Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hi Nikita,

Dank je...maaaaar we zijn er nog niet hoor. Maar goed een beetje goed nieuws na zo'n heftige tijd mag ook wel vind ik. Hoe is het met jou?

Liefs,

Griekie

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Nee, dat weet ik wel...
    Maar gewoon erg blij voor je, en net zoals je zegt, een beetje goed nieuws eindelijk, doet ook wel eens goed...

Met mij gaat het langzaam langzaam...
    (hihi...voel me net een compternerd, de hele dag staat dat ding nu aan...)
    Ben toch wel verbaasd hoe lang het duurt.
    Wilde eigenlijk vandaag een paar boodschapjes gaan doen, maar nadat ik vanochtend een paar lichte huishoudelijke klusjes had gedaan, heb ik dat toch maar gelaten...

Misschien morgen of overmorgen...

LIEFS

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Was ik ook weer eens. Net terug van vakantie, lekker weekje skien... Nu weer in het werkritme...

@Nikita: jeetje wat verschrikkelijk nieuws heb jij zeg! Baal erg met je mee! Dit had ik toch niet verwacht. Is niet niks, IVF... Weet je al wat jullie willen?

@Griekie: jij hebt gelukkig beter nieuw! Wat fijn om te horen dat rechts alles er goed uit ziet! Nu hopen dat het binnen 3 maanden lukt, ik duim voor jullie!!

@Tamara: wat balen dat je nog geen ei hebt gehad! Kan me je baalmoment heel goed voorstellen... Hoe is het nu?

Hier ook behoorlijk baalmomentje momenteel... De medicijnen die ik slik slaan wel aan, wat betekent dat mijn hormoon prolactine is gedaald, alleen zit ik weer op CD 37, dus ik verwacht niet dat ik een eisprong heb.. Wil niet te snel weer de gyn bellen, dus ik wacht nog even af, maar als deze cyclus langer wordt dat 45 dagen ga ik toch weer bellen..
    Had me voorgenomen om het even zo te laten en me te richten op de bruiloft, maar ik merk toch dat de onregelmatigheid me ermee bezig houdt.. Had ik nu maar een eisprong, dan kon ik het een beetje loslaten, maar dat gaat nu dus even niet.

Weer genoeg over mij. Lees elke keer mee hoe het met jullie gaat. Hopelijk binnenkort weer meer goed nieuw! Sterkte meiden!

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    geef het de tijd meis, het is voor mij nu 7 weken geleden en ik ben nog steeds heel snel moe. Ik ben erg vroeg wakker en ben smiddags in staat staand in slaap te vallen. Maar goed het is ook niet niks allemaal. Narcose is nou eenmaal niet goed voor je lichaam. Maar ik denk als ze geen narcose gebruiken ik helemaal niet meer slaap haha.

Dikke knuffel meis

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Mutzie,
    Begrijp je helemaal als je zegt dat je onzeker wordt van je EI niet te vinden.
    Dat gevoel heb ik ook maandan gehad.:x
    Zou de gyn. wel eventjes bellen, want een cyclus langer dan 35 dagen is niet 'normaal' en als je dus op dag 37 nog geen EI hebt gehad, zit je al minstens aan een cyclus van 41 dagen.
    Misschien eventjes bloed laten prikken ofzo, dan heb je zekerheid.
    Wel goed nieuws dat bij jouw ook de medicijnen goed zijn aangeslaan.:)

@Tamara...DRUK DRUK...;)
    Dat is toch goed, heb je tenminste geen tijd er teveel aan te denken.
    Hoop wel dat je ondertussen duidelijkheid hebt over je EI...

Griekie...wow, 7 weken geleden al,
    Wat gaat de tijd toch snel, ( pisum&tata, hoe gaat het met jullie ondertussen, tata, bij jouw is het toch ondertussen bijna zover??;))
    Heb jij ook zo'n vervelende lage rugpijn gehad na de op??
    Ik klaag hier nu al 3 dagen over, en zeker 's avonds is het erg, kon er afgelopen nacht niet van slapen.
    Niet dat het heel erg zeer doet, maar zo helemaal onderin mijn rug, rond het stuitje, en de billen, maar dan dieper van binnen, heb ik zo'n vervelend en zwaar gevoel, alsof ik 3 uur aan een stuk op mijn kont gezeten heb, en alles verdoofd is.:(
    Het gaat echt op mijn zenuwen werken....

