hoi Mutzie! Wat fijn dat je verder geen gezwellen of iets hebt he!! Maarre wanneer moet je nou voor de onderzoeken? Hier nog geen positieve ovutesten! Als ik een cyclus van 35 dagen zou hebben dan kon ik vanaf gister testen. Ben maandag al begonnen. Ja, je zou maar eens te laat zijn he hahahaha! We wachten rustig af wat de clomid gedaan heeft of juist niet! Fijn weekend allemaal Liefs tamara
Hey meiden, Nou hier gister mijn ongi gekomen, het is nu nog uit te houden vergeleken met de afelopen keren, hopen dat het zo blijft. @Mutzie: gelukkig idd dat je verder geen gezwellen hebt, wat een opluchting. @Tamara: spannend meid hoop dat je een deze dagen toch een positieve test in handen hebt. Test je 1 of 2 keer per dag? Meiden fijn weekend. Liefs
Hey meiden, Nou hier gister mijn ongi gekomen, ik hoop dat het zo blijft kwa pijn zoals het nu is en niet zo gaat als de afgelopen keren want dan ga ik het wel volhouden. @Mutzie: wat fijn om te horen dat je verder geeen gezwellen hebt, een hele opluchting. @Tamara: ik hoop de je een deze dagen een positieve test in handen hebt, test je 1 of 2 keer per dag? Meiden fijn weekend. Liefs
lieve meiden, Ik heb vanmorgen een positieve ovulatietest in mijn handen gehad Mijn reactie Dus flink klussen nu Ik hou jullie op de hoogte! Liefs tamara
@Tamara: super! flink aan de klus idd ben benieuwd, zal toch heel mooi zijn zo de eerste ronde in het nieuwe jaar
Succes Tamara...spannend hoor... Roxy, fijn dat je ongi deze keer nog meevalt hopelijk blijft het zo... En sorry, heb helemaal over het berichtje van je schoonmoeder heengelezen, maar ik wens jullie nog veel sterkte in deze tijd... Mutzie ook wel fijn om te weten denk ik, dat je verder geen rare dingen hebt... Griekie, bij jouw verder alles goed?? Nog maar een paar weekjes he, die gaan hopelijk snel voorbij... Nou, ik ga maar weer op de bank liggen, heb al 3 dagen koorts, en denk dat de verkoudheid langzaam een griep wordt... We zien morgen wel weer verder... LIEFS
Hoi Meiden! @Roxy: Wat fijn om te horen dat je deze keer wat minder last hebt gehad van je ongi!!!!! Heel veel succes morgen!!! @Nikita: Hoe ging het vandaag? En al weer wat opgeknapt? Hoe gaat het met de rest? Hier zitten we op dit moment op het zogeheten 'wachtbankje' Ik denk dat ik gister mijn ei gehad heb Maar dat weet ik niet zeker, want heb dit nog nooit gevoeld! Ik ga ervanuit dat de clearblue testen toch wel aardig betrouwbaar zijn. En ga er dan ook maar vanuit dat gister mijn ei geweest is! Nu dus nog 2 weken wachten....................................................................... Liefs Tamara
Zo dames, Hier volgt weer een interessante update over mij... Hopelijk snappen jullie het, want ik raak de kluts kwijt...:x Vandaag terug naar de gyn. voor bloeduitslag, met de bloeduitslag van de harts i.v.m. de schildklier. Schildklier waardes T3 en T4 zijn goed, Prolactine niet gemeten Bloeduitslag gyn.: Progesteron laag, Oestrogeen hoog genoeg voor ovulatue (geloof 92) maar geen ovulatie. En Prolactine was niet gemeten Heb begrepen dat Prolactine niet meer nodig was omdat het Oestrogeen hoog was, en daarom zou Prolactine ook in orde moeten zijn... Dus, eigenlijk had ik een eisprong moeten hebben, maar dat is dus weer niet gebeurd. En raad eens, vanochtend stonden de duivels op de stoep en had ik dus maar weer een cyclus van 21 dagen. Gyn. snapt er ook niks van, en het laboratorium snapt er ook niks van. Maar nu mag ik het nog één cyclus met Clomid100 proberen (deze keer vanaf dag 3, en de eerste FM op dag 10) En als het dan weer niet gelukt is gaat de gyn. andere stappen ( lees buikspiegeling ) ondernemen, want dan bestaat de kans dat er nog een ander probleem is. Hij zei letterlijk, 'we kunnen je wel blijven stimuleren, maar de tijd loopt door.' Ben wel blij dat hij zo strikt is, en me echt maar 3 rondes tijd geeft met Clomid, en daarna al verder gaat kijken. Maar heb toch wel angst voor wat er op me af komt als het deze cyclus weet niet lukt. Geloof wel dat met 'lukken' hij een ovulatie bedoelt, ik hoef niet meteen zwanger te worden, eerst moet mijn lichaam eindelijk weet in staat zijn een EI klaar te maken. Maar denk dat ik met het nieuws van een gelukte ovulatie nu al zo blij zou zijn als andere met een gelukte bevruchting... Sorry dames, voor mijn verwarrende verhaal...en erg bedankt voor het meelezen en reageren... Liefs aan iedereen... XXX
Agenda-lijst onregelmatige cyclus meiden 13 jan: Roxy83 uitslag renogram 22 jan: La femme Nikita 1e FM na Clomid 100 25 jan: pisum echo 2 feb: griekie operatie Wil je iets toevoegen of veranderen, quote de lijst dan, vul je gegevens in, en haal dan de [quotes] aan het begin en einde weer weg voor je het bericht plaatst.
