Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    spannend meis, veel succes vrijdag ik hoop dat er al wat te zien is.

liefs, griekie

2. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Spannend meis, jij wordt dus ook best onzeker of je dus wel/niet geopereerd zal worden. zie jij er ook tegenop?

Liefs,
    Griekie

3. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    wat een spanningen hier allemaal zeg.............voor iedereen is het bijna afwachten.

Tja wat betreft de operatie, ik zie er wel een beetje tegenop omdat ik nog nooit geopereerd ben geweest of in het ziekenhuis heb gelegen. mocht het zo zijn dat mijn ongi wel doorbreekt en ik dus deze ronde niet zwanger ben dan mag van mij de afspraak voor de operatie wel snel komen want pas dan heb ik het idee dat we weer een eerlijke kans krijgen (ze gaan direct kijken of mijn eileiders open zijn)

@Griekie, mocht je nu zwanger zijn moet je dan na je zwangerschap als nog geopeerd worden?
    Dit zou bij mij namelijk wel het geval zijn alleen dan niet via een kijkoperatie maar via een buikoperatie.

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Spannend allemaal hoor!

Kan iedereen even doorgeven wanneer de volgende afspraak is, of wanneer haar NOD is? Kunnen we dat weer op de lijst zetten :D

Hier geen nieuws, zit pas op dag 13 en verwacht mijn ei over een week pas (als-ie al komt). Dus ook ik zit af te wachten (en af en toe klussen natuurlijk :D)

5. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi meiden,
    het is zeker een spannende tijd voor ons allemaal!!
    Hopelijk gaat 2010 ons allemaal wat moois brengen!!!

Pisum: mijn nod is 4 December.

roxy83: ik kan me voorstellen dat je tegen de operatie op ziet!
    Maar het gaat allemaal goed komen!! Wel heel fijn dat dan meteen gaan kijken of je eileiders open zijn! Ben benieuwd!

Liefs tamara

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Roxy, en Tamara...

Spannend hoor...zeker laten weten als jullie getest hebben...

@ Pisum, heb nog geen vaste afspraak staan op het moment, moet rond 14 Dec, terug voor een bloedtest, en van te voren alleen maar FM`s, de vaste afsrpaak voor de bloedtest kan ik ook pas vrijdag bij de 1e FM maken.

En Griekie en alle anderen...SUCCES en veel LIEFS...

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Spannende tijden hier idd!!

@Roxy en Griekie: Kan me wel voorstellen dat jullie een beetje opzien tegen een operatie, maar mocht ongi doorbreken kan ik me ook wel voorstellen dat het een opluchting is dat er eindelijk iets wordt gedaan en je een kans krijgen. Sterkte beide!

@Nikita: zo;n FM lijkt me ook wel spannend. Zo kunnen ze dus zien of je eitje gaat springen. Vreemd, maar wel fijn dat het zo goed in de gaten wordt gehouden dan. Kan je bijna niet missen zou je denken! :)

@pisum: klussen dan maar! Niet missen dat ei, want we gaan toch met z'n allen voor een 2010 beebje? :p

@tamara: bijna 4 december! Zou een mooi schoencadeautje zijn!

Hier gister even een baalmomentje.. Vriendlief had naar het ziekenhuis gebeld. Kan alleen 8 en 15 december 's morgens terecht om zijn potje af te leveren.. Nu komt hij beide dagen uit de nachtdienst, dus is dan dood als hij om half 8 thuis is en om dan nog te presteren.. Maar goed, natuurlijk gaat hij zijn best doen, dus ik hoop dat hij geen plankenkoorts heeft :D Handig hoor, zwanger worden m.b.v. het ziekenhuis...
    Dus 8 december kan ik de gyn weer bellen voor een afspraak 2 weken later. Dus ik weet nog niet precies wanneer ik terug mag...

Iedereen weer succes en sterkte!!

8. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden ;)

11 dec: Roxy83 gesprek anesthesist
    15 dec: Roxy83 gesprekgyn over kijkoperatie

Wil je iets toevoegen of veranderen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.

9. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    @Mutzie: das idd wel even balen ja.
    Als hij thuis komt zorg jij gewoon dat je het gezellig hebt gemaakt zodat hij nog een beetje in de sfeer kan komen en dan komt het vast allemaal goed ;)
    tja soms is het wel vervelend ja om afhankelijk te zijn van het ziekenhuis.

@ all:
    Nou ik hoef niet meer te testen, mijn duivels zijn vanavond gekomen.
    Beetje jammer want heb vandaag de arts gebeld over of ik deze ronde mee kan doen maar dat gaat niet meer lukken omdat ze 18dec dicht gaan. Nu hoop ik dat ik in dec terecht kan voor de operatie anders wordt dit januari en dan gaat het dus inhouden dat wij zeker 2 rondes niet mee kunnen doen en misschien zelfs 3 (heb geen idee wat de herstelperiode is van een kijkoperatie)
    even *** dus hier maar ja we wachten wel weer af.
    Hoop dat mijn endometriose zich deze ronde gaat gedragen want heb geen zin in die hevige pijnen dit keer.

Nou iedereen heel veel succes en sterkte!

