Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    even snel... ik ben vanmorgen helaas ongi geworden:(:(:(:(:(
    Wel weer een mooie cyclus van 32 dagen... maar ik blijf me toch echt afvragen of er niet iets meer aan de hand is dan alleen de PCO:(:(:(:( We zullen maandag afwachten....

Liefs

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@tamara; wat onwijs k*t meid, knuffel!!! heel veel s6 maandag!

3. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Lieve Tamara,

Wat ontzettend #$$#$$%$@%@!@ voor je. Ik denk inderdaad dat er meer aan de hand is, hoor. Is er bij jullie nou wel of geen samenlevingstest gedaan? Ik zou echt laten onderzoeken of je eileiders wel doorgankelijk zijn, want anders kan je eitje gewoon niet de tocht door de eileider maken.

Heel veel sterkte meisie.

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hier even een update. Ik smeer nu elke dag natuurlijke progesteron creme dat als er een eitje bevrucht is deze niet zal loslaten. Mensen met pco hebben namelijk een te kort aan progesteron. In Amerika wordt dit al heel vaak gebruikt. Jullie zouden het volgende artikel eens moeten lezen.

EYE OPENER: PCOS

5. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Lieve meiden,
    Ontzettend bedankt voor jullie lieve, troostende woorden!!!
    De eerste dag voel ik me altijd :(.... maar meestal gaat het morgen weer een stukje beter!!! Het is gewoon weer ff dat dipje he....

Griekie, de samenlevingstest hebben ze in het ziekenhuis waar ik nu ben nog nooit gedaan. Terwijl ik hier wel meerdere malen naar gevraagd heb. Zo ook gevraagd of ze eventueel toch mijn eileiders willen doorspoelen. Maar nee hoor:x... daar ligt het allemaal niet aan! Dus ik hoop dat het ziekenhuis waar ik maandag heen moet ons wat meer serieus zullen nemen. En ons niet telkens van het kastje naar de muur zullen sturen. Ik begin er een beetje moe van te worden....:(

Wat een interessant artikel Griekie!!! Echt veel informatie... waar we zeker wat mee kunnen!!!

Liefs xxx

6. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Tamara,

Nou ik zou er nu echt geen genoegen mee nemen hoor. Gewoon erop staan dat je lichaam eerst wordt onderzocht of het wel zin heeft clomid te slikken. Wat nou als je elke keer die troep slikt en het helemaal geen zin heeft omdat er straks geen doorgankelijke eileiders zijn. Waar woon je Tamara, want ik kan je anders echt mijn ziekenhuis aanraden. Mijn gynaecoloog is een van de beste van europa dat zegt ook wel wat. Het is jou lichaam en het wordt tijd dat er nu eens serieus naar gekeken wordt.

Veel liefs meisie

7. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Griekie, je geeft me echt de moed die ik op dit moment ff nodig heb!
    Ik ga zeker voor het DOEL dat de onderzoeken die ik wil gedaan worden... ik ben ook niet zo bang ervoor dat het ziekenhuis waar ik nu heen moet het niet zou doen. Ik woon zelf in Gelderland. En ga naar het ziekenhuis in Doetinchem... Ik weet niet of je dat kent??

Een collega van mij is daar ook geweest... en die is hier zo positief over. Er zitten ook 2 dames waar je ten alle tijden bij terecht kan... Dus ik ga ook zeker met vol goede moed daarheen..

xxx

8. Zeepaardje

@tamara; tja meid hier is het altijd de eerste dag ook klote en daarna krabbel ik weer op!
    Hopelijk worden jullie in het nieuwe ziekenhuis serieus genomen!

@griekie; interessant artikel, leerzaam voor mij! (weet er veel te weinig van af)

9. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Tamaar,

Goed zo meisie, er is nu al genoeg gerotzooid met jou lichaam. Je wilt het beste voor jullie kindje, dus ik ben van mening dat eerst je eigen lichaam in balans moet zijn(daarom mijn dieeet) het is niet voor niks dat er nog geen zwangerschap heeft plaatsgevonden. Of er is iets wat het tegenhoudt, of er is iets waardoor je lichaam niet volledig functioneert om een zwangerschap tot stand te brengen. We richten ons heel erg op het zwanger worden. Wat ook harstikke logisch is, maar als je eigen lichaam niet gezond is, ben ik van mening dat deze niet een gezond kindje ter wereld kan brengen. Je lichaam heeft dan immers als te korten voor jezelf.

Meisie hou je ons op de hoogte?

Dikke knuffel

10. Zeepaardje

@griekie mooie teks meid, je hebt helemaal gelijk!