XXX

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Met mij gaat alles goed, thanks for asking :)
    Ik lees nog trouw met jullie mee, maar wil jullie ook niet 'lastigvallen' met verhalen over mijn zwangerschap, want ik weet hoe moeilijk dat kan zijn als het bij jezelf niet spontaan gaat...

Ik ben inmiddels alweer 17 weken, de tijd vliegt.
    Voel me moe maar verder prima.
    We weten het geslacht ook al maar houden het geheim :D

Ik wens jullie allemaal veel succes, en ook sterkte voor de dames met operaties :(

7. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi meis, Ik had inderdaad ook last van m'n stuitje nu ik terugdenk. Het was niet heel dominant aanwezig maar ik lag ook heel veel waardoor je zoiezo al erg stijf bent rond dat gebied als je even gaat zitten hihi. Ik heb vandaag voor het eerst dat ik niet moe was na het werken, dus zeer positief. heb na het werk nog lekker boodschappen gedaan en het huishouden en gekookt. Veel beter dan hoe ik me vorige week na het werken voelde

Liefs

Dikke knuf meis

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi,

Dank je Griekie, het gaat beter, en de rugpijn is gelukkig weg.
    Ben ook alleen nog ontzettend snel moe, maar dat zal wel door de narcose komen, en af en toe als ik teveel wil, doet het nog gewoon ergens zeer.

Had afgelopen weekend onverwacht mijn zusje met aanhang logeren, was wel gezellig, kon ik mijn gedachten even verzetten.
    Maar heb haar, nog mijn ouders, iets kunnen vertellen van wat er gaande is.
    Kreeg het gewoon niet over mijn lippen...
    Moet eerst alles zelf verwerken, ben echt nog heel erg emotioneel na het gesprek met de gyn.

Had vrijdag dus de nacontrole en bespreking.
    Nou, ik ben erg blij met mijn arts, maar moest toch wel een traantje laten toen hij ons vertelde hoe het verder gaat.

Over 2 weken gelukkig al, de kennismakingsafspraak in de IVF kliniek.
    Maar hij denkt dat we toch nog wel minstens 2 maanden moeten wachten.
    Na de operatie, en het uitschrapen van de baarmoeder is het een te groot risico, te snel met IVF te gaan beginnen, omdat de kans op een miskraam te groot is.
    Als je natuurlijk zwanger zou worden, is het niet zo'n probleem, als het vruchtje sterk genoeg is, komt het er wel, maar met IVF is het risico gewoon te groot, en moeten we dus eerst alles minstens 2 cyclussen tot rust laten komen.

Maar meer dus over 2 weken.
    We hebben besloten om maar zo snel mogelijk tenminste 1 IVF behandeling te proberen.
    Mijn gyn. zegt nooit tegen een vrouw dat ze onvruchtbaar is, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar bij mij is de kans gewoon echt heel erg klein.
    En we willen gewoon weten wat IVF precies inhoud, wat er op ons af komt, waar we door moeten, en wat het allemaal inhoud, zodat we daarna kunnen besluiten of we het nog een paar keer willen proberen, of eerst de alternatieve methoden gaan uitzoeken.
    Gyn. heeft wel gezegd, dat veel mensen teveel van IVF verwachten, maar dat de slagingskans maar 30% per behandeling is.

