Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hi Nikita

ik begrijp je meisie, en snap heel goed dat je zoiets hebt van hup we willen verder!!!!!

Tamara, ik vind het wel vreemd dat je niet eerst een onderzoek hebt gekregen of je eileiders wel doorgankelijk zijn, want dat moest ik wel. Anders kan je clomid slikken wat je wilt maar als het dicht zit da heeft het weinig zin en zo goed is die clomid ook weer niet. Nou meisie ik ga voor je duimen dat je woensdag een dikke dikke dikkeeeeeeee positieve test in handen hebt. Ik ga naar beneden lekker eten want mijn eisprong is geweest en dan heb ik heel de tijd HONGER!!!!!

liefs

2. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Helaas ben ik vanmorgen ongi geworden. Een cyclus van 33 dagen!!! Wel een hele grote teleurstelling..... Maar we gaan vol goede moed weer verder. Volgende week moet ik dan weer naar de gyn. dan zal ik met haar bespreken om eventueel de eileiders door te spuiten en een samenlevingstest.

Fijne zondag

xxx

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hey Tamara,

Ben blij dat Griekie het al aangesproken heeft, want ik was hetzelfde aan het denken.
    Mijn gyn. gaf me ook maar 3 goede eisprongen de tijd met Clomid, daarna had ik de laparoscopie, en ik had dus ook wel Clomid kunnen blijven nemen, maar het zo dus voor niks zijn.
    Ik heb uiteindelijk 2X 50 en 2X 100 genomen, want had ook een keer geen eisprong met 50 Clomid.

Succes met het bespreken, en wat balen van je ongi.
    Vind het zo knap dat je positief blijft, tenminste je schrijft altijd vrolijke berichtjes, maar je zult je wel anders voelen.
    Geniet maar van je uitje, dat doet altijd goed...

@Griekie, spannend morgen..hoop dat je mag gaan beginnen...

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    lieve Tamara een hele dikke knuf voor jou!!!!!!

Nikita: hoe is het nu met je? Ja ik ben erg benieuwd naar de uitslag morgen. Ik hou jullie op de hoogte

Liefs

5. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Wat zijn jullie toch schatten:)
    vind het altijd zo fijn om mijn verhaal met jullie te delen!!!

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt. Mag volgende week woensdag komen voor een FM. Begin woensdag met de clomid 150 mg. Als ik de echo heb, dan ga ik meteen overleggen of de 2 onderzoeken gedaan mogen worden. Zodat we dat uit kunnen sluiten.

Ja, ik kom wel heel positief over, maar de FRUSTRATIE word steeds groter:( Maar jullie weten hoe het voelt.....

We gaan ervoor;)

Griekie: Bedankt voor je knuffel:) En heel veel toi toi toi voor morgen. Ben erg benieuwd.

xxx Tamara

6. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Tamara,

Spannend hoor ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zal zeggen.

Hier helaas te horen dat de uitslag nog niet binnen is. Duurt dus 2 weken ipv van een week die ze gezegd hadden. De keer ervoor duurde het ook 2 weken dus ik had het nog nagevraagd. Nu krijg ik de uitslag op z'n vroegst de 20e te horen. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik dan een positieve test in handen heb, veeeeel belangrijker haha.

Duim duim duim

liefs

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het meiden, daar was ik ook weer eens.. Beetje druk met alle voorbereidingen... Nog maar 4 weken te gaan... :D

@Roxy: wat super fijn dat het zo goed gaat!! Lijkt me een goed gevoel dat jullie het kloppende hartje hebben gezien. Geniet ervan!

@tamara: wat verschrikkelijk balen weer dat je ongi bent geworden... Ik hoop dat je snel de volgende onderzoeken mag ondergaan. Verschrikkelijk dat we altijd zo lang moeten wachten he?? Veel sterkte meis!

@Nikita: pfff, wat moet jij ook weer lang wachten... Ik hoop dat de tijd voor je vliegt!

@Griekie: balen dat de uitslag nog niet binnen is... Nu hopen dat je een positieve test hebt voor die tijd!

Ik ben aan het wachten op mijn ongi d.m.v. primolut. Daarna mag ik voor het eerst aan de Clomid 150, ik hoop zo dat deze nu eindelijk zijn werk eens gaat doen! Dan hoop na onze trouwdag een positieve test in handen te hebben... Anders gaan we sowieso bijkomen op Bali!! 8)

Meiden, allemaal weer heel erg veel sterkte!! 2010 moet gewoon ons jaar worden! We houden de moed erin! Liefs, Mutz

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Mutzie...ow ja, jullie grote dag komt dicherbij, wat spannend allemaal.
    Is alles geregeld en gedaan??
    Wat zou het toch een gaaf idee zijn meteen na je trouwen +++ te testen.
    Of misschien doet de Balineese vruchtbare lucht jullie wel goed;)
    Ben het helemaal met je eens, we blijven +++ en we worden gewoon allemaal een hartstikke mooie 2011 MAMA:D

@Griekie, wat vervelend dat de uitslag niet binnen was.
    Maar deze week dus, als ik het goed heb.
    Hoop dat het allemaal wel meevalt, we hebben al genoeg te verwerken gehad.

