GRIEKIE!!!!!!!!!!!!!! Wat spannend allemaal!!! Ik ga echt heeeeeeeeeeel hard duimen voor jullie! Wat zou het fantastisch zijn!!! Ik kan me voorstellen dat je even wilt wachten met testen... hoe moeilijk het ook is Heeeeeeel veeeeeeeeeeel succes!! Liefs Tamara
meiden, ik vreet m'n handen bijna op. Ik heb elke keer krampen maar anders dan normaal en dan verdwijnt het weer en komt het weer terug. AHHHHHHHH zal je zien dat ik morgen toch een testje doe ofzo haha. Vind het namelijk ook gaaf m'n mannetje te verrassen, maar hij heeft gezegd dat hij het met z'n tweeen wil doen dus zou wel knap lullig en ego zijn als ik het by myself doe.
~grieke; wat spannend! ik duim voor je en zou toch hoe moeilijk ook om samen met je mannetje te testen! jullie zijn al zo lang bezig! En beloofd is beloofd s6 meid!
Griekie, zoals je zelf hebt gezegd, die paar dagen kunnen we ook nog wel bij... Dus, om de wens van je manlief te vervullen, zou ik dan toch ook even nog een paar daagjes wachten. Al is het moeilijk, ik weet het... Stiekem testen is oko geen optie denk ik, want als hij negatief is kun je het toch niet verbergen... Maar ik hoop dat mijn intuitie gelijk heeft, ik heb namelijk een heeel goed gevoel bij je...
Hi meisjes, Net thuis van half dagje werken. Nog geen bloeding te bekennen gelukkig. Vanmorgen om 06:30 klaarwakker, ben er om 07:00 uitgegaan want ik was misselijk en kon niet meer slapen. Toen wat gegeten en was echt misselijk, ik zag etenswaren op tv voorbij komen en begon te kokhalzen haha. daarna weer terug naar bed gegaan want ik werd zooo moe. Toen 2 uurtjes a 1,5 uur in bed gedoezeld daarna warme douche gepakt en de honden uitgelaten en toen gaan werken. Vanmiddag weer krampen en misselijk en gapen niet normaal. heb de testjes gehaald maar nog niet getest haha. SPANNEND HE meiden! DUIMEN DUIMEN DUIMEN
Hoi meiden, @Griekie: Wat spannend zeg... ik ben echt heeeeel hard aan het duimen!!! Update: Vanmiddag naar de gyn. geweest voor een FM... en jullie raden het NOOIT.............. er groeien 2 eitjes!!!!! Dat heb ik nog nooit gehad. Links en rechts zit er een eitje!!! Ze waren nog niet groot genoeg dat ze elk moment konden springen. Dinsdag moeten we terug komen... SPANNEND!!!! Fijn weekend!! Liefs Tamara
Meiden, Jullie zijn de eerste nadat mijn man en ik het weten!!!!! Net 10 min geleden toch een test gedaan en binnen nog geen 5 sec een positieve test. Ik keek dus eerst naar de controlestreep omdat ik dit gewend ben van de ovulatietesten, maar er kwamer en dus 2 dikke. Dus ik m'n man roepen AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Zegt mijn man nu moet ik extra voorzichtig met je zijn en dat hij tijdens het concert van Sting al een voorgevoel had WAUWWWWWW
WOW!!!!!!!!!! Gefeliciteerd griekie!!!!!!!!!!!! Echt super, geweldig, fantastisch... en dat zonder de Clomid... Ik ben helemaal blij voor jullie!!!!!!!!!!!! Liefs Tamara
Thanks nou meiden ik kan jullie het voedingspatroon en de natuurlijke progesteroncreme dus uiterst aanraden want dit kan echt geen toeval zijn. Ik kan alleen maar lachen, na zoveel verdriet en pijn en onzekerheid. Nu is het eindelijk onze tijd WAUW
Hi Tamara, Ik bestel het via de eigenaresse van het forum waar ik lid van ben en waar ik dus het voedingspatroon vandaan heb. Je kunt hier lid worden je verhaal vertellen en dat je eventueel met het voedingspatroon wilt beginnen en de progesteroncreme. Dan moet je contact opnemen met Marja. Echt heel snel een antwoordt van haar, ze stuurt de meeste mensen door naar een hele goede arts, maar ik wilde dit niet. Maar dit is uiteraard iedereen z'n eigen keus. Liefs p.s als je aan het voedingspatroon begint moet je me echt mailen want ik heb veel broodvervanging tips etc. Liefs
