Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Dag dames,
    wilde jullie nog laten weten dat ik gister de eerste echo heb gehad, en alles zag er goed uit. Ik besef het nog steeds niet echt hoor.. misschien als ik de beeb ga voelen. Maar ik probeer er toch van te genieten. Ik zal jullie nog blijven volgen in dit topic want ik ben toch wel heel benieuwd hoe het verder gaat met jullie!
    xxx

2. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi dames!!
    Hier even een kleine update!
    Ik ben na een cyclus van 36 dagen vanmorgen ongi geworden!
    Dit betekend dat de clomid 100 mg zijn werk heeft gedaan!!
    Vanmorgen dus meteen even naar de assistente van de gyn. gebeld. Ik mag donderdag weer beginnen met de clomid 100 mg!
    In principe hoef ik niet voor controles terug te komen, omdat het werkt! Ik mag eventueel wel bellen als ik het allemaal niet vertrouw, want dan mag ik komen voor een echo!
    Misschien dat ik dan toch maar volgende week ga bellen of ik toch een echo mag maken! Hoezo onzeker hihihi!

En ik kan altijd nog de ovulatietesten doen: want deze werken dus wel he!!

p.s: ze zei nog wel tegen me dat ik er wel vanuit kan gaan dat het kan zijn dat deze cyclus nog iets korter gaat worden. Heeft iemand hier ervaring mee?

@Pisum: Helemaal super dat de echo er goed uitzag! Gaat helemaal goed komen!!! Geniet ervan. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat het besef er nog niet helemaal is!
    Wanneer ben je uitgeteld?

@Nikita: Hoe was het klusweekend? hahahahaha!! Spannend allemaal he??

Liefs Tamara

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi...klus-week-end...we zijn nog altijd aan het klussen, sinds vrijdag al elke avond...;):p
    Gister werd het wel al wat moeilijker, maar eigenlijk wil ik vanavond nog een keertje om het allemaal goed af te sluiten.;):)

Ben niet zeker of mijn EI al geweest is...
    Wat denken jullie???
    Zondag was de OV test nog --
    Maandag was hij opeens ++, en vanochtend was mijn temp. opeens al 0,3C gestegen.
    Moet hij niet altijd een dipje maken tijdens EIsprong??
    Of kan ik dat dipje gemist hebben, omdat mijn EI toch al meteen maandag avond gesprongen is...
    Misschien word de OV test vandaag ( ik doe hem voor de zekerheid over een uurtje ofzo) nog wel donkerder, en dan was de temp. vandaag misschien maar eenmalig hoger, en gaat morgen eerst weer naar beneden...
    GRRRR, idd Tamara, hoe bedoel je onzeker, zal het pas de komende dagen met zekerheid weten.:x

Spannend dat je verder mag gaan met de Clomid, en denk idd. wel dat hoe vaker je het neemt je cyclus korter kan worden.
    Heb het idee dat het toch wel meer in je lichaam doet als maar voor 1 cyclus.
    En zou als je mag komen, zeker nog een keertje voor een FM gaan...;)

Pisum, wat ontzettend fijn dat het er allemaal goed uit zag.
    Ga er nu maar echt lekker van genieten...
    het zullen nog spannende tijden worden voor je-jullie...:)

Tot zo...XXX8)

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zo, kon het niet meer ophouden...en heb zojuist OV test gedaan...
    die was weer --

ben benieuwd de komende dagen naar mijn temp...

XXXXXXXXX

5. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi La Femme Nikita,
    Als het goed is springt je ei na 24-36 uur nadat je een positieve test hebt! Dus als je gister een positieve test hebt en nu niet meer, dan is je eisprong geweest!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij voelt je eisprong ook niet?
    Ik denk dat ik hem wel heb gevoeld afgelopen maand, maar goed omdat ik dus niet weet hoe het voelt weet ik het ook niet zeker hahahahaha!

Welke ovulatietesten gebruik jij dan?

Ja, ik denk dat ik volgende week toch maar naar de gyn. bel voor een eventuele FM!!

Liefs tamara

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Tamara.

Aangezien ik in Duitsland woon, en dus na de FM te laat was om nog online testen te bestellen, heb ik gewoon 5 testen van het drogisten huismerk hier in Duitsland gekocht.
    Mochten we deze keer geen geluk hebben, bestel ik voor volgende cyclus meteen weer testen van Sensitest, die heb ik al een tijdje lang gebruikt, en was er best wel tevreden mee...
    Welke gebruik jij??

