Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    hoi meiden,
    @Mutzie: Wat vervelend dat het spuiten nog weinig resultaat geeft:(.... Moet je dan gewoon door blijven spuiten totdat er wat groeit?
    Ik duim echt voor je... dat het spuiten niet voor niets is geweest!!!

@Wolfje: Heel veel succes deze ronde. Hopelijk is het deze keer raak en dan hoef je misschien wel geen contact op te nemen met de gyn. Dat zou toch mooi zijn he!!!!

@Nikita: Bijna morgen.... Heel veel succes weer met spuiten!!!!!

Hier zit de ongi er volgens mij aan te komen. Last van de rug... Gelukkig mogen we dan het HSG onderzoek gaan doen. Ik weet dat het geen pretje is, maar om alles uit te sluiten vind ik het wel belangrijk om te doen. Maar goed, zolang de rode duivels nog niet zijn geweest is er nog hoop he;).... Ik moet morgen alleen ff bellen naar de gyn. Want ik weet eigelijk niet of ik nou met de Clomid moet beginnen. Volgens mij niet... maar we bellen maar even!!!

Fijne avond

Liefs Tamara

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dat hoop ik zeker, zal erg mooi zijn:D

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @wolfje: weer positief de volgende ronde in! En als het deze ronde niet lukt: bellen hoor! Dan maar een paar maandje erbij kletsen! Veel succes, duim voor je!

@Nikita: hoe was het vandaag? Ik kan me wel voorstellen dat je het niet elke keer erover wilt hebben. Bij mij weten er 2 vriendinnen het, mijn ouders en zus en zwager. Ik vind het bij mijn ouders wel fijn om het er af en toe over te hebben, idem mijn zus, maar bij mijn vriendinnen blijf ik ook vaak wel oppervlakkig.
    Ik spuit nu Puregon, wordt ook wel gebruikt bij IVF.

@tamara: wat balen dat je het gevoel hebt dat je ongi eraan komt.. Kan me ook voorstellen dat je blij bent dat je nu het HSG onderzoek mag doen. Liever zwanger natuurlijk, maar als er maar onderzocht wordt als het niet zo is. Heb je iig het idee dat er iets wordt gedaan.

Vandaag wederom geen weinig activiteit bij mijn eitjes. Spuit daarom nu iets meer. Maandag maar weer even zien of het werkt. Kan gewoon blijven spuiten totdat er een eitje groeit, maar het moet niet zo zijn dat er té veel groeien...
    Fijn weekend allemaal!

4. Zeepaardje

@mutzie; hoop dat er snel eitjes gaan groeien bij je hoor:)
    Helaas word klussen nu alleen niks, of nou ja zo goed als niks, manlief is zondag jarig en daarom is me oma er nu al...
    hopelijk zijn we maandag optijd:p

Liefs en fijn weekend allen!

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Mmm, ik zou zeggen: oma of niet, ik zou toch heel stilletjes zorgen dat jullie kunnen klussen... Fijne verjaardag alvast!

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi Wolfje...ik zou ook lekker stiemen klussen hoor...;)
    Hebben wij ook een paar keer gedaan als mijn ouders op bezoek waren...ze hebben er geloof ik niks van gemerkt...

Mutzie...klopt, heb idd. wel eens gelezen dat je kunt blijven spuiten tot er een eitje groeit.
    Beter langzaam opbouwen als dat er sraks ineens teveel zitten...

Tamara...gewoon een knuffel voor jouw...;)

Enne, ik ben vanaf vandaag weer officieel een junkie...;)
    Vanochtend is alles goed gegaan, en ik wist nog precies hoe het in zijn werk ging...

7. Zeepaardje

hihi nou dames toch even geklust, hihihihiih

Mutzie; dank je wel, komt wel goed denk ik;)

nikita; fijn dat het vanmorgen goed is gegaan!

8. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    @Wolfje: Goed dat je geklust hebt hihihihi. Zou zonde zijn dan deze ronde... Hele fijne en gezellige verjaardag morgen!!!

