Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo allemaal,

Nou vandaag dus weer na de gynaecoloog geweest en uitslag van alle bloedonderzoeken, zaadonderzoek en tempratuurcurve. Ik heb dus een uitstekende eisprong gehad(kwam uit de bloedonderzoeken)het zaad van mijn man is ook van uitstekende kwaliteit. De gyneacollog vertelde dat hij wilde dat ik tabletten ging slikken om de cyclus dus te verkorte ik dacht toen 'yes' maar toen zei hij maar ik wil dan wel ook kijken of je eileiders doorgankelijk zijn, Dit omdat de tabletten anders niet helpen. Toen heeft hij een inwendige echo gedaan en daarop was te zien dat ik aan de ene kant eitjes had van onregelmatige grote en dat ik een cyste had. Dit verandere het verhaal en we hebben in overleg met de gynaecoloog besloten een kijkoperatie te laten uitvoeren. Hierbij zal de cyste weg gehaald worden en gelijk gekeken zal worden of mijn eileiders doorgankelijk zijn. Dit gebeurt dus onder algehele narcose. Ook wordt er gelijk gekeken of ik verklevingen heb(ik heb vroeger 2x een liesbreukoperatie gehad) en of er eventueel endometriose aanwezig is. Pas tijdens de operatie zelf is te bepalen of ik geholpen kan worden via kijkoperatie of dat er een grote snede gemaakt zal moeten worden.Pas na de operatie zal gestart worden met de tabletten(indien nog nodig). Ik moet nu wachten tot de eerste dag van mijn volgende menstruatie en dan moet ik bellen voor het maken van een afspraak. de kans is groot dat dit rond de kerstdagen is.

Nou dit was mijn verhaal voor nu, ben nu heel erg moe van alle spanningen van afgelopen dagen.
    La Femme Nikita, super dat je mag beginnen met de provera, ik hoop dat het inderdaad zal helpen en je snel zwanger mag zijn.

Liefs,
    griekie

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Ik laat even weten dat ik er nog ben en meelees, maar ik wil graag alles weten hoe het met jullie gaat en wat jullie allemaal al hebben gedaan, hoe het is gegaan bij de gyn enz... Moet dan een hoop bijlezen... Vind het wel het leukst om persoonlijk te reageren, maar ik weet nog zo weinig van jullie...
    Maar wel heel goed om te horen dat sommige al aan de Clomid mogen! Ik hoop zooo dat ik ook mag en dat verder alles natuurlijk goed is... Wachten duurt lang.. Pff
    Ik ga nog even lezen en hoop over een tijdje een beetje bij te zijn.

Voor nu iedereen succes met klussen, slikken van pillen, wachten op uitslagen, helaas ook operaties enz...

Liefs Mutzie

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @nikita: zijn schildklierproblemen eigenlijk erfelijk? of weet je dat niet? mijn moeder had ook problemen met haar schildklier, maar ik weet niet of die nou te snel of te langzaam werkte.. fijn dat je nu aan de clomid zit, ik hoop dat het snel raak is bij jullie!!

@tamara: waar was je heen van het weekend? ik zoek ook nog een leuke bestemming om er eens met mijn hubbie op uit te gaan.

@roxy: wat goed dat je die spuit zelf hebt kunnen/durven zetten! wat is endometriose eigenlijk?

@griekie: jeetje wat een bezoek. eerst denk je yes en daarna blijkt alles anders. jammer dat je moet wachten met de tabletten en dat er een operatie in het vooruitzicht is. maar wel fijn dat tijdens die operatie dan alles gecheckt wordt!

@mutzie: nog even volhouden meid dan is jouw afspraak!

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden ;)

17 nov: Roxy83 gesprek met de gyn over verwijderen endometriose
    27 nov: Mutzie gyn

Wil je iets toevoegen of veranderen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.

5. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @Roxy83: Wat goed dat je de spuit zelf hebt gezet!!! Als ik er nu aan moet denken dat ik het zelf zou moeten dan had ik het denk ik nooit gedurfd:$ Maar volgens mij als je weet waarvoor je het doet dat je dat gewoon ook doet he!! Spannend allemaal nu.. wanneer moet je weer terug naar de gyn?

