Ow nee Tamara...dan lag ik er dus toch naast... Wat ontzettend klote... Meid, neem maar even de tijd om het te verwerken en geniet van het week-endje weg. Hoop dat je ons dan snel weer komt bezoeken hier, want ben wel benieuwd hoe het verder met je gaat... LIEFS...☻♥♥♥
Lieve lieve lieve lieve lieve lieve meiden!!! Bedankt voor jullie mooie en lieve berichtjes!! Dat doet me echt goed... Nu de tas inpakken en heerlijk een weekend weg!!! zonder Clomid... gelukkig hahahaha Jullie ook een fijn weekend en na het weekend ben ik weer helemaal fris en fruitig!!! En dan ga ik reageren op al jullie verhalen! Liefs Tamara
Tamara: wat verschrikkelijk kl*te!! Had zulke goede hoop voor je! Hoop dat het weekendje weg je goed zal doen. Geniet ervan!
Hier goed geklust, maar heb zelf niet echt een goed gevoel. Vorige keer voelde ik het een en ander links, nu helemaal niks... Maar goed, het is weer wachten, wachten, wachten...
Mutzie, denk je dat je EI geweest is?? Zitten we volgende week samen op het wachtbankje. En Wolfie, jij zit er ook al op, niet? Ik heb nl, maandag punctie en dan op woensdag waarschijnlijk TP. Alleen lijkt het er echt wel op dat mijn EItjes niet zo goed groeien als de vorige keer. Maar hopen dat ze nog goed hun best doen in het week-end. Hoef niet weer 25 follies te hebben, maar toch ergens tussen 10 en 15 Eitjes zou toch super zijn, want vorige keer waren er eigenlijk helemaal niet zo veel goed bevrucht. Nou ja, maar weer afwachten dus... Tamara...fijn week-end... En Griekie, vandaag echo, toch?? Denk aan je... Dag lieverds...♥♥
meiden, @Mutzie ik ga voor je duimen meid, ik heb mijn ei ook niet gevoeld op het moment dat het dus wel gelukt was dus...... @ Nikita spannend meisie maandag ik ga heeeeeel hard voor je duimen en stuur jullie allemaal wat zwangerschapsdruppeltjes!!!! Hier een berichtje van een verliefde Griekie. We hebben het hartje gehoord en de kleine doet het perfect. Is nu 1,5 cm groot en dus goed op schema(iets groter zelfs) op 24 december hebben we de volgende afspraak voor de 13 weken echo en als alles dan goed is laat het ziekenhuis ons gaan en mogen we naar een verloskundige praktijk. We hebben een afdruk van de echo en ik kan niet stoppen met kijken.
@Griekie: wat super dat jullie jullie kleintje hebben gezien! (en nog heel vaak kunnen bekijken op de echo ) Heb je advies opgevolgd en frambozenbladthee gekocht. Misschien te laat voor deze ronde, maar kan vast geen kwaad. @Nikita: ik hoop dat we samen dan op hetzelfde wachtbankje zitten met een goede einde! Spannend maandag. Hoop dat je een paar goede eitjes hebt en dat je dus woensdag een TP hebt! Ik duim voor je. @wolfje: waar zit jij nu ondertussen? Hier geen nieuws. Wachten............
griekie; wow geweldig meid! Mutzie; wat een ellende ook dat wachten he? wie dat heeft uitgevonden, pff! Nou waar ik zit, op me stoel Nee dag 21 en gisteren onwijs veel steekjes links in me buik anderhalf uur ongeveer, daarna niks en vanmiddag 2 x veeg bloed op wc papiertje... inmiddels is dat weg... dus heb zelf de stille hoop dat me eitje geweest is, we hebben veel geklust dus ik denk dat plaats neem op het wachtbankje nod zal dan rond 4december zijn...
Griekie...YES, wat een super goed nieuws, ik hoop dat je nog even met ons mee blijft lezen en schrijven, tot we allemaal naar het zwangere topic kunnen gaan... Mutzie, ik ben nu ook de frambozenbladthee gaan drinken...hopelijk doet het nog wat... Wow Wolfje, misschien heb je wel een super deluxe EItje gehad, en daar kan dan idd. bet beetje bloed van komen. Goed dat je geklust hebt, dan zitten we volgende week emt z'n drieen gezellig op het wachtbankje... Ik zal wel de laatste zijn die mag testen...maar ja...hoop dat we allemaal gezellig achter Griekie aangaan... Tamara...zomaar een dikke knuffel voor je, je bent dan wel een week-endje weg, toch denk ik aan je.... Slaap lekker meiden...duik mijn bedje in, ben bekaf, en morgen lekker uitslapen, hoef niet meer op om te spuiten...
JAAAAA meiden, please follow me!!!!! Ik hoop eerlijk gezegd dat ik van jullie nog wel een tijdje hier mag blijven. Ik bedoel het is bij mij niet zo van oke het is nu gelukt dus de rest telt niet meer en we zijn vergeten hoeveel ellende, moeite en verdriet en doorzetting we ervoor hebben moeten hebben. Ik wil gewoon dat het bij jullie ook lukt en daarvoor wil ik mijn tips met jullie delen! Liefs Griekie
nikita; ik hoop idd ook dat we allen griekie volgen! Als het me ei is ben ik alleen tijdens me vakantie ongesteld, bah maar ja niks aan te doen! Griekie; idd al je tips zijn welkom meid, gewoon lekker meekletsen en ons laten weten hoe het met jou en je zwangerschap, vk-bezoekjes gaat, dat willen we niet missen
Griekie, fijn dat je nog even gezellig bij ons blijft, en je tips zijn natuurlijk welkom. Heb al een vraagje voor je, hoeveel kopjes frambozenbladthee heb je gedronken per dag? Het smaakt niet heel erg slecht, maar lekker is het ook niet. 2 kopjes per dag ofzo?? Wolfje, we gaan ervan uit dat het je EI was, en dat je NIET tijdens je vakantie ongie wordt...
Griekie: inderdaad erg leuk dat je gewoon bij ons blijft! Nog even en we zijn het topic: "Eindelijk zwanger na onduidelijkheid over onregelmatige ongi" haha. "Geen ongi voor Wolfje!!"
nikita en mutzie; thanks voor jullie lieve woorden, maar diep van binnen denk ik dat het helaas wel gaat gebeuren... afwachten maar he?
Hi Nikita Ik dronk het heel de dag door ipv van het andere drinken. Dus als ik dorst had pakte ik de frambozenbladthee. Ik deed het in een pannetje en dan had ik genoeg voor een aantal kopjes. Wolfje ik ga voor je duimen meisie!