MWM; en eetsmakelijk he ziet er idd in raar uit zo hoor.... s6 met bellen straks tamara; hier nog mega beroerd... helaas... maar volgens mij heb ik meei gehad, 2 dagen bloedverlies gehad.... alvast s6 3jan met de echo hopelijk groeien je eitjes mooi
@MwM: Ik heb ook even gekeken naar de eisprong!! Ziet er zeker niet smakelijk uit... Maar wel heel interessant om te zien. Wij willen denk ik niet weten hoe ons lichaam er van binnen nog meer uitziet!! Heel veel succes met bellen!!! Hopelijk kunnen jullie snel terecht!!! @Wolfje: Wat vervelend dat je je nog steeds beroerd voelt!!! Heel veel beterschap! Maar je ei geweest.. goed geklust of? Van mij mag het 3 Januari worden, ben erg benieuwd wat de Clomid gaat doen... Hier wel heel erg ongi. Het is in principe me 'eigen' cyclus, en toch kan je dat wel merken!! Maar goed, het moet eruit he!! Wat zijn jullie plannen dan voor oud&nieuw? Wij gaan gezellig naar vrienden!! En het zal voor mij wel geen latertje worden!! Lig nu al om 21.00 uitgeteld op de bank!! Liefs Tamara
tamara; wij blijven met oud en nieuwe lekker thuis misschien dat me ouders ff komen maar verder niet hoor... ik vind het niks aan die hele jaarwisseling niet, houd al niet van vuurwerk.. dus dat scheelt ook, ik lig vaak voor 1 uur al in me bed... helemaal niet geklust... eerst had ik erge kiespijn... toen sem ziek (we hebben 2x geprobeerd te klussen maar beide keren kwam sem ertussen en bedankt ) mama mama kom eens hier... NU!!! en nu niet geklust omdat ik zelf griep heb...
Ow Tamara...wat spannend... En ja, morgen zal de laatste keer zijn dit jaar dat ik hier kom gluren, hopelijk kan ik meteen vertellen wanneer onze TP zal zijn. Donderdag vlieg ik en kom vrijdag avond pas terug... Bij ons zal het dus ook geen hefttig O&N worden, hopelijk kom ik zelfs op tijd aan, met dit weer zijn volgens mij de helft van alle vluchten delayed... MWM...kom maar op met onsmakelijke foto's... WOW...interessant hoor... Heeft je mannetje al iets laten weten over de afspraak?? Wolfje...alweer een EI gevonden, maar jammer genoeg niet goed kunnen klussen... Hopelijk zijn jullie allemaal weer gezond en wordt 2011 gewoon jullie jaar...is je kiespijn trouwens helemaal weg??
ja smakelijk he maar zeker intressant!!! m,n vriend was helaas te laat thuis om te bellen morgen maar weer bellen..
...nou goed dan... Meiden weet niet of ik het morgen haal hier dag te komen zeggen, anders zie ik jullie in het nieuwe jaar wel... Heb morgen nog zoveel te doen, en donderdag moet ik al om 4u 's ochtends op...
@nikita: Ik wens je echt heeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier!!! En tot volgend jaar Klinkt nog heel ver weg, maar het is al over 4 dagen Geniet ervan meis!!! @Wolfje: Je hebt deze maand niet veel geluk gehad, eerst die kies, toen de ziekenboeg!!! Net wat Nikita zegt: We gaan gewoon voor 2011!!!!!! @MwM: Morgen gewoon weer proberen!!! Succes!!! Fijne avond. Liefs Tamara
hmmz vandaag wordt weer niks met bellen mijn vriend is weer laat thuis en hij wil niet op zijn werk gaan bellen dus het houd op. toen bedacht ik als ik nu gwn weer eens ga bellen, maaar dat schiet tog niet op denk dat ik dan weer hetzelfde te horen krijg. ik kan moeilijk boos op mensen worden of het uiten laat ik het zo zeggen. maar als ik het doe dan komt het vaak op de verkeerde manier eruit. nu heeft m,n vriend mij beloofd om morgen vroeg tegaan bellen want dan is hij vrij en kan hij er de tijd voor nemen. ik wens jullie allemaal alvast een gezond en gelukkig 2011 toe. xx mwm
meiden, heb geen tijd meer om bij jullie te lezen... Heb repetitie gehad, moest nu inpakken en nog van hot naar het bellen voor een forumulier, en moet dadelijk weg voor mijn laatste voorstelling. Dan morgen om 4 al op... Denk dat ik jullie pas weer in het nieuwe jaar zal zien. TP wordt waarschijnlijk verschoven, misschien ook wel uitgesteld. BMS was pas 5,2 mm, en dat na 2 weken Progynova. Ze geven het nog de kans tot maandag...:x Raar want ik had heel veel bijwerkingen, en veel vruchtbaar slijm, maar dus nog geen goed BMS. Nog maar een paar dagen liters frambozenblaadjesthee drinken... en hopen dat het goed komt... Afwachten dus... Alvast een gelukkig nieuwjaar, en tot in 2011♥♥♥
nikita; goede vlucht en een fijne voorstelling gewenst!!! Fijne jaarwisseling! Wat balen dat je spuiten (nog) niet het gewenste resultaat hebben gegeven!