@Griekie: Wat fijn dat je goede uitslagen hebt gekregen, alleen vervelend dat er een narcose aan zit te komen!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend moe bent van alle spanningen!! rust maar goed uit:)

@Mutzie: Ik wens je alvast heel veel succes voor 27 November. Voordat je het weet is het zover!!!

@Pisum: wij zijn naar Center Parcs geweest. Het was echt helemaal super! Even je gedachtes ergens anders, want ik moet heel eerlijk zeggen nu we weer thuis zijn dat je er toch weer mee bezig bent! Maar goed moet nog even 2 weken geduld hebben... en dan weten we meer!

p.s: misschien een rare vraag maar voelen jullie de eisprong? En wat voelen jullie dan??

Liefs tamara

6. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Vandaag naar de gyn geweest voor het gesprek over mijn endometriose, heb direct een klein onderzoekje gehad om te kijken in wat voor een stadium ik zit.
    Gezien mijn klachten en wat gevoeld te hebben blijkt dat het bij mij best in een ver stadium zit en ik dus zeker geopereerd moet worden. Er zijn twee soorten ingrepen een is via een kijkoperatie en is wat opervlakkiger en de andere is een vrij heftige ingreep met kans op minder vruchtbaarheid, hoe dan ook ik moet gaan geloven aan de laatste operatie alleen omdat wij een kinderwens hebben is het mogelijk eerst de kleine ingreep te doen en na een zwangerschap de grote ingreep.
    15 december heb ik weer een afspraak en dan wordt de operatie helemaal uitgelegt en moet ik gaan beslissen wat ik wil.....nou ja dat staat al vast, ik wil eerst de kleine ingreep want heb geen zin om minder vruchtbaar te worden, dan maar elke maand dat ik niet zwanger ben nog wat pijn hebben.

Endometriose: elke maand bouwt je lichaam baarmoederslijm op dit blijft normaal gesproken in je baarmoeder zitten maar het kan zich ook verspreiden op je eierstokken, darmen, blaas, dit noemt men dan een endometriose, bij mij zit hij op mijn linkereierstok.
    Bij mij veroorzaakt het heel veel pijn tijdens de ongi, zulke hevige buikpijn dat ik niet kan lopen of rechtopstaan, soms flauwvallen, pijn met de grote boodschap, zere onderrug, vaak naar de wc moeten eigenlijk voor loosalarm.

Ik hoop dus enorm dat ik over twee weken een positieve zwangerschapstest heb want dan hoef ik nu niet direct geopereerd te worden en onze wens iets uitstellen.

@Griekie: Wel super dat alle uitslagen goed waren en je een goede eisprong hebt gehad.
    Wat betreft de kijkoperatie zal voor jou hetzelfde zijn als voor mij, ik ben benieuwd ben er nu al zenuwachtig voor.

@Mutzie: fijn dat je nog meeleest meid, nog even volhouden en dan heb jij ook meer duidelijkheid.

@Tamara: ik heb dus 36 uur na de spuit ongeveer mijn eisprong gehad en heb mijn lichaam even goed in de gaten gehouden en ik voelde rond die tijd wel steekjes aan mijn rechterkant die even een tijdje aangehouden hebben en na de eisprong weg waren.

fijne avond

Liefs

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    roxy: jeetje zeg wat een verhaal. niet leuk dat je dan die grote operatie moet.. gelukkig dat je dan eerst die kleine mag doen. en ik hoop dat je heeeel snel zwanger wordt natuurlijk!!

tamara: nee ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit.

volgens mij word ik morgen of overmorgen ongi. ik zie nl wat roze sliertjes. jammer dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant ben ik wel positief :) dit is dan mijn kortste spontane, natuurlijke cyclus ooit. en ik mag met Clomid beginnen.

