aiai wolfje lastig hoor dat je nog door moet gaan met testen. Sorry benn effe vergeten of je ook je temp. in gaten houd. Daarmee kon ik het beter zien als met de OV testjes. Succes verder... Tamara, ik ben benieuwd hoe het vandaag was bij je, en of de samenlevingstest alweer dichterbij komt. Bij mij kan de tijd nu niet snel genoeg gaan, hoop dat we snel midden November zijn. Kijk al uit naar mijn afspraak volgende week. Ben al 2 keer bij hem geweest, met rug en heup problemen, en na een behandeling voelde ik me super relaxed, en goed. Nu zal het wel een andere behandeling worden, maar hopelijk voel ik me daarna ook weer beter en sterker. Geen idee wat hij nu allemaal gaat doen. Hij zal geen wonderen kunnen verrichten en mijn eileiders open kunnen maken, maar ik hoop dat hij mijn lichaam en geest gewoon helemaal klaar maakt voor de behandeling en de zwangerschap.
Hi Nikita, Ik geloof wel in de hulpmiddelen waar jij naar toe gaat. Ik heb ook van een kennis gehoord dat zij weer iemand kende die verkleefde eileiders had en na bezoek aan osteopaat de 1e rond zwanger. Acapunctuur geloof ik ook goed in, ik had pas een artikel gelezen dat acapunctuur en osteopaat de meeste beste resultaten gaven betreft vruchtbaarheidsproblemen dus jij hebt een goede keuze gemaakt. Ik vind het last te bepalen of het dieeet jou zou helpen. Het dieeet is voor iedereen goed met of zonder vruchtbaarheidproblemen. Ik heb wel zoiets van als je doormiddel van voeding je lichaam zoveel sterker kan maken dan is dat al zoiets positiefs. En al probeer je het maar maximaal 3 rondes baat het niet schaad het niet. Wolfje, Balen meisie nog steeds geen positieve ovutest ik ga duimen duimen duimen Tamara je kan morgen pas mailen maar ik ben erg benieuwd hoe je bezoek vandaag was en vooral...wat was de uitslag. broodvervaging kan je op de volgende pagina zien: Hormonale Disbalans :: Subforum bekijken - Broodvervanging ik maak vaak de notenplaatkoek smullen Hormonale Disbalans :: Subforum bekijken - Tussendoortjes (zoete en hartige) Notenplaatkoek 60 gr. gedroogde abrikozen 50 gr. walnoten; 50 gr. pecannoten 50 gr. hazelnoten 50 gr. macademia noten 50 gr. biologische kokos gemalen 70 gr. virgin -cocos olie); stevia naar smaak 2 eieren mespuntje zout. Abrikozen overnacht weken in 50 ml water en de volgende dag pureren of in hele kleine stukjes snijden. De noten fijnhakken, je kan zelf bepalen hoe grof of hoe fijn (hoe fijner de noten zijn, des te gemakkelijker te verteren). Smelt het kokosvet langzaam en als het gesmolten is meng daar het zout en de stevia er door. Doe alle gemalen of gehakte noten, samen met de gehakte abrikozen in een kom en voeg daar het oliemengsel door. Klop de eieren schuimig en doe daar alle ingredienten doorheen. Het is geen deeg of zo, maar, als alles door elkaar is, een vrij compacte massa, die je het gemakkelijkst met een vork prakt (net als bij gehakt). Neem dan een bakblik of gebruik 2 lage schalen en doe daar bakpapier in wat je invet, met boter of kokosvet . Verdeel de massa (in tweeën voor de schalen) over de plaat en dat gaat het gemakkelijkste door de massa goed aan te drukken en met de bolle kant van een lepel glad te strijken, de plaatkoek moet ongeveer 1 tot 1,5 cm. dik zijn. Zet de schaal of de plaat in een voorverwarmde oven van 175 graden en bak de koek in ongeveer 25-30 min. gaar, wil je een donkere bovenkant, zet dan nog voor 3-5 min.s de grill even aan, maar pas op de noten kleuren nog even door na het bakken. Doe dan de andere schaal in de oven en herhaal dit. Als de koek voor een deel is afgekoeld, neem je een scherp mes en maak je mooie vierkantjes of ruitjes door de koek. Laat de koek dan volledig afkoelen voordat je de stukjes eruit neemt. In de koeling blijft dit zeker een week goed. - Je kunt er allerlei variaties op maken, verdraag je wel goed amandelen, dan doe je die er ook bij in de mix. - Je kunt ook een deel van de noten fijn malen en een deel grof gehakt laten. - Je kunt over de bovenkant pompoenpitten of sesam of maanzaad strooien (eerst bestrijken met eigeel) of deze vermalen door het meel. - Je kan ook gewoon kokos over de koek strooien.
@nikita; ff geeft nu wel een ei aan, maar de ovutesten niet, raar hoor,... we wachten het af... @griekie thanks voor het duimen
geeft fertility friend aan dat je eisprong al geweest is? Heb je elke dag getest en werd het streepje ook niet ietsjes donkerder? Mag ik je schema zien van ff? liefs
hm ik denk dat je nog even 2 dagen moet wachten want je hebt bij je vorige cyclus wel een duidelijke eisprong gehad. Even afwachten wat je tempratuur morgen en overmorgen doet. Zie je het niet zitten aan het pcos dieeet te beginnen?
