he meiden, even een tip van mijn kant: als je toch in het ziekenhuis terecht komt vanwege je onregelmatige cyclus, vraag dan gelijk of ze ook een zaadtest willen doen. Ik ben in jan. naar de huisarts gegaan, ook vanwege een zeer onregelmatige cyclus (oplopend van 34 tot 93 dagen). Als mijn huisarts geen test had laten doen hadden we nu misschien met hormonen mijn cyclus weer wat regelmatiger gekregen, maar was een zwangerschap toch uitgebleven vanwege de subfertiliteit van mijn man. Veel succes met de onderzoeken in het ziekenhuis, en zo'n inwendige echo valt echt reuze mee hoor! groetjes, star
Tata: thanks voor je reactie Ik bedacht maar even dat mijn lichaam dit keer express over de 45 dgn heen ging en richting de 61 omdat als dat niet was gebeurd ik ook niet was terug gegaan naar de HA omdat die de vorige keer tegen mij zei als het zo blijft is het prima. Mijn lichaam vind gewoon dat we het moeten laten onderzoeken Jij hebt trouwens besloten om niet voor de pillen te gaan maar heb jij nu nog controle's bij de Gyn? of echt gewoon helemaal weer zelf? Dawnie dan zitten wij in hetzelfde schuitje, afwachten wanneer het papiertje met de afspraak op de deurmat ligt. Ik zie er verder niet tegen op en het voelt voor mij ook niet als eng, ik vind het wel super dat het gaat gebeuren wie weet hoelang je anders nog moet wachten voordat het raak is. Sylcor: waarom zou jou HA niks doen? Ben je allang gestopt met de pil? Wat is je cyclus duur? Star81: Thanks voor je tip, ik zal het in mijn achterhoofd houden maar denk dat ik eerst even de 1ste afspraak afwacht hoe of wat.
@roxy, ik ben in oktober gestopt met de pil. dus nu 7,5 mand bezig en 2x ongi geweest. Heb toevallig vandaag gebeld. Moest voor de zekerheid een test doen, helaas was deze negatief. Nu mag ik morgen bellen voor een afspraak met de huisarts, waarschijnlijk krijg ik dan een bloedtest zei de assistentie. meer kunnen hun niety doen dan wordt het de gyneacoloog. Ik baal ervan dat het niet vanzelf gaat, maar ook heel blij dat er nu wel '' iets' gaat gebeuren....|Geen idee wat me te wachten staat, hoelang de uitslag duurt en tja hoe verder indien negatief.... liefs
@sylcor ik ben in september gestopt met de pil. in maart was ik al naar de HA geweest en toen had zij het ook over een bloedtest maar dat stelde ze toen uit omdat ik wel een lange cyclus had maar wel constant, als het langer werd moest ik maar terug komen dus dat heb ik di gedaan en toen was er geen sprake meer van een bloedtest maar direct een doorverwijzing naar de gyn. Het is zeker balen dat het niet vanzelf gaat vooral als je in je omgeving steeds hoort dat er iemand zwanger wordt zonder problemen en dat er al veel in je omgeving op knappen staan, maar ja we moeten het er mee doen en ben daarom blij dat we geholpen kunnen worden (positief blijven denken) Ben benieuwd wat er morgen uitkomt. Rustig aan.
grappig, dan lopen we op een maandje na gelijk.... ja ben ook benieuwd. hoop voor jou dat je nu snel een oproep krijgt.... succces
@Roxy, nee ik hoef alleen weer terug te komen als de cyclussen langer worden. Voorlopig probeer ik het zo. Ben benieuwd. Wat wil jij doen? @Star81, goeie tip! Ik hoop hem niet nodig te hebben @syclor, veel succes! @alle meiden, na 4 positieve ovutesten heb ik nu een negatieve. Denk dus dat ik deze maand een eisprong heb gehad. Yes!!!