Ik woon dus in Duitsland, en eerst moeten we van de ziektekostenverzekering het OK krijgen, en dan krijgen we maar 3X 50% van de behandelingskosten vergoed.
    Gyn. zegt dat we van max. 3000E per behandeling uit moeten gaan.
    Alleen daarom al willen we het eerst maar 1X proberen, want dat gaat ons behoorlijk wat spaargeld kosten.
    En zekerheid dat ik uiteindelijk zwanger word, is er gewoon niet.
    Daarom vertelde hij ons ook nog, dat hij ons de raad wil geven ons alvast bij een adoptieburo aan te melden.
    Die procedure duurt ook jaren, en kan tegelijkertijd met de IVF behandelingen lopen.
    Hij vertelde dat die mensen het helemaal begrijpen als ze je van de lijst moeten halen als je toch zelf zwanger geworden bent, maar mocht het dus uiteindelijk nooit lukken, staan we over een paar jaar bovenaan de lijst voor een adoptiekindje.
    Dat vond ik wel erg verstanding, en zakelijk van hem.
    Maar toen kon ik dus mijn tranen niet meer inhouden, maar vind toch wel dat hij gelijk heeft.
    We proberen het dus ook zo te bekijken, en gaan waarschijnlijk dus na de 1e IVF behandeling ook meteen maar eens met een adoptieburo praten.

Maar vind op het moment alles gewoon zooo oneerlijk...
    En stom geregeld in Duitsland.
    Om 50% van de IVF kosten vergoed te krijgen moet je getrouwd zijn, hoe ouderwets is die regel wel niet.
    Gelukkig zijn we dat wel.
    Maar iedereen die ongewild zwanger is mag gratis en voor niks een abortus laten doen, en iemand die ongewild kinderloos blijft kan een hoop geld gaan betalen...

Nou ja, aan de lengte van dit berichtje kunnen jullie dus al wel zien wat er op dit moment allemaal in mijn hoofd rond gaat.
    Gelukkig kan ik het hier allemaal van me af schrijven...

Ik stop er nu wel meteen mee, en ga proberen te slapen...
    XXX

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jeetje wat een verhaal :(

Kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent als je dat allemaal hoort. En stom geregeld daar ja!

Het klinkt inderdaad wel zakelijk en 'praktisch' om het over adoptie te hebben.. maar je kan maar beter voorbereid zijn idd :(

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff Nikita, ik word er een beetje sprakeloos van! wat oneerlijk het soms toch geregeld in de wereld. Vind het knap van je dat je ook aan adoptie durft te denken. Veel stekte! Blijf het van je afschrijven. Ik lees/leef met je mee!

11. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Lieve Nikita,

Ik vind het echt heel heftig wat jullie moeten doormaken. Ik leef heel erg met jullie mee en hoop dat het je inderdaad helpt het van je af te schrijven. Ik denk dat je daarvoor hier helemaal op de juiste plek bent. We denken aan je en je bent sterker dan je denkt.

Heel veel liefs,

Griekie

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hoi meiden, erg bedankt voor jullie lieve woorden.

langzaam, langzaam gaat het wat beter, maar ik kijk er echt tegenop om met de verzekering te gaan praten, ze doen hier in Duitsland standaard moeilijk met het vergoeden van behandelingen.
    misschien dat een traantje laten daar, wat zal helpen...
    volgende week gaan we ervoor...

het heeft me ook erg geholpen om 2 vriendinnen de situatie te vertellen.
    ze waren ontzettend lief, en ik mag-kan ze vanaf nu dus ook altijd lastig vallen als ik het weer eens niet meer zie zitten.

verder had manlief gisteren ook een baaldag, maar gelukkig praten we veel samen, en proberen zo positief mogelijk te blijven.

XXX

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hey meiden,

Hoe gaat het hierzo? Allemaal lekker vrij met de paasdagen. Hier het idee PMS te hebben. Gisteren bijna flauwgevallen tijdens werk en elke keer als mijn eisprong is geweest wordt ik zo beroerd tot aan de dag van mijn menstruatie.Ik heb last van behoorlijke stemmingswisselingen en zeer depressief de dagen voor mijn eisprong dat ik er eng van wordt. Ook de zeer pijnlijke borsten na de eisprong hebben met PMS te maken en zo nog een aantal symtonen. Vaak verdwijnen klachten van PMS als je menstruatie doorbreekt. Alleen Krijg ik dus op de dag dat mijn menstruatie doorbreekt last van de onwijze pijnen van de endometriose. Probeerde een afspraak bij de huisarts te maken maar er werd niet opgenomen. Dinsdag een nieuwe poging maken.

