Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Hoi tata,

Goed om te horen dat alles, behalve die pcos, goed is. Aan de clomid is inderdaad geen pretje. Je moet dan vaak terug naar de gyn om te kijken hoe je eitjes groeien (te snel/te langzaam) en of je de juiste dosis krijgt. En volgens mij mag je dat ook maar zes rondes gebruiken. En misschien helpt een paar kilo afvallen ook wel. Ik ben ook wat aangekomen, en heb ook een bmi van rond de 24. Dus daar ga ik ook maar wat aan doen. Baat t niet... en de zomer komt eraan natuurlijk. :)
    Ben benieuwd wat mijn huisarts verder zegt, dinsdag. Ik hoop dat hij mij ook doorstuurt naar de gyn. Maarja, ik ben ook al 10 maanden bezig, dus daar ga ik wel vanuit.

@roxy: succes dinsdag. Laat je even weten wat de HA bij jou zei?

groetjes,
    dawnie

2. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    @Essie: heb ik geprobeerd. Hielp bij mij helemaal niks.

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Wat heb je precies geprobeerd? Jammer zeg...tsja ik lees ook verschillende verhalen over succes.... Ach, je weet het toch nooit. Het is allemaal een mogelijk hulpmiddel.

Ik weet wel dat ik mijn eisprong heb gehad, ben deze maand voor het eerst aan het tempen. Afwachten maar weer.

4. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Teunisbloemolie heb ik genomen. Laatste cyclus heb ik het echt trouw ingenomen en die duurde 65 dagen. Dus tja...

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jeetje....en toen ben je er maar weer mee gestopt?

6. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ja inderdaad. En die dingen zijn best duur.

7. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb het ook 1 cyclus geprobeerd......de langste.

8. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Dawnie,

Al een beetje zenuwachtig voor morgen?
    Ik eigenlijk wel, ben benieuwd wat ze gaat zeggen, ik denk iniedergeval dat ik bloed moet prikken omdat ze het daar eigenlijk de vorige keer al over had maar toch nog niet hoefde omdat mijn cyclus wel lang was (45dgn) maar wel constant, zit nu al op dag 60 :(
    wil eigenlijk ook wel direct een doorverwijzing naar de gyn. kijken of ze daar zelf over begint en anders hoop ik dat ik het zelf durf te zeggen dat ik dat graag wil.
    Nou heel veel succes morgen en ben zeer benieuwd naar jou verhaal.

9. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Dawny en Roxy, veel succes!

Ik heb goed nieuws....tenminste dat denk ik.
    Gisteren had ik wat meer slijm. Ik heb toen in een opwelling een ovu-test gedaan en deze was positief. Daarna meteen geklust, ik had ook veel zin.

Kloppen die testen altijd?

Fijne avond!

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik duim voor je Tata!!

11. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Dank je! Ik geloof alleen dat die KV testen geen toppertjes zijn. Zal er zo nog eentje doen.

12. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Tata dank je wel, zal morgenavond even typen hoe of wat.
    Super een positieve ovu test, ga voor je duimen.

fijne avond

13. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    mmm net weer een positieve test. Ben dus aan het googelen gegaan en wat blijkt. Bij PCOS kunnen die testen altijd posi zijn. Daar hebben we dus niets aan. Balen!

14. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    mmmmmmmmm das minder.
    Dan maar uitgaan van je "slijmverlies"

Allehoewel dat bij mij ook weer niet echt het geval is omdat je toch je eisprong in de periode hebt en twee weken daarna ongi hoord te worden, nou ik ben al wel meer dan twee weken verder dan mijn week dat ik slijm had en nog geen duivels te bekennen :(
    Erg irri als je niet weet wat je met je lichaam aan moet

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jeetje Tata dat is ook wat...getsie :rolleyes: ! Dan maar uitgaan van je slijm, is toch een goeie pijler.

@Roxy; misschien heb ik iets gemist, maar kan je niet zwanger zijn? Heb wel eens ergens gelezen dat ongesteld worden kan tot een dag of 18 na de eisprong.

16. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    En dames..hoe was het bij de HA??

17. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Goedenavond,

Nou mijn dag begon goed, mijn ongi is doorgekomen, eindelijk na 61dgn.
    Net of je lichaam voelt er gaat wat gebeuren laat ik maar luisteren :)
    Vanmiddag naar de huisarts geweest en zij heeft mij doorverwezen naar de Gyn.
    ik krijg volgens de assistente binnen nu en twee weken een oproep dus dat is even afwachten.
    Tata, wat kan ik verder verwachten? kan ik er dan vanuit gaan dat ik ook een echo krijg tenminste die had jij toch gekregen toen je werd doorverwezen?
    Ben benieuwd we zullen het weer mee maken ben wel blij dat ik de stap mag zetten.

18. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Dat had ik ook, mijn ongi begon toen ik thuis was van de ha.

Ik heb een inwendige echo gehad. Stelt niks voor hoor. Je bent zo op het scherm aan het kijken dat je niet weet wat er gebeurd. Verder is er slijm afgenomen en is mijn buik onderzocht.

Ik vond het onderzoek op zich erg meevallen.

De uitslag was minder.

Heel veel succes! Ik lees het wel!

19. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ik ben inmiddels ook naar de HA geweest. Hij heeft me gelijk een doorverwijzing gegeven. Hij zei dat de onregelmatige ongi iets is waar de gyn naar moet kijken. Op zich wel fijn dat ik gelijk door mag, maar ook wel eng. Nu gaat het echt zo zijn dat we hulp nodig gaan hebben. Maar het is ook denk ik wel echt nodig want ik zit nu op dag 28 en heb nog steeds geen eisprong. Het gaat dus weer een lange cyclus worden. :(

groetjes
    dawn

20. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    pff kan wel met jullie meepraten, denk alleen niet dat de huisarts iets doet...

Deel Deze Pagina