En ik denk dus mijn EI ook niet te voelen, denk wel de hele tijd sinds gisteren dat ik rare en heeeeel vage buikpijntjes-steekjes-krampjes heb links in mijn buik...
    Maar aangezien ik die vandaag soms ook nog denk te hebben, en de dokter me vertelde dat de follikel links aan het groeien was, denk ik dat het gewoon tussen mijn oren zit...
    Duidelijke pijn of steken zoals sommige het beschrijven heb ik in ieder geval niet...

LIEFS

7. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi Nikita,
    Ik heb in 1ste instantie toch de clearblue digitaal gekocht! En toen was daar de smiley! Maar ik heb nu ook de testen van sensitest in huis gehaald. Omdat ik daar ook hele goede verhalen over hoor! En qua prijs ook nog wel leuk is he. De clearblue is behoorlijk prijzig!

Ik voelde ook steekjes links. Maar voelde deze ook nadat ik mijn eisprong gehad heb! Ik dacht dus ook: het zal wel tussen mijn oren zitten. hahahahaha!

Ik ben echt heel erg benieuwd!!

Heel veel succes met het wachten! Ik weet hoe je je voelt!

Liefs Tamara

8. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    @Pisum: wat super dat alles in orde was, kan me heel goed voorstellen dat het allemaal nog een beetje onwerkelijk is en dat komt straks vanzelf goed zodra je weer een keer een echo hebt gehad of dat je buik langzaam begint te groeien. Iniedergeval super leuk dat je mee blijft lezen en je verhaal met ons deelt

@Tamara: fijn dat je met clomid100 verder mag, ik kan me heel goed voorstellen als je voor de zekerheid wel een echo wilt maken, ik had dat denk ik ook gedaan. Succes deze ronde meid.

@Nikita: spannend meid, nu de wachtdagen pffff die zijn altijd het langst he.

wat betreft het voelen van je ei, voor mijn gevoel heb ik gister mijn ei gehad, ik had echt hele erge steken rechts. Heel jammer want ik mag er nu natuurlijk niks mee doen vanwege de operatie. maar ben dus benieuwd of ik over 2 weken ongi ben want dan weet ik dus wel hoe het voelt ;)

Ik zit nu in mijn goede dagen dus dat is wel heel erg prettig, 2 febr. heb ik mijn afspraak bij de chirurg en dan 15 febr. darmonderzoek dus weer genoeg afspraken, de exate datum voor de operatie heb ik nog niet, spannend dus nog.

@Griekie: hoe gaat het met je beginnen de zenuwen al? ben echt benieuwd, succes deze dagen met het er na toe leven.

Meiden fijne avond.
    rustig aan en succes.

Liefs

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Griekie...ik wilde je eventjes heel veel succes voor morgen wensen, en alvast beterschap, en dat alle narigheid maar snel voorbij is, zodat je ook lekker weer aan de klus kan...

Pisum: merk je al ietsje meer, en kun je er al een beetje van genieten??

En Tamara, aan de Clomid geloof ik op het moment, toch??

Roxy, moest jij ook niet morgen terug naar de chirurg??
    Ook succes hoor, hopelijk gaat het nu allemaal wat vlugger, en komt er wat meer duidelijkheid.

Zo, nu hier dus echt afgelopen maandag mijn EI gehad, sindsdien is mijn temp van 36,4 naar 36,7-36,8 gestegen.
    Nu al 7 dagen lang, en hopelijk is de progesteron uitslag volgende week ook goed, want ik heb allemaal van die rare witte yoghurt afscheiding, die je lichaam na een EI onder invloed van progesteron schijnbaar produceert.
    Maar ben ook bang dat het weer niets zal zijn, want lees nu weer een paar keer dat je temp. boven de 37 uit moet komen om zwanger te kunnen zijn...
    Nou ja, we wachten maar weer af, en ik lees en google maar weer verder...:x:(wat een onzekerheid zeg...

LIEFS.

10. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi hoi,

@Griekie: Heel veel succes en sterkte voor morgen! En alvast heel veel beterschap!!

@Roxy: Jij ook succes voor morgen bij de chirurg!!!

@Nikita: Spannend allemaal he? Het is echt een onzekere tijd zo he!
    Die wachtweken zijn niet goed voor ons;) Hopelijk kun je een beetje relaxen. Nog maar een weekje en dan heb je de uitslag!!!!!

@ Pisum: Hoe gaat het met je? Heb je al wat meer zwangerschapskwaaltjes?

@ Mutzie: Hoe gaat het met jou?