@La Femme Nikita: Jo wat een verhaal weer meid, wel echt super fijn dat de arts jullie niet laat aanprutsen en het nog een ronde wil aankijken en dan verdere stappen wil ondernemen. Succes met je ongi, ik hoop dat jij er niet zoveel last van hebt en op naar de volgende ronde. @Tamara: ik ben benieuwd, heel erg veel succes met de wachtweken. @all: nou hier vandaag dus de uitslag gekregen van de renogram, mijn linkernier heeft nog maar een functie van 17% dus dat is niet echt veel meer het blijkt dat de endometriose waarschijnlijk mijn darmen ook heeft aangetast dus nu moeten die eerst weer onderzocht worden in hoeverre en moet nu dus eerst weer naar een uroloog toe. Mocht het zo zijn dat de endo er alleen een beetje tegen aandrukt en na het verwijderen van de endo er dus niks aan de hand is is het prima maar mocht het zo zijn dat hij mijn darmen dus ook al verder heeft aangetast dan moet tijden de operatie ook dat deel wat aangetast is verwijderd worden van mijn darmen en dus ingekort worden. Echt......................ik ben er zo klaar mee met mijn lichaam wat een kinderwens allemaal wel niet naar boven brengt. Het komt er eigenlijk op neer dat heel dat klote ding mijn linkerkant van mijn lichaam verpest heeft. Maar ja 4maart heb ik pas weer een gesprek met de arts en dan hopen we dat ik bij de uroloog ben geweest en dat de uitslag bij hem ligt en dan kijken we verder. Mijn moeder is dit keer meegeweest en gaat dan weer mee, we hebben nu met elkaar afgesproken dat dit het laatste is wat ik onderga en afwachte en dat we dan op onze strepen gaan staan wat betreft de operatie want het wordt nu steeds verder uitgesteld en ik voel me met gemak elke dag ongelukkig, heb ik geen last van mijn buik dan is het wel mijn rug en anders zijn het wel mijn darmen of hoofdpijn, ik ben gewoon niet meer de ik die ik was en dat steekt behoorlijk. was altijd een vrolijke, vlotte, sportieve meid en ben nu gewoon een verdrietig persoon met veel pijn die nergens geen put meer voor heeft. Nou dit was weer even mijn update sorry voor het geklaag. Fijne avond allemaal Liefs
Ow Roxy... Wat een verhaal zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd, en hopelijk wordt je snel verder geholpen. Kan me echt voorstellen dat je behoorlijk geshockt bent van wat een kinderwens voor jouw mee brengt. Maar wat ik me afvraag, heb je hier nooit eerder klachten van gehad?? Of had de dokter hier niet eerder achter moeten komen?? Nogmaals, heel veel sterkte en LIEFS...
hey meisie, Jeetje wat spannend zeg ik kan begrijpen dat je nu een extra druk voelt dat het deze rond lukt. ik ga heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat je deze rond een goede eisprong hebt. liefs, griekie
hey meiden, zijn we weer eens, hier heerlijk druk. Ben weer ongesteld geworden na 31 dagen. Dit is dus al de 3e cyclus achter elkaar die 31 dagen duurt. Alleen voel ik dus echt dat ik om en om een goede eisprong heb. De ene keer voel ik echt de eisprong met een enorme steek(aan de linkerkant) en de volgende dag duidelijke tempratuurstijging. De keer dat ik dus geen goede eisprong heb, voel ik de eisprong dus niet en krijg ik dus pijn rond de 2e cyclusdag op de plek van mijn cyste(rechterkant) mijn rechteierstok bevat dus veel blaasjes en de linker niet, zegt genoeg toch. Verder komt 2 februari steeds dichterbij, spannend maar ik wil me er niet te druk om maken, want mijzelf kennende kan ik me helemaal gek en panisch gaan gedragen. Je kan het zo groot maken als je zelf wilt en ik wil dat nu dus niet. Ik onderschat het niet, het is niet niks maar het is iets waar ik ook wel blij om ben als het is gebeurt,ben benieuwd hoe ik hier een paar dagen voor de operatie over denk liefs, griekie
