Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goh, meiden wat super lastig dat hier zoveel pagina's weg zijn, met o.a. de links van het dieet enz.

Echt balen hoor...topic was zelfs dicht, maar heb het open laten maken.

Dit voelt toch wel een beetje als mijn 'thuis' topic, alhoewel er niet meer zoveel meiden over zijn.

Hopelijk blijven we hier in ieder geval nog schrijven tot we allemaal zwanger zijn...;)

2. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden,
    Ja, echt heeeeeeeel vervelend... euh.. ik had nog wel wat getypt... maar weet zo even niet meer wat...

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik zit nu op cyclusdag 29... nog 1 weekje wachten of de ongi komt of niet...:(
    En mocht de ongi toch komen dan mogen we volgende week maandag naar de nieuwe gynacealoog...
    Maar wat zouden jullie doen? Als ik nou toch van de week ongi word dan toch maar wel verder gaan met de Clomid 150 mg... of gewoon het gesprek van volgende week afwachten. Vind het zelf heel lastig. Heb nu een mooie cyclus en als ik ermee stop ben ik bang dat ik dadelijk weer helemaal opnieuw moet beginnen...;)

Liefs Tamara

3. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi Tamara, dat herken ik, ik had ook nog het een en ander getypt.
    Nou ja, we vragen elkaar maar weer.

Spannend, je afspraak komt dicherbij.
    Zou denk ik ook met de Clomid beginnen, dan heb je in ieder geval je cyclus onder controle.
    Maar hopelijk komt je ongie gewoon helemaal niet...;)
    Zou te mooi om waar te zijn niet.

Ben erg benieuwd naar wat je te horen krijgt bij de nieuwe gyn.

♥♥

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hey meiden,

Wat raar zeg dat de eerdere berichten weg zijn. Zondag is echt berichten haha, op zondag is er altijd wel iemand die schrijft, de rest van de week niet echt haha.

Tamara ik zou dan ind wel verder gaan met de clomid, zeker als het nu gewoon regematiger is. Zou wel zonde zijn toch?

Nikita hoe gaat het nu met je, besef je het allemaal een beetje?

Hier gisteren een eisprong gehad op dag 17, spannend dus. Smeer sinds vandaag de natuurlijke progesteron creme.

Nou meiden, succes allemaal en dikke duim voor iedereen

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden...
    mag ik me misschien bij jullie aansluiten...?
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus... zie me handtekening...
    de ha weet ervan, maar vind het geen reden verder voor onderzoek... dus we wachten het maar af.
    Groetjes

6. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi wolfje,

Tuurlijk mag je hier aansluiten. Wat vervelend dat je niet serieus wordt genomen door je huisarts, hoe lang proberen jullie zwanger te worden? Meestal na een jaar proberen hoef je pas doorgestuurd te worden.

Groetjes

Griekie

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wolfie...jaaa, join the club...hoe meer zielen hoe meer vreugd...;)

Je bent idd. nog niet zo lang bezig, maar als ik terug denk aan die eerste 6 maanden, dan begint het idd. langzaam te wringen waarom het niet lukt.

Kan je een raad geven, goed je temperatuur bij houden, want aan de hand daarvan hebben ze mij ook heel snel doorgestuurd.

Griekie, wil jij je links i.v.m. je dieet nog eens doorsturen.
    Zoals al eens geschreven heb ik in Oktober een super project waarmee ik me bezig kan houden, maar in November komt hopelijk een nieuwe IVF behandeling, en ik ben er serieus over aan het denken misschien ook dit dieet te gaan volgen.
    Het klinkt zo super interessant en waarom niet alle kansen benutten die je kunt nemen...

8. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hello people,

Goodmorning ja hoor hier is de link van het forum waar ik lid ben en de link van het bloedsuiker stabiliserende dieeet. Verder heb ik een e-book met een speciaal pcos voedingspatroon wat ik samengesteld door een arts. Bij interesse laat het mij weten dan mail ik het. Hier staat het voedingspatroon in beschreven, recepten, producten die je wel en niet mag.

Voor verder vragen over het voedingspatroon bring it on.
    Hormonale Disbalans :: Index

Hormonale Disbalans :: Onderwerp bekijken - Bloedsuiker stabiliserend dieet

Liefs

9. Zeepaardje

thanks meiden voor het welkom!

Wij zijn sinds febr. bezig...maar de ovutesten geven geen positief aan alleen temp geeft soms een ei aan...
    dus beetje dubbel...

Sorry weinig tijd nu, kom snel weer terug!

Liefs

10. Zeepaardje

@griekie; ik hoop dat het dieet positieve invloed zal hebben!

11. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@Wolfje: Welkom bij de club! Het is echt zo fijn om met deze meiden je verhalen te delen!!! Wat heeft de HA precies gezegd dan? Heeft hij/zij niet gezegd dat jullie over een aantal maanden weer terug mogen komen?

@Griekie: Als je wilt mag je mij het voedingspatroon wel mailen. Ik zal je zo ff een prive bericht sturen met me mail adres;)

@Nikita: Hoe gaat het nu met je? Wat fijn om te lezen dat je in November weer mag starten met IVF. Het is zo hier.. de tijd vliegt!