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Daar was ik ook weer eens... Heb het momenteel erg druk, maar ik lees wel mee hoor. En dat terwijl ik toch best een hoop te vertellen heb!
    Al eerste:

@wolfje: welkom bij ons groepje. Het is een klein clubje, maar er is gewoon steun te vinden! Ik kom af en toe langs waaien en lees altijd met jullie mee. We hebben toch allemaal een overeenkomst, een onregelmatige cyclus, zij het allemaal op een andere manier.
    Zoals je aan mijn handtekening kan lezen heb ik ook een zeer onregelmatige cyclus. Na een half 6 jaar ben ik bij de gyn terecht gekomen. Na wat onderzoeken en medicijnen uiteindelijk aan de Clomid gegaan. Dat bleek in alle sterktes niet te werken. Hieronder mijn update, ook voor de rest!!
    Jij heel veel sterkte! Fijne gedachte dat je wel zwanger kan worden, maar even goed verschrikkelijk dat het nu zo lang moet duren. Hopelijk mag je snel langs de gyn (of beter ben je zwanger)! Succes.

@Griekie: ik vind het heel erg knap van je dat je je zo op je dieet kan storten! Ik hoop dat ook van harte dat het een goede invloed heeft op je lichaam!

@Nikita: hoop dat je snel weer mag beginnen aan de volgende ronde. Zou balen zijn als je weer een ronde aan de pil zou moeten... Hoe waren de onderzoeken? Is alles uit je lichaam?

@Tamara: ik ken het gevoel van balen nadat je weer eens ongi bent geworden! Grrr...wat kl*te!
    Super dat je naar een ander ziekenhuis gaat! Ik vind 8 maanden aan de Clomd150 echt wel heel lang hoor! Zou ook gaan voor een samenlevingstest en nog belangrijker: je eileiders. Ik hoop dat je bij dit ziekenhuis verder komt!! Succes!

Ok, en dan ikke.. Een hoop ontwikkelingen ondertussen. Clomid 150 heeft niet aangeslagen. Wat balen was, maar de gyn wilde dan ook gelijk verder. Heb nu een ronde puregon gespoten. Hierdoor rijpen de eitjes. De gyn dacht dat het een lange cyclus zou worden, maar op dag 16 was er één eitje al groot genoeg zodat ik deze kon laten springen met een pregnyl spuit.
    Dat was begin deze week en ik heb dan ook als het goed is mijn ei algelopen di-wo gehad. Natuurlijk druk geklust en nu maar afwachten... Ik ga er niet vanuit dat het gelijk deze ronde raak is, maar het is wel spannend.
    Zo zijn jullie ook weer even op de hoogte van mijn ontwikkelingen!
    We zijn nog steeds positief met z'n allen, toch? We gaan nog steeds voor een 2010 zwangerschap!!

Liefs Mutz

12. Zeepaardje

@mutzie; dank je wel voor je welkom!
    Wat balen dat de clomid niet aanslaat zeg!
    Ik hoop voor je dat de spuiten zijn werk hebben gedaan!
    Wanneer zou je kunnen testen...? rond 26oktober?
    Spannend meid, heel veel succes met wachten en ik duim voor je!
    En idd positief blijven dat is heeel belangrijk!
    Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

13. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Mutzie, wat leuk weer eens van je te horen, en wat spannend voor jullie dus de komende 2 weken op het wachtbankje.
    Alvast heel veel succes hoor...
    Vond je het spuiten trouwens meevallen??
    Super goed nieuws ook dat je cyclus zo mooi kort zal zijn.

Tamara...idd. klote van je ongie, bij mij is het precies hetzelfde, de eerste dag is altijd super klote...
    Maar we gaan vol goede moed naar maandag, ben echt super benieuwd hoor.

Woflje, een super goed motto van je, en ik denk dat we het allemaal proberen te volgen...

Griekie...je hebt helemaal gelijk met dat wat je schrijft.

Zo meiden, wens iedereen een fijn week-end, en allemaal de winterjassen uit de kast halen zodat we niet verkouden worden.

Ik heb trouwens gisteren al de uitslag van de bloedtest gekregen, en die was negatief, dus al het HCG is eruit.
    Woensdag bel ik met mijn FA, en dan krijg ik eindelijk te horen hoe en wat we verder weer moeten doen.
    Moet waarschijnlijk zowieso een ronde aan de pil, zodat de eierstokken stil liggen voordat ze weer gestimuleerd worden met hormonen.

14. Zeepaardje

@nikita; fijn dat hcg uit je bloed is nu! (toch?)
    S6 woensdag met FA gesprek, jammer van een "verloren"ronde, maar wat moet dat moet maar!

Idd erg koud en regenachtig bleh!
    Hopelijk is het zondag beter weer, ga dan naar walibi belgie!

Fijn weekend allemaal!

15. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Wat zijn we weer lekker actief op het forum, leuk!!!!! Ik denk niet dat ik zwanger ben, verwacht mijn menstruatie volgende week vrijdag. Express rekening gehouden met afspraken maken die dag, komt er toch weer wat tussen zal je zien, nou ja hopelijk wordt ik niet ongesteld volgende week vrijdag dan ben ik een en al smile tijdens de afspraak. Ik kom met mijn bruidsboetiek in een bekend blad dus dat ik wel gaaf. Er worden een aantal jurken van mijn boetiek gebruikt dus ben wel trots eigenlijk.

Morgen gaan we naar het concert van Sting, helemaal zin in. heb wat kaarsjes aangestoken het is nu echt guur brrrrrrrrrrr.

Nikita aan de ene kant fijn dat het HCG eruit is, maar het is toch ook klote.

Mutzie ik ga duimen duimen duimen

liefs

16. Zeepaardje

@griekie; heel veel plezier morgen! lijkt me erg gaaf!
    In welk blad kom je? zeker iets om trots op te zijn!
    wij hebben hier elke avond kaarsjes aan ( zo'n 20stuks); romantische he?:p

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hey meiden, wat leuk dat er hier weer zoveel word gekletst...:)

Idd. ben toch ook wel blij dat het HCG er uit is, nu kijk ik echt alweer uit naar de volgende ronde, en hoop op een korte cyclus, al is dat bij mij echt moeilijk te voorspellen...

Wolfje, 20 kaarsjes elke avond:$...ocharme jullie muren...;)
    Brand ook wel elke avond 1 of max. 2 kaarsjes...probeer niet teveel te branden, anders zijn de muren in notime zwart.
    De ronde aan de pil is niet echt een verloren ronde hoor, dat moet je geloof ik bijna altijd voordat je met IVF of ICSI gaat beginnen.
    Het is belangrijk dat je eierstokken helemaal rustig zijn voordat het stimuleren begint, maar ja, het duurt wel weer lang die extra 3-4 weken.

Griekie, wow dat is idd. echt iets om trots op te zijn, en wat een leuke baan, werken in een bruidswinkel.
    Hoop voor je dat je de heel vrijdag met een grote glimlach rond mag lopen...:D
    Veel plezier morgen bij het concert...lijkt me ook echt gaaf hoor...ben nog nooit naar een concert geweest...

Trusten meiden...

18. Zeepaardje

@nikita; oke dat wist ik ook wel, niet bij na gedacht , sorry!

wij hebben paarse muren dus zie je het niet zo snel:)

19. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@Nikita: Wat fijn dat al het HCG uit je bloed is! Weer een stapje verder.... hopelijk mag je snel aan de pil beginnen, dan heb je dat weer gehad. En kan je weer met vol goede moed door naar de volgende poging!!!

@Griekie: Wat een mooie woorden! Je hebt helemaal gelijk... we gaan ons nu eerst maar even richten op mijn eigen lichaam. En kijken of er daar iets mis is. En dan kan ik me richten op een zwangerschap. Ik ga heel hard voor je duimen en dat je volgende week misschien toch een positieve test in handen hebt!!! Wat leuk een eigen bruidsboetiek! Dat lijkt me zo'n leuk werk. Al die stralende bruidjes:) Kan me voorstellen dat je ook wel kracht uit je werk kan halen. Hoe was het bij Sting??

@Mutzie: Wat leuk dat je er weer bent. En wat spannend!!!!!!! Ik ga echt heel hard voor jullie duimen. Het zou echt geweldig zijn. We hebben hier zeker de moed en hoop nog niet opgegeven. We gaan ervoor met zijn allen;)!!!

Liefs Tamara

20. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@Griekie: Bedankt voor het sturen van de informatie en voedingspatroon. Ik zal het van de week even gaan bestuderen;)

Nou hier echt zo blij en gelukkig! Wat een verschil van ziekenhuis. De gyn. was zo fijn! Ze liet me even mijn verhaal doen en verteld hoe het de afgelopen 1 1/2 jaar gegaan is. Aangegeven dat ik eigelijk het erg jammer vind dat het andere ziekenhuis niet de samenlevingstest, en kijken of de eileiders toegangelijk zijn niet willen doen. Nou ze zei meteen: Meid, als jij dat wilt wie ben ik dan om daar een stokje voor te steken. Wij zaten echt zo: :$:$

Ik moet aanstaande zaterdag terug voor een FM. Kijken of het eitje gegroeid is. Als het dan 18 mm is dan moeten wij klussen;) En dan word de volgende dag de samenlevingstest uitgevoerd.

De gyn. wilde heel graag dat deze week nog de HSG (eileiders) werd gedaan, maar ze zaten helemaal vol. Dus als ik deze ronde niet zwanger raak, dan mag ik in November het HSG onderzoek doen.
    Wat ben ik blij dat ik deze stap heb gezet!!!!!

Fijne avond..

Liefs Tamara

Deel Deze Pagina