Tamara, Wat een goed nieuws en wat een verademing, er gaat nu eindelijk iets gebeuren meisie. Voor je gevoel sta je anders zo stil. Nou dan moet het helemaal goedkomen hoor! P.s veel plezier met het boek liefs
@tamara; wat fijn dat ze daar gelijk de stappen willen ondernemen waar jij al zo lang op wacht!! @me; ben alweer aan de ovu testen, tot nu nog geen positief resultaat... (maar had ook nog niet anders verwacht)
Hey meiden, Nou ik voel de bui al hangen hoor, voel me klote vandaag de ongie zit er denk aan te komen. Heb al krampen en dat vervelende lichte gevoel in m'n hoofd...GVD!!!!#$#%$.Mijn NOD is vrijdag, dus ben benieuwd of het dus eerder dan verwacht gaat komen of dat dit al voorkrampen zijn. Mijn mannetje heeft voordat ik net ging werken heel lief een hele kip gevuld met uien, knoflook paprika tijm en kipkruiden. Zodat ik verder niets meer hoef te doen. De kip is net klaar en ruikt een jummie, ga dus lekker bunkeren ...snif snif
Ow Griekie, wat klote, maar we gaan ervan uit dat je dieet wonderen verricht, en dat het gewoon een van de volgende rondes raak zal zijn. Moet mezelf het volgende ook altijd weer zeggen: het kan nu eenmaal niet elke ronde raak zijn... Meid, geniet maar lekker van de kip... en verwen jezelf in het week-end. Zit nog steeds te duppen of ik het dieet van je uit wil proberen... Heb eigenlijk geen PCO maar hyperprolactinemie, maar het dieet is natuurlijk wel gezond. Wat denk jij ervan?? Tamara, wow, dat je zo snel wordt geholpen in het nieuwe ziekenhuis kan ik bijna niet geloven. Stap je nu meteen helemaal over naar het andere ziekenhuis?? En ga je je oude gyn. dan vertellen hoe en wat in het nieuwe ziekenhuis?? Succes hoor, ben erg benieuwd wat er bij je uitkomt, en hopelijk ben je nu ook gewoon super snel zwanger... Super goed van je dat je dit hebt gedaan... Wolfje, succes met de OV testjes... Ik heb morgen mijn telefoon afspraak staan met de FA, ik hoop dat ik even 10 min. weg kan uit de repetitie om te bellen. Anders wordt het later deze week. Nou ja, moet zowieso nu wachten op de ongie, pas dan kunnen ze me weer inplannen als het van hun mag.
Grieke; meid wat balen zeg! Klinkt heerlijk die kip, wat lief dat je mannetje dat gedaan heeft zeg! Tamara; ik hoop voor je dat je morgen even weg kan om te bellen, s6! Hier wachtende op me ei...
Hoi meiden, @Griekie: Echt zo shit (en dat is dan zachtjes uitgedrukt), dat je denkt dat de ongi eraan zit te komen. Elke keer is het weer een grote teleurstelling. Maar net wat Nikita zegt: je bent al heel goed op weg als het gaat om het dieet... wie weet is het volgende maand wel raak!!! Hoe was de kip??? @Nikita: Hopelijk kan je even weg.. zodat je kan bellen. Succes!!!!! Ik ga nu over naar het nieuwe ziekenhuis. De nieuwe gyn. zei in 1ste instantie van het zou fijn zijn dat het oude ziekenhuis hiervan op de hoogte is, maar toen ze hoorde hoe wij van het kastje naar de muur zijn gestuurd, toen zei ze meteen: ik kan me ook voorstellen dat je helemaal niet wilt bellen. En de afspraak was ook met het oude ziekenhuis: dat ik pas terug mocht komen als ik over 3 maanden nog niet zwanger zou zijn!!! Ze zullen me vast niet missen @Wolfje: Spannend! Hopelijk test je van de week een positieve ovulatietest!!!! Liefs Tamara
Hoi Meiden, Ik kreeg vandaag goed nieuws over de telefoon van de FA. Hoef toch niet op de volgende ongie te wachten, en mag vandaag alweer met de pil beginnen. Daardoor hebben we in November als alles goed gaat nog een punktie, en testen zal dan wel begin December zijn. Zou een super sinterklaascadeautje zijn... Heb wel nagevraagd of we geen ICSI konden doen, omdat er van de 25 eicellen niet zoveel bevruchtingen en goede emmies waren. Dat kan wel, maar dan krijgen we de poging van de verzekering niet meer vergoed. Het spermiogram was te goed voor ICSI, en we hadden teveel goede bevruchtingen. We beginnen dus ook weer met 112,5 Gonal-F. Aan de ene kant wil hij minder geven omdat ik overstimulatie had, aan de andere kant wil hij meer geven omdat ik toch wel behoorlijk wat onrijpe eicellen had, dus blijven we deze poging bij dezelfde dosis, en we moeten kijken hoe ik erop reageer. Spannend allemaal dus, over 3,5 week begint het spuiten weer, en kijk er naar uit... Tamara, helemaal gelijk wat het oude ziekenhuis betreft, ik hoop zo dat je snel verder geholpen wordt en jullie snel zwanger zijn... Wolfje, hoe gaat het met de OV testjes??