trouwens wel gek. de gyn heeft me een temp kaartje gegeven. ze heeft pijltjes gezet bij dag 3 - 7, dat ik dan Clomid moet nemen. en ze zei: en dan maak je voor deze dag (ze omcirkelde een datum) ongeveer een afspraak, en dan kunnen we kijken wat de Clomid doet. okee, zei ik. maar nu zie ik op het papier dat ze dag 21 omcirkeld heeft. is dat niet laat, als je wilt zien of Clomid werkt? je zou dan toch op dag 14 ofzo een eisprong moeten hebben... waarom dan afspreken op dag 21, wat is er dan te zien? of zou ze zich vergist hebben :(

8. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @roxy83:Jeetje, wat een verhaal!!! Ik hoop echt dat je goed nieuws gaat krijgen, en dat je zwanger bent. Dan kan je dit allemaal even laten rusten he!! Ik neem aan dat je over 2 weken mag testen???

@Pisum: Wat fijn dat je aan de clomid mag beginnen!! Ik moest ook van cyclusdag 3 t/m 7 aan de clomid. En moet op dag 10 terug komen. Er was wel heel iets een ei aan het groeien, maar het zag er nog niet uit dat het elk moment ging springen. Ik heb het idee dat ik gister of vandaag mijn eisprong heb gehad.... voel steken onderin mijn buik aan de linkerkant!! weet niet zeker of dit zo is maar ik denk het.. deze week is het ook klusweek;) Dus het zou kunnen dat je daarom de 21ste pas terug hoeft. Maar het lijkt mij ook erg laat. Wat je zou kunnen doen is de gyn. even bellen en vragen of dit wel goed is??? Heel veel succes!!!

Liefs tamara

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pfff, ik ben helemaal bij gelezen en ik geloof dat ik wel een beetje op de hoogte ben... Nog moeilijk te onthouden wie ook al weer wat heeft en doet op dit moment, maar dat lees ik meestal wel uit de laatste berichtjes. Ik zal mijn best doen om af en toe ook persoonlijk te reageren, is wel zo leuk.

@Roxy: wat vervelend dat je last heb van endometriose. Helemaal dat je er aan geopereerd moet worden... Zou geweldig zijn als je over twee weken een positieve test in handen heb, kan je het nog een beetje uitstellen. Ik duim voor je.

@Griekie: toch even spannend zo'n kijkoperatie. Hopen dat alles goed is, al fijn om te weten dat je eisprong goed is en het zaad van je man. Balen wel dat het rond de kerstdagen zal zijn. Maar goed, alles voor het goede doel dan maar.

@Nikita: fin dat je aan de provera mag. Kan me voorstellen dat het een opluchting is wanneer ze iets gaan ondernemen. Daarna aan de Clomid toch? Hopen dat die drie maanden helemaal niet nodig zijn en je gelijk zwanger bent!

@Pisum: jij moet nog even afwachten begrijp ik voordat je zeker weet of je aan de Clomid mag?

@tamara: weekendjes weg helpen gelukkig vaak om even je gedachte ergens anders op de focussen. Jij bent nu aan het wachten op je ongi (of liever niet) toch? Als ie komt ga je aan Clomid 100?

@skatjuh: nog even en je mag testen toch? Al zelf een idee/gevoel?

Ik hoop dat ik zo een beetje op de hoogte ben van iedereen. Als ik iemand mis of t klopt niet moeten jullie t maar zeggen.

Ik had nog wel wat vraagjes aan jullie. Aangezien de meeste al bij de gyn zijn geweest weten jullie misschien een antwoord.
    Wat kan ik verwachten bij de eerste afspraak? Mocht het zo zijn dat je met medicijnen mag beginnen moet je dan wachten op je volgende cyclus? Werden jullie man/vriend ook bij iedereen getest? Hoe deden jullie het met werk? Ik las namelijk dat je soms om de dag terug moet.. Hebben jullie het verteld op het werk of namen jullie gewoon vrij zonder reden?
    Nog 1,5 week, heb het idee dat de tijd kruipt. Wil gewoon heel erg graag zekerheid. Ik lees met jullie mee en als ik nieuws heb laat ik het weten!

10. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Mutzie,
    Ja, ik moet nu afwachten of ik over 2 weken ongesteld word. Ik heb het idee dat ik gister ook mijn eisprong heb gevoeld. (maar heb dit nog nooit gevoeld, dus ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat het zo is hahahaha)..... Ik hoop dat ik over 2 weken positief ga testen, maar mocht ik ongesteld worden dan mag ik nogmaals beginnen met clomid. Mocht ik nou niet ongesteld worden en ook geen positieve test hebben dan moet ik terug komen en dan ga ik aan de clomid 100mg. Ik hoop zo op een positieve test... nog even geduld moet ik hebben, maar het is wel lastig;)

Nog even jou vragen:
    Ik denk dat elke gyn. het anders doet.. Maar bij mij vroegen hoe de cyclus tot nu toe is geweest. Ik heb wel meteen een inwendig onderzoek gehad, om te kijken of alles goed is met baarmoeder,eierstokken etc. Daarna moest ik bloedprikken en 2 weken later weer. Om te kijken hoeveel hormonen ik had aangemaakt. En ze kunnen in het bloed een hoop vinden, wat de oorzaak zou kunnen zijn..

Het zaad van de man wordt volgens mij altijd getest, en dit is vooral om uit te sluiten dat er met het zaad niks aan de hand is. Want anders krijg je een andere behandeling.

Ik heb niet hoeven te wachten op mijn volgende menstruatie. Ik heb provera gekregen en deze zorgt ervoor dat je ongesteld word.

en ik heb het wel op het werk verteld, bij mij scheelt het wel dat ik in de zorg werk en onregelmatige diensten heb. Ik probeerde zoveel mogelijk de afspraken te zetten als ik vrij was. Maar het is ook wel voorgekomen dat ik even weg moest. Maar dat kon gelukkig!!!

Liefs tamara

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Mutzie, mijn eerste afspraak ging anders dan bij de andere meiden hier. Maar ik denk omdat dat was omdat ik al een kind heb en dus was het al duidelijk dat ik wel zwanger kan worden.

De anderen kregen veel vragen over hun cyclus(duur), eetgewoontes, kinderziektes, eeeh even denken...
    En sommigen kregen een bloedtest en de mannen een spermatest.

Moet je even terug scrollen dan kom je het te weten ;)

Wat mij betreft, ik ben nu aan het afwachten of vandaag de eerste dag van mijn ongi is (het komt zoooo langzaam) of morgen. En dan mag ik op dag 3 dus aan de Clomid.

Vind het dus alleen zo gek van dag 21, als er al een ei was, dan is die niet meer te zien, want gesprongen, toch?
    En als er geen ei was, dan is er ook niets te zien..

Ik ga iig nog even bellen om te vragen..

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @tamara en pisum: bedankt voor de reacties. Tja, blijkt toch dat elke HA en gyn weer anders is. Geen vaste richtlijnen dus. Ik bereid me maar voor op alles, haha.

@pisum: Vind het ook wel gek ja datze pas op de 21 gaan kijken naar je ei.. Misschien dat ze ervan uit gaan dat je ei pas zo laat gaat springen? Ik zou ook nog even bellen als ik jou was, misschien een foutje en anders misschien een goede uitleg.

@tamara: spannend hoor, wachten.. Dan duren twee weken lang he? Wanneer is je NOD? Ik heb ook geen idee of ik mijn ei wel eens heb gevoeld, want ik weet dus niet of ik uberhaupt wel eens een ei heb gehad. Wel eens twee weken voor mijn ongi pijn in mijn buik gehad, dat voelt als ongi worden. Maar ook een ei voelt bij iedereen anders geloof ik.

13. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    mutzie: Ja, 2 weken duren dan echt heel lang!! Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken;) Maar ik heb dus een hele onregelmatige cyclus.... maar als het goed is kan ik rond 4 december gaan testen..... dus nog heeeeeeeel even geduld. Gelukkig gaat de tijd snel.

Liefs tamara

14. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Meiden wat wordt er weer veel bijgetypt,
    Leuk dat het topic weer lekker loopt en we elkaar op de hoogte kunnen houden.