@Tamara, heb ik het goed, was jij gisteren bij je gyn??
    Hoop dat hij-zij je snel wil helpen.

Zelf moet ik vanmiddag weer bellen naar de kliniek.
    Want mijn professor is er weggegaan, dus nu moet ik vragen bij wie ik eigenlijk onder behandeling sta.:(
    Ben na de MA nog altijd niet ongi geworden ( maar we zitten pas op dag 35 dus dat valt nog wel mee ) dus kan nog altijd niet echt bespreken hoe en wanneer het verder gaat met ons.
    Maar ja, we wachten wel af, vraag in ieder geval vanmidag of ik bij de volgende ongi alvast met de pil mag beginnen.
    Dan kunnen ze me nadehand makkelijker inplannen.;)

9. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@Mutzie: Spannend allemaal. Het is zo'n mooie en bijzondere dag!
    En daarna heerlijk relaxen in Bali!!! Lekker hoor! Geniet er maar lekker van!!! Wanneer was nou precies de grote dag???????
    Ik hoop dat de Clomid 150 mg zal gaan aanslaan!! Ik duim voor jullie!!

@ Griekie: Wat vervelend dat de uitslag nog niet binnen is. Weer wachten:( Een knuffel voor jou, hopelijk gaat de tijd snel voorbij...

@Nikita: Hoe is het telefoon gesprek naar de kliniek gegaan??? Ik hoop dat de ongi niet lang meer op zich laat wachten. Dan kunnen jullie weer verder... Ik duim voor jullie!!!

Zo mijn duimen draaien ook weer overuren;) Meiden, wat gun ik ons allemaal een heel lief, klein en bijzonder wondertje!! We gaan voor de SUPER MAMA'S in 2011!!!!!

Ik moet aankomende woensdag naar de gyn. Ik ben nu clomid 150 mg aan het slikken. Heb alweer 3 dagen erop zitten, nog 2 te gaan:) Bijwerkingen vallen gelukkig mee, het enige waar ik last van heb is van licht flikkeringen als ik opsta. Maar dat is ook alles...

Fijn weekend!

xxx Tamara

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi,

Nou ik heb vrij goed nieuws, gelukkig heeft mijn gyn. het verkeerd begrepen, en blijft mijn FA nog tot het einde van het jaar in deze kliniek.
    Nou, maar hopen dat ik tegen die tijd opnieuw zwanger ben.

Hij stuurt me volgende week een nieuw behandelingsplan en recepten toe, en dan mag ik waarschijnlijk al bij de volgende ongi beginnen.
    Hij denkt dat die nog wel een paar weken op zich kan laten wachten, gezien mijn voorgeschiedenis van onregelmatigheid.
    Mocht hij nou toch binnen nu en volgende week doorbreken moet ik nog wel een cyclus wachten.
    Dus nu maar hopen dat mijn ongi dus op zijn vroegst over een week of 2-3 komt, dan mag ik namelijk meteen beginnen.

Hoef dus geen hele nieuwe IVF behandeling te ondergaan.
    Krijg nu oestrogeen pilletjes die ik moet nemen ter ondersteuning van het BMS, en dan wordt er met FM's weer gekeken naar hoe een EI ontwikkeld, op het moment dat hij op springen staat, moet ik dan naar de kliniek voor de TP.

Hoop dat dat dus ergens September gaat zijn, dat is dan ongeveer 2,5 maand na de MA.
    Perfektes timing...

Fijn week-end dames.
    Zit me te vervelen, heb zelf nog vakantie, maar manlief moet het hele week-end werken, en het is weer is belabberd...hmm...geen idee wat dadelijk nog ga doen, heb alles al gepoetst, en boodschappen gedaan...

11. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Vanmiddag weer naar de gyn. geweest. Links groeit er een eitje, maar is nog maar 12 mm. Het volgende met de gyn. afgesproken: Omdat we nu een mooie cyclus hebben van 32/34 dagen wil hij eerst dat we 3 maanden het 'zelf' gaan proberen. Zonder echo's, zonder bloedprikken. Hij zegt dan is de druk wat van de ketel, hoef je niet de hele tijd hier te komen en er bij stil te staan. Daar zit natuurlijk wat in. Als over 3 maanden het nog niet gelukt is dan moeten we terug komen en dan wil En hij de onderzoeken gaan doen. Zelf denkt hij dat het daar echt niet aan het ligt. Het voornaamste was dat mijn cyclus regelmatig werd. En dat is gebeurd. Dus we gaan vol goede moed verder! En hopelijk is het binnen nu en 3 maanden dan echt RAAK...

