nikita; de moed opgeven doen we idd niet, maar het is er nog steeds wel iets maar het is er en ovu test nog steeds nega... pff
Hoi meiden, @Nikita: Het zou super zijn dat die man je kan helpen. Dus er zijn meer meiden van het forum die naar hem toe gaan. Wanneer moest je nou precies naar hem toe? @Wolfje: Wat vreemd dat je bloedverlies hebt... Op de hoeveelste dag zit je nou? Wat zit een lichaam toch raar in elkaar he... Fijne avond. Liefs Tamara
Ow wat raar Wolfje, je zou toch volgens je temp. kaartje niet zeggen dat je een EI hebt gehad rond die tijd. Wat doe je nu?? Misschien eens op cyclusdag 21 bloed laten prikken, dan kunnen ze kijken of je een eisprong had. Neem aan dat je je temp. netjes elke dag voor het opstaan en rond dezelfde tijd hebt genomen?? Een lichaam zit idd. soms raar in elkaar...heel vervelend is dat, zeker als je op je lichaam aan wilt kunnen gaan... hihi, nee Tamara, van het forum was er nog niemand bij deze dokter...(haha, ik woon toch in Duitsland...) Maar heb wel gelezen dat er meiden hulp van zulk soort dokters gehad hebben...
nikita; tja idd wel eens goed idee om aan ha te vragen... temp idd zelfde tijd voor opstaan... ga morgen nieuwe thermometer kopen!
Hoi meiden, @Nikita: Wat dom van me... Ik wist ook wel dat je in Duitsland woonde... hmzz, het zullen de hormonen wel zijn @Wolfje: Bah, wat vervelend dat je ongi bent geworden. Ik hoop dat het niet lang meer zal duren!!! Wel een goed idee misschien om even bloed te laten prikken... dan heb je weer iets meer inzicht in alles.. Succes!!! @Griekie: Vandaag toch de 1ste echo?? Ben erg benieuwd hoe het gegaan is.... Hier verder alles rustig. Voel af en toe wel een steekje rechts en links.. we wachten maar weer af... Donderdag bloed prikken... en dan weten we volgende week wat het eitje.. of de eitjes gedaan hebben!!! Liefs Tamara
Hi meiden, Nou vandaag de echo gehad, ons boefje zit op de juiste plek en is qua grote helemaal perfect. Ik was bloedje zenuwachtig maar het is gelukkig helemaal goed gekomen. De 19e de volgende echo voor het hartje. @ Wolfje, balen meisie ik had gehoopt dat je een innestelbloeding had gehad, maar helaas dus @Tamara DUIM DUIM DUIM @ Nikita Ik hoop echt dat de dokter jou kan helpen dat zou zooo super zijn liefs
Hoi Griekie, Wat fijn om te horen dat de 1ste echo goed was. Nou voordat je het weet is het de 19de!!! Liefs Tamara
Wow, Griekie, wat een super nieuws...ben nu al benieuwd naar je volgend berichtje, en hoop dat je nog even gezellig met ons mee blijft kletsen... Hoe voel je je?? Ik voelde rond die tijd nog altijd helemaal niks, behalve enorme boobs. Pas rond 6-7 weken kreeg ik zo'n licht weeig gevoel in mijn maag en zin in zout... Hoop dat je je goed voelt, en je er lekker van kan genieten....
Griekie; daar had ik stiekem ook op gehoopt maar weet nu totala niet van welke cyclus ik uit moet gaan...laatste 3 waren 38-54-27 dus we zullen het wel zien, gewoon om de dag straks weer klussen denk ik maar meid wat fijn dat je echo goed was, kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig was meid! Dus de 19de echo voor het hartje; geweldig meid! Hopelijk voel je je goed!