@Pisum: balen dat je ongi er waarschijnlijk aan zit te komen.
    Ik vind het idd ook een beetje vreemd dat je op dag 21 terug moet komen.
    Ik moet ook altijd op dag 3 tot 7 clomid slikken en dan op dag 10 terug komen
    Dag 11/12 is ook nog mogelijk. Tijdens deze dagen kunnen ze dan zien of er een eitje gegroeid is of niet. Op dag 21 is als het goed is je ei al weg dus ik weet niet zo goed waarom ze je dan pas terug laten komen, misschien dat je dan bloed moet laten prikken om te kijken of je een juiste eisprong hebt gehad maar ja dat bloedprikken is 7 dagen na je eisprong en die hebben ze niet in beeld natuurlijk als je pas op dag 21
    Terug komt…mmmmmmmmmm ik zou idd eens bellen kijken wat ze zeggen.

@ Mutzie: idd elke gyn is weer anders.
    Tijdens onze eerste afspraak kreeg ik een aantal vragen over mijn cyclus, gewicht, lengte, kinderziektes en ik kreeg een inwendige echo om te kijken of alles er netjes uitzag, bij mij werd toen pcos geconstanteerd en moest ik bloed laten prikken om te kijken naar bepaalde waardes. Omdat ik lange cyclussen had heb ik direct provera meegekregen en bij mijn volgende afspraak heb ik clomid gekregen en werd het zaad van vriendlief onderzocht.
    Denk dat je er vanuit moet gaan dat je de vragen krijgt en een inwendig onderzoek.

@Tamara: erg he die wachtweken, ik hoop dat we een sinterklaas cadeautje hebben ;) ben wel benieuwd vanaf welke dag je wat zou kunnen gaan voelen, ik heb af en toe wel steekjes rechtsonderin maar ja geduld is een schone zaak J

Bij mij is het op dit moment allemaal een beetje een ingewikkelde periode,
    Wij willen onwijs graag zwanger worden en zijn dus ook al een tijdje bezig maar mijn baan houd ook bijna op en ben bezig met een andere job, inprincipe ben ik aangenomen maar hun voorstel ben ik niet helemaal mee eens dus heb het eerst afgewezen kijken wat het tegenvoorstel weer gaat worden.
    Doordat een baan ook erg belangrijk is heb ik wel zitten denken of we niet even met de wens moeten stoppen maar ja mocht je nu aangenomen worden en je verteld over 3 maand dat je zwanger bent of je stelt de wens even uit en je verteld over 8 maand dat je zwanger bent als je een jaarcontract hebt gooien ze je er hoe dan ook mochten ze dat om die reden willen er toch wel uit, tenminste het maakt dan niet uit of ik het over 3maand vertel of 8maand.
    Dus we blijven wel voor de kinderwens bezig gaan maar waar ik nu zit heb ik een paar personen in vertrouwen genomen en kan ik dus gewoon gaan wanneer ik weg moet maar ja ik zal dus aan mijn nieuwe naaste collega mocht ik deze ronde niet zwanger zijn het ook moeten gaan vertellen want ik kan mijn afspraken niet verborgen houden want moet onder controle van de arts blijven.
    Nu komt daar ook nog eens bij dat ik geopereerd moet worden en dit gaat waarschijnlijk ergens in januari gebeuren dus af en toe vind ik het allemaal wel even lastig en moeilijk.

nou iedereen eetsmakelijk voor straks en een fijne avond.
    ga zo eens even lekker sporten verstand weer even op 0.

X

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    GOH, inderdaad zeg, er wordt hier druk getypt...maar dat vind ik wel leuk, en het is goed nieuws...bij vele van ons komen er spannende tijden aan...;)

Als eerste eventjes op Pisum reageren.
    Mijn schildklier probleempje is niet erfelijk, heeft alleen maar met mijn ondergewicht en lichamelijk zware baan te maken.
    Hij is in een soort van pauze stand, en moet gewoon weer even wakker worden...
    Ik denk dat er op dag 21 van jouw bloedgeprikt wordt, en dan wordt er gekeken of je een eisprong gehad hebt, en of het een goede was.
    Denk niet dat het heel erg is dat je niet voor echo's terug moet, neem aan dat de gyn. er een reden voor heeft en ervan uit gaat dat de Clomid bij jouw zijn werk goed zal doen.8)

Wat raar trouwens, ik moet van dag 2-6 Clomid nemen:(, en vanaf dag 9 wel om de dag terug om te kijken wat er evt. groeit.

