Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Nikita; leuk dat ze zo je best doen voor jou! Omwat voor optreden gaat het... zang?

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    nee...het gaat om ballet...ik ben ballet danserer...en het is gelukt...

ze hebben alles geregeld, en ik vlieg volgende week voor een nachtje naar Innsbruck...

ze dansen hetzelde stuk als wij hier hebben gedanst, dus kan ik er praktisch meteen inspringen.

Heb dit nog nooit gedaan, maar het streelt wel je ego als ze denken dat je dit kan...:D

3. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @MwM: :x:x:x Ik kan me voorstellen dat je hier niet goed van word! Net wat wolfje zegt maandag gewoon weer bellen!!!

@ Nikita: Ik wens je heel veel plezier volgende week! Echt ontzettend leuk dat ze je zo graag willen voor het ballet!!

Ik wens iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen! Zelf heb ik hetzelfde gevoel als Nikita: Laat het maar snel 2011 worden:)....
    De gynacealoog heeft net gebeld. En we krijgen in Januari onze 1ste IUI!!!!:):):):):):) Vandaag begonnen met het kuurtje om de ongi op te wekken. Ergens begin Januari ongi, dan Clomid voor 5 dagen. En dan op cyclus dag 10 voor het eerst terug komen voor echo's. En dan horen we precies van hoe en wat. Wanneer de spuit voor de eisprong, zaad inleveren etc etc!! Gynacealoog stond helemaal achter ONZE keus. En dat is ook wel fijn!!!
    Op naar 2011!! Op naar onze WONDERS meiden!!!

Liefs Tamara

4. Zeepaardje

Nikita; oh wat gaaf zeg en wat super dat het je is gelukt!

Tamara; Op naar 2011:) Ga hard voor je duimen dat jullie snel een IUI wonder krijgen!!!

All; hele fijne dagen:)

5. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, even snel!
    Ik ben vanmorgen ongi geworden (zonder HORMONEN)!!!
    Cyclus van 37 dagen!! Wat heb ik toch een raar lichaam;)

Maandag meteen maar even bellen naar het ziekenhuis!! Ik wil wel aan de Clomid gaan beginnen!! Want met PCO is het zo moeilijk in te schatten wanneer je eisprong is!! Maar het positieve is dat ik geen 10 dagen de Duphaston hoef te slikken om de ongi op te wekken, en dan te wachten wanneer die komt!! Dus we kunnen begin Januari al voor de eerste echo. En dan zal denk ik rond de 2de week van Januari de 1ste IUI zijn!!:) Normaal ben ik NOOIT happy dat me ongi komt, maar nu wel!!!!

Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen!!

Liefs Tamara

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Tamara...jaaaa, dan zitten we als alles goed gaat samen op het wachtbankje begin Januari...kijk....daar wordt je vrolijk van...:D:D

Wens iedereen ook een hele fijne kerst toe...geniet van al het lekkers en rust ook maar lekker uit...

7. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Nikita: Jaaaaaaaaaaa, samen op het wachtbankje... zie je ons al zitten;)!!! We gaan ervoor!!!

Liefs Tamara

8. Zeepaardje

Ik zet het bankje klaar alvast voor jullie, knuf

9. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Wolfje: Het moet wel een bankje worden waar we allemaal op kunnen zitten he;)!!!

Hier net terug van schoonouders. Het was erg gezellig! Met cadeautjes, lekker eten + drinken! Gezellig met z'n allen!!!
    Morgen naar mijn ouders. Dan komt me oma ook. Dus dat word ook weer gezellig! En dan is de kerst alweer voorbij. Op naar oud&nieuw. Op naar 2011:)

Hoe was jullie 1ste kerstdag?

