijk ventje van alweer 2 jaar. Hij kletst ook heel veel, is lief voor zijn broer en nog steeds een makkelijk lief ventje. Luistert, slaapt, eet goed en we lachen wat af om/met hem.
    Rens is alweer bijna een half jaar. Pff, wat vliegt de tijd! Hij is ook een makkelijk mannetje. Slaapt goed en doet het super op (nog maar alleen) bv. Paar weekjes en dan beginnen we aan de eerste hapjes. Ok, de nachten mogen we iets beter. Je went eraan, maar eigenlijk went het gewoon nooit. Wil wel weer een keer goed doorslapen!

Hoop snel weer meer te lezen hier. Gezellig hoor! :D

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...als iemand mij ook op FB toe wil voegen heb ik daar geen probleem mee...PN me maar even met naam...

Mutzie...ow ja...die gebroken nachten dat went nooit...hier kan het slapen ook duidelijk beter...is het de één niet die wakker wordt dan is het de anders wel...en elke keer als het beter lijkt te gaan komt er weer een verkoudheid of tandjes tussen...
    Wat goed dat Rene het zo goed doet op alleen bv...heerlijk is dat hé...wat ga je hem als eerst voeren?
    Fijn dat Milan zo´n lieve grote broer is...
    Hier zijn ze idd echte handebindertjes maar ook zo lief...en het praten gaat hier ook beter en beter...maar ook kunnen ze behoorlijk vechten hoor...Onze kleine meid, Niki zal wel wat jaloers worden denken we op de kleine baby...ze is heel vriendelijk en kruipt bij iedereen op schoot, maar zodra ik met iemand anders bezig ben wil ze enkel mama....ach ja...maak me daar niet druk om...het zal allemaal wel goed komen...

Ben ook benieuwd naar alle anderen...

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Waaaauwww Nikita, van harte gefeliciteerd. Wat een leuk nieuws! En helemaal spontaan, wat een heerlijk wonder. Hoe voel je je?

Mutzie, heerlijk klinkt alsof jullie echt aan het genieten zijn van de kids. Hopelijk gaat eht hier straks net zo als onze tweede uk er is.

Zwangerschap gaat aan de ene kant heeeeel snel, aan de andere kant natuurlijk niet snel genoeg. Maar als ik me bedenk dat we morgen alweer de 30e week in gaan... Heb er erg veel zin in! Hoe heb jij de eerste weken ervaren met een tweede?

En gebroken nachten... het went tot op een bepaalde hoogte. Maar echt wennen?! Nee. Hopen dan ook beide dat we nu een kindje krijgen die net zo van slapen houdt als zijn papa en mama hahahaah

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    La femme nikita, WAT!!!!!! Ik weet niet wat ik lees, wauw what the piep. Gefeliciteerd!!!!

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, ik dacht: wie wil me nu weert toevoegen op FB? Je bent heel anders dan ik me had voorgesteld Nikita. Heel mooi, zeker als je aan het dansen bent! Wauw!

Hoe de eerste tijd was met twee kinderen. Het was even zoeken naar maniertjes. Ik bedoel dus wanneer Rens om aandacht vroeg, honger had of slaap, dan liet ik Milan ook even iets doen zodat ik even de tijd had. Milan is erg makkelijk, dus die kon ik voor de tv zetten of laten spelen als ik even boven was. Ligt dus heel erg aan het karakter van de oudste. Nu gaat het ook erg goed. De tijden van voeden liggen nu meer uiteen, dus aandacht is goed te verdelen. Alleen nu Rens ziek is en mijn man niet thuis (4 dagen en 3 nachten) is het wel even aanpoten....

Hoe gaat het verder met jullie?

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Haha Mutzie...
    Ja, het is altijd een spannend iemand dan in het ´echt ´ te zien.
    De dans dagen zijn nu wel voorbij....zeker na de tweede zwangerschap...maar misschien ga ik volgend jaar wel kleine kindjes les geven...dat is ook leuk natuurlijk...

Ben al lang blij om te lezen dat jij Milan soms ook voo de tv zet...
    Ik doe het ook,heb 2 vriendinnen die dit echt weigeren en hun kleintjes die net zo oud zijn als die van mij mogen gewoon geen tv kijken. Natuurlijk geen uren aan een stuk, maar soms is het wel handig en ik laat ze altijd Sesamstaat of Woezel en Pip ofzo kijken.
    Zo leuk hoe ze nu daarop beginnen te reageren en ook hallo en dag zeggen als dit op tv gebeurt...

Snap dat het moeilijk is nu je man even niet thuis is...Hopelijk is hij er snel weer om je te ondersteunen.

Ga dit week-end jouw FB profiel eens bekijken...gisteren ben ik weer zooo vroeg naar bed gegaan, en vanmiddag ook een dutje met de kleintjes...

Deze zwangerschap ben ik echt super moe en misselijk...veel erger als met de tweeling....

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Rrianne en Griekie...jullie trouwens ook bedankt voor jullie reactie...

Rrianne...hoe ik me voel...belabberd dus...;) Maar weet nu waar het voor is, dat maakt het heel wat beter uit te houden en het gaat hopelijk binnenkort beter...morgen alweer 10 weken...

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mutz, dat klinkt heel positief en de voedtijden, heel erg maar die had ik ook samen voor de tv in gedachten hahah, mocht het ingewikkeld worden zeg maar.
    En vier dagen in je eentje met twee kids waarvan een ziek, kan me voorstellen dat dat wel ff aanpoten is. Mannetje weer helemaal opgeknapt?

Griekie, hoe is het met jou?

Nikita, klinkt niet heel fijn. Maar wat je zegt je hebt nu veel meer voor ogen waar je het allemaal voor doet. En die tv wees niet bang, ook hier staat die met regelmaat aan, zoals nu lekker samen wakker worden bij mama in bed incl de tv:D. Wanneee mag je weer heen voor een echo?

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoe is het hier meiden?

Hier is alles op zic wel goed...we hebben de combinatietest laten doen...de nekplooi was in orde, maar de bloedtest was niet helemaal optimaal, we hebben wel een verhoogd risico op Down, maar we laten verder geen onderzoeken doen...Had liever enkel de echo gehad en niet de bloedtest, want nu hebben we deze extra onzekerheid en blijft elke volgende echo spannend maar ja...je weet het eigenlijk toch nooit 100% zeker...
    Manlief heeft het er wel wat moeilijker mee...hij is normaal gezeien atijd degende die zegt dat alles goed komt, en nu moet ik hem wat optrekken...maar denk dat het voornamelijk angst is bij hem en dat dit ook wel weer bij zal trekken...

Deel Deze Pagina