Goh Roxy, wat een verhaal zeg, hopelijk ben je idd. deze keer zwanger geworden...SUCCES hoor...
    En i.v.m. de nieuwe baan, je hebt helemaal gelijk wat je schrijft, en ook dat je de kinderwens idd. nog even niet op pauze zet...
    Het zal uiteindelijk allemaal wel goed komen, we blijven positief, toch??:)

Mutzie, de eerste afspraak valt erg mee hoor, je krijgt een heleboel vragen zoals al beschreven is, en het hangt ervan af waar je in je cyclus bent wat hij meteen die eerste afspraak gaat-kan doen.
    Sperma onderzoek voor de man, is wel een van de eerste dingen die worden gedaan.

Goh Pisum en Tamara, ik ben zoo benieuwd wat de eerste ronde Clomid bij jullie gedaan heeft.
    Heb het al in huis gehaald, en mag hopelijk eind volgende week ermee beginnen...even kijken wanneer mijn ongi nu komt na de Provera, moet het nog 7 dagen nemen.

En griekie...succes verder hoor, ik weet het, wachten is niet leuk.

Zo dames, ik hoop dat ik niemand vergeten ben, en ik wens iedereen een hele fijne avond en smakelijk eten...:D
    Ik ga nu lasagne maken, en geniet van een van mijn laatste glaasjes rode wijn...;)

XXX

16. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Ja, ik vind het ook heel leuk dat dit forum zo actief is:) Ik vind het ook heel erg fijn dat ik mijn verhaal met jullie kan delen!!;)

@roxy83: Ja, laten we hopen op een sinterklaascadeau!! Dat zal toch niet gek zijn he!! We gaan voor elkaar duimen:)
    Wat een lastige situatie ivm je baansverandering!! Maar gewoon door blijven gaan, want je bent nu al zo ver...... we komen er wel;)
    Hopelijk heeft het sporten je goed gedaan!! ff je gedachtes ergens anders he?

@La femme Nikita: maak je niet druk omdat je de clomid van dag 2-6 moet slikken, volgens mij is het bij iedereen anders. en je blijft onder behandeling van de gyn he. Gaat helemaal goed komen;)
    En verder zijn we ontzettend benieuwd naar wat de clomid ons gaat brengen!! En ik ben zo'n control freak.. en nou moet mijn lichaam hetzelf doen hahahahahaha!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!!

Liefs tamara

17. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi Meiden:),
    Hier weinig nieuws, alleen momenten gehad dat ik steekjes in mijn onderbuik links had en wat gevoeligere borsten.. Is dat nou de eisprong:(:(:(:(:(

Hoe is het met jullie???

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend.

Liefs tamara

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Fijn week-end Tamara...

Misschien was het idd. je eisprong...nog even afwachten...;)

XXX

19. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ook even weinig nieuws, na volgende week weten we meer ;)

heb wel vandaag het vragenformulier voor de anesthesist in huis gekregen dus het komt nu allemaal wel dichterbij.

@Tamara; het zou idd kunnen zijn dat het je eisprong was, gewoon afwachten, we blijven duimen en onze tijd komt zeker ;)

Fijn weekend allemaal.

X

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey ladies,

Allemaal fijn weekend gehad??

Ben aan het aftellen voor vrijdag, haha! Had nog een vraagje aan jullie: is jullie man/vriend meegegaan naar de eerste afspraak? Had de gyn ook vragen over/aan hem? Mijn vriend moet namelijk werken en kan dus niet mee....

@Roxy: ik zou je wens op een kindje niet af laten hangen van je baan nu hoor! Officieel mag het niet uitmaken voor je werkgever (maar helaas is het in de praktijk vaak anders...)

Een hoop wachters op dit moment. Ach, eigelijk is het het hele zwanger worden en zijn een kwestie van wachten..

Ga maar eens naar mijn bedje, weer een weekje werken voor de boeg! Lees van de week weer gewoon mee!

Deel Deze Pagina