Fijne paasdagen en een dikke knuffel

14. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi lieve lieve lieve lieve meiden!!!

Sorry voor mijn late reactie op iedereen:( ik zal het jullie zo uitleggen.. Eerst even reageren op al jullie verhalen!!!

Nikitia: Meis, wat een heftige tijd........ Ik kan me goed voorstellen dat dit je zo emotioneel, onzeker, verdrietig etc. maakt!! Gelukkig kan je over 2 weken al terecht bij de IVF kliniek!! Maar wel heel erg dat het ziekenfonds in Duitsland zo krom geregeld is!!!!!!!!!!!
    Ik wil jullie echt heel veel sterkte wensen met alles wat nog komen gaat!!!!!!!! Veel praten... en alles eruit gooien wat je voelt en denkt!!! Ik denk aan je!!

Griekie: Wat fijn dat je eindelijk een keer goed nieuws te horen hebt gekregen. Hopelijk is het snel RAAK:) Ik duim voor jullie!!!!!

Mutzie: Je moet echt bellen naar de gyn. want een cyclus langer dan 35 dagen is echt niet goed. Ik weet er alles van:x:x:x En vooral bellen als je er zo onzeker van word.. Zij zijn er om jou te helpen.

Pisum: Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat!!:) Bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het word of niet?
    Geniet ervan!!!

Ik weet niet of ik iemand vergeten ben...:( volgens mij niet!!

Nou even mijn update:
    Hier in een flinke dip gezeten.. Alhoewel mijn cyclus vorige maand nog 29 dagen was... is het deze ronde echt hopeloos... Ik zit inmiddels op dag 38 en nog steeds geen positieve ovulatie test. Vorige week dus maar naar de gyn. geweest voor een inwendig onderzoek. En er groeide wel een ei.. inmiddels 16 mm. Maar van de week geen positieve test... Vreemd;) Dus vanmorgen weer terug geweest. En waarschijnlijk is er toch wel een eisprong geweest van de week... of dan toch de testen het niet goed gedaan hebbben:( Nu moet ik ff 2 weken afwachten... en als ik dan ongi word dan toch starten met CLOMID 150 mg!! Mocht ik niet ongi worden dan eerst een kuurtje primolut om een ontrekkingsbloeding te krijgen en dan ook starten met 150 mg.!!! En de andere optie kan zijn dat ik ZWANGER raak........ even afwachten dus... Er is al wel gesproken over eventueel spuiten... maar goed eerst maar eens starten met clomid 150 mg en dan zien we wel verder.... dus hier echt al 4 weken in de STRESS.. maar komt allemaal goed... we blijven gewoon rustig afwachten...;)

Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen....

Liefs Tamara

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Griekie...voel je je ondertussen al wat beter??
    Heb ook wel gelezen dat PMS echt lastig kan zijn.
    Heb je alweer een EI gehad, ondertussen??
    En voel je nog iets van de OP??
    En nu na de OP, heb je dan nog altijd last van de endo??

@Tamara, je houdt je temp. niet bij??
    Met OV testen kun je soms idd. je LH piek missen, als hij maar erg kort is.
    Goed hoor, dat je zo optimistisch blijft, en hopelijk wordt je of gewoon ongi, of een ++ test, en niet nog een keer die primolut.

@Mutzie, al ongi geworden ondertussen??

Hier niet veel nieuws, ben ook op mijn ongi aan het wachten, heb al extra grote tampons gekocht...:$
    Vandaag dag 29, dus het kan elke moment komen, maar ook nog 2 weken op zich laten wachten.
    Langzaam komt de eerste afspraak voor IVF ook dicherbij, ben erg benieuwd hoe het zal zijn.
    Verder voel ik niet veel meer van de operatie, af en toe nog wat rare steekjes, of wat duizelig.
    Maar dat was het.
    Griekie, jij had toch al binnen een week weer sex na de OP??
    Wij hebben 2 weken gewacht, maar toch was het pijnlijk, zeker de dag erna...maar ja, aangezien het weer weg trok, zal het wel niet zo erg geweest zijn.
    Een tweede keer zullen we vanavond eens proberen...;)
    Helpt de nare gedachten te verdrijven...;)

Geniet nog van de paasdagen...