@Mutzie: Nou laten we hopen dat er maandag een mooi ei te zien is!!! Ik ga duimen!!!

@Nikita: hahahaha.. Junkie;). Fijn om te horen dat het goed is gegaan!!! Op naar een mooi bijzonder wondertje he:)
    Bedankt voor je knuffel:)!!

@Griekie: Hoe is het met jou???

Hier nog geen nieuws!!! Ik zit nu op dag 32... kan nog van alles gebeuren... Vorige ronde werd het ook dag 32!! Heb nog steeds erg last van me rug... kan niet lang meer duren. Maar dat dacht ik donderdag ook al;)!! We wachten rustig af..

Fijne avond

Liefs Tamara

9. Zeepaardje

tamara; dank je wel! alleen me zoontje is nu echt ziek, heel de dag al niet lekker maar nu gewoon 39,5 koorts!
    S6 met wachten, duim duim duim!

10. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Wolfje: Heel veel beterschap! Koorts bij kinderen loopt altijd heel snel op!!! Hopelijk is hij morgen weer iets beter te pas!!

Liefs

11. Zeepaardje

Ja idd ik hoop het ook, ach zo hebben zo koorts en zo is het weer weg:) hoop ik dan he:p

Zetpilletje werkt al wel!

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow nee Woflje, beterschap met je zoontje,en hopelijk kun je toch gezellig de verjaardag vieren.
    Stilletjes klussen is altijd spanend...;)

Spannend voor jullie Tamara en Mutzie...

Wens iedereen een fijn week-end...♥♥

13. Zeepaardje

Nikita; dank je wel! haha ja heel zachtjes hihi
    jij (allemaal) ook een fijne weekend!

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het lijkt erop dat mijn eitjes het snappen: ze moeten groeien! Aan de linkerkant groeit er nu eentje, dus dat is goed nieuws. Eind van de week waarschijnlijk een eisprong. Duimen dat het goed gaat!

15. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi meiden,

Hoe is het met jullie?

Nikita, weer volop bezig lees ik, gaat het een beetje nog 2 dagen en dan folikkelmeting, spannend!

Mutzie dat wordt klussen, probeer eens zo snel mogelijk frambozenbladthee te kopen(is van die losse thee dus niet in van die zakjes) kun je bijv bij een reformwinkel halen. dat is goed voor de doorbloeding van de baarmoeder dur probeer hier dan zo snel mogelijk mee te beginnen. Heb ik namelijk ook gedaan in de ronde dat het eindelijk raak was. Ook zou ik je de natuurlijke progesteroncreme aanraden dit zorg ervoor dat een bevrucht eitje niet loslaat.

Wolfje, hoe is het met je zoontje? Fijn da jullie toch nog hebben kunnen klussen zou toch zonde zijn.

Tamara, is er al wat bekend? Ben wel benieuwd!

Hier alles goed, vandaag voelde ik me weer een beetje mezelf. Buikje gaat echt al groeien, gisteren voor het eerst gevreeen vond het wel eng, maar mannetje lief vind me zo sexy sinds ik zwanger ben(daar voor niet denk ik......haha) Vrijdag om 12:00 naar het ziekenhuis kijken of we het hartje horen. Ook gaan we dan bespreken of we een prenatale echo willen, ik ben nog heel jong maar ik denk wel dat we het willen. Hoe denken jullie hierover?

Liefs,

griekie

16. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    @Wolfje: Hoe is het met je zoontje? Weer opgeknapt? En toch nog een leuke verjaardag gehad?

@Mutzie: Wat fijn dat er een eitje aan het groeien is... ik ga heeel hard duimen!!!

@Griekie: Hoe voelde jij je dan de eerste paar dagen voordat je zwanger testte?? Ik heb namelijk al vanaf donderdag het gevoel dat ik ongi moet worden (last van mijn onderrug).. maar er komt helemaal niets:(... Heel veel succes vrijdag!!! Wat word er precies bekeken bij een prenetale echo???

@Nikita: Hoe gaat het met jou?