Liefs Tamara

10. Zeepaardje

Tamara; oke meid, ga ik doen!!! hihihi

Gisteravond mega verwent allemaal, mega mooie kadoos, maar het blijste ben ik met de autostoel die we voor sem gekregen hebben! Hij is toe aan een andere en nu wou ik een kopen als hij 3werd van maxi cosi, maar die is ook weer goed voor een jaar of 2... nu zijn me ouders naar de prenatal geweest en hebben zich daar laten voorlichten en hebben een romer kid gekocht!!! Ben er mega blij mee, want die is veel beter en kan ik langer gebruiken!!!
    Verder, mooi fietstassen lekkere geurtjes... en abonnement op vriendin 1 jr van manlief, van sem mooi stel kleren en van me oma ook:)

Sem heeft heel veel (te veel) kadoos gekregen maar is overal erg blij mee... toppunt bruder graafmachine en een keyboord met kruk en microfoon:)

Helaas een slechte nacht gehad met veel koorst 1 keer zelfs 41,6... schrok me kapot, zo heet zo zielig...

Heel de dag hangerig wou alleen op schoot zitten en verder niets,gelukkig wel drinken alleen geen eten, smiddags dvd opgezet en heeft hij even op de bank gelegen, kon ik ook ff wat doen;) Daarna eten van de grillplaat:) super lekker en sem at ook wat, helaas daarna alles uitgespuugd:(

Na het eten heeft manlief sem gedaan en heb ik me opa en oma naar huis gebracht:)

Net ff film gekeken en nu ga ik lekker naar bed ... morgen dagje voor onszelf alleen savonds naar de buren:)

Fijne dagen nog meiden, knuffel

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi THX Woflje, en hopelijk kom je snel bij ons op het bankje zitten...

Tamara...wat een gezellig kerst hebben jullie gehad.
    Wij hebben niet veel gedaan, alleen 's avonds naar vrienden geweest.
    Onze familie woont dus te ver weg, en met dit weer en omdat mannetje en ik moesten werken doen we iets in Januari...

Wolfje...wow zoveel mooie kadootjes...
    Hoe oud is Sem??
    Super veel beterschap hoor...goh koorst van over 41 C dat is idd. even schrikken.
    Ga je morgen met hem naar de dokter??

Tot later lieverds...

12. Zeepaardje

nikita; sem is van april 2008 dus nu ruim 2,5jr...
    Vannacht rond 15uur koorts 39,8 dus werd minder, vanmorgen zag hij er iets beter uit, nu weer beroerd...en ik ook... koorts spugen misselijk hoofdpijn en keelpijn...

All;zwaai en knuffel van mij

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow dan voor de hele familie van Wolfje...heel veel beterschap hoor...♥♥

14. Zeepaardje

nikita; dank je wel, pff zo beroerd...

15. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    #1015 MWM, 27 dec 2010
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
    @wolfje wens je veel beterschap!

zo te lezen hebben jullie een fijne kerst gehad gelukkig maar;)

ik heb vanochtend weer gebelt en er stond nog steets geen afspraak ingepland duurt echt lang zo. m,n vriend werdt er beetje boos om ja zeg die ik bel straks wel even;)

xxx

16. Zeepaardje

MWM; dank je wel hoor... komt hopelijk snel goed:)

dus nu moet vriendlief maar snel bellen voor een afspraak s6!!!

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    OW MWM, kan me voorstellen dat het nu gaat irriteren, hoop dat je snel een date hebt...;)

18. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    @Wolfje: Hoe gaat het bij jullie? Alweer een beetje opgeknapt? Heel veel beterschap!!!

@Nikita: Wanneer ging je nou voor de voorstelling van het ballet? Alvast heel veel plezier! Geniet ervan. En... bijna 2011;)

@MwM: Wat ontzettend shit dat het niet opschiet!!! Heeft je vriend nog gebeld?

Hier alles prima. Gister begonnen met Clomid 150 mg! 3 Januari eerste echo om te kijken of er weer een eitje of eitjes groeien;)

Liefs Tamara

19. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    nee me vriend heeft nog niet gebeld ik laat hem vanmiddag als die thuis komt wel even bellen. Hij pakt dat tog iets anders aan als ik 8)

20. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    hebben jullie trouwens wel eens gezien hoe je eisprong van binnen is? nou het ziet er echt NIET smakelijk uit maar tog wel intressant.
    ook kun je een filmpje bekijken waarop te zien is dat de eisprong gesprongen is. kun je niet tegen onsmakelijke foto's dan niet kijken!!

Kom er nou eens uit! | sciencepalooza

Deel Deze Pagina