XXX

16. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Tamara,
    Oeh wat spannend meis, ik ga voor je duimen dat de 150 mg niet nodig is, zo wel dan hoop ik dat deze wel aanslaat en dat het hiermee raak zal zijn !!!!! Duim duim duim

Hi Nikita,
    Ja meis het komt inderdaad steeds dichterbij de 12e, heel spannend hoor maar ben ook wel erg nieuwsgierig. Wij moesten 14 dagen wachten met gemeenschap na de laparotomie, maar we hebben 13 dage gewacht hihi. Het was inderdaad nog erg gevoelig binnen, maar bij mij deed het normaal gesproken ook soms zeer door de endometriose in bepaalde standjes. Dus ik had zoiets van whoppa, hihi. En als het echt niet uit te houden was dan had ik er niet meer doorgegaan het moet wel leuk blijven of course. Mijn litteken is nog steeds gevoelig en verder heb ik niet echt spraakmakend veel pijn meer daar. Het is nog gevoelig en soms denk ik oke ff rustig aan. Verder heb ik wel veel last van moeheid en van de week was ik zo duizelig dat ik echt het gevoel had dat ik ging flauwvallen, zeker op momenten dat ik dan opstond. De dag erna had ik dus een dikke vette positieve ovutestje in m'n handen, de teststreep was dikker dan de controlestreep. Dus rampetampen maar de afgelopen dagen en duimen maar weer. De komende 2 weken wel weer klachten krijgen zoals erg duizelig, kotsen van misselijkheid, borsten 2 cupmaten groter etc, dit komt dan echt neer op PMS. Maar goed aan de pil of antidepresiva wil ik niet dus ik ga het op een natuurlijke manier proberen. Ga na een therapeut die dit soort dingen kan verhelpen en misschien wel acapunctuur.

Dikke dikke knuffels voor jullie allen.

P.s hopelijk heeft de paashaas ook goede eitjes bij ons allen gebracht

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Was ik ook weer eens... Nog steeds niet ongesteld. Zit ondertussen op CD 50.. Heb vorige week gyn gebeld. Ik moet 2 maanden wachten, dan zal hij kijken naar andere medicijnen (Clomid) naast of i.p.v. de prolactine verlagende medicijnen... Wil niet zo lang wachten.. Heb sinds paar dagen heel pijnlijke borsten, nog nooit zo gehad. Denk dat ik eind april weer bel..

@Nikita: hoe is het met je? De afspraak komt steeds dichterbij. Spannend hoor! Fijn dat jij en je man kunnen praten en dat je het ook aan vriendinnen kwijt kan. Lucht altijd op!
    Vraagje: slikte jij Clomid samen met de andere medicijnen die je prolactine verlaagde of alleen Clomid?
    Ben benieuwd of het sexen beter gaat deze keer ;)

@Griekie: wat vervelend dat je je zo rot voelt vanaf je eisprong en zo'n last hebt van je endometriose.. De dokter al te pakken gehad?

@tamara: ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent, dan is alles opgelost :) Vervelend he, die schommelde cyclussen? Hoop dat je snel goed nieuws hebt!

Ik hou jullie weer in de gaten hoor! Volgende keer goed nieuws hoor!

18. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Nikita,

Veel succes vandaag ik denk aan je ben erg benieuwd hoe het verlopen is/ zal gaan?