MWM; s6 met bellen dan morgenvroeg nikita; gister was me kiespijn weg ja, om vanmorgen weer terug te komen all; nog grieperig... vanavond weer op tijd me bed in! xxx
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011 toe wensen!! En dat onze mooiste dromen uit mogen gaan komen!!! Heel veel succes dit jaar!! En we gaan ervoor. Van de week reageer ik op jullie verhalen!!! Liefs Tamara
Lieve meiden, Ik wens jullie het allerbeste voor 2011, dat jullie grootste wens ook uit mag komen. Heel veel liefs Griekie
Hoi hoi Ook van mijn kant nog even een laatste berichtje van 2010!!! Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling toe! En al het goeds voor 2011!!! Voor griekie; het jaar waarin de beeb geboren gaat worden!!! en voor de rest; het jaar waarin wij hopelijk positief gaan testen!!! Ik wens jullie veel gezondheid, liefde en geluk toe in 2011!!!
Zo meiden, weer veilig terug thuis, het was ontzettend leuk, is allemaal heel goed gegaan, maar was ook ontzetten kapot, en heb gister met moeite middernacht gehaald. Bij deze wens ik jullie ook allemaal nog een super vrolijk en gezond nieuwjaar, en nu maar hopen dat 2011 ons allemaal duidelijk dichter bij een baby'tje zal brengen... ♥♥♥
Yes!!! We zitten eindelijk in 2011!!! Een nieuw jaar, een nieuw begin. @Wolfje: Ben je alweer een beetje opgeknapt? Leuk oud&nieuw gehad? @Nikita: Wat leuk om te horen dat je er zo van genoten hebt! Hebben jullie nog wel oud&nieuw gevierd? Maandag hoor je meer he over je BMS? @MwM: Hebben jullie ook een leuk oud&nieuw gehad? En heeft je vriend nog gebeld? @Griekie: Hoe gaat het met je? Begint het buikje al te groeien? Hier alles rustig. Aan het bijkomen van Oud&Nieuw. We hebben het volgehouden tot 6.00... Maar goed, vandaag lekker rustig aan gedaan!! Morgen nog een dagje vrij, en dan mag ik maandag weer naar de gynacealoog. Ben benieuwd of er een eitje aan het groeien is... Liefs Tamara
nikita; fijn dat je weer veilig thuis gekomen bent...! tamara; wel opgeknapt gelukkig.. .alleen nog erg kortademig.. benauwd kriebelhoest, en hoofdpijn.... maar tot 6.00uur pff nee wij lagen er om 1.45uur al lekker in ik hoop dat je eitje gegroeid is meid!
hmmz ik heb vanochtend weer gebeld en de gyn zij dat de assistent er niet is. de assistent moet de afspraak inplannen ook omdat ik voor de eerste kom. morgen zal de assistent er weer zijn dus probeer morgen nog een keer te bellen. beetje vervelend zo duurt me echt te lang fijn dat jullie een goed oud& nieuw hebben gehad hier was het ook super gezellig.
ow nee...wat duurt het lang voor je iets weet... Hier ook hoor, ben vanochtend naar de gyn. geweest, en hij was niet zo tevreden. Zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/247962-cryo-tp-laat-cyclus-zonder-ei.html Nu zit ik dus ten eerste ongelukkig thuis, en ten tweede kan ik niks doen want ik ben bang anders te telefoon niet te horen, en ik wacht nu alweer bijna 3 uur... tot later meiden...