@Roxy: we zitten inderdaad in t zelfde schuitje. Hoewel... ik ga morgen bellen voor een afspraak. Heb een verwijsbrief gehad. Zie er een beetje tegen op, omdat het dan echt niet zonder "hulp" lijkt te lukken. Maar misschien moet ik maar proberen het zo positief zien als jij... want het kan inderdaad nog heel lang duren zo... @Tata: Een eisprong!! En nu fingers crossed dan maar. Wat betekenen eigenlijk die dagen tussen haakjes bij jouw onderschrift? Ik twijfel of ik een eisprong heb gehad. Mijn temperatuur is al twee dagen iets hoger, maar ik heb niet de gebruikelijke pijn in mij (.)(.) (wel steekjes in de eierstokken). Hopen dat morgen mijn temp ook weer hoger is, dan is ie waarschijnlijk geweest... @de andere dames: ook veel sterkte!!!
nou meiden kom net thuis van mijn werk en er ligt gewoon al een brief van het ziekenhuis op de mat, ik heb woe aanstaande al een afspraak, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. @ Dawnie, heb jij al een afspraak gemaakt? Wanneer mag je? @ Tata, ik hoop dat de ovulatietesten goed hun werk hebben gedaan en dat je idd deze maand een eisprong gehad hebt, nu is het afwachten, ik ga voor je duimen, hou je ons op de hoogte? Ik denk dat ik wel behandeld wil worden want ik heb geen zin om elke maand maar op mijn cyclussen te wachten, als hij nou constant was gebleven ok maar 61 dgn nee dat vind ik te lang worden. We zullen woensdag horen hoe of wat, ben zeer benieuwd en dan zien we wel wat er gaat gebeuren. @ Syclor heb je een afspraak? Voor alle andere meiden die ook meelezen heel veel succes en alvast een fijn weekend, hopen dat het weer beter wordt.
@roxy, ja ik heb een afspraak, woendsdag om 8uur!! Heb de assistente mijn verhaal vertelt en moest eerst vrijdagochtend een test doen voor de zekerheid en helaas was deze dus negatief. Ik belde en kreeg een afspraak. het enige wat hun kunnen is een bloedonderzoek zei ze, de rest doet de gyneacoloog indien nodig.
@dawnie, dat is de cyckuslengte. Ik heb heb geplakt uit menstruatiekalender.net Een hele fijne site. @ allemaal, Fijn weekend!
Ik mag 17 juni pas naar de gyn. Dus nog even geduld... Jij mag al snel zeg Roxy! FIjn weekend allemaal! Groetjes, Dawnie
weet niet of het nog zin heeft om naar de huisarts te gaan. Werd vanmorgen wakker met knallende hoofdpijn.....en dat eindigt altijd in een ongesteldheid....heb anders nooit hoofdpijn....
hoi meiden, ik sluit me ook aan bij jullie. ook ik loop al erg lang met een vervelende cyclus. sommige kennen me waarschijnlijk uit een ander topic wel. ben voor het laats in december ongie geweest en daarna niet meer. dus ook ik heb vorige week een verwijsbrief gehad voor de gyneacoloog. en ik kan pas 1 juli terrecht helaas. maar we gaan nu toch eindelijk verder zoeken. iedereen succes hier en hoop dat er net als bij mij ook bij jullie snel een positieve test mag zijn en we mogen zeggen dat we met een onregelmatige cyclus wel zwanger kunnen worden. want ikzelf begin toch steeds meer te twijfelen.
Meissie toch! Wat k****! Ik heb na het stoppen met de pil ook 7 maanden geen ongi gehad en nu onregelmatig, maar idd je kunt wel zwanger raken, alleen duurt het veeeeel langer. En dat is zo moeilijk!
ik houd deze topic maar eens goed in de gaten. Mijn cyclussen zijn tot nu toe ook eerder aan de lange kant, pijnlijk en onregelmatig. Zou natuurlijk aan het ontpillen kunnen liggen, maar misschien ook aan iets anders. Ben nu 5 maanden gestopt met de pil, en heb in het begin eens een echo gehad, toen zag alles er goed uit. Maar ja, nog is het niet gelukt... Meiden, heel veel succes, en als ik zo nieuwsgierig mag zijn, ben ik benieuwd naar wat er bij jullie de komende tijd gebeurd... @ tata, hebben ze dit bij jouw d.m.v. een echo ontdekt?