Liefs
    Griekie

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou wij zijn gisteren in Hamburg geweest, in de fertilitiekliniek, en hebben zowel de arts als de profesor gesproken.
    Ze waren ontzettend vriendelijk, en gaan ons zo snel mogelijk helpen.
    Ook regelen hun voor ons het papierwerk i.v.m. de ziektekostenverzekering.
    Wij moeten dan alleen de documenten naar de verzekerng brengen om een stempel te halen.
    Als ze dan toch moeilijk doen, kunnen we de kliniek bellen, en zullen hun met de verzekering bespreken dat er geen andere optie is voor ons, en dan is het in orde, en dan moeten ze wel ok. geven.
    Daar was ik echt erg bang voor, en werd gisteren weer kwaad dat het zo oneerlijk geregeld is.
    Ze vergoeden hier dus maar 50% van een standaard behandeling.
    Bij Cryo en AH, zijn de kosten 100% bij de patient.
    Maar als we dat niet doen, zijn de kansen nog kleiner.
    Dus 1 IVF behandeling zal ons ongeveer 2000 tot 2500 E kosten, afhankelijk van hoeveel Cryo's er zullen zijn.

Verder moesten manlief en ik bloed laten prikken en urine inleveren.
    Bij mij wordt er gekeken, of de schildklier in orde is, alle bloedwaardes in orde zijn, en hoe de hormonen zijn zodat ze de hormoonbehandling goed kunnen afstellen.
    Bovendien worden we alletwee op Aids en Hepatities getest.
    Geen idee waarom dat is, maar dat is een eis van de verzekering hier.
    Volgende week maandag kan ik telefonisch alle uitslagen bespreken.
    Omdat de zwemmers van manlief zo super in orde waren, hoeft hij dat niet nog een keer te doen, alleen nog maar voor de IVF behandeling.

Nu wachten we dus op post van de kliniek, zodat wij daarmee naar de verzekering kunnen, dat duurt ongeveer 2 weken.
    Daarna kunnen we al beginnen...
    Ik zal eerst 2-3 weken de gewone pil moeten slikken, en evt. nog een kuurtje Provera, zodat alles weer schoon en op nul is, en de eierstokken in rust.
    Afhankelijk van hoe mijn cyclussen verlopen, kunnen we misschien eind volgende maand al wel met spuiten en de behandeling beginnen.

Ben erg benieuwd, en kijk er bijna erg naar uit.

@Griekie, THX dat je aan me gedacht hebt.
    Ben jij al ongi geworden??
    Ik wacht er ook nog altijd op.

@Mutzie, het sexen gaat weer fantastisch hoor...;)
    En ja, ik slikte de Clomid samen met de schilklier medicijnen.
    Die laatste moet ik blijven nemen tot minstens de zwangerschap.

@Tamara, heb jij goed nieuws voor ons??
    Of ben je met de Clomid 150 begonnen, en merk je daar dan iets van??

Ow, nog vergeten.
    Bij de echo die ze gisteren ook gemaakt hebben, had ik wel opeens een Cyste van 6 cm.
    Bij de laparoscopie is hij waarschijnlijk nog heel klein geweest, maar nu dus niet meer.
    Ze (de dr.) bekijkt de waardes in het bloed, en kan daaraan zien of ik evt. een extra kuurtje Provera zou moeten nemen, ofdat het zich vanzelf op gaat lossen.
    Het was niks om me zorgen over te maken, en het zou evt. nog een nawerking van de Clomid kunnen zijn.

Nou meiden, dat was het dan weer, en dus maar op naar de volgende week, bloeduitslag en het, hopelijke OK, van de verzekering.

LIEFS

20. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hey Nikita,

Wow het gaat nu allemaal echt beginnen he, spannend hoor meis. Maar snap ook wel dat je er eigenlijk ook wel soort van naar uitkijkt. Dan gaat er tenminste wat gebeuren toch. Ik ga voor je duimen meisie en afwachten op de papieren dan maar he.

Mijn NOD is aanstaande vrijdag/zaterdag hoop dus niet dat ik ongie ga worden. Maar heb weer een voorgevoel dat het niet raak is hoor. heb nu weer voor de 2e keer na de operatie eisprong gehad, best netjes dus.Gisteren van een goede vriendin te horen gekregen dat ze zwanger was, even moeilijk maar ook erg fijn dat het bij hun wel gewoon 'normaal' is gegaan. Ik heb haar ook gevraagd mij gewoon te betrekken bij haar zwangerschap. Vanmorgen hebben ze de tweede echo gehad en ik kreeg gelijk 3 foto's gemaild gaaf he.

Dikke knuffie

Deel Deze Pagina