Hoi Nikita: Wow! super nieuws voor jullie Wat zou het toch geweldig zijn als jullie een mooi sinterklaas cadeautje mogen krijgen!!!! We gaan weer heel hard duimen! Liefs Tamara p.s: Hier vanavond de laatste Clomid 150 mg weer geslikt... Alleen die bijwerkingen he.... Maar goed, ik weet waarvan het komt
Hi Nikita, Wauw meisie wat een goed nieuws, dat zou een super cadeau zijn!!! Tamara, balen joh van de bijwerkingen, duimen dat je het niet voor niks geslikt heb, toch! Hier gisteravond pijnstilling genomen omdat de vermoedens groot waren dat de bloeding 'snachts zou beginnen. Vannochtend echt beroerd wakker geworden, hele slappe bovenbenen/geen kracht in handen, draaierig gevoel in hoofd. Maandaverband dus al in gedaan. Toch 'sochtends in de thuiszorg gewerkt en 'smiddags bruidjes happy gemaakt in mijn bruidsboetiek. Nog geen bloeding te bekennen, dus als mijn NOD vrijdag doorzet beloofd het wel een hele heftige te worden met deze voorpijn zeg. Liefs
Nikita; wow wat super dat jullie nu al mogen beginnen!!!! Laat het maar snel december zijn Spannend meid, hopelijk reageer je nu beter op de medicijnen ivm bijwerkingen! Griekie; heb je altijd zo'n last van voorpijnen? naar zeg! sterkte vrijdag! tamara; vervelend dat je last hebt van bijwerkingen meid, maar de laatste is binnen! ovutesten nog steeds negatief helaas, er zit ook totaal geen verschil in! bah! maar ja komt een keer goed hoop ik maar
hey wolfje, wat vervelend dat je nog steeds geen LH hebt kunnen ontdekken, echt frustrerend is dat! Ik heb de laatste cyclussen geen last gehad van voorpijnen. het was zelfs zo dat als ik ongesteld werd ik zoiets had van ooooh en als het dan echt doorbrak kon je me wel opvegen door de endometriose. Maar dit is wel heel opvallend, dat ik zelfs al pijnstilling had genomen terwijl de ongie nog niet had doorgezet. maandag voelde ik een hele harde steek, had het heel erg koud en ben zelfs overdag in bad gegaan. Vanmorgen weer gewerkt in de thuiszorg en nu even rust, ben moe. Nou meiden, fingers crossed en hopen dat er GEEN BLOEDING komt. Vanaf juni 2008 gestopt met de pil, wow wat een tijd. liefs
Goedemorgen meiden, Nou daar zit ze dan jullie forumvriendinnetje Griekie. Nog geen bloeding te bekennen. Maar goed weat niet is kan nog komen. Gisteren waren de krampen namelijk duidelijk aanwezig, dus ik denk dat het gewoon in de loop van de dag gaat doorzetten. Heb net een pot verse koffie gezet want ik had zo'n zin in de geur van verse koffie......ik drink nooitg koffie haha. Maar manlief wel en die ligt nog lekker te snurken. Nou meisie, voor degene die thuis is vandaag HELP MIJ DE DAG DOOR ZONDER BLOEDING EN LAAT IK PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE ZWANGER ZIJN VAN EEN GEZOND KINDJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meiden, WAKKER worden!!!!! Echt zo raar ik ben net naar de wc geweest(grote boodschap) nu heb ik al een paar dagen last van obstipatie(dat heb ik normaal echt nooit en rond de menstruatie is het meestal dunner vanwege de endometriose) maar nu ben ik dus net geweest en veeg m'n bips af zie ik BLOED dus ik GVD. Maar toen bedacht ik mij, he dat komt niet van mijn flamoes maar van mijn gat. Dus ik nog een keer checken en het komt inderdaad van mijn gat!!
griekie; meid wat spannend!!! Nou mijn duimen draaien hier voor je Heel veel succes met wachten! Enne als je ongi vandaag weg blijft, wacht je dan nog een tijdje met testen? liefs
Hi Wolfje, Nog steeds geen bloeding , fingers crossed. Nee we hebben afgesproken pas te testen op een dag dat we allebei vrij zijn. We zijn dinsdag allbei vrij dus dat wordt dan maandagavond of dinsdagochtend testen. Want om zo tussendoor te testen en daarna te moeten gaan werken vind ik niet leuk als je zoveel jaar bezig bent geweest. Dan liever wat langer wachten toch! DUIMEN DUIMEN DUIMEN
Griekie...je gaat me toch niet vertellen dat je zwanger bent hé...het klinkt allemaal wel heeeeeeeeeeeeeel verdacht hoor... Kun je echt niet testen voor dinsdag?? Zelfs ik wil het nu wel weten...
haha nee meisies, Eerst maar afwachten of ik die dagen geen bloeding krijg. Vind het zo zonde het testje dan even tussendoor te doen. Als ik zwanger ben dan wil ik die samen op een roze wolk zitten en niet de helft van de dag alleen. We wachten nu al zooooo lang dan kunnen die paar dagen ook wel toch! Liefs