Bedankt Griekie voor je tips en je positieve reactie. Ben erg benieuwd, en bedenk me opeens, dat ik zo'n dieet of voedingspatroon ook met hem kan bespreken, denk ik. ow Wolfie, wat verwarrend some hè, je EI vinden. Maar, mocht je EI echt al geweest zijn, dan hoop ik dat jullie lekker geklust hebben, en dan ben je voor je het weer alweer verder op het wachtbankje. Ben benieuwd de komende dagen. Tamara, ik denk ook aan jouw hoor, en ben ook super benieuwd...
ik ben eraan begonnen om te voorkomen dat de insuline resistentie zich ontwikkeld tot diabetes. Je zou lid kunnen worden van het forum waar ik begeleid ben in het voedingpatroon en dit overleggen. Hormonale Disbalans :: Index
nikita; ik hoop ook zeker dat ik me ei heb gehad!!! griekie zit aan de tabletten dus spuit gelukkig niet, maar toch, thanks meid ik ga er rondkijken!
Meiden... ff snel... want ik moet zo alweer naar het ziekenhuis. Heb een abonnement gekregen hihihihi! Gister was het linker eitje 19 mm... staat dus op springen. Rechts was het eitje maar 14 mm. Kan zijn dat die nog verder groeit... maar dat is even afwachten. Ik moet om 10.30 weer in het ziekenhuis zijn. En dan gaan ze kijken of het ei 'weg' is. En dan word meteen de samenlevingstest gedaan... Tot straks. Dan reageer ik meteen even op jullie verhalen. Liefs Tamara
meiden ik denk dat ik maar uit ga van ff en dat ik me ei nu heb gehad... blijf wel doorgaan met ovu testen, maar wie weet korte lh piek en daarom geen polsi ovu test... dan zou me nod 4november zijn...
Nog even snel een update. Vanavond reageer ik echt op jullie verhalen... maar ik denk dat jullie al erg benieuwd zijn hoe het vandaag gegaan is... Het linkereitje is nu 21.3 mm... dus die staat echt op springen. En het rechtereitje was nu 16 mm. Dat betekend dat de kans op een tweeling zeker aanwezig is. Toen de samenlevingstest. Ben niet echt een piepert... maar die eendenbek is nou niet bepaald fijn hahahahahahaha. Toen heeft ze met een spuitje slijm weggezogen. Daar voelde ik niets van. En toen kon ze meteen onder de microscoop kijken of er zaadjes 'zwommen'. En jawel hoor... ik heb zelf ook nog even mogen kijken. Erg leuk om te zien. Dus dat is weer een zorgje minder!!! Nu dus flink aan de klus... en dan volgende week donderdag bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. En dan zitten we in de wachtweken... Mocht ik nou toch ongi worden dan gaan ze de eileiders doorspuiten... afwachten weer.... Liefs Tamara
ow Tamara, wat spannnend en wat een goed nieuws. Kan me voorstellen dat dat leuk was om te zien, de zwemmers van manlief in actie. Ga duimen voor je...deze keer moet het gewoon lukken... wolfje, jij zit nu dus ook officieel op het wachtbankje...succes hoor...
Lieve meiden, @Griekie: Bedankt voor de site voor de broodvervanging!! En het recept van de notenkoek! Het klinkt in ieder geval heeeeel lekker Hoe is het verder met je? Veel last van kwaaltjes? Bijna volgende week maandag @Nikita: We zitten gelukkig bijna alweer in November.. tijd vliegt! Kan me voorstellen dat je weer verder wilt!!! Dat wachten is ook een keer mooi geweest!!! Klinkt erg interessant waar je naar toe gaat! Maar ik begrijp dus dat dit dan de 2de keer word dat je daar heen gaat? @Wolfje: Wat vervelend en verwarrend dat je nog niet echt een positieve ovulatietest gehad hebt!!! Hopelijk is je ei gewoon geweest. Ik duim voor je!! Liefs Tamara
tamara bedank voor het duimen! Fijn weekend allemaal! nou ik snap er niks van... vanmiddag kramp in buik en ineens bloed in me onderbroek en ook verlies ik wat met plassen! Nu wordt het minder en is het rood slijm, bah had ik de vorige ronde ook al! Alleen later in de cyclus... wat dit nu dus weer is geen idee, ovu test is nega...
Idd, Tamara, ik ben al eens bij deze dokter geweest, met rug en heup problemen. En ben benieuwd wat hij nu voor me kan betekenen, hoor veel positieve verhalen, hier op het forum, en over deze dokter. Ik ken zijn vrouw, en zij vertelde me dat hij verantwoordelijk is voor een aantal baby's hier in de stad, dus hopelijk kan hij ons helpen... Woflje wat vreemd, heb je wel eens meer last van spotting?? Als je nu niet had geschreven dat je het de vorige ronde ook had, zou ik tippen op ovulatie of innesteling. Maar als het maar een beetje is, geven we de moed nog niet op, toch?? Fijn week-end allemaal...