Hey meid, Ik heb zeker al jaren klachten alleen wist ik natuurlijk niet dat dit de oorzaak was. Heb altijd veel last gehad met mijn menstruatie, dit is er langzaam ingeslopen (logisch want die endo groeit gewoon langzaam elke maand door) had dus altijd wel last van erge buikpijn maar dacht dat dit normaal was omdat ik niet anders gewend was. ook viel ik vaak flauw, hier ben ik wel voor naar de dokter geweest en dan ga je bloedprikken maar dan vinden ze niks. Toen ik gestopt was met de pil werd de pijn tijdens de menstruatie alleen meer erger (door de pil wordt hij onderdruk en groeit langezamer) ik kwam natuurlijk in de mmm terecht en kreeg fm metings en hier op zagen ze de endo, hier hebben ze eerst zelf niks van gezegt totdat ik een maand had dat ik helemaal niks kon van de pijn en toen ben ik dus doorverwezen voor de endo en is alles in werk gezet. maar ja het blijkt dus dat die klote endo gewoon heel mijn linkerkant heeft aangetast. Ik ga morgen de asistent bellen voor een telefonische afspraak met de arts want als ik in maart pas weer bij hem terecht kan en het duurt dan nog 6-8 weken voordat ik geopeerd wordt zijn we nu dus 3-4 maand verder nou dat ga ik niet trekken, heb elke dag pijn slik elke dag pijnstillers (ook niet echt bevordelijk voor je lichaam) mijn dagelijkse leven begint er echt onder te lijden, die endo blijft groeien dus wie weet als er geen druk achter wordt gezet wat hij in de maanden nog meer veroorzaakt, ik wil dus gewoon nu een datum horen dat ik aan de beurt ben en dan wel z.s.m. Dus we zullen het meemaken. Liefs
Hallo, Het is rustig hier..... Nikita: De clomid heb je weer achter de rug of niet? Veel last van gehad of viel het mee? vrijdag je eerste FM.. Ben erg benieuwd.. Succes alvast! Roxy: Jeetje, wat een verhaal weer Ik wens je heel veel sterkte!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je echt even genoeg hebt van alles!! Heb je al gebeld naar de assistente voor een telefonisch gesprek met de arts? Griekie: Ik kan me goed voorstellen dat je erg in spanning zit over 2 Februari. Dat zal ik ook hebben hoor! Net wat je zegt het is natuurlijk niet niks he!! Hopelijk kun je tot die tijd nog een beetje relaxen Pisum: Nog maar een paar daagjes en dan heb je de eerste echo! Spannend hoor! Veel last van kwaaltjes of valt het mee? Mutzie: Hoe gaat het met jou? Hier zitten we nog in de laatste wachtdagen! Voel ik al iets??? Ik weet het niet Heb wel het gevoel dat ik elk moment ongi moet worden... Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan Als ik zondag nog niet ongi ben geworden dan gaan we testen. Liefs Tamara
Ja idd rustig hier... ik zit af te wachten. Heb nog niet echt last van wat dus daar wordt je wel onzeker van. Maandag zullen we het zien... @roxy: ik las in de Flair van deze week een column van iemand die endometriose bleek te hebben
Hoi meiden, paar dagen niet op het forum geweest dus ik zal eens even bijkletsen. Ik heb dinsdag de arts aan de telefoon gehad en hij begreep mijn punt en ging alles in werking zetten voor de operatie. Ben gister door de planning gebeld en moet nu 2 februari naar de chirurg om dingen door te spreken en bloed te prikken en dan zoals het er nu uitziet komt de operatie in maart. Zodra zij een datum heeft zou ze me direct bellen dus ben benieuwd. verder zit ik nu in mijn goede dagen en voel me eigenlijk vrij normaal...hehe @Pisum: Thanks voor de tip ik zal hem eens gaan bekijken nog een paar dagen meid en dan heb je voor jezelf weer meer duidelijkheid. @Tamara: ook heel veel succes met de laatste wachtdaagjes, altijd spannend. X
H! Griekie, wat apart dat jij je eisprong zo om en om voelt. Hopelijk veranderd dat na de ingreep, en heb je elke maand een goed EItje. Roxy: Wat vervelend zeg dat je al jaren last had, maar er nu pas achter komt. Maar gelukkig wordt er nu wat aan gedaan, en kun je ook hopelijk snel weer met goede moed aan de klus. Op naar Maart voor je... Spannend Tamara, het wachtbankje. Ben zo benieuwd, en hoop dat de Clomid en de zwemmers goed hun werk hebben gedaan. Mutzie en Pisum: bij jullie alles in orde?? Bij mij wel... Werd gisteren gebeld, of ik i.v.m. operaties op vrijdag, niet al vandaag voor de FM kon komen. En raad het eens, links groeit een mooie al grote follikel, en de tip van de dokter was de komende 5-6 dagen klussen zoveel we kunnen... Heb meteen OV testjes gekocht, en begin morgen met tempen om het in de gaten te houden. Verder moet ik dag 21 van mijn cyclus zoals gewoonlijk bloed laten prikken, maar jammer genoeg is de dokter dan een week op cursus, en zal ik een week op de uitslag moeten wachten. Op 9 Feb. kan ik hem bellen, en dat is afhankelijk van wanneer mijn Etje echt springt ook meteen rond mijn NOD. Spannende tijden, en ben erg opgelucht dat de medicijnen eindelijk hun werk doen. LIEFS...