Hoe is het met jullie?

Veel liefs Tamara

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    OK Tamara, misschien heb je en de gyn. wel gelijk.
    Alleen heeft mijn gyn. ons deze raad in het begin ook meegegeven...
    Maar hopelijk loopt het voor jullie helemaal anders natuurlijk.

In ieder geval super goed dat je een regelmatige cyclus hebt gekregen, en dan gaan we vol goede moed de komende 3 maanden in.
    Wel met hulp van de Clomid?? Of helemaal zonder...

13. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Nikita:
    Ik vond het zelf wel heel moeilijk om dit te doen, maar ik begrijp de gyn. wel. We zullen zien wat de komende 3 maanden ons zal brengen.
    Ik moet wel de Clomid blijven slikken, maar alleen nu geen echo's, bloedprikken meer. We gaan vol goede moed weer verder;)

Liefs Tamara

14. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lieve meiden,
    Het is rustig hier...

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Tamara

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja, dacht eigenlijk hetzelfde...
    hier lijkt het erop alsof de ongie eraan komt, afgelopen dagen best wel PMS gehad, en vandaag een beetje rare afscheiding...
    zou fijn zijn, dan mogen we voor een nieuwe poging...

16. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi nikita:
    Ik hoop echt dat de ongi eraan zit te komen. Dan kunnen jullie weer verder!!! Hou ons op de hoogte!!

Liefs tamara

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    JAJAJAJA...de ongie is gekomen...hahaha...ken me lichaam gewoon echt goed...

precies 7 weken na de curretage.

heb vandaag wel even met de kliniek gesproken, want eigenlijk had mijn gyn. het erover dat ik nu 3 maanden pauze moet maken.
    Maar van de FA mag ik echt beginnen, want de evt. zwangerschap zal dus na ongeveer 3 maanden zijn...

Kijk er erg naar uit, heb op 10 September de eerste FM, en dan wordt de TP ingepland...hopelijk gaat alles goed...

Meiden...kom ook eens met een update...als je even tijd hebt natuurlijk...;)
    Tamara en ikke hebben een goed gesprek, maar we zijn benieuwd naar jullie...;)

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Daar ben ik ook weer eens hoor!

@Nikita: wat fijn dat je ongi er is en dat jullie dus verder kunnen!!

@Tamara: kan me wel voorstellen dat het even slikken was dat jullie 3 maanden zonder "meekijken" aan de slag moeten. Maar als je cyclus zo mooi regelmatig blijft dan weet je toch ongeveer wel wanneer je moeten klussen? Binnen 3 maanden ben je gewoon hartstikke zwanger!
    Ik heb als bijwerking van de Clomid opvliegers en puistjes... Grrr...

@Griekie: hoe is het met jou? Is de uitslag al binnen?

@Roxy: hoe is het met jou? Voel je je al zwanger? Heb je het hartje gehoord van de week? Heb je ook al een echo gehad?

Ik zit te wachten op mijn ei... Ben wel bezig met ovutesten, wil hem natuurlijk niet missen en eigelijk wil ik gewoon weten of 150 nu eindelijk wel aanslaat.
    De laatste twee weken voor DE dag kruipen hier voorbij... De grote dag is 10 september (op de dag van Nikita haar FM :)). Heb er erg veel zin in!!

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow spannend Mutzie...dan denken we aan elkaar...
    Je zult echt van jullie dag genieten, zo bijzonder is het...
    Leuk dat je je even laat zien, alhoewel je waarschijnlijk midden in de laatste voorbereidingen zit....

Roxy & Griekie...ben ook benieuwd naar jullie...;)

Fijn week-end allemaal...

20. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@Nikita: Wat ben ik blij voor jullie!! Je kunt nu weer verder!!! Ik ga heel hard voor jullie duimen... voordat je het weet is het 10 september... de tijd vliegt:)

@Mutzie: Spannende tijd!!! Ik hoop echt dat de clomid 150 mg gaat aanslaan... maar heb jij geen FM bij de gyn.?? Heel veel succes met de laatste voorbereidingen... het is zo'n mooie en bijzondere dag... het zou toch mooi zijn dat er dan ook binnenkort ook voor jullie een klein wondertje gaat komen!!:)

Hier nog alles rustig... we zitten weer in de wachtweken;) Zit nu op cyclusdag 23... ik denk dat mijn eisprong afgelopen donderdag is geweest.... even afwachten weer:(

Fijne avond.

Liefs Tamara

Deel Deze Pagina