Hi meisjes! Ik voel me echt heel zwanger hoor, mn buikje gaat echt al groeien en ik voel het ook echt zitten. Nu was ik vandaag echt niet uit bed te krijgen. Had vanmiddag een klant wat met behoorlijke misselijkheidsvlagen gaat. Heb dus elke keer de smint's en water bij de hand. Het valt me op dat ik mij 'savonds beter voel dan overdag. Ik heb nogal last van paniekaanvallen sinds ik zwanger ben, hier had ik tijdens het slikken van de pil ook last van en nu heb ik er weer last van. Ben de afgelopen 1,5 week 2 kg afgevallen dus dit is wel iets om in de gaten te houden. Morgenochtend thuiszorg pffff ben benieuwd. @ Wolfje, jeetje meis is inderdaad geen peil om op te trekken je cyclusduur om gek van te worden ik ken het. @Nikita die boobies zijn ind al flink gegroeid haha @ Tamara al aan het dieeet begonnen? Kusjes
en voor mij is het nu echt zekr vmk -zit onder de puisten -ik heb voor ongi gestraald dat ik zwanger ben, voor ma zo duidelijk! -heftig bloedverlies -voor ongi vreselijke krampen - en nu nog -mega emotioneel, kan overal om janken
Hoi Meiden, Goh, ik dacht echt dat ik hier een paar dagen geleden nog een berichtje had achtergelaten. Mijn afspraak bij de osthepaat was namelijk super fijn, en ik voel me heel erg goed nu. Mag nog een keer terug komen een paar dagen voor de punctie, en dan gaan we ervan uit dat het helemaal goed komt deze keer... Woflje, begrijp ik het echt goed?? Denk je dat je deze keer een VMA hebt gehad?? Was ontzettend klote...meid, ik stuur je een dikke knuffel hoor, en hoop dat het snel raak mag zijn voor je... Sorry, ben even kwijt of je nu al bij de gyn. liep of nog niet. Tamara, hoe gaat het bij jouw?? En Griekie hoe gaat het met jouw-jullie?? Fijne zondag nog meiden...♥♥
Hoi meiden, @Wolfje: Ik kom je even een dikke knuffel brengen! Hopelijk is het bij jullie snel raak!! @Griekie: Wat fijn dat je je echt zwanger voelt, alleen vervelend van de misselijkheid. Ze zeggen nog weleens dat het na 12 weken minder word of juist helemaal over is!!! Nog even aan dan is het de 19de!!! De tijd vliegt..... p.s: Ik ben nog niet begonnen aan het dieet. Ik wacht even deze ronde af... @Nikita: Wat fijn om te horen dat het bij de ostheopaat weer fijn was! En helemaal super dat je voor de punctie nog een keer terug mag komen!!! En 12 November komt ook steeds dichterbij... nog een paar daagjes!!! @Mutzie: Lang niets meer gehoord... hoe is het met je?? Vandaag gebeld voor de uitslag van progesteron: En het was weer goed. Had ik stiekum ook al wel verwacht... Ik zit nu op dag.. ff tellen.......26.... dus nog ff geduld. Denk zelf dat als ik ongi word weer op dag 31/32 komt te zitten... Fijne avond Liefs Tamara
Hey meiden, daar was ik ook weer eens... Heb even een klein dipje gehad, maar ben weer terug! De eerste ronde hebben we niet raak geschoten, dus ben ik weer aan het spuiten. Eerste echo's gehad, nog niet echt voldoende activiteit. We spuiten dus nog even verder! @Griekie: wat was ik blij verrast toen ik je berichtje las! GEFELICITEERD! Wat bijzonder zeg! Fijn dat de eerste echo goed was. Geniet ervan! @tamara: Lief dat je aan me dacht! Je zit dus weer fijn op een wachtbankje.. Wanneer wil je testen of wacht je gewoon af? Spannend, ik duim met je mee! @Nikita: het is al weer bijna zo ver! Fijn zeg. En goed om te horen dat het zo goed gaat bij de ostheopaat! Ga zo voor je duimen dat deze ronde jullie kleintje(s) blijven plakken! @Wolfje: wat verschrikkelijk kl*te dat je waarschijnlijk en vm hebt gehad! Goede moed om door te gaan? Liep je nou al bij een gyn of wilde de HA je nog niet doorsturen? Neem me elke keer voor om een beetje bij te blijven met schrijven, dus doe ik dat nu ook weer!!
Hoi Mutzie, Wat leuk om wat van je te horen. Wat ontzettend shit dat de eerste ronde spuiten helaas niet gelukt is. Maar we gaan vol goede moed voor de volgende ronde!! Hoe gaat het spuiten?? Ik zit nu op dag 28... ik wil sowieso nog ff 1 weekje afwachten.. tenzij ik natuurlijk ongi ga worden. Mocht ik ongi worden dan weet ik dat ik meteen het ziekenhuis mag bellen voor het HSG onderzoek... dat geeft me ook wel een heel fijn gevoel!!! Liefs Tamara
@Tamara: het spuiten gaat deze ronde niet zo goed als de vorige keer.. Mijn eitjes doen momenteel helemaal niks.. Grrr. Het spuiten op zich valt alles behalve tegen. Spannend hoor, dat wachtbankje... Wel een fijn idee dat je hierna een HSG onderzoek krijgt. Hoop natuurlijk van harte dat dat niet nodig is!
heej meiden ben er weer gaat nu wel weer goed, nu ook eindelijk ongi af, dus we gaan weer klussen! Ga rond december contact opnemen met de HA voor verwijzing gyn... tamara; fijn dat de uitslag goed was nikita; morgen is het dan de 12de! mutzie; balen dat het nu niks uithaalt zeg! s6 liefs
H! Tamara...en al ongie geworden?? Komende ronde krijg je het HSG onderzoek, toch?? Hoop voor je dat dat goed is, anders zit je waarschijnlijk ook meteen aan de IVF...duim voor je en ben benieuwd... Mutzie, leuk weer van je te horen, en kan me helemaal voorstellen dat je af en toe wat afstand nodig hebt. Heb ik op het moment ook, maar dan niet van het forum maar van de vriendinnen die ervan weten. Mijd ze een beetje, want ze vragen elke keer weer hoe of wat, en ze bedoelen het heel erg lief, maar ik heb op het moment helemaal geen zin het erover te hebben. Ik kijk heel erg uit naar deze behandeling en eindelijk mag ik morgen weer spuiten...maar wil het lekker voor mezelf houden en er niet te veel over praten... Wat heb jij nu precies gespoten Mutzie?? Yeah Wolfje, een nieuwe ronde met nieuwe kansen... We gaan ervoor...