Hier nog alles rustig. Ik zit op dag 31. Maar heb al wel het gevoel dat de ongi eraan zit te komen. We wachten maar weer even af. En als ik ongi word dan ga ik door met de Clomid. Net wat jullie zeggen de cyclus is nu zo mooi, het zou zonde zijn als ik ermee zou stoppen. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Tamara

12. Zeepaardje

@tamara; dank je wel...nee ik moest maar doorgaan met ovu testen en temp en als we dan een jr bezig zijn dan mocht ik weer contact opnemen...

Dus jij zit aan de clomid; hoe lang nu al? hopelijk een kortere cyclus voor je!

Nikita; november is het zo!

13. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @ wolfje: Even denken hoor. Ik ben in Februari 2009 gestopt met de pil. De eerste x dat ik ongi werd was 56 dagen later, toen 96... Ben toen naar de huisarts geweest. En werd meteen doorgestuurd naar de gyn. In November 2009 ben ik gestart met de clomid. Eerst begonnen met 50 mg, maar dat sloeg niet aan. Toen 2 x over 100 mg gehad, maar sloeg daarna ook niet meer aan. En zit nu inmiddels 8 maanden aan de clomid 150 mg. Gelukkig is mijn cyclus heel mooi geworden. Zit nu tussen de 32 en 35 dagen. Maar heb voor aanstaande maandag een afspraak staan bij een ander ziekenhuis. Ben erg benieuwd wat hun werkwijze is...

Erg vervelend dat je door de huisarts naar huis bent gestuurd. Het is al zo'n onzekere tijd!!! :(

Liefs Tamara

14. Zeepaardje

@tamara; jeej zeg...het lijkt wel alsof je lichaam dan snel went eraan en dat je steeds meer nodig hebt, idd wel fijn dat je een normale cyclus hebt!
    Wie weet hebben ze in het ander ziekenhuis wel een andere werkwijze wat beter bij jullie past!
    En nu zit ik al te klagen omdat wij pas bezig zijn, pff!
    Maar ja als je iets graag wilt duurt elke maand een maand te lang:(

Liefs

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX Griekie voor je links, en misschien dat ik je over een paar weken ook wel naar het dieet vraag.
    Eerst het project afmaken, en dan zodra het rustiger wordt in November, ga ik het misschien ook wel proberen.

Wolfje, het kan best hoor dat je LH piek te kort is, en dat je hem met de OV testjes mist.
    Maar je ziet dan idd. wel dat je EI is geweest aan je temp.
    Misschien de paar dagen wanneer je denkt je EI te hebben, 2X per dag testen.
    En anders eind van het jaar alvast terug naar de harts, je moet waarschijnlijk toch ook weer wachten voordat je bij de gyn. terecht kunt.
    Zoals je zegt, elke maand dat je moet wachten is er een te lang...

Tamara, zijn de duivels al op bezoek??
    Het is in ieder geval bijna maandag...de 18e toch hé, was je afspraak...ik denk aan je...

Zelf heb ik vandaag weer bloed afgegeven, omdat ze dus zeker willen zijn dat al het HCG uit mijn bloed is.
    Vrijdag moet ik met de FA bellen, en krijg ik te horen hoe en wanneer we door mogen.
    Hoop op een wonder en misschien al wel volgende cyclus, maar zal waarschijnlijk eerst wel weer een ronde aan de pil moeten...:x

16. Zeepaardje

La femme nikita; helaas voel ik nooit me ei... dus hem geen idee. en als ik het aan me temp merk, ben ik te laat voor ovu test...

hoop dat het hcg uit je bloed en je weer verder kunt!

17. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    @Nikita: Ik ga heel hard voor je duimen, en dat het niet meer lang zal duren en dat jullie weer mogen starten! Succes vrijdag!

@Wolfje: Elke maand duurt te lang. Na een half jaar begon ik ook al ongeduldig te worden. Toen ik begon aan de Clomid toen dacht ik nog: zo dan zijn we nu zo zwanger. Helaas mocht dit niet zo zijn. Elke baby is een wonder... maar ik denk wel dat als meiden er langer over doen het nog meer een bijzondere wonder is:) Ik denk dat we met zijn allen echt kunnen zeggen dat het ons bloed, zweet en tranen heeft gegeven;) Maar we houden de moed erin meiden. Ook wij worden mama!

Hier nog geen ongi, maar ik denk dat het vandaag of morgen komt. Heb al heel erg last van me onderrug... maar goed, ik mag maandag na het 'nieuwe' ziekenhuis!!!

Fijne avond...

Liefs Tamara

18. Zeepaardje

tamara; s6 bij het nieuwe ziekenhuis!
    Gelukkig ben ik al wel mama, maar de wens voor een 2de is erg groot!!!

19. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @Wolfje: Ik wist niet dat je al mama bent:)!!! Maar goed, dat wil niet zeggen dat de wens voor een 2de wondertje minder groot is he... Maarre hoelang heeft het geduurd voordat jullie 1ste wondertje kwam?? Had je toen ook al een onregelmatige cyclus?

Liefs Tamara

20. Zeepaardje

@tamara; ik weet niet hoe mijn cyclus is...tja was 15toen ik aan de pil ging, voor die tijd nooit echt bij stil gestaan, maar volgens mij altijd wel eens in de maand...
    toen gestopt met pil, was aan het wachten op ongi, omdat me moeder 5jr over mij gedaan heeft, ging ik daar ook een beetje van uit, maar ongi kwam niet, was meteen zwanger!
    Onvoorstelbaar... maar goed nu willen we dus dolgraag een tweede!
    De eerste is vandaag precies 2,5jaar!

Deel Deze Pagina