Update van mij:
    Ik heb de griep te pakken. Erg verkouden/keelpijn:( Maar goed... zal over een paar dagen wel weer over zijn. FF rustig aan doen:)
    Vanavond moet ik mijn laatste Clomid alweer innemen. En heb vanmorgen toch maar naar de gyn. gebeld. Volgende week maandag mag ik komen voor een FM:) Dus het is even afwachten weer........
    Ben wel heel erg blij dat ik mag komen!!

Fijne avond..

Liefs Tamara

11. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    meiden,

super lief dat jullie aan me hebben gedacht 'savonds ben ik elke keer aardig relaxed alleen 'smorgens ben ik elke keer zenuwachtig. Morgenochtend zal wel even afzien worden, maar het is voor een goed doel.

Liefs

Griekie

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Heel veel succes vandaag griekie!! ik denk aan je.

13. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    @Griekie: meid ik heb je dan geen strekte gewenst maar heb wel aan je gedacht vandaag, Beterschap en ik hoop zodra je weer in staat bent om achter de computer te stappen dat je je ervaring met ons wilt delen. Rustig aan en dikke knuffel voor je.

@Nikita: erg he die wachtweken, succes meid en maak je je niet al te gek om te veel te googlen ;) heb het zelf al erg vaak meegemaakt dat je daardoor helemal gek kan laten maken dus kijk uit ;)

@Tamara: Griepje....niet lekker Beterschap flink wat vitamientjes naar binnen werken en dan ben je hopelijk weer snel opgeknapt.
    Voor jou dus op naar de FM en hopen dat er weer netjes een ei is gegroeid.

@Pisum: hoe voel je verder nu?

@All:
    Vandaag dus mijn bezoekje bij de chirurg gehad en eigenlijk was dit het beste bezoek ooit, ben nog nooit zo positief het ziekenhuis uitgestapt de laatste tijd.
    De chirurg zou bij mij aan de orde komen als er tijdens de operatie een stuk van mijn darm verwijderd moet worden maar hij heeft het idee dat dit wel meevalt en dat dit helemaal niet nodig is. Gezien mijn dossier en mijn klachten heeft hij meer het idee dat de endometriose tegen mijn darmen aan knelt tijdens de dagen voor/tijdens en na de menstruatie dan dat hij in mijn darmen is gegroeid want dan had ik al wel meer klachten gehad.
    Hij zegt ook ik kan het natuurlijk niet met 100% zeggen we moeten het darmonderzoek afwachten maar ik denk dat het meevalt pffff..........dit was voor mij best een opluchting.
    als het dus zo is dat er verder niks met mijn darmen is dan hoef ik ook geen buikoperatie en wordt het een kijkoperatie en wordt de boel weggeschraapt/verbrand.
    Zoasl het er nu naar uitziet wordt ik 15 maart geopereerd en eigenlijk heb ik daar klink stom heel veel zin in, kan nu eindelijk ergens na toe leven en daarna kunnen we dan eindelijk weer bezig met onze wens.

Nou meiden allemaal fijne avond en rustig aan.

X

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

nou ik vind het best positief klinken allemaal, ik hoop natuurlijk dat die chirurg gelijk heeft en dat het niet in je darmen zit. dat zou toch enorm schelen bij de operatie. en ook fijn dat je nu een datum hebt, kan me goed voorstelen dat je er wel naar uitkijkt. eindelijk wat duidelijkheid, dat er iets gaat gebeuren.

ik voel me nog steeds niet erg bijzonder, heb eigenlijk nergens last van behalve vermoeidheid. ik heb nu geen echo meer tot de 20 weken en dat vind ik wel jammer, dus heb ik over 6 weken een pretecho gepland. wil toch graag weten hoe eea gaat daarbinnen!
    vind het nog steeds eng want ik heb een vriendin bij wie het met 14 weken misging. dus hopelijk als ik die 'grens' voorbij ben dat ik dan een beetje kan genieten.

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Griekie...hopelijk alles goed doorstaan...

Roxy, kan me voorstellen dat je opgelucht bent en weer wat positief in de toekomst kijkt...
    15 Maart is het zo, en nu heb je een datum om naar toe te leven...
    gelukkig was de chirurg ook optimistisch...

Pisum, kan me voorstellen dat zeker als je vriendin hebt waarbij het gebeurd is, je toch nog wat onzeker bent.
    Ik denk dat ik ook pas echt na de eerste 12 weken ervan zou kunnen gaan genieten...
    Maar we gaan er van uit, dat alles helemaal goed komt bij jouw...