Wow, Tamara en Griekie, ik ben super jaloers op jullie goed nieuws hoor... Tamara, ik hoop dat het bij jouw net zo goed afloopt als bij Griekie. Griekie meid, een dikke proficiat hoor... Maandag meteen de gyn. bellen voor een echo afspraak?? Denk je echt dat het van het dieet kan komen?? Je hebt het eigenlijk toch maar één cyclus gedaan?? En dan moet je eitje toevallig van je goede eileider gesprongen zijn. Ik heb geen PCO, maar wel 2 dichte eileiders, denk je dat het voor mij zin zal hebben het te volgen?? Zoals gezegd, ik eet zowieso heel normaal en gezond, en heb verder geen grote problemen of tekorten, behalve dat mijn schildklier niet zo goed werkt, maar dat hangt samen met mijn lichamelijk zwaar beroep en ondergewicht, en wordt in de gaten en onder controle gehouden. Hoor graag je advies, en ben super blij voor je. Op naar de eerste super echo nu, en geniet maar verder van je week-end...
NOu meiden de eerste echo is volgende week maandag om 11:45 er zal dan nog niks te zien zijn waarschijnlijk maar ze kunnen we zien of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of niet. 19 november hebben we dan de volgende echo en dan ben ik bijna 8 weken en hopen we het hartje te horen. Ik weet zeker dat het dieeet en de natuurlijke progesteron geholpen hebben. Ook heb ik de dagen voorm mijn eisprong tot een paar dagen erna frambozenbladthee gedronken, dit schijnt goed te zijn voor de doorbloeding van de baarmoeder. liefs
Griekie, wow wat snel. Misschien is er al wel een piepklein stipje te zien bij de eerste echo, was bij mij wel het geval. De ene dag nog niet (5+5 wk), en de dag erop (5+6 wk) opeens wel. Het kan zo snel gaan, maar maak je idd. echt geen zorgen als er niks te zien is, belangrijker en spannender zal de 8 weken echo zijn, en dan de 12 weken echo, en dan......zo gaat het maar door...geniet er maar van... Maarre, heeft het ook zin het dieet te volgen als je geen PCO hebt?? Zoals ikke?? Nou ja, ik heb volgende week een afspraak bij een acupunctuur-ostheopaat-chinese geneeskunde arts, dus zelfs als het dieet niks voor me is, doen we wel mee aan de feel good flow...
@nikita; heel veel s6 volgende week bij de acupunctuur-ostheopaat-chinese geneeskunde arts, hopelijk kan die iets doen voor je!
Hoi meiden, @Griekie: Spannend!! Het is zo volgende week.... Ik zal even naar het forum gaan die je toen gegeven hebt. En als je wilt mag je me al wel mailen wat jij gebruikt als vervanging van het brood @Nikita: Heel veel succes bij de een acupunctuur-ostheopaat-chinese geneeskunde arts! Wat gaat hij precies allemaal doen? Of weet jij dat ook nog niet? @Wolfje: Bij jou nog geen positieve ovulatietest??? Morgen moet ik om 15.30 naar het ziekenhuis om te kijken of de eitjes gegroeid zijn. Ik denk sowieso dat er wel wat gegroeid is... want heb de laatste 2 dagen veel steken onderin... Helaas kan ik jullie woensdag pas laten weten wat de gyn. gezegd heeft. Heb morgen mijn afscheidsfeestje van het werk. Maar ik mail jullie woensdag meteen als ik thuis kom van het werk Liefs Tamara
tamara; succes bij de gyn!!! hier nog steeds geen posi ovu test, dus we klussen door... en testen door... we will see