Update: Ik zit op dit moment op dag 33!!! Vanaf donderdag al het gevoel dat ik ongi moet worden...maar er komt niets... het is nog steeds rustig... Mocht ik het weekend nog niet ongi zijn, dan gaan we testen... Manlief en ik zijn dan heerlijk een weekendje weg met ze 2... dat zou wel heel mooi zijn... Toch blijf ik telkens in mijn achterhoofd houden dat het toch niet raak zal zijn... na 20 maanden is denk ik soms de hoop en het geloof ver weg te zoeken... Maar onze duimen draaien overuren;)!!!
    Vorige cyclus was trouwens 32 dagen... Op 28/29 Oktober waarschijnlijk het 1ste eitje gesprongen... het 2de eitje weet ik niet... We wachten geduldig af!!

Fijne avond..

Liefs Tamara

17. Zeepaardje

Mutzie; hopelijk springt er straks een mooi eitje meid!

griekie; lekker vrijen als je er zin in hebt meid! ;) en met sem gaat het weer goed, alleen verkouden maar ja wie niet nu;)

Tamara; leuke verjaardag gehad ja, hij is lekker verwent, heerlijk!
    Ik duim door voor jullie!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Tamara...wat maak jij het spannend nu...zou toch ongeloofelijk zijn als je nu zwanger bent.
    In het IVF forum is het deze maand ook gebeurd, na een aantal misluke IUI's, is een meisje juist de cyclus voor de eerste IVF zwanger geworden...
    Misschien is het bij ook wel gewoon zo...
    Heb bij jouw nu hetzelfde gevoel als bij Griekie toen ze nog niet wilde-ging testen...
    Hoop dat ik weer gelijk heb...;)

Griekie, is een prenatale echo zo'n echo waarbij de nekplooi enz. wordt gemeten.
    Dat was bij ons een punt van discussie.
    Persoonlijk zou ik het zelf graag weten, maar wat ik zou doen als er iets uitkomt: geen idee.
    Manlief wil dan een abortus, zeker als het een erge afwijking is...
    Daar discussieren we nu nog soms over, maar hij is zijn mening aan het bijdraaien.
    Misschien ga ik in de wachtweken ook wel frambozenbladthee drinken...;)
    Mijn mannetje vond mij ook super sexy toen ik zwanger was, zelfs al tijdens de hormoonbehandeling,ik werd er namelijk erg vrouwelijk van...;)
    Succes voor vrijdag...houd ons nog een tijdje op de hoogte..-

Ben nog een keer bij de ostheopaat geweest en ben er eigenlijk helemaal klaar voor...vandaag ook eerste FM gehad, en dat was een beetje een domper.:(
    Er was nog niet veel te zien, en dat terwijl er de vorige keer toch al wel een aantal EItjes te zien waren.
    Dokter vond het helemaal niet gek, en ik moet vrijdag nog eens terug komen.
    Zelf ben ik een beetje teleurgesteld, ok een score van 25 zal ik deze keer niet halen, maar hoop toch wel op een aantal mooie EItjes.
    Nou ja, maar afwachten dus, en hopen dat ik niet ziek wordt, voel me al de hele dag raar in mijn hoofd, en een collega'tje vond dat ik een gezwollen gezicht had en nasaal klonk.
    Nou ja...we zien wel...

Wolfje, hoe gaat het met je...

Mutzie..YES, dat is goed nieuws...
    Ben benieuwd...krijg je nog een FM deze week??

19. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Lieve meiden,
    Geen goed nieuws. Ik ben vanmorgen ongi geworden:(:(:(:(:(:(

1 December is het HSG onderzoek... tot die tijd ook even geen Clomid...

Gelukkig gaan we vrijdag een weekendje weg.... ff nergens meer aan hoeven denken!!!

Ik reageer van de week op jullie verhalen...
    Maar op dit moment ben ik ff helemaal op!!

Liefs Tamara

20. Zeepaardje

tamara meid wat vreselijk dikke knuf van mij en neem je tijd!

Deel Deze Pagina