Tamara...heel veel beterschap, hopelijk voel je je ondertussen beter...
    Manlief en ik hadden allebei ook een erg zware verkoudheid afgelopen week end...dan heb je meteen geen zin meer om te klussen...

Ik moet nog iets van 4-5 daagjes wachten...en houd het bijna niet meer uit...
    als er dinsdag ochtend nog geen duivels te bekennen zijn zal ik eens een testje wagen...
    Mijn temp. blijft hoog, dus het kan nog alle kanten op...
    Gisteren ging het niet erg goed me me, had zo'n kater gevoel en 's middags ook lichte verhoging...kon natuurlijk de hele dag alleen maar denken, zou het-zou het...
    Vandaag weer nergens meer last van, en voel ik me eigenlijk erg goed...
    AAAAH:x:(:(maar ja, jullie kennen dit gevoel natuurlijk...

Dames, alvast een fijn week-end, heb vandaag, morgen en het week-end behoorlijk wat te doen, dat is wel zijn, dan denk ik er misschien niet zo veel aan...

LIEFS

16. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hallo!!!
    @Griekie: Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat!

@Roxy: Wat fijn dat je eindelijk iets positiefs hebt gehoord!! Je hebt al zoveel narigheid voor de kiezen gehad!! voordat je het weet zitten we in Maart!!! Tijd vliegt................ Nog even volhouden meis!

@ Nikita: Spannend allemaal!!! Ik ben zo benieuwd. Hou ons op de hoogte!! Ik duim voor je!!

Hier verder alles rustig. Gelukkig weer helemaal opgeknapt!!

Liefs tamara

17. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb weer even meegelezen.
    Fijn dat er weer iemand uit ons clubje zwanger is. Gefeliciteerd Pisum en allemaal superveel succes!

Knuffel!

18. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hallo allemaal,

hier even een kort berichtje van griekie. Nou dinsdag geopereerd het is een grotere ingreep geworden. De dermoid cyste is verwijderd er is endometriose gevonden, mijn linkereileider zit helemaal dicht. Half jaar op natuurlijke manier proberen daarna enige optie IVF. Moest eigenlijk 2 dagen in het ziekenhuis blijven maar mocht de volgende dag al naar huis, zelf geplast en stukje gelopen. Herstel valt zwaar tegen, maar ik ben heel de tijd blijven lachen.

Spreek jullie snel, ben nu kapot.

19. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,
    @Griekie: Wat fijn dat de operatie achter de rug is!!! Nou hopelijk herstel je snel meis!! Heel veel beterschap!!!!!!

@Nikita: En? Al Ongi geworden of???????

@Tata: Wat leuk dat je even hebt bijgelezen;) Hoe gaat het met jou? Nog maar een paar weekjes he?

@Mutzie en Roxy: Hoe is het met jullie??

Update:
    Vanmorgen naar de gyn. geweest. Ik zit nu op dag 14. Er was nog niet echt iets te zien. Wel zat er een grote eiblaas. Waarschijnlijk nog van de vorige keer. Ik moet vrijdag weer terug komen, en dan weer voor een FM en om te kijken of de grote eiblaas kleiner is geworden of helemaal weg is. Ik hoefde me er verder niet teveel zorgen over te maken. Gelukkig:)

Fijne dag allemaal!!

Liefs Tamara

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hallo Dames...
    Wilde eigenlijk morgen pas schrijven, maar kon me vanochtend niet inhouden en moest een testje wagen...
    Jammer genoeg ---, maar ook nog altijd geen duivels te zien, en mijn temp. is ook nog niet duidelijk naar beneden.
    Afwachten dus nog tot morgen.
    Dan moet ik de gyn. bellen voor de bloeduitslag, en weet ik pas of ik überhaupt een goed EI gehad heb...

Tata, leuk dat je even meeleest, jij bent er bijna...
    Wat geweldig, het lijkt nog maar een paar weken geleden dat je schreef dat je zwanger was, maar nu heb je echt al wel een bolle buik denk ik...

Mutzie, Roxy en Pisum...liefs voor jullie...

Griekie wat fijn om te horen dat je al zo vlug naar huis mocht.
    Hoe voel je je nu??
    Gaat het herstel een beetje??
    In ieder geval veel succes en klusplezier de komende 6 maanden...
    Mocht het tot dan niet gelukt zijn, worden jullie in ieder geval gericht verder geholpen...

Dames, ik meld me morgen nog een keertje...

Deel Deze Pagina