Fijne avond

X

10. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @ Mutzie: Ik sluit me aan bij de woorden van Roxy... het is ff balen!
    Maar gaat helemaal goedkomen weet het zeker:)

@ Roxy: Meid, wat ongelofelijk *** allemaal!!:( Ik hoop dat je zo snel mogelijk geholpen kan worden in het ziekenhuis... en hopelijk krijg je geen last van die hevige pijn!! Heel veel sterkte en succes...
    Ik zal voor je duimen dat je heel snel geholpen wordt, zodat je weer verder kan he! Een hele dikke knuffel van mij!!

xxx

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

4 dec: tamara26 NOD
    4 dec: La femme Nikita 1e FM
    9 dec: pisum gyn (werking Clomid)
    15 dec: Roxy83 gesprek gyn over kijkoperatie

Wil je iets toevoegen of veranderen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    tamara: ik vind het zo spannend, ik hoop dat je nog niet ongi bent! :)

griekie: die cyste klinkt echt iiieeeew ja! :$

nikita: het is al bijna vrijdag, ik ben benieuwd of er wat te zien is, hoop het wel natuurlijk! :)

roxy: ziekenhuis is niet leuk, maar dat is vooral omdat je er meestal ligt als je pijn hebt. voor de rest vond ik het er (die paar keer dat ik er gelegen heb oa met bevalling) wel leuk! lekker een beetje liggen en tv kijken en je eten wordt gebracht, het leek net een hotel ;)
    wel stom zeg dat ze de 18e dicht gaan! wanneer/hoe weet je dan of je nog in dec geopereerd kan worden?

mutzie: 8 dec schiet ook al op, dat kun je tenminste weer een volgende stap zetten in het traject. toen mijn hubbie trouwens zijn zaad moest leveren, moest hij dat in het laboratorium doen :$

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hi meiden,

hm ik heb wel het gevoel dat de meeste wel behandeld worden, dus er zit wel schot in de zaak. Ik kan hier over 1,5 week wel m'n NOD verwachten(hopelijk niet natuurlijk) ik ga ervanuit dat als ik zwanger mag zijn, dat de operatie erna zal gebeuren. Maar daar maak ik mij dan helemaaaaal niet druk meer over. Roxy welk ziekenhuis moet jij als ik vragen mag, kunnen we geen handje vasthouden ofzo :)

Liefs,
    griekie

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Roxy: balen dat je ongi bent geworden... Nog meer balen dat je pas zo laat terecht kan.. :( Ik ben ook steeds aan het rekenen wanneer ik misschien weer een serieus kan gaan klussen, kom toch ook steeds uit ergens in jan/feb.. Hoop toch nog steeds op een 2010 beebje (voor ons allemaal).
    Duim voor je dat je niet al veel pijn hebt deze keer.

Zal even de agenda aanvullen...

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36

4 dec: tamara26 NOD
    4 dec: La femme Nikita 1e FM
    8 dec: Mutzie vriendlief zaad inleveren
    9 dec: pisum gyn (werking Clomid)
    15 dec: Roxy83 gesprek gyn over kijkoperatie

16. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    meiden bedankt voor jullie reacties en sterkte wensen.
    gelukkig gaat het op dit moment nog aardig goed en doe gewoon wat de arts tegen mij gezegt heeft 2 asperines en 1 ibuprofen tegelijk innemen en tot nu toe werkt het goed.

18dec gaat bij ons de fertiliteitsafdeling dicht, dus dan kun je niet meer terecht voor FM metingen enz. de operatie gebeurd niet op die afdeling dus staat daar buiten van, volgens mij gaan die nog een week langer door.
    ik hoop dat ik 15dec meer te horen krijg over wanneer, mocht december niet lukken wordt het iniedergeval januari.

@ Tamara: voel je je al anders of?

@ La Femme Nikita: bijna je 1ste FM spannend ben benieuwd of er wat groeid.

Fijne avond meiden.

X

17. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    het is toch niet te geloven he, zodra ik ongie wordt(hopelijk niet moet ik het ziekenhuis bellen. Nu had ik zoiets van oooh duurt nog wel even met die lange cyclussen. Nou niet dus...deze cyclus zal dus 32 dagen zijn als mijn luteale fase hetzelfde als altijd is. Natuurlijk hoop ik dat ik helemaal niet ongie wordt, maar je zou bijna denken dat mijn lichaam wil dat ik geopereerd wordt haha. Het is bijna een normale cyclus...jeetje

18. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hey meis,

misschien een tip dit hielp namelijk ook erg goed bij mijn vaa niet uithoudende pijn tijdens menstruatie. Aleve Feminax, gelijk innemen zodra je menstruatie begint niet wachten tot de pijn doorbreekt.

Succes meisie

19. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Lieve Meiden,
    Nou hier even een verslagje!!
    Vandaag zit ik op cyclusdag 35....
    We hebben een test gedaan: Niet zwanger (ik voel me ook niet zo)!
    Ik wacht even af tot maandag ben ik dan nog niet ongesteld geworden dan maar weer bellen naar de gyn. Dan word de clomid opgehoogd!! We gaan gewoon op naar de volgende ronde:)

Liefs Tamara

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Dames, hier ook een updateje...:x

Clomid lijkt niet aan te slaan...er was vandaag nog he-le-maal niks te zien.:(
    Maandag voor de zekerheid nog een keertje terug ( dag 11 ) maar het ziet er naar uit dat de volgende ronde bij mij de Clomid ook omhoog moet.

En dan maar weer afwachten wanneer de ongi komt, zonder eisprong is dat dus erg moelijk vooruit te zeggen, en als het te lang duurt zal ik wel weer Provera krijgen...:x

Tamara??
    Jij had wel een eisprong deze cyclus??
    En het was ook jouw eerste ronde met Clomid, toch??

Mijn gyn. vertelde vandaag dat je met Clomid de grootste kans hebt, nadat je het ongeveer 3-4 rondes hebt gebruikt.
    Geen idee, of dat klopt...

Nou ja, we zullen wel zien, moet in ieder geval deze maand nog een keer bloed laten prikken, en dan zien we wel verder...

Fijn week-end allemaal...

Deel Deze Pagina